Forum >> 156

ribipeti26-07-2005 14:36:32 // 92
Szerintem pont azért lett az év motorja ez az Opel motor, mert meguk felé hajlik a kezük, ahogy az újságoknál is. De ettől még ők is tudják, hogy ami szar, az szar. Különben meg asszem az olasz dízelért cserébe az új V6 motorblokkot adták többek közt.
zolee14526-07-2005 14:29:24 // 91
meg kell nézni egy német sörreklámot (bármelyiket) az jellemzi a hozzáállásukat mindenhez.
joe7526-07-2005 14:26:40 // 90
Csak érvényesül náluk az über alles gondolkozás. Náluk jobban semmi és senki nem tudhat semmit. Ezért nem veszek pl. német érdekeltségű autós újságot, mert vérlázító hogy milyen szempontok alapján marasztalnak el egy egy autót a sajátjaikkal szemben.
ribipeti26-07-2005 14:24:47 // 89
hát szerintem meg a németek tudják mi az az igazi opel diesel, úgyhogy ez az olasz származású motor csak lendíteni fog az eladásaikon.
zolee14526-07-2005 14:23:56 // 88
valaki felvilágosíthatna a témában! rosszul gondolom amit gondolok?
zolee14526-07-2005 14:23:01 // 87
ez nem tudom hogy megy. nem az van hogy a német gyártású autókról szólt a szavazás? amúgy tényleg nem vagyok képben, csak találgatok, hogy miért volt. Meg lehet olyan is a dologban hogy a buzi németek nem vennék ha megtudnák hogy olasz szíve van a gépnek, róluk el tudom képzelni.
joe7526-07-2005 14:19:22 // 85
De itt azért nem épp az annyáról van szó. Hiszen a motor ugyan az csak a tetjén a burkolat opel. Ehhez értenek, műanyagot fröccsenteni, meg lenyúlni a technikát és kitenni a kirakatba hogy nekünk mi fasza motorunk van. Szánalmasak.
zolee14526-07-2005 14:16:05 // 84
"Komolyan idegbaszást kapok ettől, amikor németek pl. az év motorjának választják az 1.9 Opel dieselt" a szépségkirálynőnek sem az anyját koronázzák meg...:)
joe7526-07-2005 14:13:31 // 83
ÁÁ. Buzi GM. de szerencsére a 2.4-est nem adjuk! :)) Így is elég blama. Komolyan idegbaszást kapok ettől, amikor németek pl. az év motorjának választják az 1.9 Opel dieselt. Azt elfelejtik hogy az Opel az életbe nem volt képes normális dieselt csinálni, mindig megvette vagy az Isuzutól, vagy a BMW-től, most épp a Fiattól.
zolee14526-07-2005 14:10:08 // 82
"Amúgy nem értem miért adnak a digók ilyen pöpec motort a buzi opelnek..:)" talán pénzért?:)))
joe7526-07-2005 14:08:16 // 81
Beszéltek valami biturbós 1.9 JTD-ről ami 200 LE fölött teljesít, de hiszem ha látom...:) Amúgy nem nagy kunszt a Vectra OPC-be is került ilyen duplaturbós 1.9 Mjet ott 212 LE-t tudott. Amúgy nem értem miért adnak a digók ilyen pöpec motort a buzi opelnek..:)
ribipeti26-07-2005 14:05:49 // 80
Aha, elvileg, meg AWD is lészen, úgyhogy azért az se rossz!
zolee14526-07-2005 14:05:41 // 79
nem 8V meg 16V? eddig azt hittem.
zolee14526-07-2005 14:03:51 // 78
1,9 jtd kéccáz ló???
