Forum >> 156

GTPeti15-06-2010 21:18:11 // 109993
Nem ez az első eset, hogy Giovanni menni akart vino-t inni és ciabattát enni, így nem gondolkodta túl ezt a szerelhetőség-kérdést. :)
Hardy15-06-2010 21:16:11 // 109992
Arra nem volt időm mert nem rég értem haza, lassan megint mennem kell fuvarba, kellett sietnem. De jól berakták, még a hátsó ülést is meg kellett bontani hozzá!
GTPeti15-06-2010 21:12:28 // 109991
Ha dízeled lenne, most szitkozódnál rendesen. :)
Amúgy grat az operációhoz. Készültek képek?
Hardy15-06-2010 21:09:32 // 109990
:)))))
Ez jó! Még jó, hogy nem az AC-t autóztam ki.
Persze nem hagyott nyugodni a dolog, szétszedtem, megtisztítottam a potit, most jó!
De azért a próbánál mikor kiszedtem az egész egységet, és mondom kézzel hergelem egy kicsit a jeladót hogyan működik nem raktam rá a benzincsövet, és a benne lévő üzemanyagot ami kb. 1 liter a másodperc tört része alatt sikerült a hátsóülésre injektálnom. Most vettem gyorsan 5 darab illatosítót, hogy el tudjam nyomni a benzinszagot.
szasza(SW)15-06-2010 20:57:22 // 109989
Na majd megolvasom.Gyárilag aszem 60-as van írva bele.
GTPeti15-06-2010 20:55:33 // 109988
Szerintem felesleges a csere, asszem gyárilag is 55Ah-s van benne. Azt viszont megnézhetnéd, mekkora indítóáram leadására képes az akksid. Igazából ez számít, nem a +10Ah. (Az már más kérdés, hogy hagyományos akksiknál ezek összefüggésben vannak.) Az én Optimám pl. csak 50Ah-s. És 815A-t ad le -18 fokban.
szasza(SW)15-06-2010 20:52:15 // 109987
70-est minimum karok, a 46-ba 74-es volt legalább 5 éves és semmi gond nem volt vele.Tél előtt azért lehet lecserélem:)
GTPeti15-06-2010 20:45:09 // 109986
Alsó határeset. Használd amíg jó, utána viszont nagyobbat vegyél. A klímakompresszort az ékszíj hajtja, no meg csak akkor megy a klíma, ha a motor is jár. Ennek nincs sok jelentőssége az akkukapacitással kapcsolatban.
szasza(SW)15-06-2010 20:42:04 // 109985
Én is nagy dilemmában vagyok mert csak 55-ös aksim van ,avval vettem.kb. 8 hónapos aksi,de félek,hogy elfogy mert kicsit kicsi bele.Egyelőre viszont bírja klímával is:)
GTPeti15-06-2010 20:41:31 // 109984
Két eset lehetséges. Vagy még mindig nincs benzin a tankban. (Kifolyt... ahogy Poló mondja. :) Vagy a szintmérő potid szórakozik. Én a másodikra tippelnék.
Poló15-06-2010 20:37:48 // 109983
Alul kifolyt belőle a cucc :D

Hasonlót szokott produkálni az enyém is, de pár méter után elindul a mutató,
GTPeti15-06-2010 20:37:20 // 109982
Na igen, de akkor pedig forognia kéne. :)
szasza(SW)15-06-2010 20:35:17 // 109981
Ha leállítod ,akkor meg annyit szív le róla:)
GTPeti15-06-2010 20:25:11 // 109980
Nem egészen két hétig nem jártam az autóval és erre lemerült az akksi. (Ami pedig elég fiatal és jófajta.) Vmi jól leszívta a delejt. A 7végén utánajárok, ki lopja az áramot. Még egy bizonyíték arra, hogy az Alfával járni kell. :)

(A generátor 13,9 volttal tölt, ezt kiírja a rádióm. :P)
szasza(SW)15-06-2010 19:57:14 // 109979
Kiautóztad a szintmérőt is:))
Próbáltad kicsit menetközbe megrángatni a kocsit,hogy meglötyögtesse a naftát?Hátha az segít rajta:)
Hardy15-06-2010 19:52:44 // 109978
Jó estét az Uraknak!

