Forum >> 159

Todorriskov29-12-2015 13:37:27 // 75533
Köszi az infót! :) Jövőre mindenképpen felhívom.
Nem tudod, kb. mennyibe kerül egy kulcs? :)
Todorriskov29-12-2015 12:59:51 // 75531
Ezt màr az elején szerettem volna megkérdezni, de valahogy mindig elmaradt.
Szóval csak egy kulcsom van a kocsihoz... Hol, hogyan, mennyiért és ki tudna nekem még egy kulcsot hozzàtanítani,vagy hogy is csinàljàk ezt.
Zalaegerszegen voltam a Wergernél , ott azt mondtàk többen is voltak náluk hasonló ügyben, de jelenleg nem tudnak segíteni.
Talàn ti tudtok megoldást! ;)
norbi040929-12-2015 12:40:41 // 75530
Nálam is magasabban van a műszerfalé, mint az ajtóé...
Shadin29-12-2015 12:03:39 // 75529
Senkié sem fut szépen. Ez csak egy példa, van sok is. Én elvárnám ebben a kategóriában, hogy odafigyeljenek ilyenekre... És a Tied még egész jó :-)
Shadin29-12-2015 12:00:21 // 75528
Nekem túl sok. Tetőablak kompenzál, ha jön be rajta fény.
Todorriskov29-12-2015 11:52:53 // 75527
Megnyugtatlak, az enyém sem fut szépen. :) Szerintem ez direkt így akartàk...
:)
Piritu - 1.000.00029-12-2015 11:49:02 // 75526
Nekem nagyon bejött a fekete :-)
Shadin29-12-2015 11:42:36 // 75525
Én elcserélném az egészet a szálhúzott ezüstre, szerintem a fekete nyomasztó.
Shadin29-12-2015 11:38:51 // 75524
Tudjátok mi a legf@szább neppertrükk?


A keményviasz :-D
Shadin29-12-2015 11:35:58 // 75523
GUNMETAL vazze :-)
Shadin29-12-2015 11:35:29 // 75522
Egyik sem fut, nem velem van baj, némelyik kicsit kevésbé, másik kicsit jobban, de nem ez a lényeg, hanem az, hogy ezeket simán megbocsájtjuk az Alfának. Valaki észre sem veszi. Pedig ez a trehányság alapvetően jellemzi az olaszokat. És nyilván ízlés kérdése, de aki a fekete műszerfalat összehozta a "gunmetal" dekor csíkokkal, annak eltörném a kezét és a hátába szurkálnám :-(

Egyik oldalon mennyezeti LED fény, ami isteni, a másik oldalon meg, hogy mit kezdjünk a kárpit illesztési hézagokkal. Bocsásson meg nekem minden fanatikus, de ilyen hibát találnék Ferrariban is :-( DE félreért az, aki úgy gondolja ezek alapján inkább nem kéne Alfát vennem... Én csak átlagon felül igényes vagyok :-(
Don Gombóc29-12-2015 11:23:12 // 75521
Most néztem a képeden, a Ti az fekete a középkonzolon, de a csíkok ezüstök, úgy emlékeztem az is fekete.
Don Gombóc29-12-2015 11:21:02 // 75520
Szerintem ez vagy gyárilag lett elbaszva, vagy le lettek véve az ajtókárpitok talán, és nem lett visszapasszintva rendesen. Az mindenesetre biztos, hogy az alumínium színű csíknál ez nagyon kidobódik.
Egyébként nekem ez a bordás ezüst középkonzol meg az ezüst csík az ami kurvára nem jön be.
Akinek volt karbonozva Velencén az nagyon tetszett.
talán ha az egész ezüstös szar le lenne karbonozva, akkor nem látszana ennyire szintbeli eltérés sem függőlegesen sem síkjában.
Shadin29-12-2015 11:11:21 // 75518
Hővédő lemez? 51794561 PROTECTION
Shadin29-12-2015 11:00:24 // 75517
Tényleg nem akarok fikázni, de a hahu-n az első 5 oldal 18db HD képes 159-es hirdetések képein ahol látszik az illesztés, mindenhol magasabban van a műszerfal csíkja, nem fut együtt az ajtóéval...

Ne már hogy csak én vagyok ennyire "figyelmes" :-(

Aki szerint tökéletes, küldjön már lsz. egy képet vízszintesen fotózva. Köszi.
Jossi29-12-2015 10:57:35 // 75516
Sziasztok!! Árulja el nekem valaki legyen szíves,hogy mi a becsületes,hivatalos neve annak a valaminek ami a hátsó kipufogódob és az autó alja között található!! A segítséget előre is köszönöm!!
Shadin29-12-2015 10:35:23 // 75515
Jó kereskedő aki pumpálja a pedált :-(
Hogy nehezen indul előfordulhat, ha tényleg hidegen várt és nem volt beindítva elég régen. Lehet, h a nyál a tank alján valami fos egy kannából, lehet akku hiba, üa. szűrő, meg még sok minden. Ha beállt stabilan az alapjárat és nem füstöl a jószág gyanúsan, akkor nem feltétlenül nagy hibára utal. A nyikorgás a hosszbordás szíj lehetett, ami talán már nem fiatal és párás, hideg időben megcsúszhat. Párom 3 éves autója is csinálja reggelente :-(

