Forum >> 155
András bácsi02-05-2006 17:05:26 // 6129
	1865 mm, plusz a forrasztandó rész. :)
	
Buksi02-05-2006 17:02:39 // 6128
	Csak a csajokra dudáltam néha, arról meg nem tehetek, ha 10 méterenként jött egy jó csaj! ;-))))))))))
	
Buksi02-05-2006 17:01:39 // 6127
	Naaa, lécciiiiii! :-))))
	
GEORGE02-05-2006 16:58:19 // 6126
	Végén kiderül egész nap a dudát nyomtad! Most meg csodálkozol! :-)
	
GEORGE02-05-2006 16:57:40 // 6125
	Akkor úgy írom, hogy minden apróságot nem árulok el!!! :-)))
	
Buksi02-05-2006 16:57:00 // 6124
	Miért nem? :-)
Te állítólag Istenség vagy, neked tudni kellene! ;-))))))))))))))))))))))))
	
Buksi02-05-2006 16:56:08 // 6123
	Pedig nem is dudáltam sokat! Csak néha, de akkor kellett! ;-))))))))))
	
GEORGE02-05-2006 16:55:51 // 6122
	Azért mindent mi sem tudhatunk Buksi! :-)
	
Buksi02-05-2006 16:55:22 // 6121
	Vaze, akkor most kábelezhetek! :-( 
Azt nem tudja valaki, hogy milyen hosszú lehet ez a nyavajás tyúkbél? :-)
	
András bácsi02-05-2006 16:54:07 // 6120
	A sok dudálástól berezonál, amitől saját rezgés alakul ki, és elpattan. :)))))
	
fobakter02-05-2006 16:52:50 // 6119
	Az bizony valóban lehet, hogy eltörik a kábel a dudánál vagy valahol a motortérben, eccerűen elörexik.
	
GEORGE02-05-2006 16:47:21 // 6118
	Akkor lehet maga a kábel van eltörve valahol!
Nekem is volt már ilyen a Temprámnál!
	
Buksi02-05-2006 16:45:49 // 6117
	De mitől adta meg magát a kábel? :-)
	
András bácsi02-05-2006 16:43:04 // 6116
	Nem muszáj pont arra vinni. A manualban látod hozá kell kötni, és melyik relé melyik lába kapcsolja.
	
Buksi02-05-2006 16:36:47 // 6115
	Neeeee, az mekkora meló már! :-(
Meg azt sem tudom, hogy merre kanyarog az a tyúkbél! :-(
	
András bácsi02-05-2006 16:35:53 // 6114
	Nekem is volt ilyen: megadta magát a kábel. Húztam be másikat egészen a biztosítéktábláig.
	
Buksi02-05-2006 16:31:11 // 6113
	Hali mindenki! :-)
Nekem olyan gondom lenne, hogy ha nyomom egyszer szól a duda egyszer meg nem! Átnéztem mindent, először leszedtem a kormányról a burkolatot, megtisztítottam az érintkezőket, aztán egyenként leszedtem a dudákat, külön-külön is kipróbáltam őket és jók. A relét is megnéztem, átcseréltem egy másikra ugyan olyan maradt, vagyis egyszer szól egyszer meg nem! Mi a franctól lehet ez? Segítségeteket előre is köszi! :-)
	
András bácsi02-05-2006 16:10:51 // 6112
	Bármi lehet, ami a befecskendező-rendszerrel kapcsolatos hiba. A 155-re már nem emlékszem pontosan, de az lmm, az injektorok, a hőfok-jeladók, a fojtószelep-helyzetjeladó adhat ilyen jelet. A gyújtás nem.
Először nézd át a vezetékeket, csatlakozókat, nincs-e szakadás, kontakthiba.
Ha nem légtömegmérő, akkor a többi cuccból tudok adni bontottat, ugyanúgy, mint pl. bajuszkapcsolót.
	
fobakter02-05-2006 15:48:12 // 6111
	Fairlane!
A torpanásos problémára valszeg a gyertyakábel cseréje lesz az orvosság, főleg, ha látod, hogy áthúz. Nekem is volt hasonló, igaz nem gyulladt ki semmiféle visszajelző, de olasz autóról beszélünk:)
Index kattogás: nem relé probléma lesz, emlékeim szerint nekem az index bajuszkapcsoló cseréje oldotta meg a bajt. Esetleg érdemes még ránézni az elakadásjelző kapcsolóra is.
	
