Forum >> 156

tormasigyulus08-06-2015 17:44:31 // 148590
Akkor tehát ennek nincs egyszerű ès költséghatékony módja :( Csak idegesít,hogy járó motornál kell mèg felhúzni az ablakokat vagy gyújtáson. Pláne hogy a jobb egyet mèg nyomva is kell tartani hogy felmenjen /gondolom ilyen mindenkiè/ A G Astrámban ha mèg járó motornál elkezdem felfelè indítani,akkor is felmegy ha leállítom az autót.
GTPeti08-06-2015 12:47:41 // 148589
Kp. zár attól még van benne. Mikor a zárak lezárnak, akkor az adhat egy impulzust az ablakmodulnak.
(Riasztót tennék bele és főleg külön immo-t. De ez egy másik téma.)
Béci Ɨ|ѯ08-06-2015 08:40:18 // 148588
Be lehet rakni külön is, csak akkor mivel vezérled? A riasztó távirányítójával tudnád vezérelni azt is.
tormasigyulus08-06-2015 08:24:42 // 148587
Hát sajna nincs riasztó az autóban :( , akkor így külón nem is lehet modult berakni?
Kócosw08-06-2015 05:23:28 // 148586
A riasztohoz kell modult szerezni,és tudja.vagy olyan riasztot amihez tudsz kapcsolni ablakemeö modult.
tormasigyulus07-06-2015 22:30:04 // 148585
Sziasztok. Olyan kèrdèsem lenne,hogy 156 1.9jtd-be megoldható lenne egy olyan dolog,hogy ha lezárom akkor felhúzza az ablakokat?
Alfás Theo07-06-2015 06:54:18 // 148584
Sziasztok!

Meg lett a vas, találtam egy 156 1.9 jtd sport wagon-t. Majdnem fullos, műszakilag nagyon ott van, egy éve jött német honból, valósan is 200.000 km van benne. a színe forgalmi szerint kék. :( igazából nem hajaz kékre, de még nem néztem az eredeti gyári színkódját. nagyon szépen muzsikált a hazafelé úton, de lesz mit javíttatni rajta, mert elég kontár "lakatos-melót" tettek a bal hátsó sárvédő helyére németben. Kezeit kéne levágni az ilyen "szakembernek"
Az árban belefértem az elképzelésbe, de nem volt egyszerű, mert sok leharcolt darab van a piacon a sógoréktól.

Lesz fényképem is hamarosan..
GTPeti06-06-2015 00:41:00 // 148583
OK. Akkor ki fog az is derülni, hogy az ECU kimenete rendben van-e. Ez itt a lényeg.
Jos05-06-2015 21:40:16 // 148582
Bocsáss meg, én nem értek hozzá annyira, csak mezei felhasználó vagyok! :) Köszi mindet! Rádugatom arra a gépre! :D
GTPeti05-06-2015 20:19:31 // 148581
"Diagnosztikát nem dugtunk rá." Még jó, hogy az erre is alkalmas... :)
Részemről ezt lépném meg. (A többit kitöröltem innen. - Öncenzúra.)
Jos05-06-2015 14:58:28 // 148580
Köszönöm a válaszokat! :) Diagnosztikát nem dugtunk rá. Szóval, a ventillátor motorja tuti nem égett le, mert dirketbe kötve beindul, és ez kizárja a csatlakozó kontatkhibáját is. Biztosíték rendben, reléből kapott egy újat. A gond az, hogy a motorvezérlő elektronika csak impulzust küld a relének, egy pillanatra bekapcsol, de rögtön ki is. Ilyenkor mi lehet a megoldás?! Ezt leszámítva minden normálisan működik, teljesen használható az autó.
GTPeti05-06-2015 14:21:58 // 148579
3. Ha a venti csatlakozója kontaktos, akkor sem indul be egyáltalán. Ez is előfordul, mert nem vízmentes a csatlakozó... :(
GTPeti05-06-2015 14:21:08 // 148578
1. A FES-sel beindíthatod. Ez egy villamosságis számára "A" kiindulópont.
2. A venti leéghet, akkor egyáltalán nem megy és kilövi a biztosítékokat.
Jos05-06-2015 13:57:29 // 148577
Rákerestem, de ezek szerint vagy nem voltam eléggé körültekintő, vagy nem az én problémámra találtam megoldást! :) Nekem egyáltalán nem kapcsol be, viszont a leírások között csak a lassú fokozat megszűnéséről találtam infót. Most beletúrok jobban! :) Köszönöm szépen a segítséget! :)
GTPeti05-06-2015 13:50:50 // 148576
Most következetes :P leszek és indirekt válaszolok. Tekintve, hogy típushiba és már 1000x leírtuk a választ. És ELŐBB rákeresni valamire amúgy is fair.

