Forum >> 156

GEORGE02-04-2011 21:55:06 // 119343
Peti, minek szarozzak gázolaj töltögetéssel, mikor csak rá kell adni a gyújtást és már fel is tölti?
Csöri mester most szerdán ugyan ilyen módszerrel töltötte fel, pöccre indult a motor.

Ha ráadod a gyújtást akkor nem forgatja meg a nagynyomású szivattyút, ezért a szárazon járás kizárható, meg még azért sem tud szárazon járni, mert a csak a szűrőt szeded le az odavezető csövekben megmarad a gázolaj.


A múltkor kellett a lom égetéshez egy kis gyorsító.
Lekaptam a csövet, majd a Marty ráadta a gyújtást és levette, kb 8-10mp nyomja a naftát.
Tehát már egy gyújtás ráadással is tökéletesen megtölti a szűrőt.
Ferke02-04-2011 21:54:05 // 119342
Jójó, azért tényleg hasznos tanács volt, csak a klasszik-ot hívjuk basic-nak!:)))))
dundun02-04-2011 21:53:04 // 119341
Azt még én is tudom hogy a generátor a napellenző mögött van:)
GTPeti02-04-2011 21:50:25 // 119340
A kesztyűtartóban a generátort kereste. :))
Ferke02-04-2011 21:49:32 // 119339
Jójó, megnyugodtam:)))))
GTPeti02-04-2011 21:48:16 // 119338
Jóvanna. :))
Ferke02-04-2011 21:46:39 // 119337
Ez a George-féle módszer?:) Szerintem akinek egy csöpp esze van, az így csinálja/csinálta mindig is, amióta a mechanikus üzemanyagpumpák kihaltak:) Ez a feltöltögetés kb olyan, mint szájjal felfújni a gumit, miközben melletted néz bután a kompresszor:))))
dundun02-04-2011 21:45:43 // 119336
Igen csak poen volt.:):)
Ferke02-04-2011 21:44:03 // 119335
Most ugye csak vicceltél?:))))
dundun02-04-2011 21:42:05 // 119334
Köszi az infót.

A csere módjának lehetőségeiről is.
Egyépként a kocsi servicemanual is feltöltést írja a felső csőröl.
GTPeti02-04-2011 21:37:24 // 119333
Fontos!

Két lehetséges menete van a csere utáni feltöltésenek:

1. George-féle technológia: A beszerelt üres szűrőt úgy töltöd fel, hogy többször ráadod a gyújtást, mindig vársz 10 mp-et a levétel előtt (de nem indítasz!) Ezt eljátszod mondjuk 5-ször.

2. A klasszikus megoldás: Felcsavarod a szűrőt és a fejet, amibe belecsavartad feltöltöd szűrt gázolajjal a felső csőcsatlakozáson kereseztül.

Erre azért van szükség, hogy ne járjon szárazon a nagynyomású, mert azt nem szereti.
dundun02-04-2011 21:36:28 // 119332
Köszi szépen így már elég egyértelmű.

Egyépként jól szolgál a diesel így hogy már egy éve nállam van csak jót tudnék rólla mondani.
GEORGE02-04-2011 21:35:16 // 119331
Ezt inkább ne írtad volna be :-DDDDDD
Szabeee02-04-2011 21:34:54 // 119330
csinos!
GEORGE02-04-2011 21:34:08 // 119329
Igaz az enyém 20v, de a 10v-ben sem lehet máshol :-)

dundun02-04-2011 21:34:07 // 119328
Köszönöm a pontos infót! holnap cserés lesz.
dundun02-04-2011 21:32:42 // 119327
A motortérben basszus én hülemeg a kesztyütartóban néztem:):):)
GTPeti02-04-2011 21:23:25 // 119326
A tűzfalra van felcsavarozva, az anyósoldali ablaktörlő előtt kb. Jól látható, mert egy nagy hordó.
Alfa GT-Csaba02-04-2011 21:23:07 // 119325
Motortérbe!Ezüst színű hengeres alakú.
dundun02-04-2011 21:21:21 // 119324
Üdv urak merre keressem az üzemanyg szürőt 24.jtd-nél??
Kristyon02-04-2011 21:19:18 // 119323
Köszönöm, akkor megnyugodtam :))
Liquid02-04-2011 21:16:53 // 119322
jaja :) a csúcs az volt mikor az UNO is durcáskodott, akkor mikor az Alfának le volt járva a forgalmija :))
GTPeti02-04-2011 21:15:22 // 119321
Háát igen... mikor a nagy Alfa makrancoskodik, jól jön a kis Fiat. Ismerem ezt. :)
Piritu - 1.000.00002-04-2011 21:14:58 // 119320
A hátsó ködlámpa kapcsolgatása teljesen normális parajelenség a 156-nál. Nekem is szokta csinálni.
GTPeti02-04-2011 21:14:27 // 119319
Szépek!! Grat hozzá.
Liquid02-04-2011 21:14:22 // 119318
eszemben sincs kísérteni a sorsot, csak kiváncsiságból fogom indítani. Holnap a kisPandával megyünk...
GTPeti02-04-2011 21:12:48 // 119317
Ezek a szakadt szenzorok már csak ilyenek... Én nem járnék vele, csak ha nagyon muszáj. Lehet, hogy 1szer már nem fog beindulni.
Kristyon02-04-2011 21:10:14 // 119316
Üdv urak!
Kérdésem annyi lenne, hogy izzítógyertyából milyet érdemes venni márkára, vagy esetleg már nincsen közöttük különbség. Az egyik haldoklik...

