Forum >> 156
Laca6214-11-2024 19:26:55 // 156090
Köszi a linkeket,hétvégén kezdem előlről,ez nagy segítség !
Laca6214-11-2024 19:24:49 // 156089
Igen .Minden ér rendben.
berobbantam13-11-2024 17:08:21 // 156088
Szia.A testet is kimérted?Nem hinném hogy egyszerre mentek tönkre.
Laca6213-11-2024 16:03:46 // 156087
Kiszedtem a kábelköteget és egyesével meg tudtam mérni az ereket.A csomagtérben van egy csatlakozó,onnan a lámpákig rendben vannak a vezetékek.Az átvezetésnél valóban töredezett volt a szigetelés,azokat cseréltem.Utána mértem végig.
Dante13-11-2024 13:24:31 // 156086
Ami gyanús ebben az esetben viszont, hogy ezek mind a csomagtérajtón vannak. Biztos hibátlan a kábelköteg? Gyanúsan olyannak hangzik ez mintha a csomagtérajtó kábelátvezetőjében lennének megtörve a kábelek
Dante13-11-2024 13:19:48 // 156085
Laca6213-11-2024 11:51:35 // 156084
Sziasztok !
Adatt egy 156 2.0 JTS.A probléma,hogy nem világít a két hátsó ködlámpa és a két tolató lámpa.Izzók jók,biztosítékok jók,a kábelköteg rendben,erenkét kimértem.Lehet,hogy a működtető relék rosszak,arról viszont fogalmam sincs hol lehetnek.Van esetleg tapasztalata valakinek ezzel kapcsolatban ?
Üdv !
Adatt egy 156 2.0 JTS.A probléma,hogy nem világít a két hátsó ködlámpa és a két tolató lámpa.Izzók jók,biztosítékok jók,a kábelköteg rendben,erenkét kimértem.Lehet,hogy a működtető relék rosszak,arról viszont fogalmam sincs hol lehetnek.Van esetleg tapasztalata valakinek ezzel kapcsolatban ?
Üdv !
B3WiN03-11-2024 18:25:26 // 156083
Na nem bírtam várni jövő hétig, így pénteken leszedtem a folytószelepet és csili-vilire kipucoltam. Nem mondanám, hogy nagyon durván koszos volt, inkább olaj volt rajta mintsem korom. A szelep szélén olyan 0,1-0,2 mm vastagságban rakódott le korom (az is inkább a tengely környékén), de zárt állapotban belenézve ez azért már jelentős szükületet okozott a gyári réshez képest. Takarítás után a szelep tengelyét egy kicsit megolajoztam majd összeraktam. A légtömegmérőt nem bántottam, de a házából kiszereltem és magát a házat is elpucoltam mivel az enyhén poros volt, illetve a légtömegmérő és folytó szelep közötti csővet is megtisztítottam, bár az se volt vészesen koszos. A cssöveken rést nem találtam. Összerakás után végeztem egy újabb folytószelep kalibrálást. Ezután két napi teszt következett, ahol a reggeli hideg időkben beindítottam és 2/2 gondolkodás nélkül beindult, sőt talán kevésbé is füstölt mint eddig de ez már lehet csak placebó.
A szerencsémből kiindulva én sem gondolom ,hogy csupán ennyivel megúsztam, így most folyamatosan figyelni fogom, hogy változik-e az olajfogyasztás és reménykedem.
Köszönöm a segítségeteket és a jó tanácsokat :D
A szerencsémből kiindulva én sem gondolom ,hogy csupán ennyivel megúsztam, így most folyamatosan figyelni fogom, hogy változik-e az olajfogyasztás és reménykedem.
Köszönöm a segítségeteket és a jó tanácsokat :D
B3WiN29-10-2024 15:19:51 // 156082
Igen ezzel számoltam, hogy nem tesz jót a katalizátornak de jelenleg még reménykedem. A szerelőm azt mondta, hogy szerinte nincs baj, túlélte. Gondolom ha összeomlot volna, akkor teljesítménybeli változást kellene érzékelnem, de nagyon szépen repít jelenleg a 120 paci.
