Ma már túl sötét van a további vizsgálódáshoz, úgyhogy a kábelek csekkolását holnapra hagyom.
Longman, elmondod hogyan tudom csekkolni a trafókat? és, hogy tudom kideríteni melyik henger hibádzik?
Minden esetre, holnap autómentes napot tarunk, nem megyünk el a kedvenc strandunkra, 15 kilométert dugózni, hanem beérjük a gyalog is megközelíthető városi stranddal. Keresek majd másik autósboltot, ahol nem nézik Opelnak a 155-öt, megkérdem van-e az általatok említett gyertyákból bármelyik, ill Tsiga tanácsára vásárolok féktisztító spray-t és kipucolom az LMM-et így elsőre. Meg persze végignézem a gyújtáskábeleket, ill ha lesz normális bolt rákérdezek a trafókra, gyújtáskábelekre is, tudnak-e hozni, mennyiért, mikorra? Ha esetleg meg tudnátok mondani, mennyi ezek otthoni reális ára az jó volna.
Ami még opció van, hogy az ország északi részén láttam bontókat, majd hazafelé vezető úton meg tudom őket nézni.
Apropó hazaút ... a biztonság kedvéért kérlek adjatok egy korrekt áron dolgozó autómentős telszámot, aki akár több ezer km-ről is hajlandó hazacipelni.
Holnap jelentkezem, hogy állnak a dolgok, addig inkább easy-re teszem magam, és nem rontom el az estém jobban parázással. Köszönöm mindenkinek az ötleteket, segítséget. Béke Urak.
Forum >> 155
ykcky01-08-2011 21:24:28 // 116673
Longman01-08-2011 21:07:12 // 116672
Akkor BCP6E..
Ellenőrizd a kábeleket! Mozgasd meg, keress törést, szakadást. Esetleg segítene ha megnéznéd melyik henger áll meg.
A trafód is lehet xar. Azt sem ártana megnézni
Ellenőrizd a kábeleket! Mozgasd meg, keress törést, szakadást. Esetleg segítene ha megnéznéd melyik henger áll meg.
A trafód is lehet xar. Azt sem ártana megnézni
ykcky01-08-2011 20:58:04 // 116671
Ja és a gyertyák körül nincs szerencsére különösebb kosz, sem víz se semmi.
ykcky01-08-2011 20:56:52 // 116670
Hi Logman,
AR67102...
Sajna, szerintem itt gyujtáskábelt sem kapok :(
AR67102...
Sajna, szerintem itt gyujtáskábelt sem kapok :(
ykcky01-08-2011 20:48:01 // 116669
Hi Fairlane,
sajna itt nem volt még leheőségem a nem dugóra, már nem is lesz hazaútig, mert itt mindenhol az van.
A gyertyák még nincsenek tövig kopva. Tegnap amikor a probléma először jelentkezett, az apartman mellett a szomszéd bácsinál tisztítottam a gyertyákat, nagyon komoly műhelye van az öregnek, eszterga, marógép, két falnyi szerszám. Valójában a tegnapi tisztítást sem bízta rám, hanem maga csinálta, egy egy gyetyánál ingatta a feját az öreg, másikaknál bólogatott, bevallom én nem láttam különbséget. Viszont az öreg nem beszél kicsit sem nyelveket, így vele ennél többre nem nagyon jutok.
sajna itt nem volt még leheőségem a nem dugóra, már nem is lesz hazaútig, mert itt mindenhol az van.
A gyertyák még nincsenek tövig kopva. Tegnap amikor a probléma először jelentkezett, az apartman mellett a szomszéd bácsinál tisztítottam a gyertyákat, nagyon komoly műhelye van az öregnek, eszterga, marógép, két falnyi szerszám. Valójában a tegnapi tisztítást sem bízta rám, hanem maga csinálta, egy egy gyetyánál ingatta a feját az öreg, másikaknál bólogatott, bevallom én nem láttam különbséget. Viszont az öreg nem beszél kicsit sem nyelveket, így vele ennél többre nem nagyon jutok.
