Forum >> 159

Haddel18-11-2014 17:40:07 // 61581
nekem ez jobban bejönne.
gpek18-11-2014 17:35:22 // 61580
Most az a legutolsó infóm hogy a járatok be vannak koszosodva és fennttartják az olajat a hengerekben. Következő csere előtt motortisztító adalék kell neki hogy kimossa.
Haddel18-11-2014 17:31:41 // 61579
Nekem is szokott össze-vissza mutatni a műszer,de a nívópálcával ellenőrizve elegendő volt az olajszint.
GTPeti18-11-2014 16:48:41 // 61578
Srácok, mennyiért mehet ma egy használt, de nem repedt leömlő 159 2.4-hez?
Liquid18-11-2014 16:45:06 // 61577
fasza :(
semmilyen más elektromos para nincs, ECU hibatároló üres, izzítás hiba sincs
gpek18-11-2014 16:30:12 // 61576
Nekem is volt 302-es hibám, fiat update-et nyomot a motorvezérlő szoftra, azóta nincs :) Amúgy gyertyákat én is cseréltem, de nem oldotta meg a dolgot.
.......................18-11-2014 15:39:56 // 61575
tstkábel kontaktok a motortérben pucolva
Új akku
az egész izzitó áramkör szétszede,megpucolva az éintkezők
Ezek után jó lett
Liquid18-11-2014 15:27:05 // 61574
nekem is elmúlt a hiba de továbbra is nehezen indul, úgy emlékezem pont Te írtál megoldást erre is...mi volt az?
Ha 2x izzítok vagy várok 5-10 másodpercet akkor könnyebben indul
David | Centocinquantanove18-11-2014 15:08:08 // 61573
Ennek így nem sok értelmét látnám... :)
ValeRossi4618-11-2014 14:36:59 // 61572
Nekem megoldotta a gyertya csere,ezt írta ki nekem is tavaly. De ez nem jelenti az,h nem lehet akksi .
.......................18-11-2014 14:24:21 // 61571
Le merem fogadni ,h utána is csinálni fogja
csocsi18-11-2014 13:27:59 // 61570
Ma megnézte a szerelő.
Kontakt hiba nincs, gyertya csere esedékes
ValeRossi4618-11-2014 11:50:12 // 61569
Proxy rendezés mennyire bonyolult dolog?
147es megkapta a nagy kijelzős óracsoportot és villog a km számláló. A km-t átírtam az régi óra állására,de még mindig villog.
gpek18-11-2014 10:25:30 // 61568
Azon agyaltam lehet a olaj pumpa a rossz, vagy az alsó lánc az ingadozó nyomás miatt?
Szabolcs 15918-11-2014 08:55:25 // 61567
Concept nem is lenne Rosz :)
Csabi18-11-2014 08:46:53 // 61566
Arra szavaznék én is...így látatlanban.
Marcox18-11-2014 08:45:56 // 61565
Áhhh! nagyon patyek! :) jó tudni,hogy így is lehet. Én jöttem,láttam, klikkeltem :) :D
Tegnap ezután még rákeveredtem a Youtube-ra, és vhogy rátaláltam egy ilyen kombinációkra hogy Hitler és az Alfa Romeo .... nagyjából gondolom a többség tud angolul. A 4C -s verziót belinkelem ide. -tudom nem ez a topic, de nevessünk már sokat ezeken a szürke őszi napokon! :)
Az olasz tudást meg nem tudom kinek van/nincs így annak nem látom sok értelmét belinkelni, ha nem érti meg a többség.


Hitler vs. Alfa Romeo 4C
gpek18-11-2014 08:16:14 // 61564
Ha valaki nem akar regisztrálni, vagy egyszerűen nem szeretné nézni az RTL arculatát itt a direkt link :o)


Nézd meg - video!
.......................18-11-2014 07:24:41 // 61563
Akkor nem csinál senki 159 hibatáblázatot?
.......................18-11-2014 07:21:50 // 61562
Német fórumokon böngésztemés a hirtelen 130 hűtővíz ,majd visszahűlés utánmegint ok 90 fok,és az eltűnő majd visszatérő vízszint ott egyértelműen a VÍZPUMPA hiba
elforog a lapát a tengelyen,így megáll a keringés
Marcox18-11-2014 00:28:31 // 61561
Ejjha,de leült a múlt héthez képest a topic :)
Videózzunk egy kicsit akkor :)
http://rtl.hu/most/4191_automania_09-09-12
.......................17-11-2014 20:29:15 // 61560
Az olajszintnek mindíg max on kell lennie,ez nem kérdés
Dömpi (il dottore)17-11-2014 19:34:45 // 61559
Ma sikerrel leműszakizott az Arkangyal :)


Viktor barátunk vitte.