A gyertya esetében sajnos szerintem nem a futár volt esetedben sem a hibás, hanem ez ilyen minőségű. Másik csoportban is rákérdeztem a gyertyára és többen írták, hogy náluk is beletört, ez ilyen... :(
A gyertya esetében sajnos szerintem nem a futár volt esetedben sem a hibás, hanem ez ilyen minőségű. Másik csoportban is rákérdeztem a gyertyára és többen írták, hogy náluk is beletört, ez ilyen... :(
B3WiN29-10-2024 15:15:48 // 156081
Annyi változás történt, hogy ma nem reggel a hidegben, hanem délután (1,5 nap állás után) indítottam be, amikor 21 fok volt a külső hőmérséklet, így viszont pöccre indult a motor, egyet se gondolkodott, szóval tippem szerint a hideghez lesz köze.
Igen ezt már mástól is hallottam, így nem is nagyon idegesítettem magam emiatt, csak ha ez normális, akkor nem értem, hogy az előző előtti gyertya szettel miért tudtam elmenni 100k km-t, míg a következő alig 30k km után szét volt égve. Az autón semmi rendeleneset nem vettem észre, szépen húz, sőt azt is megmerem kockáctatni, hogy 20 évesen ezután a kis baleset után is meg van mind a 120 ló. Eddig mindegyik gyertya az alfa dobozos, FCA matricával lezárt ngk gyertya volt. A boltot megkérdeztem, a szett az amúgy az ő találmányuk, így árulják, 4+4-et összecsomagolnak, de nem hinném, hogy ők mókolnának vele valamit.
Mióta én szervizeltetem az autót, azóta motul-t és xado-t kapott. Ezek között nem vettem észre semmi különbséget olajfogyasztás terén, inkább a lábamtól függött a dolog. Kb 900km-rel ezelőtt gondoltam kipróbálom a gyárit így kapott Selénia Racinget. Nagy tapasztalatom nincs még az olajfogyasztás terén, max annyit vettem észre, hogy a vezmód azóta egyszer se csatogot, míg a másik kettővel hosszab állásokat követően dizeles csattogó hangja volt. A vezmódban is kb. 30k km van.
A két változat közötti leírást köszönöm, nagyon hasznos infó volt :D
Igen ezt már mástól is hallottam, így nem is nagyon idegesítettem magam emiatt, csak ha ez normális, akkor nem értem, hogy az előző előtti gyertya szettel miért tudtam elmenni 100k km-t, míg a következő alig 30k km után szét volt égve. Az autón semmi rendeleneset nem vettem észre, szépen húz, sőt azt is megmerem kockáctatni, hogy 20 évesen ezután a kis baleset után is meg van mind a 120 ló. Eddig mindegyik gyertya az alfa dobozos, FCA matricával lezárt ngk gyertya volt. A boltot megkérdeztem, a szett az amúgy az ő találmányuk, így árulják, 4+4-et összecsomagolnak, de nem hinném, hogy ők mókolnának vele valamit.
Mióta én szervizeltetem az autót, azóta motul-t és xado-t kapott. Ezek között nem vettem észre semmi különbséget olajfogyasztás terén, inkább a lábamtól függött a dolog. Kb 900km-rel ezelőtt gondoltam kipróbálom a gyárit így kapott Selénia Racinget. Nagy tapasztalatom nincs még az olajfogyasztás terén, max annyit vettem észre, hogy a vezmód azóta egyszer se csatogot, míg a másik kettővel hosszab állásokat követően dizeles csattogó hangja volt. A vezmódban is kb. 30k km van.
A két változat közötti leírást köszönöm, nagyon hasznos infó volt :D
Dante29-10-2024 07:54:35 // 156080
Ha a gyertya törött el, akkor annak a benzin-levegő keveréknek egy része a motortérben kötött ki, már rég hátra hagyva azt. Másik fele viszont valóban a katalizátorba kerülhetett, ami akár okozhatott katalizátor összeomlást is... CF3, tehát 2 hengerre van 1 kati..