Longman01-08-2011 20:43:56 // 116668
huhh, hát így elég nehéz.
Szerintem henger leállás, és gyertya beköpés nem az LMM hibája lesz.
Golden Lodge gyertyát már nemigen fogsz találni, mert nem gyártják.
Ha neked a 129Le-s 1.8-asod van, akkor elvileg NGK BCP7ES való bele, de kéne motorkód (forgalmiban motorszám, AR-el kezdődik, és az azt követő 5 szám kellene).
Lehet érdemes kicserélni őket, de szerintem csak ideig-óráig lesz jó. Vess néhány pillantást a gyújtáskábelekre. Szerintem inkább arra lesz a baj.
Az alapjáratod is a gyújtáskimaradás miatt ment el.
Szerintem henger leállás, és gyertya beköpés nem az LMM hibája lesz.
Golden Lodge gyertyát már nemigen fogsz találni, mert nem gyártják.
Ha neked a 129Le-s 1.8-asod van, akkor elvileg NGK BCP7ES való bele, de kéne motorkód (forgalmiban motorszám, AR-el kezdődik, és az azt követő 5 szám kellene).
Lehet érdemes kicserélni őket, de szerintem csak ideig-óráig lesz jó. Vess néhány pillantást a gyújtáskábelekre. Szerintem inkább arra lesz a baj.
Az alapjáratod is a gyújtáskimaradás miatt ment el.
ykcky01-08-2011 20:42:53 // 116666
Ehhez meg gratuladé!
Fairlane01-08-2011 20:42:00 // 116665
Ha a gyertyákat megpucultad, és egyébként nincs tövig elfogyva az elektródájuk, akkor szerintem nem ezzel lesz a gond. Talán nem is a benzinrendszerrel.
Gyertyakábel inkább, esetleg az egyik trafó vagy injektor haldoklik, azért javulhat, ha arra túrkálsz, illetve ha hűl egy kicsit a gép.
Nem ázott be a gép, a gyertyáknál nem állt a víz?
Ha nem dugóban, hanem városon kívül, vagy pályán mész akkor is csinálja?
Ha minden csatlakozót, kábelt amit csak látsz széthúzol, aztán összedugsz azzal nagy gondot nem okozhatsz, max javul valahol a kontakt.
Gyertyakábelek, injektorok, lmm, esetleg az alapjárati motoré (a szívócsonkon lakik, egy kis hengeres fém izé)
Gyertyakábel inkább, esetleg az egyik trafó vagy injektor haldoklik, azért javulhat, ha arra túrkálsz, illetve ha hűl egy kicsit a gép.
Nem ázott be a gép, a gyertyáknál nem állt a víz?
Ha nem dugóban, hanem városon kívül, vagy pályán mész akkor is csinálja?
Ha minden csatlakozót, kábelt amit csak látsz széthúzol, aztán összedugsz azzal nagy gondot nem okozhatsz, max javul valahol a kontakt.
Gyertyakábelek, injektorok, lmm, esetleg az alapjárati motoré (a szívócsonkon lakik, egy kis hengeres fém izé)
ykcky01-08-2011 20:41:12 // 116664
TSiga ( I am the TSIG)01-08-2011 20:25:47 // 116663
Az a LégMennyiség Mérő a szívósorban. Fényes doboz a légszűrőház után. Ha kivetted, akkor féktisztító sprével a belsejét ki kell tisztítani. A lamella mögött is. Kézzel el lehet tolni, nem lesz baja. Általában fekete kosz szokik kijönni. Ha már nem jön több kosz, akkor vissza lehet tenni.
TSiga ( I am the TSIG)01-08-2011 20:21:11 // 116662
Hali!
Őröm é bódottá!
Levizsgázott a gépTSiga!!!! :-DDDDDDDDDDDDDDDDDD
Mozaik utca. Du. 4-kor vitte atyám. A vizsgáztató szerint az első gumikat kellene majd a szezon végén lecserélni, de amúgy minden rendben volt.