Illetve, hogy mikor olyan kedve van kapcsolom fel a világítást, és automate felkapcsolja a hátsó ködfényszórót is. Ez normális, van esetleg valami szenzor ami ködöt érzékelne és ez elromlott???
Meg azt is megfigyeltem, amikor rakom hátramenetbe akkor is néha felvillan a visszajelzője a hátsó ködfényszórónak...
Liquid02-04-2011 21:09:27 // 119315
érdekes dolog, mikor másodszor megállt, akkor is szórakoztam vele sokat, és nem akart indulni, sztem kb. ugyanannyi idő eltelt, de lehet hogy nem emléxek pontosan, holnap kiderül
ystuc02-04-2011 21:08:52 // 119314
Na, működés közbeni kép. Sokáig váratott magára, de most már látható. :-)
Ferke02-04-2011 21:08:39 // 119313
5 perc is elég lehet neki, ha nincs nyár:)
Ferke02-04-2011 21:05:58 // 119312
Íígy van:) tuti, hogy nem a törlés miatt. Ha vár az ember 10 percet, indul.
Liquid02-04-2011 21:05:46 // 119311
bár jobban belegondolva nem álltunk olyan sokat
Liquid02-04-2011 21:02:54 // 119310
ha lehűl, indul? hm, akkor lehet azért indult el nem a hibatörlés miatt? kiváncsi vagyok, holnap megpróbálom
Ferke02-04-2011 21:02:44 // 119309
De jó lett!:) Kéész vagyok, hirtelen nem tudtam, hogy mit kell nézzek, azt hittem, hogy csak lefestetted...de a blogból rájöttem:))
Én holnap megyek karboncuccért, rákattantam a karbonosításra, holnap ezerrel neki is esek:)
Ferke02-04-2011 21:01:00 // 119308
Szerintem nem okozhatja más, ennyit bír a bosch.:( Ts-nél sajnos hamarabb halnak, mint a dízelnél....ha lehűl egy kicsit, akkor indul.
Liquid02-04-2011 20:59:25 // 119307
mivel volt már hasonló problémám (bő 1 éve), majd másnap pöccre indult és azóta se volt vele gond. igaz akkor nem ilyen hiba volt a tárolóban. Mint írtam is arra volnék kíváncsi hogy okozhatja-e bármi más áttételesen ezt a jelenséget.
Ferke02-04-2011 20:59:09 // 119306
Ronnie-t faggasd ki, Ő megcsinálta, még az is lehet, hogy blogolt róla:)
Liquid02-04-2011 20:57:21 // 119305
azt nem, csak a befecsit
GTPeti02-04-2011 20:47:31 // 119304
Csak megerősítést akart a cartárs. B)
Ferke02-04-2011 20:46:24 // 119303
Nem teljesen értem, mi a kérdés:) A tünet és a hibakód is tökéletesen összepasszol, szóval mi más lehetne, mint a jeladó csere????
Én ezzel szerelőhöz se vinném, két sör között röhögve kicseréled:)
Piritu - 1.000.00002-04-2011 20:29:51 // 119302
A motor majré (sárga) lámpáját nem gyújtotta ki a kocsi?
GTPeti02-04-2011 20:24:11 // 119301
Beleadtam apait-anyait. :)

(A több rétegben való gittelés elengedhetetlen, a zsugorodása miatt. A rétegek között felcsiszolni és a végén is jó alaposan.)
Liquid02-04-2011 20:20:11 // 119300
jól néz ki
GTPeti02-04-2011 19:28:21 // 119299
A legfrissebb upgrade a vasamon. Több kép a blogomban.
Jegesmedve02-04-2011 18:12:47 // 119298
Köszönöm! ;)
ystuc02-04-2011 17:46:54 // 119297
Átalakítás szükséges.
A zárhíd és a sárvédők sem ugyan olyanok azokon kívül, amiket leírtál.
Jegesmedve02-04-2011 17:28:23 // 119296
Sziasztok!!!!!

Érdeklődnék tud e valaki abban segíteni, hogy az új 156 eleje illeszkedik e a régire vagy átalakítás szükséges! Motorháztető, lökhárító, fényszóró, stb....
Jegesmedve02-04-2011 17:21:21 // 119295
Sziasztok!

Érdeklődnék tud e valaki abban segíteni, hogy az új 156 eleje illeszkedik e a régire vagy átalakítás szükséges! Motorháztető, lökhárító, fényszóró, stb....
Totti (NagyVad)02-04-2011 15:01:25 // 119294
Igaz nálunk a dijzelnél volt hasonló szitu meg hál isten itthon nem akart el indulni de végül holtpont jeladó és főtengely jeladó csere lett belőle! Azóta semmi probléma!
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.