Forum >> 156
Ferke20-09-2012 23:42:32 // 131392
A akik kezdetektől ide járnak, azok nemigen cseszik szét a vasakat ilyen hülyeségekkel...az lmm, lambda a kopáshoz nemigen kapcsolható.
Laurent20-09-2012 23:29:17 // 131391
csak az ba...... fel kissé az agyam, hogy amikor az órában nem volt izzó próba képp, akkor világított az üzemanyag óra, ha meg volt a sima órában izzó, akkor meg nem világított az üzemanyag. :-)))))
GTPeti20-09-2012 23:20:30 // 131390
Pl. az, hogy a használt, de már a végét járó izzóknak a legkisebb ütés is elég, hogy elszakadjon az (elvékonyodott) izzószál.
Laurent20-09-2012 23:18:23 // 131389
Igazából azt nem értem, hogy mi a fene lett, hiszen semmi nem lett elvágva, eltörve, félrekötve.
GTPeti20-09-2012 23:16:26 // 131388
Az eLearn nevű gyári szervíz CD-t ajánlom (könyv helyett).
Laurent20-09-2012 23:09:32 // 131387
Nem mivel sajna nincs könyvem. Amikor megvette pár napja, még minden világított.
GTPeti20-09-2012 23:07:39 // 131386
A kapcsolási rajzot nézted már?
Laurent20-09-2012 23:05:04 // 131385
Egy két ötletre lenne szükségem.
Cimbora frissen szerzett 156-át úgy gondoltuk megjavítgatjuk műszerfal világítás tekintetében. A hőmérséklet szabályzó nem világított. Leszerel középkonzol, izzó csere benne. Próba, nem világít és vele egy időben már a fűtés pozíció gomb sem világít. Csere izzó, semmi. Kábelek megigazít, már az üzemanyagszint jelző sem világít és a szivargyújtó sem. Üzemanyagosban izzó csere, semmi, próbaképp órából égő kivesz, üzemanyag világít, órába izzó be, üzemanyag nem világít. Testelni nem láttam semmit. Merre induljak?
Cimbora frissen szerzett 156-át úgy gondoltuk megjavítgatjuk műszerfal világítás tekintetében. A hőmérséklet szabályzó nem világított. Leszerel középkonzol, izzó csere benne. Próba, nem világít és vele egy időben már a fűtés pozíció gomb sem világít. Csere izzó, semmi. Kábelek megigazít, már az üzemanyagszint jelző sem világít és a szivargyújtó sem. Üzemanyagosban izzó csere, semmi, próbaképp órából égő kivesz, üzemanyag világít, órába izzó be, üzemanyag nem világít. Testelni nem láttam semmit. Merre induljak?
Dévid20-09-2012 22:16:47 // 131384
Mennyit adsz érte? :)
szeda20-09-2012 22:02:56 // 131383
Szép estét!
Keresek karambolos, porig égett vagy más állapotú magyar papíros kocsit. a lényeg hogy 2.0 TS legyen.
Ha tudtok valamit kérlek jelezzétek.
Bele nyúltam egy NAV-os lefoglalt járgányba igen csúnyán.Nem kívánnám kiadni a kezeim közül....
Keresek karambolos, porig égett vagy más állapotú magyar papíros kocsit. a lényeg hogy 2.0 TS legyen.
Ha tudtok valamit kérlek jelezzétek.
Bele nyúltam egy NAV-os lefoglalt járgányba igen csúnyán.Nem kívánnám kiadni a kezeim közül....
GTPeti20-09-2012 21:52:26 // 131382
Te tudsz valamit! B)
Dévid20-09-2012 21:49:45 // 131381
Donornak 159-et? :D
GTPeti20-09-2012 21:47:14 // 131380
Egy 156 kasztnit egyszer kell rendberakni, utána korrektül konzerválni. És el van intézve a dolog. (Szerintem nem sok ezért az 50-100eFt. Persze lehet 159-et is venni, de ahogy nézem az sem feltétlenül olcsóbb megoldás.)
