Forum >> 159

'''''13-02-2013 18:15:48 // 30664
Én még nem.
Pityukoma13-02-2013 18:06:05 // 30663
Sziasztok,
Vett már valaki innen ilyen emblémát ?
.......................13-02-2013 17:31:39 // 30662
mert a 2,4 es nem más a turbója
droberto13-02-2013 17:14:24 // 30661
Szóval itt látható, hogy a bilincsnél fúj ki.
droberto13-02-2013 17:12:46 // 30660
Nem értem, milyen karimáról beszélsz? Az enyémen nincs karima.
Dömpi (il dottore)13-02-2013 09:20:16 // 30659
Sziasztok!

Nem találom a gépkönyvben az ET számot. Megadná valaki?
(kis Brembo féknyergem van)
.......................13-02-2013 08:01:56 // 30658
Nem a bilincsnél a karimànàl
droberto13-02-2013 07:49:51 // 30657
Így van nekem is a bilincsnél fúj(t) ki. Most húztam rajta (el is tört a csavar feje). Kíváncsi leszek az eredményre.
Most - tisztítás után egy évvel - tervezek egy második körös szivárgás detektálást/megszüntetést.
.......................12-02-2013 23:23:49 // 30656
Az mindenkinél az ,a turboból kijövő csőnél a karoimànàl csak két csavar szorítja le,
Ott ereszt a tömítésnél
GTPeti12-02-2013 22:15:02 // 30655
Figyelted a hátsó-hangsúlyos hajtást? Nem rossz!! B)
Piritu - 1.000.00012-02-2013 22:01:19 // 30654
Nem kicsit furcsa, hogy hátul is kapar! :-O
droberto12-02-2013 21:34:55 // 30653
Nekem csak egy hibátlan krómozott felső rész kéne.
droberto12-02-2013 21:34:03 // 30652
Két kattintás és a Google Chrome beszél ahogy akarod! :)
droberto12-02-2013 21:32:56 // 30651
Szerintem sokan irigylünk innen ahogyan a vasad meg tud indulni ilyen "gyér" tapadás viszonyok közt is, a hajtott hátsó tengelyeddel...
Dömpi (il dottore)12-02-2013 21:02:34 // 30650
Я не говорю на русском!
(nem beszélek oroszul)
Norby12-02-2013 20:50:52 // 30649
Kulcs pótlásával próbálkozott már valaki?
panza12-02-2013 20:45:56 // 30648
Nagyon király!!!!
Liquid12-02-2013 20:39:26 // 30647
Csabi12-02-2013 20:09:51 // 30646
Én cseréltem kb fél éve kartergáz szeparátort, amitől azt vártam, hogy majd eltűnik az olaj a turbó szívó oldaláról, de ugyanolyan olajos továbbra is...úgy néz ki, h az olajpárával nem tud mit kezdeni...
Coolby12-02-2013 20:07:24 // 30645
Nincs jelentős olajfogyásom, így remélem a normális kategóriába esik a dolog. Köszi a válaszokat! Azért hagyom, hogy ránézzen még ő is :)
Csabi12-02-2013 20:03:45 // 30644
Jó esetben, a kartergáz visszavezetés miatt olajos, de általában a turbóra menő cső is az.Rosszabb esetben a turbó tengelyénél szivárog az olaj át a sűrítőkerékhez és ez miatt is lehet olajos...ha nincs jelentős olajfogyásod akkor "normális"...
Piritu - 1.000.00012-02-2013 20:02:11 // 30643
A turbó által nyomott levegőben van némi olajpára. Ezt a pára a túlnyomás miatt előbb-utóbb átjut a cső falán. Ezt látod. Normálisnak tekinthető a dolog.
Erhard 242 (Pure Energy)12-02-2013 19:57:28 // 30642
mindenkinek olajos ez ilyen
Coolby12-02-2013 19:56:27 // 30641
Sziasztok! Egy kérdés, csak szerelőm szólt, hogy majd megnézi közelebbről, de (és most egy nem pontos leírás tőlem) a turbótól a hűtőre menő műanyag/gumicső olajos kívülről. Ezt most én kérdezem így hirtelen (már ha lehet érteni így, hogy miről van szó), hogy ez mi? mitől lehet?
Boticselli12-02-2013 17:49:06 // 30640
hát se elől se hátul nincs rendszám keretem:) de mind1 eddig sem kellett, sztem ezután sem fog kelleni. Csak gondoltam megkérdezlek titeket, hátha tudtok vmi okosat mondani:) úh azért köszi mindenkinek!
droberto12-02-2013 17:08:21 // 30639
Ezt én is láttam, szerintem az "csak" egy osztrák szitás cég.
droberto12-02-2013 17:06:41 // 30638
Beszélj a barátunkkal, ő mindent tud! :)
Egy bármilyen rajta szereplő (tíous) számmal lendíthetnél még az ügyeden.
156er12-02-2013 16:56:38 // 30637
véletlenül nem a rendszámkerethez van köze??!! azon nincs egy kis fordítható valami amivel rögzíteni lehet a rendszámot??

