Forum >> 159

Liquid18-11-2014 23:42:47 // 61615
max. magamnak veszek prémium üzemanyagot (valami rendes bort/sört/páleszt) :D
Liquid18-11-2014 23:41:39 // 61614
tavaj, meg azelőtt nem volt gondom, pedig akkor is volt tél és ugyanígy tankoltam, valami zavar van...
Csabi18-11-2014 22:06:45 // 61612
Egyébként, jó hogy írtad..páran szívnak ezzel, 1,9ek körül is....köszi. Majd karácsonyra kérek egy önindítót :P
Csabi18-11-2014 21:56:01 // 61611
No igen a listán az is ott van/volt...és nem kis szerepe van az indulásban..:) a felújítás után gondolom nem volt jelentős változás a "tekerés" gyorsaságában, vagy igen?
Norby18-11-2014 21:52:42 // 61610
Nekem az 40-50fokos vízzel való indulási problémám az önindítóban lakozott. Szénkefe csere és láss csodát. Azóta semmi gond. Előttem meg sokszor 3-4x kellett indítózni, ha már melegedett a víz.
De hidegen sem indult szépen. Az is megoldódott.

Én sem gondoltam volna, hogy köze van az önindítónak hozzá, de az volt a probléma.
Csabi18-11-2014 21:48:53 // 61609
fene tudja....én már úgy vagyok vele, h nem nyomozom....prémiumot tankolok mindig aztán kész..
Csabi18-11-2014 21:35:08 // 61607
nincs EGR-em, lemezelve, kiírva...
Erhard 242 (Pure Energy)18-11-2014 21:29:49 // 61606
lehúzott EGR-rel is csinálja?
Csabi18-11-2014 21:25:07 // 61605
jó lenne tudni miért nem... :)
Erhard 242 (Pure Energy)18-11-2014 21:22:12 // 61604
azaz érdekes nekem sosem voltak indítási gondjaim az 59-cel...vagy is nem emléxem rá
Csabi18-11-2014 21:15:07 // 61603
Ezt akartam írni Neki egyébként...nevetsz, de nagyon nem hülyeség ;)....
Pl az enyém prémiummal nem csinálja, de sima gázolajjal már nehézkesen indul 15fok körül, vagy akkor amikor 40fok körüli a hűtővíz hőmérséklet.....
A legjobb pedig az ÖMV maxxMotion, próbáld ki Liquid, nem buksz sokat ha nem jön be, de fogadni mernék, h jelentős javulást fogsz tapasztalni...
(egyébként persze indulni kellene sima gázolajjal is simán, de még is valami, az izzítókör, vagy a motor kompressziója már nem tudja azt ami kell a sima induláshoz....a prémium emelt cetánszáma meg pont ahhoz elég, h hamarabb begyulladjon az anyag...)
.......................18-11-2014 21:14:36 // 61602
eladó 17 es alu garnitúra 7,5 x 17 coll ET41
ilyen
gumi nélkül
Erhard 242 (Pure Energy)18-11-2014 21:13:53 // 61601
de finom ez a késői szüretelésű olaszrizling...Varga :)
Csabi18-11-2014 21:07:25 // 61600
Jah, durván észrevenni a különbséget....15-20fokban kell néhány fordulat mire beindul...amikor pedig több az izzítás pl 1-2fokban épphogy megmozdul a főtengely és indul pöccre
15-20fokban is izzíthatna többet....bár már erre is volt példa aki módosíttatott a programon, aztán nem kínlódott többet az indítási nehézségekkel.
Erhard 242 (Pure Energy)18-11-2014 21:04:20 // 61599
próbáld ki a prémium üzemanyagot :DDD
.......................18-11-2014 20:53:42 // 61598
Diesel szűrő mikor volt cserélve?
ha hideg van akkor is ilye nehezen indul?
nekem 15 fokban indul nehezen,ha 2 fok van pöccre
Erhard 242 (Pure Energy)18-11-2014 20:44:51 // 61596
az első nyugati autómon Fiat Tipo nem volt jobbos tükör, meg hátsó öv sem gyárilag...persze mi is mindig bekötjük a gyerekeket de sajnos nagyon sokszor kibújnak a kis terroristák ...
Liquid18-11-2014 20:41:55 // 61595
köszi a tippeket, meg fogom nézni. Nekem az üzemanyag ellátás gyanús. Ma Bécsben voltam, 8 órát állt a parkolóban az autó, kulcs bedug majd megvártam míg befejezik a pakolást a kolegák, lehetett mondjuk 20 másodperc, és gyakorlatilag pöccre indult.