joe7526-07-2005 14:03:18 // 77
Ez még addig változhat. Az italiaspeed-en sem jön be minden hír.:)
joe7526-07-2005 14:02:35 // 76
"És csak pörög,... és csak pörög pörög...és csak pörög pörög pörög pörög..... Multijet. Hihetetlen de diesel." :)) Jó kis reklám volt. Igaz puntora.:)
ribipeti26-07-2005 14:01:24 // 75
A 149 (project 940) motorjai az italiaspeed szerint 1.6 JTS (115 bhp), 1.8 MPI (130-135 bhp), 2.2 JTS (190 bhp), 3.2 V6 JTS (260 bhp), 1.6 CDS (120 bhp), 1.9 JTD M-JET 16V (150 bhp), 1.9 JTD M-JET 16V (200 bhp), FWD & AWD, 4.300 mm long, Compact platform Sajna 115 lovas 1.6-tal indít alapmodellekben :(((
TtK26-07-2005 13:57:05 // 74
Legalább pörög a topic. :)
GEORGE26-07-2005 13:37:48 // 73
én is néztem milyen gyorsan követték egymást a hsz-ek :-)))
joe7526-07-2005 13:36:47 // 72
erre úgy 15 mp-en belül hárman is ráugrottunk..:))))
joe7526-07-2005 13:35:34 // 71
szerintem a motorvezérlő progit is módosítani kell, de egyébként ja..:)
GEORGE26-07-2005 13:35:31 // 70
szerintem azért nem olyan egyszerű a dolog! Hisz a vezérlő programm is más lehet pont azért amiért hiányzik belöle a vezérlésmodósító ...szerintem....
TtK26-07-2005 13:35:21 // 69
Lehet, hogy a motorvezérlő programozása is más, de a vasban tudtommal csak ennyi a különbség.
Nemesis26-07-2005 13:32:57 // 68
Szimpla vezérlésmódosító cserével már 120LE???
joe7526-07-2005 13:28:56 // 67
No igen. Két legyet egy csapásra. :) Ugyanakkor meggyőződésem, hogy a 105 LE-s alapmodell tök fölösleges, meg kellett volna hagyi a 147-ben a 120 LE-s motort alapmodellnek. Ha másért nem hát marketingből hogy kissé erősebb legyen az alapmodell mint a konkerencia modelljei. De szvsz az Alfa követni fogja a 147 utódnál a 159-es tendenciát és nem lesz 1.6-os alapmodell, valószínűbbnek tűnik hogy a már beharangozott 130 LE-s 1.8-as lesz az.
TtK26-07-2005 13:24:10 // 66
A gyártás racionalizálásáról nem is beszélve. Két fajta motor helyett csak egyet kell gyártani (a 105 és 120 lovas 1.6TS csak a vezérlésmódosítóban különbözik).
joe7526-07-2005 12:54:38 // 65
A 147 nem sokkal könnyebb a 156-tól, így az 1.6-os abban is elég cinó. A 105 lovas 1.6-os elvileg a 103 LE-s 1.4 TS helyett került az autóba, mondván ~ azonos teljesítmény de mégis valamivel nagyobb nyomaték. És mivel a 147 az előd 145/146-os tipusnál súlyosabb jószág, a nagyobb nyomaték az alapmodellnél is jól jön amikor rugalmasságról van szó. A kis 1.4-es a maga idejében klassz kis motor volt, de egy nehezebb autóban állandóan 4000 fölött kellett volna forgatni hogy haladjon. Magyarul komfortosítottak a menet tulajdonságokon.
Nemesis26-07-2005 12:22:42 // 64
Autókereskedő révén soha nem számíttatnám be, mivel az az amúgy is bukón felül plusz bukó lenne, eladtam. Hívtak is sokan, aztán uccsó pillanatban kitalálta tesókám meg faterom, hogy akkor majd ők átveszik. Így maradt családon belül, így a fél szemem még rajta van. :)))
ribipeti26-07-2005 12:15:27 // 63
Vagy elmélkedjünk a régi 1.6-os 56-odról. Beszámították, vagy eladtad?
Nemesis26-07-2005 12:11:36 // 62
Rgo. maradjak csendben??? :)))
veteranviking26-07-2005 11:55:34 // 61
Még 1 GTV topic? :)) )) ))
GEORGE26-07-2005 11:52:11 // 60
Is meg azért pesten is sokszor megfordulok!!!
