Forum >> 155

András bácsi17-10-2006 13:13:57 // 11848
Hülyeség. A könyv ugyan ezt írja, de 1., Nem tudod túltépni (266-294 kiló méteres karon, ezen kívül a csapágyon és a féltg vállán úgyis felül. 2., Menetrögzítő a gyárin sincs (vagy láthatatlan, vagy elpárolog :))) ) 3., Az új anyával egyetértek, főleg ha két átellenes oldalon elbiztosított fajta volt.
Paco17-10-2006 13:09:05 // 11847
Még mielőtt megtépnéd: Meghúzási nyomaték 266-294 Nm, előtte be kell kenni menetrögzítővel és utána 150 percig nem szabad használni a kocsit. Új anya használata és az anya leperemezése default. :)
Paco17-10-2006 12:59:06 // 11845
Autószerelő nem kérdez olyat neten amit csak úgy lehet diagnosztizálni ha a kezedben van a munkadarab :)
András bácsi17-10-2006 12:51:54 // 11844
Ez így megoldható. Megcsinálnám a kárpitot is, de egy teljes délutánt nem tudok rászánni most.
Fater (Norbi)17-10-2006 12:33:58 // 11843
Akkor inkább elhozom a padlókárpitot (ha nem tudod kitisztítani), a kilincset be tudnád a helyszínen tenni? A kárpitcserét nem tudom hol megoldani (lakótelepen lakom) sajnos önállóan ill. a belsőt szétszedni :(
András bácsi17-10-2006 12:22:56 // 11842
Pénteken egytől jöhetsz, csak csörögj előtte. Időigényes, ha szépen akarod berakni, inkább elmondom, hogy mit kell kivenni hozzá. És szerintem előtte jobb lenne átmenni rajta egy kárpittisztítóval, ami miatt száradnia kellene. Ha bent van minden, akkor már nehezebb az is.
Fater (Norbi)17-10-2006 11:53:50 // 11841
Oké, mikor lenne neked megfelelő? És valamiféle szerelési árat tudnál mondani? Idő az a legkevesebb + remélem nem márkaszervízes óradíjjal dolgozol...
András bácsi17-10-2006 11:41:48 // 11840
Jöhetsz hozzám, itt van a kárpit és a kilincs. Fekete. Beszerelés időigényes és költséges. :)))
Yoyo17-10-2006 11:31:28 // 11839
Köszi, akkor valszeg a csapággyal lesz a baj, mert az alsó gömbfej jó, de még megpróbálom jobban megtépni az anyát:)))
Fater (Norbi)17-10-2006 11:28:14 // 11838
Szia! A padlókárpit érdekelne (plána ha be is tudnád tenni) és egy bal hátsó ajtóba való kilincs is (fekete az király lenne). Mikor tudnánk ezt leboltolni?Én csütörtökön megyek haza Vp-be és onnan (az ígért műszerfallal) felmennék ha nektek is jó pénteken délután. Üdv, Fater
András bácsi17-10-2006 11:26:07 // 11837
Autószerelő nem viszi szervízbe a gépét. :)))
András bácsi17-10-2006 11:25:29 // 11836
Szerintem az agy nem nagyon mehet tönkre. Inkább gondolnám gyári hibásnak a csapágyat. Azt nem hinném, hogy nem húztad meg kellően az anyát. Esetleg még az alsó gömbfej, ami kérdéses.
Paco17-10-2006 11:20:16 // 11835
Nem szoktam véleményt mondani olyan dolgokról amelyekben fontos az hogy lássam. De ha ennyire igényeled akkor tessék: A Véleményem az, hogy vidd elszervizbe ahol értenek hozzá, és nézzék meg. Miután megnézték meg tudják mondani mi a baja.
Yoyo17-10-2006 11:17:16 // 11834
Valaki mondjon már nekem is egy véleményt!!!!!!:)
Paco17-10-2006 11:15:28 // 11833
Szvsz a cikkszám az egy dolog. Ugyanazt a jelet adja ki, ugyanaz a csatlakozója, ugyanolyan hosszú. Tehát egyforma :)
Fairlane17-10-2006 11:14:36 // 11832
Néztétek az adok-veszekben a szegény, valagba durrantott 155-öt? :( Nem sok érte így 300?