Szóval goto Kereső (a jobb oldalon), írdd be, hogy "ventillátor". A második találat az én blogom, amit azért írtam, hogy akinek ilyen gondja van, az a Keresővel találjon rá tippeket.
;)
Jos05-06-2015 13:27:31 // 148575
Sziasztok! Segítséget, tanácsot szeretnék kérni! Van egy 99-es 2.0-es TS-em, aminek a hűtőventillátora nem kapcsol be. Ma voltam autóvillamosságisnál és a következőt állapítottuk meg: relé, biztosíték rendben, ventillátor direktbe kötve bekapcsol, de a relén keresztül a vezérlőelektronika csak egy pillanatra kapcsolja be a ventillátort, majd egyből ki is kapcsolja. Volt már valakinek ilyen? Van valami tippetek, hogy mi lehet a megoldás? Előre is köszönöm a segítséget!
Bigroberto2604-06-2015 22:09:45 // 148574
Köszönöm, megpróbálom amiket írtatok aztán publikálom az eredményt...
GTPeti04-06-2015 21:33:48 // 148573
Ha beteszel egy zsír új TRW-t, az is nüszöghet. Megoldás nem a csere, hanem a kiszerelés és a zsírzás szilikonzsírral (minden más kicsinálja a gumit).
Alfa GT-Csaba04-06-2015 21:22:42 // 148572
pedig a felsőszilent lesz hiába új nem jelent semmit,mert amikor megmozdul a lengőkarba a szilent tapadva ,azért nyekereg
krisz.v04-06-2015 21:02:24 // 148571
Vesszőparipa.....:D Egyébként igaz a dolog! Én egy "B" tervet választottam (egyszer nekem is volt Ocap, többet nem lesz):), saját esztergált PU szilentekkel, felújított gömbfejekkel. A szilent szerintem élettartamban túlszárnyal majd mindent. A gömbfejre azt ígérték, hogy addig tart amíg a porvédő rajta van, elvileg. De ha ez a gömbfej nem bírná esetleg, akkor jön a "C" terv, edzett acél gömb, zsírzógombbal megfűszerezve, mert ilyet is lehet csináltatni, bár a porvédő ott már biztos gyenge pont lenne...!
Bigroberto2604-06-2015 18:01:37 // 148570
Sziasztok!

Az 156sw 2004 az elejében ha meleg van 30fok, el kezd nyüszögni,nyekeregni valami. A felső szilentek újak a az alsó lengökarok újak. Van valakinek tippje honnan jöhet? Mindkét oldal billegtetésénél hallani külön oldalanként.
GTPeti04-06-2015 17:12:42 // 148569
A barátom úgy jött haza a Mareával, hogy időnként pihenőt tartott. Hogy hol és mennyit, azt az autó jelölte ki. :)
GTPeti04-06-2015 16:54:32 // 148568
Noname-t vettél, világos, hogy ha egy cég még a nevét sem adja hozzá, akkor nem fogja strapálni magát, hogy a legjobb anyagokat használja fel. :(

A Unix-os árak sem igazán támpontok. Sőt. Amint itt az évek alatt kb. 100-szor elhangzott már a legjobb tapasztalatok a gyári (pajzs logós), TRW és a Lemförder lengőkarokkal vannak. (Bár utóbbiról már hallottam rosszat is.)

Az ATP, AZ Meisterteile, Birth, OCAP, Frap cuccokkal csak az erősen "hívők" próbálkoznak. (Aztán ők is megtérnek.)
Dévid04-06-2015 09:55:29 // 148567
Féltengely-csukló szokott ropogni, egy jó szerelő megmondja, ha elviszed hozzá.
nagyT04-06-2015 09:16:19 // 148566
kis segitség kellene. Tegnap óta ropog a jobb első kerknél valami. mi lehet a baja ?
Zselé03-06-2015 22:41:50 // 148565
Este hozd, amikor hűvösebb van, és fűts, mint a bolond, hogy lehetőleg ne érje el az üzemi hőfokot... Én is ezt csináltam, amikor így jártam két éve nyáron a főtengely jeladóval
Dévid03-06-2015 22:38:21 // 148564
Ha LMM, akkor a csatit lehúzva mennie kell, csak nincs alapjárat.
ratkaimm03-06-2015 19:50:25 // 148563
Légtömeg mérőt is ezen alapon emlitik :( kiváncsi vagyok mi lesz az eredmény ........ kb 1 óra mulva "gépre kerül hátha ott több minden kiderül...
(remény hal meg utoljára :( :( :( szegény kis autóm beteg...
ratkaimm03-06-2015 18:45:35 // 148562
Mit tudok vele kezdeni? hogy haza tudjak jönni... esetleg holnap még dolgozni hogy kérjek rendkivüli szabit. Vagy hogyan tudnám ellenőrizni a jeladót?
Alfa GT-Csaba03-06-2015 18:40:09 // 148561
Főtengely jeladó hiba
ratkaimm03-06-2015 18:37:32 // 148560
Sziasztok

