:)kösz
aztán sima csere.. gondolom kell hozzá valaki szakember, aki beköti, nem csak dísznek gondoltam :D
Forum >> 156
Diny25-06-2010 08:26:35 // 110293
ystuc25-06-2010 08:22:31 // 110292
Igen. Egy kormánycserével. :-)
Vegyél bontóban multikormányt, az a legegyszerűbb megoldás.
Vegyél bontóban multikormányt, az a legegyszerűbb megoldás.
zee25-06-2010 08:18:31 // 110291
Sziasztok
Mint újdonsült 156 tulaj szeretném ha vki megmondaná vagy segítene abban,hogy a kulcsomon (fekete bicska,de abban sem vagyok biztos,hogy ezzel jött ki a gyárból...) lévő gombok miért nem teszik a dolgukat? Visszajelző LED működik rajta,elem OK... mégsem megy.
SPAL risztó van beépítve,ha ez segít vmit.
köszi
Mint újdonsült 156 tulaj szeretném ha vki megmondaná vagy segítene abban,hogy a kulcsomon (fekete bicska,de abban sem vagyok biztos,hogy ezzel jött ki a gyárból...) lévő gombok miért nem teszik a dolgukat? Visszajelző LED működik rajta,elem OK... mégsem megy.
SPAL risztó van beépítve,ha ez segít vmit.
köszi
GTPeti25-06-2010 00:14:35 // 110290
Na. Most akkor már nyugodtan fogunk aludni. :)
Liquid24-06-2010 22:07:38 // 110289
az szép :) grat!
Rolcho24-06-2010 21:40:27 // 110288
Ma fordulópont volt az életünkben. Százezernyi. :-)
Liquid24-06-2010 15:30:01 // 110287
igazán nincsmit :)
zee24-06-2010 15:23:12 // 110286
1000x hála köszi! :))
Diny24-06-2010 14:36:44 // 110285
hello!
utólag lehet a kormányba szerelni rádióvezérlő gombokat?
utólag lehet a kormányba szerelni rádióvezérlő gombokat?
Piritu - 1.000.00024-06-2010 14:17:16 // 110284
A megnyugtatásotokra kiegészítettem a blogot: klatty
Liquid24-06-2010 13:30:46 // 110283
igen, eméxem
Piritu - 1.000.00024-06-2010 13:16:59 // 110282
az utóbbi volt/van fenn az ftp-n
Liquid24-06-2010 12:42:25 // 110281
Piritu - 1.000.00024-06-2010 12:27:35 // 110280
Hmmm, azt is letörölték, teszem vissza a 156 könyvtárba!
Piritu - 1.000.00024-06-2010 12:25:26 // 110279
ftp szerveren van fenn, ha minden igaz. Elérés Alfa Amore Cartárs oldalán
zee24-06-2010 12:03:32 // 110278
Sziasztok
Letölthető lehetőleg magyar nyelvű 156-os kezelési útmutatót keresek.
köszi
Letölthető lehetőleg magyar nyelvű 156-os kezelési útmutatót keresek.
köszi
Sityu24-06-2010 11:25:36 // 110277
Urak!
Még bontódik az 1.8 156, most jutok hozzá hétvégén, ha valakinek valami kell szóljon és jövő hétre tudom prezentálni
http://alfaamore.hu/adokveszek/21918?back=3%3Forder%3Ddate
;)
Még bontódik az 1.8 156, most jutok hozzá hétvégén, ha valakinek valami kell szóljon és jövő hétre tudom prezentálni
http://alfaamore.hu/adokveszek/21918?back=3%3Forder%3Ddate
;)
Zsolesz24-06-2010 08:34:48 // 110276
Lehet, és ugye ott van még az is, hogy: 1 sör nem sör......
GTPeti23-06-2010 20:05:21 // 110275
Szerintem van neki tartalék, ezért vágott bele ebbe a kockázatos mérésbe. :)
bilon23-06-2010 15:50:27 // 110274
valszeg jobb a vége..de lehet más a váltókiosztás.
mindenestre én csak 10,6-os adatokat találtam.
pl itt is, meg a tesztekben szinte mindenhol...de lehet az euroakárhány miatt van...
mindenestre én csak 10,6-os adatokat találtam.
pl itt is, meg a tesztekben szinte mindenhol...de lehet az euroakárhány miatt van...