Amúgy a kis gyertyával már szívtam én is 1x, pedig gyári csomagolású szett volt. Az egyik meghúzáskor eltört, szerencsére olyan erőnél, hogy sima lapos csavarhúzóval ki tudtam tekerni. Aztán hogy a futár járt-e vele kosárlabda edzésen, vagy gyári hibás volt már sosem derül ki. De azóta jól megnézem a porcelánt mielőtt beletekerem őket.
Amúgy a kis gyertyával már szívtam én is 1x, pedig gyári csomagolású szett volt. Az egyik meghúzáskor eltört, szerencsére olyan erőnél, hogy sima lapos csavarhúzóval ki tudtam tekerni. Aztán hogy a futár járt-e vele kosárlabda edzésen, vagy gyári hibás volt már sosem derül ki. De azóta jól megnézem a porcelánt mielőtt beletekerem őket.
Piritu - 1.000.00028-10-2024 22:11:31 // 156079
"eszi egy kicsit az olajat (1000km-n 1-1,5dl /10W-60)" - ennyivel nem kell törődni!
A tied CF3-as motor, annál "természetes" hogy csipegeti az olajat. Bővebben itt.
Nem tudom hogy milyen olajat használsz, de nálam a Selenia Racing-hoz képest kevesebben fogyasztott a Motul 10W60-ból. Egy próbát megér.
A tied CF3-as motor, annál "természetes" hogy csipegeti az olajat. Bővebben itt.
Nem tudom hogy milyen olajat használsz, de nálam a Selenia Racing-hoz képest kevesebben fogyasztott a Motul 10W60-ból. Egy próbát megér.
Piritu - 1.000.00028-10-2024 21:45:52 // 156078
Az a benzin nem égett el, valahol lennie kell. Ha nem az olajban van akkor valahol a katalizátorban vagy a kipufogóban lesz. Ha tömíti a rendszert akkor lehet a nehéz indítás oka. Majd kiég.
Az a gyári szett, furcsa. Még nem hallottam ilyenről pedig 99-óta hajtok TS-t.
Az a gyári szett, furcsa. Még nem hallottam ilyenről pedig 99-óta hajtok TS-t.
B3WiN28-10-2024 18:02:42 // 156077
Ez egy nagyon jó kérdés, erre nem tértek ki a szervizben de rájuk kérdezek, hogy ezt ellenőrizték e. Amit én gyorsan megtudtam nézni az az, hogy a nivón a szint nem nőt, az olajtbetöltő kupakot levettem, ott egyhe üzemanyag szagott viszont érzek, ez nem tudom mennyire normális. Kipróbáltam egy offos automon is, ott is éreztem enyhe üzemanyag szagot.
Ha viszont itt lesz a baj akkor ez okozhatja a nehéz indulást? Melegen amúgy nem füstöl, és benzin szag sincsen.
Gyári ngk gyertyaszett volt: https://fiatalkatreszek.hu/termek/Gyertya+k%C3%A9szlet+TS/37191
Ezzel is lehet cserélve mert a kis gyertyák esetében nem találtam jobb alternatívát.
Ha viszont itt lesz a baj akkor ez okozhatja a nehéz indulást? Melegen amúgy nem füstöl, és benzin szag sincsen.
Gyári ngk gyertyaszett volt: https://fiatalkatreszek.hu/termek/Gyertya+k%C3%A9szlet+TS/37191
Ezzel is lehet cserélve mert a kis gyertyák esetében nem találtam jobb alternatívát.
Piritu - 1.000.00028-10-2024 17:42:02 // 156076
"Vállalva a koczkázatot 10 km-t 15km/h-s sebességgel tettem meg a szervizig. " - hová lett az a benzin amit ezalatt a 3-as hengerbe fecskendezett be a rendszer? Nem a motorolajban van?
"Amit észrevettem, hogy ilyenkor fehéren füstöl a kipufogó és erősen benzinszagú" lehet hogy ilyenkor adja ki magából?