Liquid18-11-2014 20:39:26 // 61594
anyámék szembeszomszédjában így halt meg egy kisfiú :( rendszerint az első ülésben ugrándozva, állva stb. utazott és jeges volt az út, az anyja elszámította a kanyart és frontálisan csattant a helyi körzeti dokival, nem ment egyik se gyorsan, de pont elég volt :(
Mondjuk az egész család nem 100-as úgy általában de akkor is...
Baromira felelőtlen dolog az hogy nem parancsolják legalább az ülésre a gyerekeket, ha már a gyerekülésbe derogál bekötni.
Erhard 242 (Pure Energy)18-11-2014 20:31:01 // 61593
előttem egyszer egy Ork család állt meg...ki kellett szállnom lepofozni a vezírt utána eltakarodtak előlem ...
Pityukoma18-11-2014 20:01:39 // 61592
Nekem egyszer volt "szerencsém" találkozni egy vaddisznó családdal. Épp Kaposvárról mentem Fonyód felé. Kb szintén 80-al, mikor elém jöttek. Satu fék, megálltam csikorogva egy méterre a kocától. A hátul gyerek ülésbe bekötött alvó fiam feje alól a kispárna csattant a szélvédőn. Remegő lábbal indultam tovább. Az motoszkált bennem mi van ha nincs bekötve a gyerek... Sokszor látom hogy a gyerkőc a két ülés között állva autózik. Ilyenkor mindig eszembe jut a sztorim. Legszívesebben megrángatnám a vezetőt hogy ember normális vagy?
'''''18-11-2014 19:42:15 // 61591
Nemrég volt téma a vadriasztó.
Az előbb a 6-os főút közepén találkoztam egy szarvassal.Megálltam tőle öt méterre és néztük egymást.A nem kicsit hangos szirénámat is nyomtam meg a dudát is de nem volt hatása.10mp után megunta és szép lassan elsétált.Én már eleve 80-al tébláboltam mert ismerem a szakaszt de aki még nem ütött el semmit,annak okozhatott volna meglepetést.A legtöbb embernek fogalma nincs arról,mennyi áll az út szélén.
Pityukoma18-11-2014 19:22:46 // 61590
Többek közt ezért szeretem ezt a fórumot :-) Mindig tanulok valamit :-) Konkrétan minden szervizkor ezt a lakatfogós mérést meg kell/ene ejteni a gyári procedúra szerint. Nálunk a gyártó ezt ajánlja első körben. Minden ponton meghatározza a mérhető tól-ig értékeket.
Ez a Te szakterületed, én csak ugatom a témát :-D
GTPeti18-11-2014 18:36:06 // 61589
Kieg.: Szerintem sokkal több értelme lenne a csatlakozások meglazításának, megtisztításának és összerakás előtt rézpasztával bekenésének. (Természetesen lehetőleg levett akksisaru mellett. Profik csinálhatják áthidalt testcsatlakozással is az akkusaru és a kasztni egy jól hozzáférhető pontja között, a bikakábel egyik felével.)
GTPeti18-11-2014 18:34:20 // 61588
Ez a lakatfogós történet nem ennyire egyszerű. Konkrétan nem is nagyon jó erre, legalábbis önmagában nem.. Maga a sokfogyasztós elv nem rossz ötlet, de a sok bekapcsolt fogyasztó mellett, a testcsatlakozás két oldalára csatlakozva kéne mérni a feszültséget. OK... lakatfogóval lehetne mérni az áramot, ebből kiszámítható az átmeneti ellenállás. Azonban erre olyan nagyon nagy szükség nincs, elég, hogyha látod, hogy 10mV esik ott, vagy többszáz, esetleg mégtöbb.
Pityukoma18-11-2014 18:19:29 // 61587
Teljesen logikus amit Szosza írt, lehet az is. Én arra gondolok (csak ötlet szinten) hogy ha vársz v. 2x izzítasz akkor ugye több idő telik el. Na mármost több idő alatt van ideje felépülni a kisnyomású üzemanyag körben a kellő nyomásnak. Nem tudom hogy FES/MES-el lehet-e nézni a kisnyomású körben a nyomást? Referencia értéket sem tudok :-( Viszont ha valamilyen okból nincs meg ott a kellő nyomás, akkor nehezebben indul a vas.