GEORGE23-06-2010 15:42:07 // 110273
Hagyjuk koma, továbbra is azt mondom, hogy a 140 lovas GT jobban "szalad" mint egy 120 lovas 156-os.Én 9,5-öt találtam az 1.8 GT-nek, de tényleg mind1.
Erhard 242 (Pure Energy)23-06-2010 15:33:04 // 110272
ez jó csak a méhbe nem adnak érte 500ft-ot sem.....
Blondy23-06-2010 14:56:05 // 110271
Piritu - 1.000.00023-06-2010 14:22:31 // 110270
"Szóval egy 120 lovas 156 jobban megy mint egy 1.8-as GT??
De mitől?????????? 20 lóerő és pár Nm több van a GT-ben."
Utánanéztem, bár adatokat találni az 1,8GT-ről hivatalos helyen nem nagyon lehet:
GT 0-100 10,6 sec forrás
156 1,6 TS 10,5
:-P
De mitől?????????? 20 lóerő és pár Nm több van a GT-ben."
Utánanéztem, bár adatokat találni az 1,8GT-ről hivatalos helyen nem nagyon lehet:
GT 0-100 10,6 sec forrás
156 1,6 TS 10,5
:-P
Piritu - 1.000.00023-06-2010 13:55:50 // 110269
Örömmel közlöm, hogy az új túró remelkül muzsikál. Kb 400 km bejáratás után kénytelen voltam odalépni, mert egy OFF rendetlenkedett :-)
Piritu - 1.000.00023-06-2010 13:53:32 // 110268
Akkor elő az olajemelővel :-))
Zsolesz23-06-2010 11:03:31 // 110267
Nagy bátorság teli sörösdobozzal. Mi van ha beszorul??? :)))
GEORGE23-06-2010 07:42:24 // 110266
Tök jogos, sörös doboz mindenhol van :-)
Piritu - 1.000.00023-06-2010 07:18:59 // 110265
Igyekszem mindenki által használatos dolgokat szemléltetési célra használni :-D
mizooo23-06-2010 05:48:35 // 110264
Sziasztok, leszedtem a szelepfedelet kitakarítottam + lefestettem FBS el összeraktam, és most olyan bajom van, hogy ha hosszú jobbos íven megyek pl M0 lehajtó, akkor utána egyenesbe jövetkor ezerrel kék füst jön fél percig a kipuffból :S... utána előtte semmi, indításkor semmi. Először arra gyanakodtam túltölthettem az olajat és max szintről lejjebb eresztettem, de NOK. Arra gondoltam a szelepfedél sarkánál lévő csőből vhogy olaj tud folyni a szívócsőbe vagy mi? Kicsit kellemetlen nekem is meg az ilyenkor mögöttem jövőknek is :D.... Valaki látott már ilyet? milehet?
üdv
üdv
Liquid23-06-2010 00:34:32 // 110263
nekem 1-2 kivételtől eltekintve (pl. konvoj Esztegomba) sose evett 9.5-10 alatt
Liquid23-06-2010 00:33:24 // 110262
nekem sikerülne :))
persze hogy simán kijöhet dupla is, ezért írtam hogy nem mindegy mennyit és hogyan... évi 7-10e km-nél nemszámít olyan sokat
persze hogy simán kijöhet dupla is, ezért írtam hogy nem mindegy mennyit és hogyan... évi 7-10e km-nél nemszámít olyan sokat
Dévid22-06-2010 23:49:07 // 110261
Mostanában 10 liter alatt nem evett a kocsim, a drágábbikból...
Néha csak azért veszem elő a garázsból, hogy ALFÁZZAK. Amúgy bringával járok. :)
Néha csak azért veszem elő a garázsból, hogy ALFÁZZAK. Amúgy bringával járok. :)
GTPeti22-06-2010 23:26:04 // 110260
Nézd, egyrészt "litert" tekintve többet eszik, másrészről - legalábbis mifelénk - többe kerül a benzin, mint a dízel. Szóval a kétszeres végösszeg ugyanakkora távolságra nézve tényleg nem irreális.... Sőt... Hajtva még vészesebb a helyzet. Ha nem számítana ez a pénz, akkor kipróbálnék egy TBi-t.
