Forum >> 155
kando.04-05-2006 16:52:24 // 6205
Leüssem Neked ? :-))))
SD04-05-2006 16:51:11 // 6204
khömm:)
elsőre nem rossz:)
kertecs04-05-2006 16:00:47 // 6203
természetesen a link nem jó... www.elaforg.hu
kertecs04-05-2006 15:59:48 // 6202
elaforg itt néztem én is éppen, mert kell nekem is. Váltóolaj TUTELA ZC90 van csak, de szerintem az kell. Ha megkérdezed őket telefonon az a tuti.
Gaso04-05-2006 15:43:00 // 6201
Köszi! Nekem is megvan a motorháztetőn a jelölés, csak ott nem írnak visszkozitást, így nem tudtam beazonosítani, ráadásul mennyiséget egyáltalán nem adnak meg. Ezek nélkül nehéz lenne megrendelni a cuccost.
kertecs04-05-2006 15:38:33 // 6200
A manual szerint: AGIP Rotra HY DB 80W, IP pontiax 80W90, Fiat tutela ZC 80S és szerintem 2 liter a váltóba. Tutela GI/A és 1 liter a kormányszervóba.
Gaso04-05-2006 15:10:14 // 6199
Hali!
A váltóba milyen olajat kell önteni viszkozitás szerint és mennyit? Ezenkívül ugyan ezt kérdezném a szervóról is. Előre is köszi.
András bácsi04-05-2006 14:09:32 // 6198
Szvsz összefügg. Valószínű légtömegmérő, vagy fojtószelep-potméter.
Fairlane04-05-2006 13:57:46 // 6197
Tenyleg, meg egy kerdes:
Az mennyire (nem) normalis, hogy ha a gazpedalom csak a finom adagolast szereti, azaz, ha pl menetkozven padlot nyomok csak ugy, akkor egy picit valtozik a motorhang, mintha gyengulne a gep, aztan lassan kijon belole, es utoleri magat... ha padlo, aztan elkezdem visszaengedni, akkor van egy pont, ahol szinte megugrik az auto
ha fokozatosan adagolom neki, akkor nincs ilyen gond
Szal ez igy normal, vagy hiba, es ha az, akkor lehet osszefuggesben a korabban vazolt 4200 ford kornyeken megtorpanos - injektorpilacs kigyullados problemamhoz?
ja, 155, 1.8, 8V az auto...
GEORGE04-05-2006 13:23:21 // 6195
Fateromnak valami jobb gépe van akkor, mert az tudta mérni :-)))
De azt most nem vágom mennyi is volt az érték.
András bácsi04-05-2006 12:31:45 // 6194
Nem biztos hogy menni fog. A nagy ellenállású kábeleknél az egyszerű multiméterek ált. szakadást jeleznek, aztán mégsincs úgy.
norbee04-05-2006 12:23:23 // 6193
Ja. Manuálban ugyan egy szó sem esik a spark plug-ról, illetve hogy mennyit kéne mérni, de ott a pont.
GEORGE04-05-2006 11:30:56 // 6192
Ellenállásmérővel!
A lényeg mindnek közel egyforma legyen az értéke!
Fairlane04-05-2006 11:29:39 // 6191
Hogy mered ki, hogy melyik kabel hibas? Milyen cuccal milyen erteket kene merni jo kabelnel?
norbee04-05-2006 10:38:25 // 6190
Thomika
"állítólag jó minőség,még soha senmi nem jött vissza,hgoy xart adtak"
Mert nem indult a gép :)
Viccen kívül, azt mérlegeld, hogy lehet veszel egy szettet 14-ért, ami akár teljesen jó is lehet, legorsszabb esetben egy-kettő hibás alapban, ki kell mérni, és azok helyére a régiekből betenni. Ezek után nem fogsz 80%-os esélyel kormányra bukkolni a legváratlanabb pillanatokban. Ha 5-10000 kilométeren belül tönkremegy az összes, még mindig vehetsz ugyanennyiért, és utánna mégegyszer, akkor éred el a gyári szett árát ha jól vagyok informálva. Vagy veszel egyszer drágáér egy gyárit - ami szintén ugye beszálított mint a QH-s termékek - és reméled a legjobbakat.