Fairlane02-05-2006 14:58:05 // 6110
	Udv mindenki!
Ket problemam lenne felvetesre, hatha tud vmelyotok megoldast ra :)
Nos a gond az, hogy kb 4200-4300 -as fordulat felett a gep megtorpan, es kigyullad a muszerfalon a kis piros injektor szimbolum....
A hetvegen csereltem gyertyakat (ez amugy is tervben volt), de ettol nem oldodott meg a dolod.  
Sotetben kukucskaltam kicsit a motorterben, es gazadasnal azt vettem eszre, hogy a gyertyakabeleknel nehol athuz egy-egy szikra a motortestre. 
Lehet ez, azaz a gyujtokabel a hibas? Illetve meg mi produkalhat ilyent?
A masik, inkabb idegesito jellegu :)  
Az utobbi par napban meghulyult az index-relem. (a kormany alatti bizt tablan a kek szinu)
Ha gyujtason van, vagy megy a motor, osszevisza kattog... Az indexlampakat szerencsere nem kapcsolgatja ilyenkor, illetve normal esetben rendesen muxik, csakhat a kattogas kicsit idegolo...
Itt a rele lehet cseres, vagy ezt mar vmi mas miatt produkalja?
az otleteket koszi elore is :)
	
TSiga ( I am the TSIG)02-05-2006 14:43:45 // 6109
	Hali kedves Mindenki!
Végre találtam egy helyet, ahol megjavítják az alufelnimet!
A Nagy Lajoson állt kb. 2 hétig egy gumisnál. Visszakaptam, hogy nem lehet megcsinálni.
Az M3 kivezetőjénél - ahol kisebb sérülést csináltak meg nekem 17000-ért - ránézett a "szerelő" és félvállról odavetette, hogy vegyek másikat.
A Szentmihályi úton levő non-stop gumis simán rábólintott és a 7 végére kész lesz. Max egy tizes!!!
Úgyhogy most a fellegekben járok. Lánccal vagyok a radiátorhoz kötve, nehogy elszálljak...
A másik: ki akarom venni a hátsó zárat, mert valaki aláfeszített és helyre akarom tenni. Megkérdeztem az L+K-ban Ervint és volt egy jó és egy rossz híre: a jó hír az, hogy csak 580+ÁFA darabja; a rossz, hogy csak tizesével tud rendelni.
Nincs vkinek vmi ötlete?
Talán az SPQR-nél is így van vagy lehet kérni 2 darabot is.
	
fobakter02-05-2006 14:30:00 // 6108
	Be ám, mint állat.
Jövő hét végéig már muszály elkészülnie, elméletileg már a héten meglehet, de ez csak az optimális eset. Addig marad a bicigli és az offos talicskák.
	
Thomika02-05-2006 13:56:35 // 6107
	Be vagy már sózva,mi?! :)))   gondolom, Seléniára még nem lesz kész??!!
	
fobakter02-05-2006 13:10:48 // 6106
	Ahoj!
Ma reggel átvittem Ferikéhez a lököst, meg az üléseket, és Félegyházán láttam vagy 3 db 155-öt. Tisztára beteg vagyok már, nekem is kell egy ilyen!!!!
Ferikének emlegettem is, hogy most már meg kell dupláznia a tempót :)
	
SD02-05-2006 07:43:39 // 6105
	Nomost a 40e-est felújítani miben jobb a te eredetidnél, vagy annak már más baja is volt, avagy olcsóbb így?
	
Marklar15502-05-2006 00:44:07 // 6104
	Hmmm
Én hogy is hajtom?
;-)
Nálam biztos nem lustúl el semmilyen motor!
;-)
	
Marklar15502-05-2006 00:43:04 // 6103
	Holnap este 7h-8h ig itthon vagyok.
Utána csak 10h után;-)
	
Pzk01-05-2006 22:22:17 // 6102
	a képet nem sikerült feltöltenem, de Gabriel oldalán láthatsz ilyet...
	
Pzk01-05-2006 22:18:54 // 6101
	no így néz ki a cucc, és biztos, hogy ezzel van gondod. Egyre hangosabb lesz, ha nem cseréled ki....
	
Pzk01-05-2006 22:13:40 // 6100
	Szia, valszeg haldoklik a verélés mósosítód... pontosan nem tudom hogy néz ki, de állítólag 100 körül cserélik szakszervízben...
	
András bácsi01-05-2006 20:21:47 // 6099
	Oké, én néztem el: kertecs kolléga problémáját gondoltam a te válaszoddal összekapcsolni. Marklar gépe meg annyit úgysem megy el, ahogy hajtja. :))))
	
Otto01-05-2006 18:13:27 // 6098
	Hello Mindenki!
Van egy gondom!Amikor meleg(70-80fok) a moci és beindítom,szól mint egy dizel!Kell neki 10-20másodperc vagy kisebb gázfröccs,hogy elhalgasson.Mi a túró lehet?Hidrotőkék fáradtak?Vagy más lehet?Vezmód biztos nem mert hidegen semmi hang!
	
Buksi01-05-2006 17:35:52 // 6097
	Szerintem is jobban néz ki fényezve! ;-))
	
Thomika01-05-2006 17:31:06 // 6096
	hmm,akkor inkább lefényeztetem...asszem Peti megy ki a héten Kriszhez,megkérem,vigye ki magával..
	
kertecs01-05-2006 11:18:29 // 6095
	Hát nem egyszerű... de a legrosszabb, hogy nem tudom az okát! Elméletileg 80E km óta Szamosiéknál szervizelve, lekérdeztem tőle, minden szervízt rendben megcsináltak. Amióta nálam van (40E Km) meg pláne mindenre figyeltem. Ilyen szar konstrukció ez a fiat vasblokk? Jó lenne a kiderülne hogy nem...
Muszáj lesz megcsinálni az biztos!
	
fobakter01-05-2006 11:18:20 // 6094
	Nem is keverem, mindkét szóban forgó motor 8V, ha jól tudom. Vagy Marklar gépe már 16V?
	