Kamionoknál (tudom mindig ezekre hivatkozok :-) ) van a gyári diag programban olyan pont amivel ki lehet kapcsolni hogy NE induljon be a motor, csak indítózzon. Közben lehet látni az indítózás közbeni nyomásokat. Indítózás közbeni ill.többféle fordulatszámhoz vannak gyári értékek. Ha nehezen indul v. gyengusz a moci akkor sok más mellett ezt is vizsgálni kell.
A test csatlakozásokat pedig egy roppant egyszerű méréssel lehet ellenőrizni: Lakatfogóval. Biztos a 159-nél is van rá eljárás hogy álló motornál hány bekapcsolt fogyasztóval mennyinek kell lenni a főkábelen átfolyó áramerősségnek. Gyári értéket sajna erre sem tudok. Viszont ha összefutunk legközelebb mondjuk egy talin akkor megmérünk több vasat, így lesz összehasonlítási alapunk. Csak figyelmeztess előtte hogy vigyem a lakatfogót - kölcsönbe tudok kérni-

Bocs ha hosszú voltam, csak pár ötlet kiböffent belőlem :-)
gpek18-11-2014 17:54:13 // 61586
Ja, ki is akarom nyomozni hogy mi lehet ez.
Haddel18-11-2014 17:47:10 // 61585
Tudom bosszantó nagyon.Én is volt, hogy inkább után töltöttem olajat, mert idegesített.
.......................18-11-2014 17:43:45 // 61584
Bár a bontottak is kiflik,amik nem repedtek
Le kell síkoltatni még
Haddel18-11-2014 17:40:07 // 61581
nekem ez jobban bejönne.
gpek18-11-2014 17:35:22 // 61580
Most az a legutolsó infóm hogy a járatok be vannak koszosodva és fennttartják az olajat a hengerekben. Következő csere előtt motortisztító adalék kell neki hogy kimossa.
Haddel18-11-2014 17:31:41 // 61579
Nekem is szokott össze-vissza mutatni a műszer,de a nívópálcával ellenőrizve elegendő volt az olajszint.
GTPeti18-11-2014 16:48:41 // 61578
Srácok, mennyiért mehet ma egy használt, de nem repedt leömlő 159 2.4-hez?
Liquid18-11-2014 16:45:06 // 61577
fasza :(
semmilyen más elektromos para nincs, ECU hibatároló üres, izzítás hiba sincs
gpek18-11-2014 16:30:12 // 61576
Nekem is volt 302-es hibám, fiat update-et nyomot a motorvezérlő szoftra, azóta nincs :) Amúgy gyertyákat én is cseréltem, de nem oldotta meg a dolgot.
.......................18-11-2014 15:39:56 // 61575
tstkábel kontaktok a motortérben pucolva
Új akku
az egész izzitó áramkör szétszede,megpucolva az éintkezők
Ezek után jó lett
Liquid18-11-2014 15:27:05 // 61574
nekem is elmúlt a hiba de továbbra is nehezen indul, úgy emlékezem pont Te írtál megoldást erre is...mi volt az?
Ha 2x izzítok vagy várok 5-10 másodpercet akkor könnyebben indul
David | Centocinquantanove18-11-2014 15:08:08 // 61573
Ennek így nem sok értelmét látnám... :)
ValeRossi4618-11-2014 14:36:59 // 61572
Nekem megoldotta a gyertya csere,ezt írta ki nekem is tavaly. De ez nem jelenti az,h nem lehet akksi .
.......................18-11-2014 14:24:21 // 61571
Le merem fogadni ,h utána is csinálni fogja
csocsi18-11-2014 13:27:59 // 61570
Ma megnézte a szerelő.
Kontakt hiba nincs, gyertya csere esedékes
ValeRossi4618-11-2014 11:50:12 // 61569
Proxy rendezés mennyire bonyolult dolog?
147es megkapta a nagy kijelzős óracsoportot és villog a km számláló. A km-t átírtam az régi óra állására,de még mindig villog.
gpek18-11-2014 10:25:30 // 61568
Azon agyaltam lehet a olaj pumpa a rossz, vagy az alsó lánc az ingadozó nyomás miatt?
Szabolcs 15918-11-2014 08:55:25 // 61567
Concept nem is lenne Rosz :)
Csabi18-11-2014 08:46:53 // 61566
Arra szavaznék én is...így látatlanban.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.