Thomika04-05-2006 10:27:25 // 6189
Úgyis küldöd nekem a csomagtér ajtó telókat! :))P))
Thomika04-05-2006 10:26:01 // 6188
:(( Akkor lehet,hogy nem kéne beleugranom?! Nemtom mitévő legyek...meg kéne oldani a dolgot Selénia előtt...
norbee04-05-2006 10:11:59 // 6186
Ja, megnéztem a falam. :) Hívlak délután.
norbee04-05-2006 09:57:47 // 6185
Danke, akkor átveszem tőle, és odaadom a pénzt is neki. Marklar, mikor merre? :)
András bácsi04-05-2006 09:57:07 // 6184
A tükör már Marklarnál van. Majd egy következő szállítmánnyal.
norbee04-05-2006 09:49:01 // 6183
Bandi bácsi, odacsapod a tükör mellé? De csak finoman, persze. :) Posta, vagy Marklar kolléga?
András bácsi04-05-2006 09:44:43 // 6182
Van jó kis kapcsolóm is egy ezresért. :)))
norbee04-05-2006 09:42:34 // 6181
Köszi a tippet, hétvégén megnézem alaposabban, de amikor megmértük a csatinál ami a csomagtartókárpit alatt van, és rá van dugva a zárra, ott megvolt a stabil 12V, viszont hiába kattan a relé, nem veszi el egy pillanatra sem, a műszer szerint. Szerintem inkább előrébb lesz a bibi. Mert a kapcsolón meg a három lábból kettőn 12V-nek kéne lennie, de csak az egyiken van, a földelés meg okés. Mivel ezt előre nem tudtad, úriember leszek, és nem duplázom a tétet. :D
Marklar15504-05-2006 09:26:47 // 6180
Én semmilyen QH cumót nem vennék!
Angol sz..!
Pár ezer km-t bírt az ilyen tipusu kerékagy csapágyam...
Marklar15504-05-2006 09:24:10 // 6179
A kesztyütartóból gombal nyitható csomagtartó megoldása:
99% (azóta már más vill szerelő is mondta)
A csomagtartónál van egy törés a kábelben, akasztni és a csomagtartó között egy gumiharmónikában. Ott szokott megszakadni...
Ezt tavaly Thomika villanyásza 4k ért csinálta meg. Ha ott a hiba akkor küldj egy ezrest... ;-)))
Marklar15504-05-2006 09:17:51 // 6178
170ft/l ért megvenném Tőled a felesleget...
;-PPP
Ha már úgyis termelődik;-)
SD04-05-2006 08:11:10 // 6177
szivacs borítású szövet díszítéssel itt-ott:))):P:)))
mareggeli agymanés ötletem:
Takarékos büntető 4kerekes 155 recept:)
1 Hátulra be kellfaraagni egy JTD mocit, automata váltóval:)
2 Előrre egy V6 (ízlés szerint méret és esetleg turbo) manuális váltó:)
Használati utasítás: szépen elbattyogsz a JTD-vel, hátsókerék rulez (télen is) a városban este alapjáraton hagyod a V6-ot járnihogy meleg legyen.
Ugye amíg nem rakod sebességbe el van mint a befőtt:) Aztán ha megtalál valaki, az automata intézi magát, te meg elváltogatsz a V6-nak:))) és fülig ér a szád:))))
Kell egy átkapcsoló amivel szabályozod hogy egyiknek vagy mindkettőnek adja a gázt.
Ha a dieselmegy akkor a gáz állása értelem szerüen oda hat. Ha megy a benzines is akkor kell egy start automatika, hogy amikor indulsz onnantól a dieselt lepadlózza, a benzinesen pedig váltogatsz, szépen, az automatika akkor veszi csak el a gázt ha fékezel:)))
És hétközben eljársz halolajjal, de ott van a V6 ha fickándozik valaki:)))
Na jó, lehet hogy egy nagyobb gépbe kell ezt építeni hogy ne érezze meg annyira a súly változást... De atom lenne:)))
KG04-05-2006 07:57:21 // 6176
Én láttam, igazi kézzelvarrott ill. varrandó ritkaság, egy ilyen nélkül csak 153 a 155:))))))
SD03-05-2006 22:19:12 // 6175
Nade jaz mitjelencse? kunégy rekáro tán? vagy spojtpijos csikkal?