Kéne egy kis segítség, hátha járt már valaki így.
Már nagyon kevés üzemanyagom volt mikor tankolni mentem. Raktam bele 20 litert, de a szintjelzőm a minimumon maradt, ismét tankoltam bele egy tízest, de még mindig nem hajlandó feljebb menni. Ekkora sokkot kapott volna szegénykém:))
kazsmandi15-06-2010 17:53:05 // 109977
Hi All!

Van egy kis problémám. A belső kijelző nem , vagy csak nagyon ritkán hajlandó megmutatni nekem , hogy kint vajh' hány fok van.. A kérdésem az lenne, hogy mi a fenét kellene javítanom, cserélnem, hogy állandó jelleggel mutassa az a k***a hőfokot???!!! A tükörházban levő érzékelőt már kipuccantottam, de így is csak eseti jelleggel mutat néha.. Esetleg valami kapcsolási rajz, vagy valahogy kimérni, hogy mi a hiba, vagy mittudomén..

Plz help me!!!

Előre is köszi

Üdv:

kazsmandi
szasza(SW)15-06-2010 17:32:46 // 109976
Ha sok az üzemanyagod,akkor úgy is lehet:)
Én úgy cserélem,hogy emberem beül.Én feltöltöm a tartályt.Aláfekszem akvárium levegőztető cső rádug a pöcökre tálcába irányít.Ordít embernek nyomd te állat!Csavar fellazít majd visszahúz.Ember felengedi pedál,majd újra ordít nyomd te állat:))6-7 nyomásonként után töltök.Még tiszta lötty nem jön, aztán következő.Ha fellazítod és fel le nyomkodja a pedált levegős lesz mert vissza szívja a levegőt.Elsőre még annak idején Így csináltam utána majdnem sikerült átmennem egy falon:))
Poló15-06-2010 11:28:46 // 109974
Nem lehet, hogy a szervószivattyúddal van valami?
Krisztián15615-06-2010 11:16:40 // 109973
Akkor felteszem az utolsó hülye kérdést:D:D:D Mindezt járó motornál?:P
Diny15-06-2010 11:03:28 // 109972
csak befújni?
egyszerűnek tűnik
De érdekes, mert amikor egyenesen megyek, akkor semmi baja, csak, ha tekerem a kormányt, de akkor nagyon..

köszi a tippet,
azt esetleg lehet tudni, hogy mi köze van ennek a nyikorgásnak a hőmérséklethez?
TDI7515-06-2010 10:39:31 // 109971
Nekem lenne egy tippem. Esetleg szilent? Amikor a 75-öm elkezdett nyiszorogni, akkor ugyan ez volt a jelenség. Hidegen semmi és melegen igen. Na akkor amit értem szilentet, azokat befújkodtam WD40-el és egyből megszűnt.
Trombozis15-06-2010 10:31:42 // 109970
Tegyél zenét a kocsiba. Nekem bejött. :-) Azóta nem hallok semmit.
GEORGE15-06-2010 10:03:30 // 109969
Csak passzt tudtam volna korábban is írni erre a hiba jelenségre....
Diny15-06-2010 09:59:16 // 109968
senki?
Trombozis15-06-2010 09:57:32 // 109967
Pedig sose csináltam. De már várom ezt a hibát. :-P