(Az, hogy hány "V"-s a JTD, az szerintem tökmindegy. A fogyit 7 fölé tornászni nem könnyű.)
(Az, hogy hány "V"-s a JTD, az szerintem tökmindegy. A fogyit 7 fölé tornászni nem könnyű.)
Liquid22-06-2010 23:20:40 // 110259
engem se izgatna fel az adó, bár nem kellemes dolog adott esetben 70-100e-t bedobni a kútba évente...
egyébként a V6 nem olyan iszákos, ha nem városban araszolsz vele, pályán kevesebbet kér mint a 2.0TS, igen tudom a 8V JTD-hez képest nagyon sok :)
de ez is csak a használat módjától függ, pl. nekem csak nagyon minimális mértékben kerülne többe a fenntartása...bár valszeg nálam az is átlag felett kajálna :))
egyébként a V6 nem olyan iszákos, ha nem városban araszolsz vele, pályán kevesebbet kér mint a 2.0TS, igen tudom a 8V JTD-hez képest nagyon sok :)
de ez is csak a használat módjától függ, pl. nekem csak nagyon minimális mértékben kerülne többe a fenntartása...bár valszeg nálam az is átlag felett kajálna :))
Dévid22-06-2010 23:16:03 // 110258
De a 2.0 TS hez mérten csak pár liter 100-on. :D
GTPeti22-06-2010 23:09:26 // 110257
Nem vagyok érintve, de engem amúgysem a luxusadó tartana vissza egy V6-tól, hanem az üa. költség. Valljuk be: alaphangon is kétszerese a dízelnek.
Liquid22-06-2010 23:06:43 // 110256
amit luxusadó vagy mi címen szednek 125KW felett
Dévid22-06-2010 23:01:30 // 110255
Pedig számolgattam a múltkoriban, ca. 1,5 millióval jobban állnék, ha akkor azt az öreg Swiftet veszem meg anyámnak 500.000-ért. :)
Persze ez az anyagi oldala a dolognak. Jelenlegi személygépjárművem nélkül jó pár baráttal kevesebbet tarthatnék számon, és feltehetőleg most Veled sem vitázhatnék. :D
Nem beszélve arról, hogy hátsó tetőablakról egy 156-on sokan még nem is hallottak volna. :DDDDD
Persze ez az anyagi oldala a dolognak. Jelenlegi személygépjárművem nélkül jó pár baráttal kevesebbet tarthatnék számon, és feltehetőleg most Veled sem vitázhatnék. :D
Nem beszélve arról, hogy hátsó tetőablakról egy 156-on sokan még nem is hallottak volna. :DDDDD
GTPeti22-06-2010 22:47:34 // 110254
Pedig mekkora tévedésben vagy, hogy egy Alfát fenntartani luxus...
Dévid22-06-2010 22:44:55 // 110253
Számomra már az is luxusnak számít, hogy fenn próbálok tartani egy Alfa Romeot is.
Egy 2.4 20v diesel elég lenne, csak sajna abba a karosszériába ami nekem tetszene, nem szerelték, így marad a V6. :)
Évi 7-8000 km-re szerintem oly mindegy. Hétköznapokra most van egy kis francia (azaz kettő), a 156 elég ritkán jön elő, akkor is csak rövid utakra, 99%-ban aszfalton, néha kis földút vagy letaposott szántás...
Egy 2.4 20v diesel elég lenne, csak sajna abba a karosszériába ami nekem tetszene, nem szerelték, így marad a V6. :)
Évi 7-8000 km-re szerintem oly mindegy. Hétköznapokra most van egy kis francia (azaz kettő), a 156 elég ritkán jön elő, akkor is csak rövid utakra, 99%-ban aszfalton, néha kis földút vagy letaposott szántás...
GTPeti22-06-2010 22:38:11 // 110252
Milyen sarcot törölnek el? A benzin adóját?
GTPeti22-06-2010 22:37:18 // 110251
Piritu, remek mérőeszközöd van. :))
GEORGE22-06-2010 22:19:13 // 110250
A 2.4 20V bármilyen táv élvezetes.
Javasolom, egyszer próbáld ki mindkét verdám és utána talán "elfogadod" vagy "megérted" miért irok itt bármelyikről bármit is.
Javasolom, egyszer próbáld ki mindkét verdám és utána talán "elfogadod" vagy "megérted" miért irok itt bármelyikről bármit is.