Az alapjárat 870 rpm volt. Ekkor a CO 0,1%, amikor a határérték 0,5%. A lambda 1,03 volt.
Az emelt fordulatszám 2600 volt. Ilyenkor a CO 0,3%-ot, a lambda 1,012-es értéket mutatott. Tehát tegnap este érdemes volt fele-fele arányban tankolni az E85-öt. :-))
A fékek eltérése semelyik mérésben sem volt nagyobb 6%-nál.
A kormányt azért lecseréltem a gyárira, mert anno sikerült kicsiszolni a típusszámot az azonosítókkal együtt... :-(
Őröm é bódottá!
Levizsgázott a gépTSiga!!!! :-DDDDDDDDDDDDDDDDDD
Mozaik utca. Du. 4-kor vitte atyám. A vizsgáztató szerint az első gumikat kellene majd a szezon végén lecserélni, de amúgy minden rendben volt.
Az alapjárat 870 rpm volt. Ekkor a CO 0,1%, amikor a határérték 0,5%. A lambda 1,03 volt.
Az emelt fordulatszám 2600 volt. Ilyenkor a CO 0,3%-ot, a lambda 1,012-es értéket mutatott. Tehát tegnap este érdemes volt fele-fele arányban tankolni az E85-öt. :-))
A fékek eltérése semelyik mérésben sem volt nagyobb 6%-nál.
A kormányt azért lecseréltem a gyárira, mert anno sikerült kicsiszolni a típusszámot az azonosítókkal együtt... :-(
ykcky01-08-2011 20:18:24 // 116661
Tsigus,
ennyire nem vagyok spíler, hogy tudjam mi az az LMM, de, ha megmondod, bizisten kitisztítom.
köszi a mondást amúgy!
ennyire nem vagyok spíler, hogy tudjam mi az az LMM, de, ha megmondod, bizisten kitisztítom.
köszi a mondást amúgy!
TSiga ( I am the TSIG)01-08-2011 20:12:48 // 116660
Hali! A manual szerint a Champion C6YCC vagy Thomika az NGK-t ajánlja. Én nem tudok nyilatkozni, mert van még 2 szett Golden Lodge 25HLD a fiókban.
Az alapjárattal kapcsolatban ki kéne még esetleg az LMM-et tisztítani.
Az alapjárattal kapcsolatban ki kéne még esetleg az LMM-et tisztítani.
ykcky01-08-2011 19:54:18 // 116659
Ciao Urak,
apró problémám van! De megérzésem szerint ezek csak a tünetek.
Montenegro legdélebbi városában Ulcjinban vagyunk.
Dugóban (ami itt állandó) a kocsi (155 1.8 TS láncos) hengerei közül leáll egy, félreállás, gertyatisztítás után újra megy, tehát beköpi, a gyertyák nem újak. Próbáltam vásárolni másikat, de nem sikerült. Az autóboltos faszi kijött ránézett a kocsira, majd megállapította, hogy Opel! Bent a boltban mindenféle hőértéket figyelmen kívül hagyva elkezdett turkálni, de szerencsére még az ő fogalmai szerint sem talált megfelelőt.
A másik gond, eddig az alapjáratom fix 1000 volt, most 800.
Kéne nekem segítség nagyon!
Ha megírnátok a kocsiba megfelelő, lehetőleg a benn lévő Golden Lodge-nál elterjedtebb gyártók gyertyáinak gyári számait, amik nálatok ennél a motornál már beváltak, az jó volna!
Ill várom a látatlan tippelgetést az alapjáratra, és amúgy.
Netközelben leszek nemsokára újra.
Előre is köszi
apró problémám van! De megérzésem szerint ezek csak a tünetek.
Montenegro legdélebbi városában Ulcjinban vagyunk.
Dugóban (ami itt állandó) a kocsi (155 1.8 TS láncos) hengerei közül leáll egy, félreállás, gertyatisztítás után újra megy, tehát beköpi, a gyertyák nem újak. Próbáltam vásárolni másikat, de nem sikerült. Az autóboltos faszi kijött ránézett a kocsira, majd megállapította, hogy Opel! Bent a boltban mindenféle hőértéket figyelmen kívül hagyva elkezdett turkálni, de szerencsére még az ő fogalmai szerint sem talált megfelelőt.