Köszi BARÁTOM!
gpek17-11-2014 16:51:24 // 61558
És az hibás? Azért marad benne? Vagy mindig koppanón legyen az olaj hogy ne nyafizzon érte? Mit gondoltok?
Piritu - 1.000.00017-11-2014 16:30:12 // 61557
Kartergáz lecsapató/visszavezető rendszer mindegyikben kell hogy legyen, a TS-ben is van. Nekem nagy valószínűséggel abban marad benne.
norbi040917-11-2014 15:39:25 // 61556
Tenkjuuuszómaccs! :)
Akkor belevágok asszem...de a bizt kedvéért kap egy diamond lock váltózárat is majd :)
gpek17-11-2014 15:15:42 // 61555
Volt maxon is, mikor Csöri feltöltötte, de valamennyi elmegy. (Ez nyomozás alatt van).
De mikor maxon volt akkor is ugrált rendesen.
David | Centocinquantanove17-11-2014 14:40:43 // 61554
Pénteken lemostam a kocsit, de úgy, hogy csilli villi lett... Eddig tartott!
A guta megüt! A hátulján megint látszik, az ablaktörlő íve, olyan retkes megint, pedig 1 napig sem élvezhettem a ragyogást.... :(
David | Centocinquantanove17-11-2014 14:28:02 // 61553
na ebben nem voltam biztos, a hill-holder a VDC rendszer része...
tdemeter17-11-2014 14:20:46 // 61552
Elotte sosem volt ilyenem:(
tdemeter17-11-2014 14:20:08 // 61551
Az akksit tavasszal vettem, azt ketlem, hogy beallt volna.
Foleg mert ugyanott, ugyanazon az emelkedon halt be es ha vegiggondolom akkor nincs is masik emelkedo a kozelben. (M0 felhajto, dunakeszi)
.......................17-11-2014 14:18:09 // 61550
Ha jól sejtem sosincs maxon az olajszint?
.......................17-11-2014 14:13:54 // 61549
A VDC attól még megy,hogy a hill holder nem
dev16617-11-2014 14:06:32 // 61548
hűtővíz szintjét is nézegesd rendszeresen
gpek17-11-2014 13:40:32 // 61547
Aha, értem, nem villog. csak néha azt jelzi nincs, akkor világít és akkor ált. a pálca alján van csak az olaj. Idő elteltével, 1-2 egységet feljebb megy. Olyan mintha néha elszökne valahova a nyomás is meg az olaj is.
Vizet nem tudom megnézem. de a hőfoka mindig rendben van, óra szerint.
David | Centocinquantanove17-11-2014 12:55:52 // 61546
Ez igaz, de a VDC üzemzavara nincs kihatással az úttartásra, ha pl vészhelyzet van?
dev16617-11-2014 12:42:35 // 61545
A csöpögő végű nívópálca az alacsony szintet, a kis olajoskanna pedig az alacsony nyomást jelzi. Ha ez utóbbi villog is, az az olaj cseréjére figyelmeztet a kézikönyv szerint.
Hűtővíz nem koszos?
gpek17-11-2014 12:13:31 // 61544
Pálcán is fellép az ingadozás. Az sem tiszta hogy az szintet vagy olajnyomást mér, mármint a digitális cucc. teljesen érthetetlen nekem ez az olaj téma a kocsinál.
- A mérőt azért cserélem mert az olajhőmérő rossz és egy egységet képvisel.
.......................17-11-2014 12:12:47 // 61543
Az elég ha 2 bármilyen kulcsod van,
A mito hoz is 1távos 1tollas szervizkucs van
2 távos az extra,vagy csak distinctive hoz járt alapból
.......................17-11-2014 12:08:01 // 61542
Hill holder nélkül megy az auto ugyanúgy
No para
David | Centocinquantanove17-11-2014 11:57:23 // 61541
Amúgy a szerelőnek (sajnos) igaza van, vannak random előforduló "elektromos" öngyógyuló hibák, ez tény, de legalább ezek maguktól megjavulnak... :)