SOS SEGITSETEK LÉGYSZIVES
Illyen még soha nem volt megált alattam az autóm 1,9 jtd utszélén pihen :(
jelenség se hibakód (piros ikon) semmi. kulcsot elforditom hajt minden mintha nemlenne üzemanyag vagy "szikra" .poén egy óra állás után pöcre indul és kb 7-8km tudok vele menni de még mindig a lakástól 9 km re pihen :( utközbe sikerült egy gázolaj szűrőt szereznem de semmi javulás mi lehet.....???????????
csak tudjam haza hozni az autót vagy valami tipp kellene hogy mit nézzek meg mert reggel dolgoznom kellene menni egyetlen járható ut az autó. (nincs tömeg közlekedés)
Rolee4602-06-2015 00:18:16 // 148559
Sziasztok!Nekem elado a Romeom ha esetleg valakit erdekel.Csutortokon viszem haza es szombatig leszek otthon.Bovebb infot telefonon vagy emailba szivesen adok.
MEO01-06-2015 23:30:19 // 148558
Ciao! Nekem 156 1..6 Ts em van. 127000 Km el vettem most van benne 175000 (Vezérlésmódosító cseréje már nagyon aktuális)

Fogyasztás ; nyáron 8 télen 9 liter
Olajfogyasztás 1l /10000 Km (Selenia 20 K)


A 120 Le többnyire elég szokott lenni 1-2 fő dinamikus utaztatására klíma nélkül! . Tele autónál azért már nem olyan fürge .(Mondjuk Én tele autóval nem is szoktam száguldozni, tehát számomra nem baj , ha alább, hagy a dinamizmusa.)
Zselé01-06-2015 21:37:57 // 148557
Az az érdekes, hogy egy hétig tökéletesen működött.. Persze igaz, hogy épp hűvösebb volt az idő, gondolom, most a melegbe magasabb a nyomás. Köszönöm a tippet.
Alfa GT-Csaba01-06-2015 21:33:52 // 148556
lehet ereszt de még mindig sok van benne !!Nekem is ez volt ,folyamatosan ki be kapcsolt ,a srác lefejtette és több volt benne a kelleténél aztán vissza töltötte a amennyi kell bele ,ennek már 5 éve ,azóta hibátlan !És nem árt slaggal gyenge víz nyomással kimosni a klíma hűtő lamellái közül a sok port bogarat stb.
Zselé01-06-2015 21:26:46 // 148555
Akkor is, ha ereszt a rendszer?
Alfa GT-Csaba01-06-2015 21:14:26 // 148554
Sok benne a gáz!
Zselé01-06-2015 21:02:55 // 148553
Sziasztok,