Dévid20-09-2012 21:02:36 // 131379
Amit nézegetek donornak, szerintem az is korrodálódik alul, bár a képeken nem látszik. Más kérdés, hogy nem a karosszériája miatt vonz, sőt lehet az enyémből lesz inkább ahhoz donor. :D
Liquid20-09-2012 20:39:47 // 131378
nekem is volt már javítva a küszöb, a karosszériás simán megcsinálta, pedig oda volt rendesen. Hol kezdett rozsdásodni konkrétan? a 70e nagyon sor szerintem. Max akkor vállalható ha ebben ebben benne van a küszöb javítása elöl, hátul plusz a fényezés is
GTPeti20-09-2012 20:35:57 // 131377
Ha gondolod, olvasd el a blogomban a 156 rozsdásodásával foglalkozó bejegyzést. Sajnos nem karambolos autónál is rozsdásodhatnak az említett helyek. (Lásd képek.)
ATE cartárs blogjában is vannak érdekes képek.
A küszöb 70 ezerért elég nagy hülyeség, tekintve nem olyan nagybonyolultságú elem, amit egy jó kasznis ne tudna kipótolni. (Itt jegyzem meg, hogy ha ezt a kasztnisod nem így látja, akkor őt nem is nagyon erőltetném.) Ha pedig nagyon kell egy másik, akkor a bontók roskadoznak 156-októl. Ki kell flexeltetni velük egyet.
ATE cartárs blogjában is vannak érdekes képek.
A küszöb 70 ezerért elég nagy hülyeség, tekintve nem olyan nagybonyolultságú elem, amit egy jó kasznis ne tudna kipótolni. (Itt jegyzem meg, hogy ha ezt a kasztnisod nem így látja, akkor őt nem is nagyon erőltetném.) Ha pedig nagyon kell egy másik, akkor a bontók roskadoznak 156-októl. Ki kell flexeltetni velük egyet.
Trombozis20-09-2012 20:28:08 // 131376
Ki kell lakatolni. :-/ Enyém se volt jobb. Csak nekem már nem vásárláskorderültki, hanem 7 évvel utána. :-P :-DDDD (én nem ápoltam, csak használtam)
Trombozis20-09-2012 20:22:38 // 131375
Nekem is megvan valahol. :-)
gecsa20-09-2012 20:18:50 // 131374
hehe...letöltöttem,erre kiderül,hogy már megvan..:D
Petya7720-09-2012 20:08:46 // 131373
szervusztok.
Nemreg jottem ra hogy zsakba macskat vettem tavaly.
eszre vettem h rozsdal a kuszobb elvittem a szerelohoz o el kezdte lyukkasztani vegig aztan kiderul hogy a padlo is lyukas a es mind a sofor oldalon.Az volt a velemeny hogy karambolozott.Szoval jo meg volt csinalva eladasra.Kuszobot pedig nem lehet venni utangyartottat csak originaltat nalunk.,jo mi? darabja 70 000 ft korul van...
Nemreg jottem ra hogy zsakba macskat vettem tavaly.
eszre vettem h rozsdal a kuszobb elvittem a szerelohoz o el kezdte lyukkasztani vegig aztan kiderul hogy a padlo is lyukas a es mind a sofor oldalon.Az volt a velemeny hogy karambolozott.Szoval jo meg volt csinalva eladasra.Kuszobot pedig nem lehet venni utangyartottat csak originaltat nalunk.,jo mi? darabja 70 000 ft korul van...
Trombozis20-09-2012 20:07:04 // 131372
Rüki lámpás se megy. Pááák :-)
Liquid hsz-ben találtam egy letölthető owners manual hungarisül.
Holnap lehetne jobb idő és szétszedném.
Liquid hsz-ben találtam egy letölthető owners manual hungarisül.
Holnap lehetne jobb idő és szétszedném.
Piritu - 1.000.00020-09-2012 19:16:15 // 131371
Egy apró kérdés: Tudni, hogy ezek az össze-vissza kopó motorok mennyit mentek rossz termosztáttal (értsd tartósan hidegen)? És rossz LMM-el, lambdával, direktszűrővel , kevés olajjal? Ha az ember csak itt az Amorén olvasgat rengetegen mennek hónapokig így. Tuti nem tesz jót egyik sem.
sanyi1320-09-2012 19:06:13 // 131370
Azt hiszem 5W-tos.
