Forum >> 156

GTPeti24-08-2012 19:10:48 // 130492
Hmm... Akkor marad a gyári.

A hátsó lengőkarokkal kapcsolatban van javaslatod/tapasztalatod?
mreni24-08-2012 19:09:04 // 130491
mondjuk nekem fent pont trw,volt amit 10e km után dobtam ki a kukába,nem a szilenttel volt baj...
GTPeti24-08-2012 19:07:26 // 130490
Inkább mondd el te, miért nem árt (hosszútávon).

Nem az Audi gyár tesztszakaszára gondoltam, hanem huzamosabb használatra.
Poló24-08-2012 19:03:08 // 130489
Erről a macskaköves dologról mondhatnál bővebbet. Mit tesz tönkre a futóműben?
Dévid24-08-2012 18:03:37 // 130488
Nagyon szépen fogalmaztad meg. :)
Trombozis24-08-2012 09:42:09 // 130487
Könyvet írsz? :-D
Ricoe15624-08-2012 06:29:51 // 130486
Nem láttam, meg nem is nagyon figyelgettünk, időpontom volt a klímásnál. Fizettünk, beugrottunk a kocsiba és go..
Jut eszembe.
Bár már nincs kint a kuponvilágnál de 7500ft volt itt a töltés,fertőtlenítés grátisz gumikéder ápolás. Egy telefont megér hátha még van időpont. (06-1 999-0872)
Felhívtam őket,hogy mi a helyzet,rákérdeztem kell vennem kupont is,de a csaj mondta nehogy vegyek :D, csak menjek. :))) 300g volt amit lefejtettek,550g gázt toltak vissza... Most már van jégkorszak :D
GTPeti23-08-2012 23:27:12 // 130485
"sok panaszt olvastam a 156 futóművére (mármint, hogy érzékeny a szar utakra).. remélem, azért nem kell 10e km-ként cserélni vmit.. :)"

Nem kell. De néhány "szabályt" nem árt betartani. Az első/felső lengőkarok meglehetősen érzékenyek. Csakis gyárit, TRW-t (a gyári is ilyen), Lemfördert esetleg Ruville-t vegyél.
Az alsók nem annyira érzékenyek, de érdemes ott is a fenti listából válogatni.

A hátsó futómű annyira nem érzékeny, de néhanapján arra is ráfér a felújítás. Nálam most, 200k-nál érzem elérkezettnek az időt.

A macskakő, illetve rossz út a 156 legnagyobb ellensége, ezeket kerülni kell. És ha mégis muszáj ott menni... akkor marad a "gyökkettő".
süsnye23-08-2012 22:48:34 // 130484
én holnap hozom el, ha végeznek.. nem láttad? :)
futóműbe elvileg nekem is sokmindent kell cserélni, két hátsó lengéscsillapító, 4 rugó meg persze a kopó alkatrészek..
sok panaszt olvastam a 156 futóművére (mármint, hogy érzékeny a szar utakra).. remélem, azért nem kell 10e km-ként cserélni vmit.. :)
RSVRocky23-08-2012 22:39:04 // 130483
Üdv mindenkinek.

Múlt szombat óta birtokolom az alfámat és persze még nagyon új számomra a technika. Remélem ha valami kérdésem felmerül tudtok segíteni.

Jelenleg éppen motorolajat kell cserélnem. Esetleg valami olcsó beszállítót valaki? :)
GTPeti23-08-2012 22:18:30 // 130482
"Ha valami bajom van, akkor mindig beültem és kimentem vele a világból. Ez az egyik kikapcsolódásom. :-)"

