Forum >> 155
GTPeti15-01-2012 21:36:15 // 120757
Na most ha pusztán jobbító szándékkal leírom, hogy helyesen szabályOzó, akkor lehet, hogy Hari haris lesz egy kicsit. Úgyhogy bocs, mert tényleg építő jellegűnek szántam.:)
mreni15-01-2012 21:24:25 // 120756
munkatársam szórakozott nyáron a céges transittal,hogy alapjáraton miért csökken le az ü.a nyomása(semmi hibajelenség nem volt egyébként) aztán megmutattam neki,hogy hol van a szivattyú.... :D ezeken még szíjhajtásos pumpa van:D
Hari15-01-2012 21:21:01 // 120755
Azt kel mondanom, hogy semmi baja annak a nyomás szabályzónak! A neve is az, hogy nyomás szabályzó! Egy adott vagy beállított (állítható nyomás szabályzónál) értéken kell hogy tartsa mindig a benzin nyomását! A hengerenkénti befecskendezésű rendszerek általában 3 bar nyomásra vannak beszabályozva! Ha a nyomásszabályzón van vákum csatlakozás akkor az alapjárati nyomás 2,8-3,2 bár közt van. Mihelyst gázt adsz a vákum hatására mérsékli a szabályzó a nyomást 2,5-2,8 bárra.
Na nézzük csak azt mondod eddig fordulaton fel ment a nyomás 4-5 bárra?! Ez bizony hibás működés! (Valószínű!)
1. A szivattyú a motor fordulatszámától függetlenül mindig ua. üzemanyagot szállít.
2. A nyomásszabályzó egyszerű mechanikus szerkentyű - nem érzékeli a motor fordulatát, sem a terhelését! ( Kivéve a vákumos rendszer! - amiről az előzőekben szó volt.)
(... ha valamiben még segíthetek csak keress bátran!)
Na nézzük csak azt mondod eddig fordulaton fel ment a nyomás 4-5 bárra?! Ez bizony hibás működés! (Valószínű!)
1. A szivattyú a motor fordulatszámától függetlenül mindig ua. üzemanyagot szállít.
2. A nyomásszabályzó egyszerű mechanikus szerkentyű - nem érzékeli a motor fordulatát, sem a terhelését! ( Kivéve a vákumos rendszer! - amiről az előzőekben szó volt.)
(... ha valamiben még segíthetek csak keress bátran!)
mreni15-01-2012 21:20:41 // 120754
az enyém 290l/h-t tolna 3bar-on ha beindulna végre ez a ...... :D
mreni15-01-2012 21:18:35 // 120753
az ü.a nyomásnak közel állandónak kell lennie,ahogy a kolléga is mondta,itt nincs mit variálni :D ha 5-6bar-t mutogat,akkor valami ott nem kerek
keskeny sávú műszerem van ha érdekel,zsír új,én beruházok egy komolyabb széles sávúba majd szezonra
keskeny sávú műszerem van ha érdekel,zsír új,én beruházok egy komolyabb széles sávúba majd szezonra
GTPeti15-01-2012 21:15:18 // 120752
Igazad van, úgy ki lehet tolni a tankolások közötti időt. :)))
Jah, a bef.szelepet ilyenkor akár fix 12V-ra is lehet kötni. :)))
(Apropó, egyszer hallottam egy Mazdáról, amiben átégett a kim.tranzisztor és ez a helyzet állt fent. Kicsit nagy volt a fogyasztása, be kellett húzni, no meg picit köpdöste a gyertyákat. De vhogy csak elvitték saját lábon a szerelőhöz. :))
Jah, a bef.szelepet ilyenkor akár fix 12V-ra is lehet kötni. :)))
(Apropó, egyszer hallottam egy Mazdáról, amiben átégett a kim.tranzisztor és ez a helyzet állt fent. Kicsit nagy volt a fogyasztása, be kellett húzni, no meg picit köpdöste a gyertyákat. De vhogy csak elvitték saját lábon a szerelőhöz. :))
Rizzo15-01-2012 21:14:27 // 120751
NaTo15-01-2012 21:14:03 // 120750
Mikor a vadi új üzemanyagnyomás szabályzót beszereltük, a 3 báros alapjárati nyomás bizony 4-5-6 bárra felment, ha állóhelyben simán húztam neki a gázbowdent. Nyilván igaz az is, hogy ha folyamatosan meg van a 3 bár nyomás a csövekben, akkor az injektorok tökéletesen tudnak benzint adagolni. Csak hogy más az, mikor állóhelyben terhelés nélkül túráztatom a motort, és mikor menet közben gyorsítania kell a kocsit... sajna az óra a motortérben volt, így nem látom menet közben a benzinnyomást.