Ádi_390017-10-2006 10:33:35 // 11831
Tényleg nagyon hasonlítanak a verdák. De a tiédben szebb a kormány, az enyémnek viszont szebb a kereke! :-))
András bácsi17-10-2006 10:31:02 // 11830
Szerintem ezt sem fogod megérezni. Kicsit keményebb és vastagabb szárú a nagyobb tömeg miatt, de bontott gátlónál elveszik a különbség általában.
Ádi_390017-10-2006 10:31:02 // 11829
Szerintem is többféle jeladó van. Még 8v-n belül is. Sajna nem tudom, az enyémben milyen van.
Ádi_390017-10-2006 10:29:45 // 11828
Szia, Írtam a lapodra a jeladó miatt. Kaposra nem megyek, jó lenne még csütörötkig találkozni.
András bácsi17-10-2006 10:29:34 // 11827
Szerinted igen, szerintem meg nem. :) Formára azonos, de cikkszámra nem.
süsnye17-10-2006 10:24:12 // 11826
No... és milyen lesz a viselkedése? :D Gondolom keményebb...
süsnye17-10-2006 10:23:04 // 11825
Hát... sajna nincs 5letem. :( Futóműves látta már?
Paco17-10-2006 09:53:29 // 11824
Az ABS jeladók mindegyik 155-ben egyformák.
Paco17-10-2006 09:52:54 // 11823
Csak a V6-é bírja. A kisebb motoroké hamar meg fogja adni magát. Vagy a hozzávalót tedd bele. :)
Paco17-10-2006 09:52:03 // 11822
Belerakhatod, de keményebb a gátló, más lesz a viselkedése az autónak.
Yoyo17-10-2006 09:13:25 // 11821
Olyan mintha a csapágy lógna, azért gondoltam, hogy ki lehet verődve az agy:(
süsnye17-10-2006 09:11:44 // 11820
Sztem utálni fogsz. :D Mi lóg?? Mik a tünetek?
Yoyo17-10-2006 09:08:27 // 11819
Csapágy teljesen új most tettem bele, de most jobban lóg mint előtte, a kitámasztó gömbfej jó:(
süsnye17-10-2006 08:49:38 // 11818
Mi lóg?
András bácsi17-10-2006 07:43:15 // 11817
De, nehéz lenne. Egy rövid ideig bírná csak.
Yoyo16-10-2006 20:58:25 // 11816
11786 HSZ A kérdés áll!
EDDI16-10-2006 20:33:40 // 11815
Szerintetek a benzinez lengéscsillapitok jok lennének a 2.5 dieselbe? Az elsöknek nem lenne nehéz a motor?
Marklar15516-10-2006 20:23:06 // 11814
Letudom vinni Kaposújlakra, v itt pesten a hétvége felé átvehető. Remélem jó a Tiedhez is... Amúgy lemásoltad a kocsimat? ;P
Buksi16-10-2006 20:08:27 // 11812
Ez egy nagyon jó ötlet! :-DDDDDD
Ádi_390016-10-2006 20:04:37 // 11811
100 liter benzint akarsz cipelni? Attól önmagában nagyobb lesz a fogyasztás! :-) Tankolj gyakrabban kevesebbet, az frankón bejött a forma.1-ben is. :-)
Ádi_390016-10-2006 20:03:04 // 11810
Hello, Bal első kerékhez tartozó ABS jeladót keresek. Van benne?
Marklar15516-10-2006 19:40:50 // 11809
Felraktam az adok-veszekbe az új listát. Ha valaki nem tudná, akkor elbontottunk egy 96-os 155 öst. 2,0 16V volt, de a motor kompletten már nincs meg...