SD03-05-2006 17:59:46 // 6173
amúgy milyen ülécs van abban a robbantott 155-ben?
fobakter03-05-2006 16:04:21 // 6172
bontósokat kérdeznem :DDD
kellene nekem a vezettő ülésről az a szajre, amibe a biztonsági övet becsatolom. az enyém sajna szétesett, és a donoré is dezintegráltnak tűnik, doktor szigszalag rögzíti.
Van valakinek ijjen cucca pici pénzért? thx!
Thomika03-05-2006 15:53:14 // 6171
Bandi!
küldtem választ...
András bácsi03-05-2006 15:40:59 // 6170
Csak a szellemem van jelen. :)
Thomika03-05-2006 15:33:56 // 6169
Jah, meg csomagtérajtó teleszkópok!!! Ezekre dobnál nekem árat mailben!! Kösszike!! :))
Thomika03-05-2006 15:33:08 // 6168
hmmm.. megfontolandó!! Ezért akarok szétnézni a neten, megpróbálok vmi infót szerezni erről a cuccról...
Thomika03-05-2006 15:21:49 // 6167
Azzokat könnyű szétszedni! Gyere át meló után 2 perc alatt megcsinálom!!:)) Feltéve,ha nem égett ki.... :) De ha egyik sem ég, szerintem csak érintkezési hiba lesz!
fobakter03-05-2006 15:21:31 // 6166
Gyertyakábellel nem árt vigyázni, nekem is valami angol cuccot adtak TS motorba való fejében, és kidobtam a pénzem az ablakon, szart sem ért, szétégett pár hónap alatt. Ha van itt a kollégáknak jó állapotú bontott, az is jó!
Thomika03-05-2006 15:20:39 // 6165
Don't worry! Csak tarcsiba gondoltam!! Hátha megadja megát a hátsó is...
Thomika03-05-2006 15:13:56 // 6164
Cserélni kell, már tavaly is esedékes volt, húztam,amíg lehetett, de mostmár muszáj!! Amúgy közben L+K-ban 14100 HUF-ot mondott Ervin! Asszem ezt fogom megvenni... QH (angol) márkájú, állítólag egész jó cuccokat csinálnak..
KG03-05-2006 14:55:15 // 6163
Nem tanulunk-nem tanulunk irgum burgum, ennyi erővel a seléniára is jöhetnél, rég hagytam már le/el 166ost:)))))
norbee03-05-2006 14:53:55 // 6162
Köszi a tippet, hétvégén megnézzük azt is. Meg a végére akarok járni a gombos csomagtérajtó nyitásnak is. :)
Spyder03-05-2006 14:50:18 // 6161
Hi!
Nekem hasonló problémám volt, de két hete sikerült orvolni a problémát :). A klima áramköri lapjának kb. a közepén (a csatlakozók felett) van 4db dióda egymás mellett, és azok közül egy levált a forrszemekről. Visszaforrasztás után tökéletesen működik a világítása az összes gombnak. Talán a tiéddel is ez lehet baj...
András bácsi03-05-2006 14:23:31 // 6160
Egy törött esetleg? Mi van eszed a kilincseket? :)))
norbee03-05-2006 14:08:23 // 6159
Az OFF led, meg a többi, gombon található ledek világlanak, a kijelzővilágítás is megy, csak a befújási irányokat meg a levegőkavargatást jelző ikonok nem világlanak.
KG03-05-2006 13:59:13 // 6157
Minek, nem a gyújtókábel miatt fogsz eltévedni:)))))
Thomika03-05-2006 13:51:03 // 6156
jól van, ügyes vagyok!! So a kérdés arra irányult volna,hogy ez jó ár-e érte?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
464
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?