Milyen gyertya volt benne amit kilőtt? (Gondolom a középső porcelánt a fémből.)
"Amit észrevettem, hogy ilyenkor fehéren füstöl a kipufogó és erősen benzinszagú" lehet hogy ilyenkor adja ki magából?
Milyen gyertya volt benne amit kilőtt? (Gondolom a középső porcelánt a fémből.)
B3WiN28-10-2024 12:24:54 // 156075
Sziasztok!
Egy kicsit hosszú lesz, de inkább leírok mindent!
800 km-rel ezelőtt történt egy teljes gyertyacsere (8db, 2004 1.6ts), mivel bedobta a P0304 hibakódot és a gyertyákat kiszedve nem éppen a legszebbek voltak. A gyertyákba nem volt 30000km de nem tagadom eszi egy kicsit az olajat (1000km-n 1-1,5dl /10W-60), így betudtam ennek. Gyertya csere után egészen 800 km-ig nem volt semmi hiba, amikor is menet közben egy durranás következtében kilőtte a 3. henger segédgyetyáját, amiből akkor még csak annyit vettem észre, hogy 3 hengerezik a motor.
Sajnos akkor derült ki az is, hogy a vonószem foglalata el van csúszva a lökhárítóhoz képest, így vontatni nem tudtuk. Vállalva a koczkázatot 10 km-t 15km/h-s sebességgel tettem meg a szervizig. Ennek az lett a következménye, hogy a 3. henger trafója szétégett.
A feltárás után a következők lettek cserélve: komplett trafó a 3. hengeren, 4 db segédgyertya, szelepfedél + tömítés.
Ezután az autó beindult, viszont a napi első indítás azóta is nehézkesen megy. Általában csak 3-4 próbálkozásra indul be, akkor se találja az alapjáratot, olyan 300-400 rpm-n szenved 5-6 mp-ig majd szépen beáll 1200-re. Ezután ha egyből leállítom és újraindítom, akkor már a továbbiakban azon a napon szépen indul, azaz nem kell bemelegednie a motornak.
Többször újra lett már tanítva a folytószelep és az ECU is resetelve lett de nem történt változás. Időközben egyszer újra bedobta a P0304 hibát, így átnézve a 4. henger trafóján találtam egy repedést, így ez is kapott egy vadi újat. Láss csodát a beszerelés után már pöccre indult az autó, egészen 1.5 napig, majd utána újra nehezen indul első alkalomra.
Amit észrevettem, hogy ilyenkor fehéren füstöl a kipufogó és erősen benzinszagú (bár szerintem nem jobban füstöl hideg indításkor mint a hiba előtti időkben). Légtömegmérő normális adatokat mutat gépre dugva, de cseredarabbal se történt változás. A csöveken nem találtam repedést.
Jövő héten viszem vissza a szerelőhöz, aki elsőkörben kitakarítja a folytószelepet. Addig ha esetleg lenne még ezen kívül valami javaslatotok, amit érdemes lenne megnézni azt megköszönném.
Egy kicsit hosszú lesz, de inkább leírok mindent!
800 km-rel ezelőtt történt egy teljes gyertyacsere (8db, 2004 1.6ts), mivel bedobta a P0304 hibakódot és a gyertyákat kiszedve nem éppen a legszebbek voltak. A gyertyákba nem volt 30000km de nem tagadom eszi egy kicsit az olajat (1000km-n 1-1,5dl /10W-60), így betudtam ennek. Gyertya csere után egészen 800 km-ig nem volt semmi hiba, amikor is menet közben egy durranás következtében kilőtte a 3. henger segédgyetyáját, amiből akkor még csak annyit vettem észre, hogy 3 hengerezik a motor.
Sajnos akkor derült ki az is, hogy a vonószem foglalata el van csúszva a lökhárítóhoz képest, így vontatni nem tudtuk. Vállalva a koczkázatot 10 km-t 15km/h-s sebességgel tettem meg a szervizig. Ennek az lett a következménye, hogy a 3. henger trafója szétégett.