Ezek alapján én nem zárnám ki. Az enyém kvázi hibátlan volt megvételkor, de már az olaj cserék is érezhető hatással voltak rá.
Shadin29-12-2015 10:25:02 // 75514
:-)
Giuntini29-12-2015 10:24:24 // 75513
Erhard, most nem értünk egyet!! A Bmw, és a többi autó bőrülése, úgy néz ki, mint a rongy, 100-150 ezer méter után. Az Alfánál, csak a festék kopik le, de ennek is meg van a magyarázata, nem azt a randa lyuggatott bőrt preferálják. Amelyik 159 ülése szakadt, varrásnál szétmegy, foszlik, abban simán 300-400 ezer kilométer van. A másik, hogy az Alfánál tiszta, igazi bőrt használnak, míg a Mercinél, valami szintetikus anyaggal vegyítik, sőt bőrnek adják el (ez megtörtént), és kiderül, hogy teljesen szintetikus. Az enyém, 2007-es, de amikor reggel beülök, még mindig lehet érezni, azt a finom bőr szagot, még mindig meg van az enteriőr. A másik: kolléganőm vett egy épp három éves 118d-t. Múltkor mentünk egy kört vele. Mondta, hogy nézzem majd meg a belsejét, mert Sport line felszereltség. Dicsértem az autót, nem mondtam meg neki az igazságot. Annyira gagyi, hihetetlen ócska, szar a felhasznált anyagok minősége. itt is megvolt a BMW dízelek (négyhengeres) tipikus gusztustalan varrógépszerű kerregése. Nem tudom, mire vannak oda ezekért a szarokért. Régen szerettem a BMW-ket, de már 18 évvel ezelőtt az 528 i már csalódás volt a 164 V6 turbo után. Pedig ott még az összeszerelésnél volt még kívánnivaló, a BMW meg perfekt volt, de fing volt az érzés, amit adott az Alfához viszonyítva. Viszont azóta a bömösök csak romlottak, ott még finom anyagok voltak, a maiak meg nem látnak az olcsósítástól.
Don Gombóc29-12-2015 10:11:19 // 75512
Nem a tudással van itt a gond, hanem a FIAT-on belüli leosztással, de ezt te tudod. :-)
Don Gombóc29-12-2015 10:08:25 // 75511
Szerintem meg nem. Mindegy, még azt is megmondom, persze ez relatív, hogy legtöbb szart Mergában, utána BMW-ben aztán Audiban láttam. Talán még az AUDI teszi bele a legjobb minőséget. A Mercik üléseiről nagyon lesújtó a véleményem.
Don Gombóc29-12-2015 10:03:26 // 75510
És kapna egy fillérb@szó kitűzőt. :-)
Nekem már készül egy ilyen jelvény. :-)
Mert mint szoktam mondani, nem úr az aki nem pocsékol. :-)
Pedig pont hiába viccelünk ezzel a dízel fillérbaszással, pont az euro 4-5-ös tulajok dobják ki rá a megtakarított üzemanyag árának a többszörösét.
Úgy hogy most mióta dízelre váltottam, én lettem a herdáló, te meg az olcsójános. :-)
Erhard 242 (Pure Energy)29-12-2015 09:59:38 // 75509
így van csak bi van...
Erhard 242 (Pure Energy)29-12-2015 09:59:11 // 75508
sajnos, pont a német konkurencia bőre ami sokkal jobban bírja :(
Don Gombóc29-12-2015 09:56:07 // 75507
Érdekes hogy pont gyengének tartod a bőrös cuccot, pedig a 159 bőr belsője kurvára tetszetős. Szerintem is kell neki a negyed évente történő tisztítás és bőrápolás. A 166-om bézs belsője valami kurva sokat bírt, és bár nem akarom védeni a mundért, de merga, ódi, bímer bőrök ennyi idős korukra úgy néznek ki mint egy gyűrött rongy, repedezett szarok. Azért a Momo tud bőrös cuccot készíteni.
Greentimus29-12-2015 05:31:58 // 75506
Igen. Üzem melegen ilyenek:
Liquid28-12-2015 23:52:19 // 75505
tudtommal a 159-ben csak bixenon van
Kolci28-12-2015 22:59:46 // 75504
Köszke :)))
Piritu - 1.000.00028-12-2015 22:54:39 // 75503
A 2012. januári katalógus szerint bi-xenon:
Kolci28-12-2015 22:49:56 // 75502
Letakarás nélkül is látszik, hogy vált, mert mikor leveszem a refit akkor lehet látni ahogy visszaállítja tompítottra.
Kolci28-12-2015 22:48:04 // 75501
Értem, ezt tudtam, de nem tudtam, hogy az alfánál hogy gondolják.
Akkor az enyém Bi-xenon + H7 rásegítés ugye?
Majd megnézem, hogy megtalálom e azt a német leírást amelyikben benne volt a három fajta lámpa.
Hardy28-12-2015 22:46:20 // 75500