A másik gond, eddig az alapjáratom fix 1000 volt, most 800.
Kéne nekem segítség nagyon!
Ha megírnátok a kocsiba megfelelő, lehetőleg a benn lévő Golden Lodge-nál elterjedtebb gyártók gyertyáinak gyári számait, amik nálatok ennél a motornál már beváltak, az jó volna!
Ill várom a látatlan tippelgetést az alapjáratra, és amúgy.
Netközelben leszek nemsokára újra.
Előre is köszi
Buksi01-08-2011 19:30:54 // 116658
DE vicces kedvedben vagy ma! :-DD
Buksi01-08-2011 19:30:23 // 116657
Jah, a gumi fékcsöveket el ne felejtsd!!!!!!! :-))
Buksi01-08-2011 19:29:24 // 116656
Abban sehogy, de az enyémben igen! Már régóta be van kábelezve, csak nemtom, hogy jók-e a kábelek! azért kell a próba! ;-)
Egyébként meg ha össze lehet házasítani a Q4 ülésekkel, akkor lagzi lesz! :-)))))))))
Megbeszélünk egy időpontot és megyek! :-)
Egyébként meg ha össze lehet házasítani a Q4 ülésekkel, akkor lagzi lesz! :-)))))))))
Megbeszélünk egy időpontot és megyek! :-)
Buksi01-08-2011 19:26:58 // 116655
Te ilyet feltételezel rólam? :-DD
Marklar15501-08-2011 13:36:11 // 116654
A 6 oson láttunk csajokat. Jó pézért biztos kipucolják a slagot:)))
Marklar15501-08-2011 13:33:03 // 116653
Legalább a szerszámod legyen férfias... :-PPP
Marklar15501-08-2011 13:32:09 // 116652
áááá
Itt nézelődik ez a népalfas csávó.
Ahelyett, hogy az félig offosba sasolna már be....)
Itt nézelődik ez a népalfas csávó.
Ahelyett, hogy az félig offosba sasolna már be....)
Marklar15501-08-2011 13:29:27 // 116651
Marklar15501-08-2011 13:23:55 // 116650
Az is osztrák volt:)
Fairlane01-08-2011 12:41:38 // 116649
Így lehetett.... :DDD
Zsocy15501-08-2011 12:20:30 // 116648
Lehet ott maradt a raktárban és csak 98'-ban találtak rá. :))
Edyboy01-08-2011 12:16:18 // 116647
A rendszám mindenesetre 97-es :)
Fairlane01-08-2011 09:49:56 // 116646
TSiga ( I am the TSIG)01-08-2011 08:38:04 // 116645
Veszel egyet mondjuk egy praktikerben. Ugyan ilyenek vannak jobb névvel. Átteszed az eltört alkatrészeket, óvatosan meghúzod a csavarokat a burkolaton és visszaviszed, hogy xar. Utána van egy nyomatékkulcsod. :-))
NaTo01-08-2011 08:36:35 // 116644
tényleg.
Az eredeti még jó, szerintem a vágás utáni renderelésnél szúrtam el valamit.
Az eredeti még jó, szerintem a vágás utáni renderelésnél szúrtam el valamit.
Fairlane31-07-2011 22:02:49 // 116643
Valahogy a képarány meg az interlaci nem az igazi... :)
Buksi31-07-2011 21:55:41 // 116642
Lehet tényleg attól volt olyan ronda hangja! :-DD
Ati7731-07-2011 21:33:35 // 116641
Akkor ez neked ösztönből megy.:))
Vagy lehet ,hogy mind1 az összerakás módja csak én felejtettem benne egy 17-19-es villáskulcsot. :D
Vagy lehet ,hogy mind1 az összerakás módja csak én felejtettem benne egy 17-19-es villáskulcsot. :D
Buksi31-07-2011 21:23:13 // 116640
Az első két képen a külső csukló van, a harmadikon meg a belső! De megmondom őszintén nem figyeltem, hogy hogyan kell összerakni! Összeraktam, betettem és mentem vele pár kört! Nincs semmi hangja, tökéletesen teszi a dolgát! :-)
sprint8331-07-2011 21:20:14 // 116639
Ja meg most lesz Tolcsván is a borfesztivál:)
Ati7731-07-2011 21:19:46 // 116638
Nem ,a belsőre. Az van a képen nem?Ha nem akkor így ránézésre tök 1forma a 2.