süsnye16-10-2006 19:14:11 // 11808
No, kiszedtema panelt (szerencsére nem törtem el semmit :D ). Aztán az van, hogy a gombokat megvilágító rizsszem izzók (4 db) nem világítanak, de a hőmérséklet és az órát megviágító 4db igen. Panel lehet szar? (bár hülye módon az izzókon nem mértem feszt. amikor a helyükön vtak... :( )
süsnye16-10-2006 19:00:33 // 11807
Ja, és köszönöm a tanácsokat a vezetőoldali tükörbehajtással kapcsolatban! :D Bevált. Már vagy egy hete nyomtam bele wd40-et, de 1-2 óra múlva nem működött. Ma az autómosóban megpróbáltam, és behajlott! :D
süsnye16-10-2006 18:53:35 // 11806
Nekünk van itthon aszem 100 literes műanyag hordó (szép kék)! Lehet, h elfér a csomagtartódban! :D :D :D
Fisher16-10-2006 18:14:37 // 11805
Üdv Mindenkinek! Támadt egy (hülye) ötletem, gondoltam megkérdezem: 155 alá lehet valahogy nagyobb tankot alávarázsolni? (gondolok itt olyan 100 literre) Kevés az a 63 liter. (V6) :-)
Ádi_390016-10-2006 16:25:01 // 11804
Ezeknél az öreg gépeknél kell cserélni 10 ezrenként. Úgy igaz ez a Seleniara, mint a Mobilra. De jó a többi rendes olaj is, AGIP, Valvoline. Mondjuk tescosat én se tennék bele... :-)
Ádi_390016-10-2006 16:22:56 // 11803
Szia! 1. A gázosítás baj lehet, konzultálj botigta tagtárssal, ő gázos szakértő. Én annak idején ebay-en vettem zsír új légtömegmérőt, valami 7 ezer forintért. Mázli volt... 2. Szerintem ha 4-5 km-re jársz dolgozni, akkor járj inkább bringával, én is ezt teszem. :-)
AlfaMore16-10-2006 14:12:20 // 11802
Sziasztok, Több témában kérek szépen tanácsot és segítséget. 1. Tünetek: ingadozó alapjárat (régóta), néha gyengébb nyomaték, gyorsításnál alkalmanként visszaeső nyomaték. Az eddig gyűjtött "tudás" alapján légtömegmérő-probléma, ami ennél a típusnál (2.0 16V) húzós dolog, Elaforgnál 85k, Vaterán egy forrás 51k-ért tud elvileg hozni új Boscht, 30ért utángyártottat (amit Alfába nem igen ajánlanak). Tud esetleg valaki olcsóbb forrást, esetleg bontóból jól működő darabot? A meghibásodásának lehet köze a benzin-gáz vegyes üzemnek, ez teheti tönkre? A gyengébb teljesítményen kívül más problémát okoz? Nem tudom, mennyire erőltessem a cserét, ha ez a baj, mert nem olcsó mulatság. Ha "nice to have kategória, akkor nagyon megfontolandó, bár tény, hogy zavarni szokott a nyomaték probléma... 2. Benzin-gáz üzem: a nap első-utolsó kilométereit benzinnel szoktam megtenni, ezt tanácsolták. És azt is, hogy hidegen ne használjam gázzal. Kérdés, hogy mennyi használat után kapcsoljak át? Most 4-5 km után, kb 70 fokos víznél szoktam. A baj az, hogy mire beérek melóba, még nem éri el a 80-90 fokot az üzemi hőmérséklet. Mit tanácsoltok? 3. Vezérlés: megvolt a szíjak és a görgők cseréje 3 hete, vezérlésmódosító meg februárban lett cserélve (azóta 20k km került bele). Reggelente viszont mintha mostanábankicsit dízeles lenne a hangja, elképzelhető hogy újra tönkrement a módosító most, hogy hozzányúltak?Lehet más egyéb tünet, ami módosító problémára utal? Egyelőre ennyi:-), köszi a segítséget és a tanácsokat, Szabi
süsnye16-10-2006 13:08:00 // 11801
Köszi, ePer nekem is leledzik. Bele lehet rakni, fizikailag nincs akadálya, csak azt nemtom várjak-e vmi változást (pl. keményebb lesz meg ilyesmi), és hogy ez a változás, okozhat-e problémát hosszútávon?
Fairlane16-10-2006 13:00:46 // 11800
sztem nem, mintha a v6 különbözne a ts-ektől esetleg ha estig nem derül ki megnézem neked egy ePerben, de valszinű a tapasztalt kollegák egyből vágják a választ :)
Yoyo16-10-2006 12:58:01 // 11799
Mobil1-ből nem! Csak a seléniát szereti nekem mást pár ezer km után felhigítt:(
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.