Alj egy fal elé takard le a belső h7 es lámpákat es meglátod. Ha változik a vetítési kép akkor a külső is reflektor illetve bixenon.
Piritu - 1.000.00028-12-2015 22:42:31 // 75499
Xenon = csak tompitott
Bi-xenon = topitott es távfèny xenon
A sima lampa csak segit. A Giulietta is ilyan, pont ma tanulmanyoztam meg.
Menetfenyrol 159-nèl mèg nem hallotam.
pe-Ti28-12-2015 22:41:59 // 75498
Ahhoz még nem vagyok elég "öreg" :-)
pe-Ti28-12-2015 22:40:10 // 75497
Kíváncsian hallgatlak minden infó jöhet ;-)
Erhard 242 (Pure Energy)28-12-2015 22:36:55 // 75496
Már hogy ne lenne itthon ilyen? Ismerek egy-kettőt...
Kolci28-12-2015 22:36:16 // 75495
Apropó lámpa.
Ugye van a sima h7-es lámpa és vannak a xenonos lámpák
Van a xenon, a bi-xenon.
Na most azt nem tudom, hogy az enyém melyik.
A tompítottban gyárilag xenon van, a refi pedig H7.
Igen ám, de ha felkapcsolom a refit, vagy villogok, akkor állítja a xenont is távolságira.
Valamelyik gyári leírásban meg láttam olyat, amelyikben nem a H7 volt a refi helyén, hanem egy 30w-os izzó nappali menetfény gyanánt. A tompított pedig xenon volt, ami megoldotta a refit is (Bi-xenon?)
.......................28-12-2015 22:33:36 // 75494
BRERA nem érdekel?
Ha csak hobbiautó lenne
.......................28-12-2015 22:30:24 // 75493
A volvo simán megcsinálja amit az alfa nem tud
Egy rendes autó keresztmotoros hathengeres turbó és összkerekes!
ilyet kellett volna csinálni a 159ből
pe-Ti28-12-2015 22:28:07 // 75492
Hazudnék ha azt mondanám, hogy a fogyasztás nem érdekel de nem ez a fő szempont azzal tisztában vagyok inkább a feelingje vonz. A Giuliettám is átment inkább havi egyszeri túrázó-utazó autóvá ezért gondolkozom, hogy kéne egy V6 és a 159 már régi vágy...de ez csak egy terv egyenlőre....
Hardy28-12-2015 22:25:38 // 75491
Szerintem inkább szemüveg. :-)))
Vagy ülj be egy 6 voltos Trabanba menj vele pár km t. Utánna olyan lesz mintha nappal lenne.
De viccet félretéve én 156 után simán látok vele. Semmi gondom nincs a lámpával pedig nem xenonos. A gond egy xenonositas hogy ne vegyek el a forgalmit es ne keljen soron kívüli muszakira menned alhangon olyan 200 ezer minimum.
Giuntini28-12-2015 22:22:27 // 75489
Nem ismerem a 3.2-t, de nekem Q-tronic van, és az automata váltó gépkönyvében a 3.2 Q-tronicra Q4 nélkül 18l-t ír városi fogyasztásra. Innen kell megközelíteni a dolgot, mert az enyém 2.4 Q-tronic 11.6 l-t ír, és a valóságban hozza.
Kolci28-12-2015 22:22:06 // 75488
Meg kéne vizslatni a foncsort, meg a lencse belsejét is ki kéne takarítani, nagyon be tud porosodni.
Nem nagy cucc, a lökős pik-pak lejön, utána meg a lámpák 1 perc.
Piritu - 1.000.00028-12-2015 22:19:57 // 75487
Szemorvos :-)
Giuntini28-12-2015 22:18:42 // 75486
Az én autómon az illesztések tökéletesek, én azt mondom, hogy az anyagok tapintásra jobbak, mint német prémiumtársakban. És a lényeg, a bőr, az bőr, az alu az alu, nem úgy mint a BMW, és Audiban, ami csak annak látszik.
pe-Ti28-12-2015 22:18:06 // 75485
Ciao!
Nem szoktam ebben a topicban megfordulni de most találtam egy ritkaságot. Gyanítom itthon nincs egy darab se de azért jó lenne tudni pár infót erről a hajtáslánc kombóról és itt most nem arra gondolok, hogy: "szar GM blokk" meg "csak dízelt" illetve "csak automatát ne" hanem valami tényszerűre például: szervizigény, megbízhatóság ilyesmi. Ha valakinek van tapasztalata a 159 3,2 V6+Q4+automata hajtáslánccal kapcsolatban az érdekelne. Köszönöm.
Giuntini28-12-2015 22:15:58 // 75484
Attól függ, mennyit állt. Egyébként nem szabad köhécselnie, mi az hogy gázpedál pumpálással indul. Nincs is hideg. Az öthengeresnek hidegen is simábban kéne járnia. Jobb, ha hagyod, nem valószínű, hogy normális benne a kompresszió.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.