Szerzek egy műszert, ami méri a keverék minőségét (dús, szegény), az amúgy sem árt. :)
Szerzek egy műszert, ami méri a keverék minőségét (dús, szegény), az amúgy sem árt. :)
Marklar15515-01-2012 21:10:11 // 120749
Miért ne lehetne dupla Ural tank a 155 ben? :-P
Marklar15515-01-2012 21:08:53 // 120748
Mondom én :)
Marklar15515-01-2012 21:08:23 // 120747
Hmmm. Ha jól emléxem, akkor a nyomás az közel állandó. 3-4 barral is bőven szállít az, ha parkettázol is... :)
GTPeti15-01-2012 21:07:55 // 120746
Vagyis az elvi maximum 4 tankolás/óra. :)))
Fairlane15-01-2012 21:07:02 // 120745
Legalább kopik rendesen a visszafolyó ág is... :))
mreni15-01-2012 21:02:41 // 120744
az ecu a bef idővel játszik fordulaton,nem az ü.a nyomást emeli...
az új pumpád is 3 bar-on tud 255l/h szállítást....
gondolj bele 255l ü.a-ot tol át egy óra alatt 3bar nyomáson.
az új pumpád is 3 bar-on tud 255l/h szállítást....
gondolj bele 255l ü.a-ot tol át egy óra alatt 3bar nyomáson.
szasza91115-01-2012 20:58:46 // 120743
neked elhiszem :) és majd csinálj sablont is. :) vagy rögtön két adaptert. vagy majd meglátjuk.
NaTo15-01-2012 20:52:16 // 120742
Ha nem bírja, akkor kuka :))
AZ 5-6 bár az magas fordulaton kell is! a 3 bár az alapjárati nyomás. Amikor magas a fordulat, sokkal több benya fogy.
AZ 5-6 bár az magas fordulaton kell is! a 3 bár az alapjárati nyomás. Amikor magas a fordulat, sokkal több benya fogy.
mreni15-01-2012 20:40:03 // 120741
mondjuk az az 5-6 bar is érdekes :D
Marklar15515-01-2012 20:39:00 // 120740
Te állandóan széthajtod az ACkat? :)
Marklar15515-01-2012 20:32:16 // 120739
Most, akkor mennyi volt a fogyid? Ha a sofőrrel, utasok és csomagok nélkül 7,2L...
;-P
;-P
sprint8315-01-2012 20:10:05 // 120738
Szerintem simán megoldható, akár a hátsó is. Majd ha megveszem őket akkor lesznek képek a beépítésről.
NaTo15-01-2012 20:05:44 // 120737
Halihó!
Van valakinek tapasztalata az állítható üzemanyag nyomás szabályzókkal kapcsolatban? A tünet az volt, hogy a kocsi kezdett gyengülni, és magasabb fordulaton betorpant. Mivel a nyomásszabályzó óráján gázadásnál nem ment feljebb a 3báros alapnyomásról az érték, sőt még kicsit csökkent is, AC pumpa haldoklásra gyanakodtunk. Vettem bele egy zsír új verseny AC-t. a torpanás megszűnt, de érzésre még mindig nem az igazi, és a nyomásszabályzó továbbra se megy feljebb, ha húzom neki a gázt...
Régebben mikor a szabályzó alapjáraton állva 3 bár nyomásra volt állítva, és felpörgettem a motort, a szabályzó 5-6 bárt is mutatott.
G-Burt szakértő kollegális barátommal szétkaptuk a szabályzót, de igazán nem értünk hozzá, mit kéne látni, ha tönkrement. A membránja ép, nincs szakadás sehol rajta.
Ötletek?
Van valakinek tapasztalata az állítható üzemanyag nyomás szabályzókkal kapcsolatban? A tünet az volt, hogy a kocsi kezdett gyengülni, és magasabb fordulaton betorpant. Mivel a nyomásszabályzó óráján gázadásnál nem ment feljebb a 3báros alapnyomásról az érték, sőt még kicsit csökkent is, AC pumpa haldoklásra gyanakodtunk. Vettem bele egy zsír új verseny AC-t. a torpanás megszűnt, de érzésre még mindig nem az igazi, és a nyomásszabályzó továbbra se megy feljebb, ha húzom neki a gázt...
Régebben mikor a szabályzó alapjáraton állva 3 bár nyomásra volt állítva, és felpörgettem a motort, a szabályzó 5-6 bárt is mutatott.
G-Burt szakértő kollegális barátommal szétkaptuk a szabályzót, de igazán nem értünk hozzá, mit kéne látni, ha tönkrement. A membránja ép, nincs szakadás sehol rajta.
Ötletek?
szasza91115-01-2012 20:03:00 // 120736
ez a fúrás-faragás engem is érdekel, azok a TI ülések tetszenek nekem is. csak mindig el lettem riasztva, amikor arról volt szó hogyan lesz beépítve...
sprint8315-01-2012 19:52:01 // 120735
Azám:)) Meg szép felnis!