Viszont az kétségkívül gyanús, hogy berhelték a kuplungot és azóta 2x is előjött ez a hiba - előtte meg egyszersem(?).
David | Centocinquantanove17-11-2014 11:50:42 // 61540
Tetesd vissza a perselyt rugóstul mindenestül. Ha továbbra is előjön akkor meg kell nézni hány éves az akksid. Nálam is így volt - személyes tapasztalatból mondom - (de másnál is volt már ilyen), hogy ha kezd gyengélkedni akkor akár 1-2 hónappal előtte is elkezdheti csinálni ezeket a dolgokat (hill holder not availabe, VDC not available, stb.)
Nálam elkezdte irogatni, motor újraindításkor mindig eltűnt a hibajel, nem is foglalkoztam vele komolyabban, nem vittem szervizbe. kb 2 hónapra rá meg is feküdt az akksi teljesen.

Ha ez sem akkor ráérünk majrézni... :)
dev16617-11-2014 11:46:56 // 61539
Piritu tippje sem rossz, mert a JTD-kben a motorszellőztető rendszer része egy olajpára lecsapató tartály, ami szintén tárolhat pár deci olajat, ha eldugul. Normális esetben a lecsapódó olaj azonnal visszafolyik a karterbe. Más kérdés, hogy ebben a tartályban csak nagyon lassan gyűlik össze az olaj, mert a kartergázt szűri, így a te esetedre nehéz ráhúzni. JTS-nél nem tudom biztosan, hogy van-e ilyen rendszer, de gyanítom, hogy van.
dev16617-11-2014 11:42:46 // 61538
tényleg ingadozik (nívópálca) vagy csak az olajszintmérő szerint? Ha igen, mennyivel?
Nálam egyszer fordult elő ilyen hibajelzés (JTD), amikor a mélygarázsból lassan, 1-esben hajtottam ki, így volt ideje az olajnak hátrafolyni a karterben az emelkedőn felfelé.

Az olajszintmérőt akkor lenne érdemes cserélni, ha a nívópálcán nincs ingadozás.

Én első körben csak olajszűrőt cserélnék, mert lehet, hogy valami kínai vacak került be, amiben egyáltalán nincs nyomástartó szelep.
gpek17-11-2014 11:28:00 // 61537
Erre az olajszint ingadozásra nem tud valaki megoldást? Neten írják hogy van de nincs konkrét hogy mitől vagy hogy... aggasztó... Kicseréltetem a szenzort hátha...
tdemeter17-11-2014 11:16:26 // 61536
Szerdan viszem vissza, addigra lesz meg a csere persely, akkora kerul bele az uj rugo is...
tdemeter17-11-2014 11:13:23 // 61535
Akkoris kapjak be...
Elvittem egy kuplung rugo cserere a gepet, mert eltort.
Mikor szetszedtek, kiderult, hogy a rugo egy kis perselyben mozog, de a szetszedeskor a persely darabjaira hullott mert "el volt oregedve". Meg is mutattak, azt mondtam, ok.
Erre mondtak, hogy ettol meg jarhatok vele, mert a kuplung a rugo nelkul is ki tudja nyomni magat.
Mondtam a szerelonek, hogy ok, de ugye semmi (de tenylgeg) semmi nem baszodik majd el a kocsin emiatt?
Azt mondta, hogy higgyem el semmi.
Ez volt csutortokon, szombat reggel jott elo a hiba, addig nem is hasznaltam a kocsit.
Ma reggel ismet.
Most felhivtam a szerelot es eskudozott, hogy nem, ez nem lehet emiatt es h tok normalis egy alfanal ha idonkent van elektromos hiba, de en valahogy erosen szkeptikus vagyok.
Miert most jott elo pont?
AAAHhhh
Az a baj, hogy enis elhiszek mindent, igazabol ott basznak at ahol akarnak...
Marcox17-11-2014 10:55:10 // 61534
Nekem 2 rendes kulcsom van hozzá. Nem tudom mi a "gyári" kit ennél az Alfánál.

Fiatnál van tapasztalatom, ott kapsz egy rendes bicskás kulcsot + 1 sima fapad verziót.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.