Baj van a klímámmal... Két hete voltam klímásnál, kicserélt egy lukas csövet és feltöltötte. Mondta viszont, hogy valahol ereszt, ezért megszínezte. Működött is, viszont elkezdte azt, hogy indítás után ki-be kapcsolgat a kompresszor (mint amikor nem jó az előtét ellenállás). A venti viszont jól működik, nem ez a baj. A színezéstől kiderült, hogy a kompresszor ereszt. De mi lehet ez a ki-be kapcsolgatás, ha nem előtét ellenállás? Járt már valaki így?
V.Tomi.145-146 🍀01-06-2015 10:04:34 // 148552
Köszönöm a véleményeket! Énmaradok a dízelemnél :) apósom venne alfát, őt érdekelné.
Poló31-05-2015 22:19:23 // 148551
60.000 Ft-ért ennyi minden biztos nem csúcsminőség :D
60 körül jönne ki a 2 gyári alsó lengőkar Ofiéktól Selénia rallys vagy Alfacitys kedvezménnyel. Unixnál 50 valamennyi a Lemförder, ha leszámolsz belőle 46%-ot, akkor ugyancsak 30 körül van darabja.
Liquid31-05-2015 22:16:50 // 148550
fél évente lengőkarok? hol mászkálsz te? :)
közel 6 évig volt 156-om, igaz ez km-ben nem sokat jelentett csak 55ezret, de egy darab bal felső lengőkaron kívül az első futóműhöz nem kellett nyúlnom, a hátsóban is csak egy jobbos kutyacsont meg egy balos kerékcsapágy csere volt.
Gyári cuccokkal és nem minden kátyút megtalálva sokkal jobban bírja, mint ahogy marketingelik.
Liquid31-05-2015 22:13:59 // 148549
Inkább egy 1.8-at vagy még inkább 2.0 TS-t javallanék. Azt mondják hogy a 2.0 hamarább széthullik, de tapasztalataim szerint inkább az előző tulajoktól és a karbantartástól függ.
Az 1.6 se rossz de a két erősebb motorral se eszik számottevően többet, viszont van 24-35 ló tartalékban, ami jól jöhet. Nagy a különbség érzetre.
Majd valszeg nekiállnak a dízelre rábeszélni, de gondolom nem véletlenül az 1.6TS-re kérdeztél rá... :)
Kispaksi31-05-2015 22:02:49 // 148548
Most már nyugodt szívvel kijelenthetem, hogy igen. Drága mulatság volt számomra de tanultam belőle :(
Trombozis31-05-2015 21:59:48 // 148547
De ezek gagyik, nem? :O
Kispaksi31-05-2015 21:44:35 // 148546
http://www.ebay.com/itm/ALFA-ROMEO-147-156-GT-UPPER-LOWER-WISHBONE-ARMS-SUSPENSION-KIT-/300634405256?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item45ff34f988&vxp=mtr
Legutóbb ezt a szettet raktam bele. A kormányösszekötőt nem használtam fel de a többi be lett építve. Nekem nem igazán vált be pedig ennyi pénzért másra számítottam volna.(2 hete kopog, megnéztük és a felső lengőkar szilentje tropa az alsó lengőkar gömbfeje lóg) Előtte unixban a közép árkategóriás lengőkarokat rendeltem (a felső 5 hónap az alsó 9 hónapot bírt és a gömbfej kotyogott bennük) Jelen kilométeróraállás szerint 19.772 kilométert mentem az autóval mióta nálam van.
Poló31-05-2015 21:34:02 // 148545
Te most vagy rengeteg kilométert mész évente vagy nagyon silány minőségű lengőkarokat veszel.
10 éve van meg az enyém, 150.000 km van benne. 99.000-nél cseréltettem a felső lengőkarokat, kb 115.000-nél a hátsó hátsókat, 135.000 körül egy stabilizátort elöl. Minden más még a gyári.
Ezen kívül ami volt cserélve, termosztát, hűtő, lambdaszonda, légtömegmérő, főtengely holtponti jeladó és a kötelezők.
redbull9031-05-2015 21:31:11 // 148544
Gyenge az a motor bele, inkább 2.0 ás motorral ha már benzinesben gondolkodsz nem eszik többet de mellesleg lép is.... Hiba lehetőségek benzinesnél elég macerásak meg változó.
De én a helyedben keresnék egy jó kis dízelt.
1.9 8v 105le nagyon strapabíró motorok meg ha nem lényeg a gyorsulás ugyan úgy megy mint az 1.6ts csak fele annyit eszik!
Kispaksi31-05-2015 21:26:57 // 148543
Szia! Én 2 éve vettem egy 1999-es 1.6 TS-t. Eddig amit cserélni kelett: ABS vezérlő, abs jeladók, 2 első kerékcsapágy, műszerfal izzók, vezérlésmódosító, hátsó kitámasztók, gyertyák, trafósor és kb félévente a lengőkarszettet. Maximálisan szerethető és a kinézete is megállja a helyét, de a futóműve különösen az első szerintem gyenge.Nem a magyar utakra van tervezve.
V.Tomi.145-146 🍀31-05-2015 20:37:11 // 148542
Sziasztok! 156-os alfa 1.6 Twin Sparkról tudnátok véleményeket mondani, tapasztalatok, jók, rosszak minden jöhet. Köszi előre is! :)
Kispaksi31-05-2015 17:38:32 // 148541
Nekem még a régi 156 van, de faceliftből lett kibontva. 2002-es ha jól emlékszem.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.