Ezt felveszem az idézetek közé. B)
Trombozis23-08-2012 22:08:07 // 130481
Még Casco is van a kocsin. :-) De nem a hitel miatt. :-)
Trombozis23-08-2012 22:07:34 // 130480
Igen szeretnék én is venni, de nem hitelre. Azt soha többet. Volt nagy gondolkodás ezen. De, ahogy néztem az árakat, úgy 5 évre havi 40ezer nekem nem kell. :-) Ki tudnám fizetni, de azt inkább elköltöm másra...és még így is annyit engedtem a 159-ből, hogy na jó ne legyen fekete és lehet 1.9-es, meg nem muszáj szedán. :-)
Kb.: 800.000-ből meg nem lesz 159-em.
Meg plusz a következők:
Lejár a műszakim a hétvégén. Le kell vizsgáztatni. Így lehet át kell tolni a vizsgán pár "deák" igazolvánnyal. Utána eladni nem két nap lesz (persze, ha nagyon adni, akarod, akkor az kicsi pénz lesz - amennyit most ér az se sok pénz). Elhúzódik az eladás, lehet el se megy már, mert kiszakadt az alja. :-))) Az másik kocsi átírási költsége meg minden birkaságra már el is ment a kocsi ára (kicsiny része). :-D
Szóval ez maradt. :-)
Trombozis23-08-2012 22:02:20 // 130479
Beteg vagy! :-D Hiányzik neked is a lego. :-)
Trombozis23-08-2012 22:01:50 // 130478
Hááát sok minden kellett ehhez (tartozások behajtása is segített, ez volt az egyik neheze a feladatnak). Nem egy nap alatt álmodtam meg. Nem azt mondom, hogy nem bánom, de bízom benne, hogy menni fog még sokáig alattam. :-)
Igen szeretem. Sajnos szokták mondani, hogy egy "eszközhöz" nem szabad ennyire ragaszkodni, mert ez történik. Nem tudok tőle megválni.
Nagyon bízom benne. Ha nincs nálam ez a pénisz hosszabbító, akkor nagyon rossz kedvem van. Ha valami bajom van, akkor mindig beültem és kimentem vele a világból. Ez az egyik kikapcsolódásom. :-)
Ricoe15623-08-2012 21:41:20 // 130477
Én ma hoztam el a Zé.-től a gépet. Már nem nyüszög. Remélem rendben lesz sokáig :)
SanyiJTD23-08-2012 21:31:46 // 130476
Igen,ez volt kb a lényeg,hogy meg legyen csinálva. Annyira jól nem jöttem ki,kb ennyiért egy magyar papirost lehetne venni,amit ugyan úgy gatyáa kéne rázni!
Roll198323-08-2012 21:31:08 // 130475
Én tuti az eladás mellett döntöttem volna. És azt a pénzt, amit ráköltöttem volna, az ment volna az 59-be. :)
GTPeti23-08-2012 21:27:14 // 130474
Nem biztos. Sok oka lehet. Pl. ha azt vallod, hogy az van megcsinálva, amit magad megcsinálsz/cserélsz. Vagy, ha nagyon jó áron mérték a vasat. B)
SanyiJTD23-08-2012 21:25:11 // 130473
Én meg direkt vettem egy lelakottat,akkor mazochista vagyok ? :D
GTPeti23-08-2012 21:15:14 // 130472
ATE, a lenti képeken nagyon átjön, hogy szereted a 156-ot. Egy átlaguser ehelyett eladta volna. Egy fan viszont rákölt egy rakás pénzt és még csak nem is bánja. :)
Trombozis23-08-2012 21:12:33 // 130471
Ilyet én is éreztem. Aranyos. :-)
Imyx23-08-2012 21:08:43 // 130470
Ültesd le, kanyarban még gyorsabb leszel vele ;-).
Óriási a különbség.
mizooo23-08-2012 21:00:41 // 130469
Nekem nagyon rendben van a gép futóműve, a gátlók lehetnének keményebbek de akkor szétrázná a belem. Ma azon nevettem, hogy kicsit kergettem egy astrát ami a kanyarokban a szembejövő sávba is átment idealizálni az ívet :D én meg közeledtem hozzá a saját sávomban folyamatosan és éreztem lenne az Alfában még...
Roll198323-08-2012 20:56:40 // 130468
Következő hónapban én is a futóműre költök egy rakat pénzt, de én előre. Kopog, nyüszög, úthibákon rángatja a kormányt, nem nagy élmény jelenleg.
GTPeti23-08-2012 20:52:58 // 130467
Én is készülök megválni úgy 200 ojrótól... Asszem megszűntetem a 4 kerékkormányzást és felújíttatom a hátsó futóművet. (Az ár csak az alkatrészek ára, stabrúd nélkül. Az csak akkor lesz cserélve, ha tényleg kell.) Nem gyári cuccok, azokkal 2x ennyi lenne (vagyis főleg Ruville dolgok és Lemförder pálcák).

Múltkor mentem hullámos úttesten, enyhe kanyarban... nem volt egy nagy élmény, mert érezhetően korrigálni kellett állandóan.
Trombozis23-08-2012 20:38:18 // 130466
Gondoltam. :-) Eh.
Trombozis23-08-2012 20:37:57 // 130465
Igen anno olvastam is. Meg felhívtad rá a figyelmem, amikor a motor ki volt szedve. :-) Emlékszem.
Trombozis23-08-2012 20:37:08 // 130464
De! Miért? Nála van. Alvázvédelmet nem nála csináltattam ezelőtt.
GTPeti23-08-2012 20:34:06 // 130463
5. A 156 váza nem galvanizált. Az ajtók igen, de túlzásba ott sem esetek...
GTPeti23-08-2012 20:29:41 // 130462
Na... erről írtam a blogomban.