A feltárás után a következők lettek cserélve: komplett trafó a 3. hengeren, 4 db segédgyertya, szelepfedél + tömítés.
Ezután az autó beindult, viszont a napi első indítás azóta is nehézkesen megy. Általában csak 3-4 próbálkozásra indul be, akkor se találja az alapjáratot, olyan 300-400 rpm-n szenved 5-6 mp-ig majd szépen beáll 1200-re. Ezután ha egyből leállítom és újraindítom, akkor már a továbbiakban azon a napon szépen indul, azaz nem kell bemelegednie a motornak.
Többször újra lett már tanítva a folytószelep és az ECU is resetelve lett de nem történt változás. Időközben egyszer újra bedobta a P0304 hibát, így átnézve a 4. henger trafóján találtam egy repedést, így ez is kapott egy vadi újat. Láss csodát a beszerelés után már pöccre indult az autó, egészen 1.5 napig, majd utána újra nehezen indul első alkalomra.
Amit észrevettem, hogy ilyenkor fehéren füstöl a kipufogó és erősen benzinszagú (bár szerintem nem jobban füstöl hideg indításkor mint a hiba előtti időkben). Légtömegmérő normális adatokat mutat gépre dugva, de cseredarabbal se történt változás. A csöveken nem találtam repedést.
Jövő héten viszem vissza a szerelőhöz, aki elsőkörben kitakarítja a folytószelepet. Addig ha esetleg lenne még ezen kívül valami javaslatotok, amit érdemes lenne megnézni azt megköszönném.
ystuc26-10-2024 18:21:32 // 156074
Dante13-08-2024 13:21:08 // 156073
Egyébként ha a csati pucolás sem segít, találkoztam már olyannal ahol magában a patron ment tönkre. Ki kellettük cserélni az egészet övvel együtt. Nem egy sűrű jelenség, ezért talán nem is túl rizikós bontottat venni belőle.
Dante13-08-2024 12:00:38 // 156072
Az anyósülés alatt az ülésfoglaltság érzékelő van. Azt sem árt megpucolni, de neked nem arra dobott hibát :)
B oszlop burkolat alatt van a légzsákpatron csatija, ahhoz fel kell szedni az első és hátsó küszöb takarót (most még, amíg meleg van, hidegebb időben szeret törni) és a B oszlop takaró alsó részét is tartják középtájt hasonló patentok.
Alul az övnél meg fogod találni a csatit.
Ha belső FL előtti az autód, nem is fogja kitörölni a hibalámpát, diaggal ki kell törölni.
B oszlop burkolat alatt van a légzsákpatron csatija, ahhoz fel kell szedni az első és hátsó küszöb takarót (most még, amíg meleg van, hidegebb időben szeret törni) és a B oszlop takaró alsó részét is tartják középtájt hasonló patentok.
Alul az övnél meg fogod találni a csatit.
Ha belső FL előtti az autód, nem is fogja kitörölni a hibalámpát, diaggal ki kell törölni.
Liquid12-08-2024 20:28:27 // 156071
tudtommal a facelift utáninál már kialszik a lámpa
Liquid12-08-2024 20:27:50 // 156070
háát az én 156-omnak anno nem mondta ezt meg senki :) Nagyon szépen ott maradt a hibalámpa, amíg ki nem töröltem. Amúgy egyszer az enyém is írt utasoldali hibát, pedig gyárilag egy légzsákos volt :D
Csak néztünk Csörivel, hogy wtf :)
Csak néztünk Csörivel, hogy wtf :)
berobbantam12-08-2024 19:26:37 // 156069
Szia.A tárolóba bent marad a hiba de a lámpa kialszik.Amúgy nem csatlakozó baja van.Az övfeszítő adta fel.Venni kell egy bontott övet ami jó.Én már mind a kettőt cseréltem.És mindkettő egyik pillanatrol a másikra adta fel.Az utas oldali úgy,hogy nem is ült ott senki.