Fairlane15-01-2012 19:49:10 // 120734
Én-színű.... :)
sprint8315-01-2012 17:44:34 // 120733
GTPeti15-01-2012 17:43:29 // 120732
Tudja fene. Én szerencsére ilyesmit sosem tapasztaltam. Télen 1-2 perc alatt átmelegítem az ülést (nincs ülésfűtés) és már nem is hideg. Nyáron persze izzadás van, de a bőrnélküli másik autómban sincs ez másképp.
GT Ɨ|ѯ15-01-2012 17:40:46 // 120731
Nem az enyém annyi a Blackline volt annyi:-)
Az enyém 80K-ért vihető:-)
Az enyém 80K-ért vihető:-)
sprint8315-01-2012 17:38:33 // 120730
GT autójában is ez van, amikor beleültem akkor tettszett meg nagyon.
sprint8315-01-2012 17:36:21 // 120729
Megkéred az árát:)) Mondtam, hogy kell majd:)
Fairlane15-01-2012 17:33:55 // 120728
Ma is vajas kenyér lesz? :)
Egyébként gratulálok a gerendához :)
Ügyesen csempészed bele ezeket az egyedi cuccokat a vén sárkányba... mint pl a tükör is...
Egyébként gratulálok a gerendához :)
Ügyesen csempészed bele ezeket az egyedi cuccokat a vén sárkányba... mint pl a tükör is...
TSiga ( I am the TSIG)15-01-2012 15:50:14 // 120727
Na jó. Megyek inkább főzni. :-)
Kazes☻15-01-2012 15:48:05 // 120726
Látom később esett le! :DDD
TSiga ( I am the TSIG)15-01-2012 15:46:23 // 120725
Szerezz egy ilyen betét-alapot. Megcsinálom neked. Valami tölgy furnérral. Az jó világos. Azt meg olyanra pácolod, amilyenre akarod. Akár simán lakkozhatod is.
Thomika15-01-2012 15:46:16 // 120724
Itt tisztára olyannak tűnt mint a fa borítás....De aztán jobban megnéztem.. De a napfény kicsit átverős...
Thomika15-01-2012 15:45:00 // 120723
Vagy az még a piros borítás?
TSiga ( I am the TSIG)15-01-2012 15:44:58 // 120722
Ha a klímavezérlőre gondolsz, az simán piros. Le lesz majd cserélve feketére.
Thomika15-01-2012 15:43:37 // 120721
De már most be van fával takarva, nem? Vagy mi az a cucc rajta?
Vikking 31115-01-2012 15:42:47 // 120720
Wow! Szép kis erdőség :) Nem tartasz a medvéktől benne?:)))
Tetszik, zsír!
(nekem világosabb színben jobban passzolna az ízlésemhez, de a kormány ilyen, akkor a betét is ilyen legyen, tökjogos:))
Tetszik, zsír!
(nekem világosabb színben jobban passzolna az ízlésemhez, de a kormány ilyen, akkor a betét is ilyen legyen, tökjogos:))
TSiga ( I am the TSIG)15-01-2012 15:39:33 // 120719
Az Arnádnál is. :-D
Abból lehetne egy sleepert építeni. Úgy is randa. Bele egy jó boxert...
Abból lehetne egy sleepert építeni. Úgy is randa. Bele egy jó boxert...
TSiga ( I am the TSIG)15-01-2012 15:37:46 // 120718
Az marad fekete. Azt nehéz lenne befázni, úgyhogy marad fekete.
Kazes☻15-01-2012 15:35:52 // 120717
Van szebb is! :)))
Thomika15-01-2012 15:35:45 // 120716
A középkonzolt hogy oldottad meg?
Thomika15-01-2012 15:35:20 // 120715
:))))
TSiga ( I am the TSIG)15-01-2012 15:34:56 // 120714
Köszi! Végre nem egy olyan hozzászólás, hogy "szép, de nem ide".
Ez kicsit olyan, mint a Besenyő Pistabácsi: "Margit! Jó, hogy jössz, csak nem most!"
Ez kicsit olyan, mint a Besenyő Pistabácsi: "Margit! Jó, hogy jössz, csak nem most!"
Thomika15-01-2012 15:34:31 // 120713
Azzal rombolni lehet, és a többi? A sín hogy passzol?
Thomika15-01-2012 15:33:10 // 120712
Szép munka, Öregem! :)) jól fog mutatni a kocsiban!
TSiga ( I am the TSIG)15-01-2012 15:28:33 // 120710
Flex vajon miiiii? :-D
TSiga ( I am the TSIG)15-01-2012 15:27:47 // 120709
Lehet, hogy veszek még egy betét-alapot. Az kap majd rendes carbont. Csak hogy gyakoroljak. Aztán azt eladom.
TSiga ( I am the TSIG)15-01-2012 15:26:46 // 120708
Akkor majd Alfacity-n megnézed közelebbről. :-D
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
3
Guests3
357
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?