1. A 156 (is) belülről rozsdásodik
2. Kevés a lelkiismeretes szakember
3. A legtöbb szakmabeli avitt szerekkel és módszerekkel dolgozik (ld. bitumen)
4. A prevenciót nem lehet és nem érdemes megspórolni. Akkor sem, ha pillanatnyilag minden rendben van. A példák mutatják, hogy ez múló állapot.
sparco23-08-2012 20:15:23 // 130461
Van vele meló rendesen... na de legalább rendbe lesz!
Most akkor nem Vittorio csinálja az egészet?
Trombozis23-08-2012 12:18:27 // 130460
Képek ismét a kocsi állapotról. :-)
Aranyos. Jók voltak az "alvázvédelmek". Hehehe...na oda többet kocsit nem viszek. 2 hely minuszolva, ahol azt mondták, hogy megcsinálták.... :-)
GTPeti22-08-2012 18:29:43 // 130459
"Viszont mar nem kell keresni es belinkelni a hasznalati utasitas megfelelo oldalat."
Ilyet amúgy is nagyon kevesen szoktak. Beírják ide a kérdést, oszt jónapot. :)
Hardy22-08-2012 17:50:30 // 130458
Egy ujszulottnek minden vicc uj szoktak mondani. Az itt levok nagy resze ezt tudta. Viszont mar nem kell keresni es belinkelni a hasznalati utasitas megfelelo oldalat. Meg van blog formajaban is. Nagy otlet...
ystuc22-08-2012 17:49:54 // 130457
Vaterán lehet kapni, én is ott vettem.
sparco22-08-2012 16:18:48 // 130456
Ezt mire érted? :D
gecsa22-08-2012 15:33:39 // 130455
szeretem az ilyen blogbejegyzéseket..:D
sparco22-08-2012 15:02:23 // 130454
Már beszéltem vele régebben... meg is köszöntem! ;)
gecsa22-08-2012 14:44:41 // 130453
:D a csinos hölgyeménynek köszönd!!:D
sparco22-08-2012 14:38:14 // 130452
Nekem sokat segített! Végre nem kapcsol be magától minden indításkor! :)
gecsa22-08-2012 09:43:40 // 130451
aki nem olvasna blogot,annak itt egy kis hasznos info a klímáról...
gecsa22-08-2012 09:29:16 // 130450
bontókban nem próbáltad?
djbukovich22-08-2012 09:03:26 // 130449
Sziasztok!Nincs valakinek elfekvőben ablakemelő elektronika központizárba, ami felhúzza az ablakokat ha bezárom az ajtókat?Köszi a segítséget előre is skacok!
gecsa22-08-2012 08:02:26 // 130448
az enyém termeli az üzemanyagot..:D:D:D
amúgy az elmúlt párezer km alatti tapasztalt fogyasztással messzemenőkig elégedett vagyok..teljesen vegyes körülmények között van...:D nekem is fent az oldalamon.. (bár most egy kicsit rontottam,mert mostanában sokat megy a klíma..5.42 volt előtte..:D
ystuc22-08-2012 07:13:45 // 130447
Te sem hitted el nekem anno, hogy 8,5 volt a 146-osom fogyasztása. :-)
mreni22-08-2012 06:33:16 // 130446
akármit csinálsz annyiból nem hozod ki,fizika...:) de nekem végülis mindegy :D
mreni22-08-2012 06:31:14 // 130445
7 lityi teljesen jó,az alá nem nagyon megy :)
szasza(SW)21-08-2012 22:17:56 // 130444
Az lehet,de az én autómba én tankolok és tudom mit eszik.A te kedvedért a következő nagyobb utamnál képes beszámolót csinálok,hogy elhidd:)A tiéd nem is 110 lovas és és már variálva is van emlékeim szerint.
Piritu - 1.000.00021-08-2012 22:13:54 // 130443
Mert mozgási energia csak üzemanyagból van. A légellenállást is a naftából győzi le a kocsi. Nincs az a gyártási szórás, se motorban, se karosszériában ami 20-25%-os különbséget okoz.
Ha az autóipar tudna olyan autót gyártani, ami 140-190 autópálya tempónál 5,5-et eszik felhagytak volna a fejlesztéssel.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.