Ricoe15620-09-2012 16:08:57 // 131369
Ha jól tudom a 31mm-es...
gecsa20-09-2012 15:43:26 // 131368
köszííí!!!:D:D:D
Trombozis20-09-2012 15:35:14 // 131367
Köszi Sanyi király vagy! Úgy látom a 10A-sokkal van bajom. Remélem elég csak azt cserélnem. Biztos a hegesztés. :-)
Az egyik xenonom se világít. Remélem csak nem érintkezik.
Az erősítőm már megy, viszont a ládám lehet megpukkant. :-) Ajh. :-DDDD
Az egyik xenonom se világít. Remélem csak nem érintkezik.
Az erősítőm már megy, viszont a ládám lehet megpukkant. :-) Ajh. :-DDDD
sanyi1320-09-2012 15:27:10 // 131366
gecsa20-09-2012 15:13:06 // 131365
esetleg a 49-es ábra nincs meg??:D
gecsa20-09-2012 15:09:08 // 131364
az ok,de melyik méret?
sanyi1320-09-2012 15:01:03 // 131363
Trombozis20-09-2012 14:34:13 // 131362
Segítsetek már picit. (tudom ilörning) A kesztyűtartóban milyen biztosítékok vannak? Az egyik az első ködlámpa, ha jól emlékszem.
A másik is biztosítékos kérdés, hogy a ködfényzáróé melyik? Nem pilácsol. Az izzót természetesen még nem néztem, mert ebben az időben csak az ideget meg a hideget eszem. Így is a kesztyűtartóba hátra beejtettem a biztosítékot. :-) Kisebb helyet nem is találhattak. Ja meg a rendszámtábla világítás biztosítékára is szükségem lenne.
Vagy lehet kiszedegetem az összeset egyesével.
Egy rajznak is örülnék. Ami van a fedélen azon nincs meg az összes piktogram... :-)
Tudom még mindig ilörning, de izé....
A másik is biztosítékos kérdés, hogy a ködfényzáróé melyik? Nem pilácsol. Az izzót természetesen még nem néztem, mert ebben az időben csak az ideget meg a hideget eszem. Így is a kesztyűtartóba hátra beejtettem a biztosítékot. :-) Kisebb helyet nem is találhattak. Ja meg a rendszámtábla világítás biztosítékára is szükségem lenne.
Vagy lehet kiszedegetem az összeset egyesével.
Egy rajznak is örülnék. Ami van a fedélen azon nincs meg az összes piktogram... :-)
Tudom még mindig ilörning, de izé....
Ricoe15620-09-2012 14:32:01 // 131361
A sogit (kamionos) már ráállítottam Olaszhonból szerez nekem bontóból :) Legalább is remélem...
Trombozis20-09-2012 14:30:20 // 131360
Ennyibe vettem én is. Emlékszem, amikor idekerültem 120 körül passzolgatták.
András bácsi20-09-2012 14:28:24 // 131359
Valami szart. :)
Különben meg gyakori a kikönyökölés, meg a veztg-megevődés.
Különben meg gyakori a kikönyökölés, meg a veztg-megevődés.
Ricoe15620-09-2012 14:28:23 // 131358
Szofita izzó kell bele.
Ricoe15620-09-2012 14:27:13 // 131357
Francba, valaki megelőzött 10 perccel... :-/
gecsa20-09-2012 13:40:22 // 131356
senki sem tudja?
Ferke20-09-2012 13:20:22 // 131355
Arra ami ott úszkál:) Mint a fritőzolaj alján rántott hús sütés után:))
Ferke20-09-2012 13:19:21 // 131354
Nah, Te eretnek:)))
Ferke20-09-2012 13:19:01 // 131353
Te már megint milyen járgányt szereztél??:)) A jtsnél a villanyos kütyük a drágák,e zt tudjuk, egyébként még annyira nem rontják a statot szerintem:)
pisti20-09-2012 12:18:14 // 131352
Sziasztok!