sprint8331-07-2011 21:18:07 // 116637
Sátoraljaújhelybe, ott lesz egy kis hétvégi céges buli a főnököm nyaralójában. Boros pincék közelében:))
NaTo31-07-2011 21:16:52 // 116636
Csinálunk! :) (csak mert én is kíváncsi vagyok :)) )
Állítólag szolíd, nem hangos kívülről.
Állítólag szolíd, nem hangos kívülről.
Buksi31-07-2011 21:12:45 // 116635
Fel a csúcsra! :-DD
afri31-07-2011 21:09:48 // 116634
és hova mész a hegyekbe??
afri31-07-2011 21:09:22 // 116633
szivesen megnéznék már egy külső kamerás felvétel is, mit szól!! ;-)
Buksi31-07-2011 21:07:47 // 116632
A külsőre gondolsz? Mert azt nem szedtem szét teljesen, csak lehúztam a tengelyről! :-)
Ati7731-07-2011 21:05:09 // 116631
Azt a féltengelycsuklót ugye jól +nézted ,hogy hogy volt összerakva,mert nem mindegy hogy az agy rész a golyós kosár + a külső "gyűrű" hogyan mennek egymásba.
Én már raktam össze rosszul, össze is ment minden azt hittem minden ok, csak a próbakörön derült ki ,hogy vmi nem jó.Kb 20m után vissza kellett jönnöm erős ropogások mellett,főleg kanyarban szenvedett.
Szerencsére +úsztam törés nélkül,azóta kiszerelt állapotban megjáratom minden irányban könnyedén járjon.
Én már raktam össze rosszul, össze is ment minden azt hittem minden ok, csak a próbakörön derült ki ,hogy vmi nem jó.Kb 20m után vissza kellett jönnöm erős ropogások mellett,főleg kanyarban szenvedett.
Szerencsére +úsztam törés nélkül,azóta kiszerelt állapotban megjáratom minden irányban könnyedén járjon.
GTPeti31-07-2011 20:35:36 // 116630
Tudom, az tényleg jófajta cucc. És teljes mértékben engedélyezett az ipari használata. Szóval még úgy is garis marad.
Buksi31-07-2011 20:35:06 // 116629
Nálam is ez volt a gond! A cső!
GTPeti31-07-2011 20:34:35 // 116628
Sajna hivatalosan csavarok megindítására nem való. Anno vételkor utánanéztem. Az az ilyen kulcsok veszte. Ha nem is törik el, megviseli a kalibrált részét. Jótanács: Arra inkább egy jobbfajta racsnis szárat használj. :((
sprint8331-07-2011 20:34:14 // 116627
Nekünk van egy Proxxon 1/2-es készlet kb. 15 éves az bírja a strapát. Egyedül a racsni ment tönkre de az is nemrég meg azért mert méteres csővel húztam.
Buksi31-07-2011 20:32:39 // 116626
Nem, rosszul írtam az előző hsz.-omban! Levételkor tört el! :-(
Buksi31-07-2011 20:31:31 // 116625
Az enyémre is ráférne már egy takarítás! :-)
Buksi31-07-2011 20:29:50 // 116624
Eddig nem volt vele semmi gondom! Sokat használtam ugyan, de bírta a kiképzést! Eddig! :-(
Bár lehet, hogy nem kellett volna meghosszabbítanom egy csővel! :-/
Bár lehet, hogy nem kellett volna meghosszabbítanom egy csővel! :-/
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
403
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?