Liquid22-06-2010 22:12:02 // 110249
oszt mé? ha tréleren van akkor nem fogyaszt sokat :D
Olcsó és ha eltörlik a sarcot, akkor nem is kerül sokba a fenntartása
Olcsó és ha eltörlik a sarcot, akkor nem is kerül sokba a fenntartása
Piritu - 1.000.00022-06-2010 22:08:35 // 110248
"De ettől még nem nevezném jobbnak a benzin motort." - Én sem, mindössze arra próbáltam utalni, hogy mindkettőnek vannak árnyoldalai és előnyei :-)
Érdekes, hogy rövid távon jobbat tudok kocsikázni a TS-el, 1.000 km-t viszont inkább az olajkályhával nyomom le. A nyugodt erő :-)
Érdekes, hogy rövid távon jobbat tudok kocsikázni a TS-el, 1.000 km-t viszont inkább az olajkályhával nyomom le. A nyugodt erő :-)
GEORGE22-06-2010 22:04:50 // 110247
kb 25-30 ezer forintból beépítik a 220V -os előfűtést. ( Én be is rakatom az enyémbe )
És megszűnik a "télen hideg autó" probléma.
Amikor nem elég a dieselnek a 7km a bemelegedésre akkor a benzines is tovább fog felmelegedni. De kétségtelen és vitathatatlan tény, hogy hamarább felmelegszik a benzines.
De ettől még nem nevezném jobbnak a benzin motort.
Te a 2,0TS-el hasonlítod az 1,9 jtd 16V-t ( mert neked ezek vannak), ott bizony nincs akkora különbség, mint amikor én a Marea 2.0 20V-hez hasonlítom a 2,4 20v. Sokkal jobb autózni a 2,4 20V-vel minden tartományban, pedig a 155 lovas maris se megy ám rosszul.
És megszűnik a "télen hideg autó" probléma.
Amikor nem elég a dieselnek a 7km a bemelegedésre akkor a benzines is tovább fog felmelegedni. De kétségtelen és vitathatatlan tény, hogy hamarább felmelegszik a benzines.
De ettől még nem nevezném jobbnak a benzin motort.
Te a 2,0TS-el hasonlítod az 1,9 jtd 16V-t ( mert neked ezek vannak), ott bizony nincs akkora különbség, mint amikor én a Marea 2.0 20V-hez hasonlítom a 2,4 20v. Sokkal jobb autózni a 2,4 20V-vel minden tartományban, pedig a 155 lovas maris se megy ám rosszul.
GTPeti22-06-2010 22:01:54 // 110246
Ha nekem egy Öthengerest kínálnának, vagy egy 170+ LE-s 1.9-et tokkal vonóval (beépítéssel v. anélkül), akkor lehet lecsapnék rá...
Szép dolog a véhat, de manapság luxus.
Szép dolog a véhat, de manapság luxus.
GEORGE22-06-2010 21:58:57 // 110245
Látom te imádod szervizeltetni az autód :-)
Ha tényleg így van akkor vedd is meg azt a v6-ot amit többet közlekedik tréleren mint a saját kerekein :-)))
Ha tényleg így van akkor vedd is meg azt a v6-ot amit többet közlekedik tréleren mint a saját kerekein :-)))
Piritu - 1.000.00022-06-2010 21:54:11 // 110244
nálam nem volt elég a télen 7 km-se, volt hogy el se mozdult a hőmérő, pedig a termosztát jó. Komolyan gondolkodtam a kőkorszaki kartonlapos hűtőtakaráson. Jövőre lesz benne. Az ülésfűtés adott némi enyhülést.
"Amúgy kabát + kesztyű a megoldás" - nem szeretek vastagon öltözve vezetni, nem szeretem, ha akadályoz a mozgásban...bár a Spiderhez van nyárra kesztyűm, igaz szarvasbőrből :-)
A szakszervizben csak a turbó 600e :-SS
"Amúgy kabát + kesztyű a megoldás" - nem szeretek vastagon öltözve vezetni, nem szeretem, ha akadályoz a mozgásban...bár a Spiderhez van nyárra kesztyűm, igaz szarvasbőrből :-)
A szakszervizben csak a turbó 600e :-SS
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
550
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?