Liquid12-08-2024 16:08:56 // 156068
Ha jól emlékszem akkor csak szoftveresen lehet kiütni a légzsákhibákat, szóval nem fog eltűnni.
Sanyi12-08-2024 15:56:34 // 156067
pisti156sw24-04-2024 16:58:41 // 156066
Köszönöm
Megnézem, remélhetőlleg az lesz a hunyó
Megnézem, remélhetőlleg az lesz a hunyó
Piritu - 1.000.00024-04-2024 16:42:25 // 156065
P0335 - A főtengely helyzetérzékelő áramkörének hibája
Nem a jeladó lesz a gond. (Általában ha az döglik be nincs hibakód csak megáll mint a szög.) Csatlakozások, vezetékek vagy a comp lesz a hunyó.
Rá kellene keresni a gugliban a vezérlés csatlakozó kiosztására és a csatiban rámérni hogy megvan-e az ellenállása. (A jeladó egy tekercs)
Nem a jeladó lesz a gond. (Általában ha az döglik be nincs hibakód csak megáll mint a szög.) Csatlakozások, vezetékek vagy a comp lesz a hunyó.
Rá kellene keresni a gugliban a vezérlés csatlakozó kiosztására és a csatiban rámérni hogy megvan-e az ellenállása. (A jeladó egy tekercs)
pisti156sw24-04-2024 16:34:56 // 156064
Erre én is gondoltam.
Hogy vezetéktörés is lehet
Hogy vezetéktörés is lehet
pisti156sw24-04-2024 16:32:54 // 156063
P0335
Piritu - 1.000.00023-04-2024 21:59:09 // 156062
Mi volt a hibakód?
berobbantam23-04-2024 18:15:13 // 156061
Szia.
Amennyire én tudom az a tárcsa nem nagyon szokta feladni.Lehet nem belevaló a jeladó,vagy a jeladó kábele szakadt valahol.Végig kellene nézni a köteget.
Amennyire én tudom az a tárcsa nem nagyon szokta feladni.Lehet nem belevaló a jeladó,vagy a jeladó kábele szakadt valahol.Végig kellene nézni a köteget.
pisti156sw23-04-2024 18:07:50 // 156060
1.9 jtd sw 8v
pisti156sw23-04-2024 18:06:14 // 156059
Üdv,
A kocsi megállt az út szélén a világ végén. Tréler,majd a szervizben kijött főtengely jeladó hiba. Kicserélték a szenzort kétszer is, mégis ugyan az a hibakód.
Egy hétig nézegették és azt mondták akár 400000 lehet a javítás, és főtengely jeladó tárcsa
cserét mondtak.
Úgy éreztem lehet nem tudják pontosan ,mi a baj..
Esetleg valaki járt így vagy hasonlóan?
Annyit már nem szívesen költenék rá.
A kocsi megállt az út szélén a világ végén. Tréler,majd a szervizben kijött főtengely jeladó hiba. Kicserélték a szenzort kétszer is, mégis ugyan az a hibakód.
Egy hétig nézegették és azt mondták akár 400000 lehet a javítás, és főtengely jeladó tárcsa
cserét mondtak.
Úgy éreztem lehet nem tudják pontosan ,mi a baj..
Esetleg valaki járt így vagy hasonlóan?
Annyit már nem szívesen költenék rá.
B3WiN05-04-2024 12:51:24 // 156058
Sziasztok!