András bácsi01-05-2006 08:43:46 // 6093
	Ne keverjük a 8V-t a 16V-vel. Egész más konstrukció.
	
András bácsi01-05-2006 08:43:03 // 6092
	Szerintem szarul mutat feketén. A visszarakás miért nagy macera? valami szilo-szerű ragacs megfogja.
	
fobakter01-05-2006 08:41:42 // 6091
	Nem kell aggódni a 233e miatt. Gina motorja 400e körül is kiváló volt, csak hát az a fránya főtengely....
	
Thomika30-04-2006 22:09:10 // 6090
	Részvétem Cartárs! Nem egyszerű a szitu! :((
	
Thomika30-04-2006 22:03:35 // 6089
	Megnéztem! :))) Ha nem lenne olyan macerás a visszarakása,akkor leszedném fényezésre a pajzsot!! De holnap még kommunikálok keresztapámmal erről, hátha van 5lete a visszatételre...Azért jó lenne legényezni....fekete pajzzsal talán annyira nem mutatna jól......Mi a véleményetek?????
	
kertecs30-04-2006 18:02:34 // 6088
	Olvassatok át légyszi a Szerelőműhelybe, hátha tudtok segíteni...
	
Vega30-04-2006 15:31:56 // 6087
	Skacok!
ugy remlik kozottetek van valaki akinek 2.0 TS mocija van es a kipuff rendszer csak egy szimpla cso, datso dobbal...semmi kozepdob....semmi katalizator...
az is megteszi akinek csak katalizator van a rendszerben..hatso dobbal...
beszelnunk kene :)
	
Attie30-04-2006 11:02:40 // 6086
	Jaja, én már így vettem.
Még az első tulajnál volt egy balesete, és így csinálták meg. Színrefújt scudetto és festetlen hűtőmaszk.
Aztán nekünk is volt egy koccanásunk, és ha már úgyis festeni kellett az autót, akkor kapott a hűtőmaszk is feketét :)
	
Marklar15530-04-2006 10:44:43 // 6085
	Akkor hajrá;-)
Megnéztem a képeid, s csak javasolnám Thomikának is, hogy Ő is tegye ezt.
Neked fekete a hűtőmaszkod, s színrefújt a pajzsod...
épp ilyen dilemája van thomikának is...;-)
	
Attie30-04-2006 10:32:43 // 6084
	Na az enyém még messze van attól, de akkor is jó hírnek tartom :)))
	
Marklar15530-04-2006 10:27:47 // 6083
	Az enyémben 233000km van. Azt mondta a szaki, hogy nincs válla...
Remélem térde sincs, csak rendes szoknyája!
;-)
	
Attie30-04-2006 10:23:57 // 6082
	Nekem is meglett a hengerfejem :)
Ki lettek cserélve újból a szelepszár szimmeringek, 3 szelepet kellett csiszolni, minden tömítés új, minden gyári alkatrész :)
Megnézték a hengereket és a dugattyúkat is és tökéletes állapotban vannak. Azt mondták olyan, mintha újak lennének :) Azért ennek a hírnek örültem nagyon :)
	
Marklar15530-04-2006 09:57:34 // 6081
	Egy ~40000km-t futott van rajta.
Természetessen síkbaköszörűlve, szelepeknél bemarva, tömítések-szimeringek cserélve.
Új befecskendező szelepekkel, a környéken rengeteg gumicső cserélve. + 2db motortartó bakot is kellett cserélni.
A gyertya/fagyálló csere később, mert épp 00 ft ot tudok rááldozni:(
(60k-ra terveztem)
Ezt egybekötöm még: benzin/levegő/pollenszűrő cseréjével.
Első féktárcsa (van jó állapotu, csak fel kell szabályozni), betét, fékfolyadék cserével.
Elöl 2db "kutyacsont is qka. + futómű állítás.
Már csak a fóliázás hiányzik és akkor részemről szinte tökéletes a verda...
Jahh klímát sem ártana megjavíttattni...:(
	
SD30-04-2006 09:28:15 // 6080
	Akkor nem is újítottál hebgerfejet hanem bontottat raktálrá?
	
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
		
					  Online members
1
		Guests1
408
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
 - 156
 - AlfaCity
 - International Alfa Rome...
 - 159
 - Chat
 - Boxer fanatics
 - 147
 - Polish Alfisti
 - Českí Alfisti
 
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
 - When will Alfa return in your opinion to the US?
 - How did you find AlfaAmore.com?
 
Members
New members
- ramirez001
 - “ Kevin “
 - Rókus
 - benebp
 - Gyuszkó 159
 - Olxander
 - UTPcableman
 - rajkailaszlo
 - Tamas.F.Lamas
 - Filip05