A kötelező szerviz óta az autó körül gázolaj szagot éreztem.Múlt vasárnap meg is lett a hiba oka.Felni próbálgatás közben észrevettük,hogy csöpög a gázolaj az üzemanyag szűrő aljából,a víz érzékelő jeladótól.A gumitömítés nem zárt rendesen.Jobban nem mertük meghúzni a jeladót,ezért levettük és egy másik "kupakkal" addig húztuk,míg a csöpögés elállt.A jeladót pedig hozzárögzítettük egy másik kábelhez.
A szerviz szerint,akik a cserét csinálták, használhatom így az autót,a hibát nem tudták orvosolni.Persze ő miattuk kellet a gyári magnót is kicserélnem.A kocsi hibakódot nem jelez szépen megy.A jeladót víz nem éri.Nem szeretnék valamelyik autópálya szélén emiatt rostokolni.
Szerintetek?....
A kötelező szerviz óta az autó körül gázolaj szagot éreztem.Múlt vasárnap meg is lett a hiba oka.Felni próbálgatás közben észrevettük,hogy csöpög a gázolaj az üzemanyag szűrő aljából,a víz érzékelő jeladótól.A gumitömítés nem zárt rendesen.Jobban nem mertük meghúzni a jeladót,ezért levettük és egy másik "kupakkal" addig húztuk,míg a csöpögés elállt.A jeladót pedig hozzárögzítettük egy másik kábelhez.
A szerviz szerint,akik a cserét csinálták, használhatom így az autót,a hibát nem tudták orvosolni.Persze ő miattuk kellet a gyári magnót is kicserélnem.A kocsi hibakódot nem jelez szépen megy.A jeladót víz nem éri.Nem szeretnék valamelyik autópálya szélén emiatt rostokolni.
Szerintetek?....
Tentacle20-09-2012 11:39:09 // 131351
Nekem 278k van benne, és nálam Seleniat nem látott :) Olaj az olaj, legyen jó, nem a neve számít.
gecsa20-09-2012 11:05:44 // 131350
minden autó olyan állapotú,amilyenné a gazdája teszi...
András bácsi20-09-2012 10:12:20 // 131349
Persze, mert a műhely statizstikájában a működő autók nem jelennek meg. :)
Különben mindenki mondta, hogy milyen szar a JTS is. Tegnap jöttem haza egy példánnyal olyan 750km-t és tök jó a fogyasztás is, a viselkedés is. Oké, ebben csak 100e van, és egygazdás szerkezet.
Különben mindenki mondta, hogy milyen szar a JTS is. Tegnap jöttem haza egy példánnyal olyan 750km-t és tök jó a fogyasztás is, a viselkedés is. Oké, ebben csak 100e van, és egygazdás szerkezet.
Szabeee20-09-2012 09:52:33 // 131348
egyetértek veled ebben, volt nekem is sz@r állapotú TS.....
süsnye20-09-2012 09:47:53 // 131347
"Nézze meg a szerelőd a fémdobozos selenia dobozának az alját legközelebb, rögtön nem lesz ilyen magabiztos"
ezzel mire célzol?
ezzel mire célzol?
gecsa20-09-2012 07:55:07 // 131346
beltér világításhoz milyen izzók kellenek előre,és milyenek hátra?
Ferke20-09-2012 06:56:07 // 131345
Ez remek, és örülünk is neki, de ez az info, mint 2 autós statisztikai adat nem biztos, hogy egyenértékű egy műhely statisztikai adataival:)))
Ferke20-09-2012 06:53:10 // 131344
Nem hiszem, hogy ennyire konstrukciós hiba lenne a ts. Most már túl sokan jönnek, és egyértelműen kenési problémák vannak, és nem egy adott helyen, hanem összevissza kopnak el. Hol a hengerfal, hol veztengely, hol a csapágy...ennyire nem lehet elcseszve a konstrukció....
Ricoe15620-09-2012 06:23:22 // 131343
186ezerrel adtam el a 146-ot és kitudja mennyit tekertek vissza amikor én vettem :) Majdnem mindig Selenia volt benne...
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
502
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?