Beszereztem még tavaly év végén egy váltókulissza felújító készletet és most lesz majd időm neki kezdeni a műveletnek. Most figyeltem meg, hogy a képekhez képest egy alkatrész nincs benne a készletben. Csatolt képen a bekarikázott rész. A kérdésem az lenne, hogy ezt az enyémből kihagyhatták vagy nem része a készletnek, csak a kép csalóka? Gondoltam rákérdek itt, mielőtt nagyon szétkapnám az autót. 2004 156 1.6 TS Fl
Beszereztem még tavaly év végén egy váltókulissza felújító készletet és most lesz majd időm neki kezdeni a műveletnek. Most figyeltem meg, hogy a képekhez képest egy alkatrész nincs benne a készletben. Csatolt képen a bekarikázott rész. A kérdésem az lenne, hogy ezt az enyémből kihagyhatták vagy nem része a készletnek, csak a kép csalóka? Gondoltam rákérdek itt, mielőtt nagyon szétkapnám az autót. 2004 156 1.6 TS Fl
Zsoltikj ૐ26-03-2024 22:37:03 // 156057
tisztában vagyok vele, viszon a bele való stabrúd 97 ezer forintos ára és a gta stabrud 37 ezres ára közti különbség számottevő volt. Ismert út (Szarvas-Békésszentandrás közt) 60 táblával korlátozott nagy kanyarja probléma nélkül megy 100-al, nem érezni alulkormányzottnak. (Gta gátlók/rugók vannak alatt)
NT Kundi26-03-2024 03:18:20 // 156056
Sziasztok!
SW-be keresek szép jó állapotú ajtó kárpit szettet!
valakinél lapul-e véletlen vagy szántszándékkal eladó?
SW-be keresek szép jó állapotú ajtó kárpit szettet!
valakinél lapul-e véletlen vagy szántszándékkal eladó?
aranytl21-03-2024 21:21:35 // 156055
A vastagabb stabilizátor előre rontja az autó kanyarodási hajlamát. Érdemes hátulra is GTA, vagy 3.2 GT stabilizátort tenni a balansz miatt. Ezt most alulkormányozott irányba vitted. Persze ha nem forszírozod mert nem vagy kanyarvadász, akkor jó lehet így is.
Kócosw21-03-2024 20:29:59 // 156054
csoda hogy be mertel ülni ilyenekkel egy autóba... 😎
Dévid21-03-2024 18:41:31 // 156053
Valami gyúrós ember, meg a kutyás cimborája
Kócosw21-03-2024 17:52:18 // 156052
kik voltak azok?
Dévid20-03-2024 19:01:00 // 156050
KUL-ra menet utaztam hátul egyszer. A kedves úriemberek felhangosították a muzsikát tüntetőleg, mikor "túl sokat" beszéltem.
Kócosw19-03-2024 13:30:12 // 156049
hmm pedig 141 lovas a 2.4 😜🤣🤣🤣🤣
Liquid19-03-2024 07:40:01 // 156047
egyenesben nem rossz :)
Kócosw19-03-2024 05:22:19 // 156046
Jo a programozas ugye? Sztem jól épül fel a nyomaték,Liqud tud nyilatkozni a témában 😜🤣
Kócosw19-03-2024 05:21:08 // 156045
flex meg bicska is van 🤣
Zsoltikj ૐ18-03-2024 22:50:51 // 156044
igy hogy az alsó és a felső nyomatéktámasz is cserélve, meg sem mozdul a váltókar nagyobb gyorsításnál. mult héten javitottam öcsém deltáját (1,9tt széthullot a szabadonfutó plusz hűtőcsere) 190 ló de vezetve olyan lomhának tünik a 156 melett, érzésre nem mondanám 190 lovasnak
Liquid18-03-2024 21:18:51 // 156043
milyen falusi vagy ha nincs hegesztőd :) flex azért remélem van :D
Kócosw18-03-2024 21:13:22 // 156042
hegesztőm se nem vót vazzeg 🤣 csak ragasztóm 🤣
Buksi18-03-2024 18:51:20 // 156041
A lényeg, hogy végre jó a kijelző. Idővel majd csak találok a nagy kijelzőshöz egy működőt is. :-)
Amúgy a kijelzőt szétszedve nem lehet valahogy megcsinálni, hogy lehessen látni melegben is? Mit tudom én egy ellenállást vagy akármit beforrasztani? Nem értek hozzá. :-DDDDDD
Amúgy a kijelzőt szétszedve nem lehet valahogy megcsinálni, hogy lehessen látni melegben is? Mit tudom én egy ellenállást vagy akármit beforrasztani? Nem értek hozzá. :-DDDDDD
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
532
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?