GEORGE26-07-2005 11:51:42 // 59
ÁÁÁÁÁ hogynézne már kiiii :-))) Most hülyéskedtek!!! Hisz a 146ti is "hobby" autónak van azzal se szállitok konyhabútort:-)))
ribipeti26-07-2005 11:49:44 // 58
Atomvárosba! :))
zolee14526-07-2005 11:45:31 // 57
vonóhorog, utánfutó. a legtöbb GTV-n gyárilag van, ha meg nincs akkor lehet rá szereltetni! :)))
GEORGE26-07-2005 11:44:58 // 56
Ne értsél félre :-) imádom nyomni neki csak nem akarok állandóan a fogyi miatt "kimélőben" járni. és sokat használnám városba :-((((
GEORGE26-07-2005 11:43:14 // 55
A Daciat ajándékba kapom töletek, úgyhogy elfér a parkolóba :-DDD Ha megmutatod, hogy szállítsam a GTV-vel a bútorokat akkor holnap lecserélem, asszem a Scudo árából lehetne már egy korrekt GTV kapni .-))))))
Nemesis26-07-2005 11:42:15 // 54
Azért a kímélőba azt kell érteni, hogy egy nap egyszer odalépek neki és megmutatom a világnak! :)))))-
Nemesis26-07-2005 11:42:15 // 53
Azért a kímélőba azt kell érteni, hogy egy nap egyszer odalépek neki és megmutatom a világnak! :)))))-
ribipeti26-07-2005 11:40:38 // 52
Akkor ne Daciat parkoltass az otthoni Ti mellé, hanem egy GTV-t. Elfér két szép autó egymás mellett, a Scudot meg eladod. És GTV-vel jársz dolgozgatni. :)))
GEORGE26-07-2005 11:37:38 // 51
DE az a 15lityi az az alap fogyiiii, és ismerve a nehéz lábam és az autó kigyorsítása által okoztott örömöt, asszem nekem nem ennyit enne .-)))) Különbenis egyenlőre még ötlet szinten van a dolog 2-3 évet tuti meghagyom a 146ti-t!:-)
ribipeti26-07-2005 11:32:18 // 50
Hát nem is csodálom, rendben van az a kocsi, na! Városba szerintem enyém is meg tud enni 12 litert, szóval nem olyan nagy a különbség. És miért nem V6 TB-t keresnél? Fogyira nem több, mint a TS, TSak jobban megy! :))
GEORGE26-07-2005 11:28:21 // 49
Nekem is bejött a látómezömbe a GTV mint 146 utod:-)) Csak a 15 lityis fogyit ami mint olvastam kimélő üzemmődra igaz kicsit sokallom .-(((( Kisebb mocival meg milyen lehet nem tudom:-( Majd megfüzöm GTvilit hagy tegyem probára a 2,0 TS 16v GTV-jét:-))))))
ribipeti26-07-2005 11:18:04 // 48
Igazi kis városi autó ez a GTV! :))
Nemesis26-07-2005 11:15:16 // 47
Olyan még nem volt... :) De ami késik az nem múlik. Majd ha megyünk nyár végén Ravennába akkor meglátjuk. Már nagyon várom. 2 hét pihi, az autó és meglátja kis hazáját, meg persze várom azért is mert akkor veszem meg e.lk. spoilert cadamuroéknál.
ribipeti26-07-2005 11:05:25 // 46
Akkor bogárirtást, de azonnal! :))) Mi az átlagfogyid városon kívül?
Nemesis26-07-2005 10:58:16 // 45
Bazseva? Hát az úgy vót, hogy muzsikál mint állat. Bár a nyaralás oltárán feláldozott pénz miatt még egyenlőre nem tudom elvinni kipufogó input-outputra, de ami késik az nem múlik. Amit észrevettem a 156-osomhoz képest, hogy nem áll oda a sok gyökér incselkedni a lámpánál, valamint hogy mindeki nézi az autó (ezt soha nem fogom megérteni :) és hogy szlalomból ötös vagyok, mert az úthibákra extra érzékeny. Ja, és friss az adat, hogy vársoban, gázpedál alatt tojással 15l/100km. Inputáltam bele zenét, de rájöttem hogy sokszor inkább kikapcsolom és hallgatom a motort, mert az valami eszméletlen. :))) Nem lehet szavakkal leírni. Viszont beköltözött valami "ciripelő állatka" a kocsiba az zavar, de majd megtalálom és megölöm! :| Qvára sajnáltam hogy sopronba nem jutottunk le. :(
Nemesis26-07-2005 10:52:53 // 44
Eszem ágába sincs szídni. Alapvetően arra gondoltam, hogy a GTV-be nézne hülyén ki egy dízel erőforrás. Ha ott tartanék anyagilag, akkor a benzines mellé vennék egy dízel kocsit is. Tudod, mikor milyen kedvem van... :))) De nincs baj a dízellel. Az egekbe lehet az is csavarni. :))) Utánna lehet taposi a belét. Még mindíg jobb mint a gáz.... (húú, és ezt nagyon csendben mondtam, de úgy is megtalálnak :)))
ribipeti26-07-2005 10:52:06 // 43
Inkább arról bazseválj, hogy muzsikál a 3literes V6-od! :PP
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.