Ma hívom én is a szerelőt, hogy mit kell csinálni. Ideje lenne már elvinni. De sose ér rá senki. :-) A pénz meg kell nekik. :-D
Trombozis15-06-2010 09:56:10 // 109966
Mán megint? :-O
boli11115-06-2010 08:45:14 // 109965
Igazad volt. 10-15 perc alatt símán kész voltam vele tegnap.
Köszi a segítséget! D
Liquid15-06-2010 08:03:16 // 109964
hümm, hol lóg pontosan?
Zoszko15-06-2010 07:24:58 // 109963
Mi olyan tud lógni az autó bal elejében (vezeték csatival, gégecsőben) aminek nem veszem észre a hiányát? Lámpák jók (köd is).
Mike.15-06-2010 07:18:25 // 109962
Így van, nem úr aki nem herdál! :-)))
Piritu - 1.000.00015-06-2010 07:11:27 // 109961
A jobb hátsó a legtávolabbi :-)
egyébként igen, célszerű egy műanyag csövet húzni a leeresztó csavarra, abban jól látni, hogy milyen színű és hogy van-e benn buborék.
Piritu - 1.000.00015-06-2010 07:10:17 // 109960
3x cseréltem a télen, egyszer, mert kifoly mikor leszedtem a hátsó féket, aztán mert új hátsó fék lett feltése és végül mert új főfékhenger lett feltéve :-)
Cs.Alfa15-06-2010 07:07:06 // 109959
Szóval csapágyas lett......ó a francba.....
szasza(SW)14-06-2010 23:01:21 // 109958
Célszerű ketten csinálni.Egy pumpál a másik tekergeti a leeresztő csavart:)
Krisztián15614-06-2010 22:58:21 // 109957
Akkor elkezdem mondjuk bal hátul pumpálom-töltöm... amég tiszta nem folyik. (és buborékmentes) ha jó akkor jobb hátsó és így tovább?:P
szasza(SW)14-06-2010 22:36:12 // 109956
Akkor nem mostad át csak cserélted?:)
Liquid14-06-2010 22:33:30 // 109955
az autodata szerint 0.6L
Piritu - 1.000.00014-06-2010 22:19:24 // 109954
HOgy a 156-ba mennyi kell nem tudom, a Spider-be a fél liter bőven elég volt.
Piritu - 1.000.00014-06-2010 22:18:31 // 109953
Természetesen mind a négy keréknél, a legtávolabbival kezd.
Diny14-06-2010 17:43:45 // 109952
sziasztok!

különös hangokat hallok elölről a kormány felől. Hideg állapotban, vagyis indulás után még nincs semmi hangja. aztán ahogy gondolom egyre melegszik valami, elkezd nyikorogni, ahogy tekerem a kormányt, ráadásul valami kopogásféle is jön, ami lehet meg-megakadó valaminek a hangja.

sajnos alámenniy egyelőre nem tudok, de mégis mi lehet ez? érdekes, hogy hidegen tényleg semmi baja, tehát nem hiszem, hogy valami durva baja lenne. Ellenben ez, hogy kb 10 km után, már nem tudom úgy tekerni a kormányt, hogy ne nyekeregjen.. mint a lufi, amikor végighúzod rajta az ujjad....
elég zavaró, pláne, hogy nemrég lett cserélve a kormánymű. (fogasléc, meg gumik stb.

lehet, hogy valami gumi alkatrészhez hozzáér a rúd, ami benne van? még erre tudok gondolni. de akkor miért csak egy idő után, amikor melegszik?

szerintetek?
osee_selespeed14-06-2010 17:16:15 // 109951
Holnap újra meg lesz nézve, vagy már lehet ma benézek alá, megcibálom egy kicsit. Csak gondoltam megnyugtat valaki, hogy nem lehet nagy gond. :D
vik 159 sw AZ ALFÁTLAN :((((((14-06-2010 16:59:31 // 109950
akkor nézesd meg , mert nekem is igy tört el a féltengelyem ( ledarálodott a fogazása az összeeresztésnél ) . elég ilyesző volt az indulás után , és utánna sehova nem mész vele !
osee_selespeed14-06-2010 16:52:30 // 109949
Hello! Eddig csak egy-egy "vadabb" kanyar, vagy padlógázas indulás után koppant egyet valami az első futóműbe. Akkor megnéztük és kiderült, hogy a bal alsó lengőkarban gyengélkedik a gömbcsukló... Azóta meg már folyamatosan kopog valami, amikor hagyom gurulni, ha gázalok elhallgat, de a jobb oldalon. Szerintem valami féltengely-gond lehet. Nektek mi a véleményetek? :)
Dévid14-06-2010 15:26:51 // 109948
Ez érdekelne engem is. :)
Rolcho14-06-2010 13:28:02 // 109947
Nálunk kb 8 deci kellett hozzá, át lett mosva az egész rendszer. Azt mondta a szerelőm, addig tölti utána, míg tiszta nem jön a fékeknél (mindegyiknél megcsinálta szerintem). Nem árt hozzá egy csápos emelő sem. :-) Én pumpáltam a féket, ő pedig töltötte utána, és engedte le a régit.
Trombozis14-06-2010 12:07:29 // 109946
Nah! :-)
Krisztián15614-06-2010 11:54:38 // 109945
De elég az egyik féknél, vagy mindegyiknél kell?:P
Mennyi fékolajat vegyek?
boli11114-06-2010 11:15:40 // 109944
Megtaláltam amire gondoltál itt az oldalon. Este ki is próbálom. DD

Addig is köszi! D
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.