lehet hülyeség....
Boticselli12-02-2013 15:41:02 // 30636
elvileg van benne riasztó, de nem villognak a gombok amiknek kellene:) ötlet h hova kell dugni? :D
Erhard 242 (Pure Energy)12-02-2013 14:17:41 // 30635
útolagos riasztó vagy imo vagy akármi ha megy nélküle mehet a fiók aljára :P
Boticselli12-02-2013 13:40:18 // 30634
hali emberek!

kaptam a kocsimhoz egy ilyen kulcsot, de a kereskedő sem tudta megmondani, hogy mi ez :D valakinek ötlet? :)

Shadin12-02-2013 10:05:42 // 30633
Nem kell leszedni az egészet. Legalábbis az enyémnél van egy külön burkolat a légszűrőház alatt...
Coolby12-02-2013 09:09:38 // 30632
Jó reggelt!

No, nekem kettőstömegű lendkerék cserém még mindig in progress. Srác nem tudott hétvégén nekiállni, így tegnap este kezdték meg komolyabban szétszedni... Annyit mondott, hogy bonyolultabb, mint fater 1.9-es Vectráját, szerelni, jobban szét kell kapni. Annyit jelzett, hogy váltónál hátsó szimmering (van ilyen? szóval valami ilyesmi) kicsit ereszt, így azt érdemes cserélni. Ma délután talán már jobban halad, reméljük semmi meglepetés nem lesz. Elég hosszú listát írtam neki, hogy mi az, amit csekkoljon és bármi gyanús, akkor inkább cseréljük.

Közben Balogh chip mesterrel is fel lett véve kapcsolat, elég rugalmas, valószínű héten az is meg lesz oldva, csak egyelőre nem fix, mikor van kész az autó mechanikus része, hogy lehessen vinni...
Zsolt15512-02-2013 06:59:03 // 30631
Jó reggelt!

Dömpi (il dottore)11-02-2013 22:03:08 // 30630
Ja! Az enyémben valamivel kevesebb (hiányzik néhány).
Amúgy leszedni nem kunszt, a következő leszedés viszont problémás lehet, ha nem figyelsz a visszarakásra. A lényeg, hogy NE húzd meg tökig a csavarokat, mert a következő alkalommal csak flex-el szeded le. Van ugyanis néhány (ha jól emlékszem a leghátsó kettő és egy sorral elölrébb a középső) ami benne van egy zárt fémszerkezetben, ergo nem tudsz ellenfogni. Ha nagyon meghúzod, megroppan, és onnan már csak megforog az ellendarabbal együtt.
Pityukoma11-02-2013 21:46:02 // 30629
Jó éjt :-)
GTPeti11-02-2013 21:43:23 // 30628
Ezen a nincs mit szépíteni. (Szó szerint értettem. :))
Piritu - 1.000.00011-02-2013 21:36:33 // 30627
Jó éjt, léptem :-)
Pityukoma11-02-2013 21:29:23 // 30626
Hát Te is kezded? Én magyar vagyok és sajnos csak ezt a nyelvet beszélem. Tudom hogy hiányosságom, de nem kell több figyelmeztetés rá :-P
Piritu - 1.000.00011-02-2013 21:07:46 // 30625
A doksi megvan olasz/angol/német/spanyol/francia/holland/portugál nyelven is :-P
(A holland egész érdekes.)
Pityukoma11-02-2013 20:51:10 // 30624
Ne tessék cikizni :-). Mondtam hogy nem tudok németül :-(
GTPeti11-02-2013 20:50:07 // 30623
Igen, Védőburkolat. (sch-val írják)
Pityukoma11-02-2013 20:49:20 // 30622
Az enyémhez 4. 6-os+8-as imbusz + 30-as Torx+ 2-es csillag csavarhúzó. Nem számoltam de van vagy 16db csavar benne :-(
Piritu - 1.000.00011-02-2013 20:46:53 // 30621
Gyanúm, hogy a használati pont emiatt küld szervizbe. 3-féle kulcs kell a burkolat leszedéséhez :-(
Pityukoma11-02-2013 20:44:26 // 30620
Köszi :-) közben már rájöttem :-)
Piritu - 1.000.00011-02-2013 20:43:24 // 30619
felül a kékkel aláhúzott szöveg :-)
Pityukoma11-02-2013 20:42:57 // 30618
A "shutzabdeckung" az lenne az alsó burkolat?
Pityukoma11-02-2013 20:39:49 // 30617
Én is a kezelési könyvre gondoltam.
Feltételeztem hogy egy külső izzó cseréjét leírja.
Én nem tudok németül, de ha jól látom nem írja ez sem hogy először le kell venni az alsó motor védőt.
GTPeti11-02-2013 20:11:58 // 30616
eLearn, that's, what
weLearn! B)
Piritu - 1.000.00011-02-2013 20:11:44 // 30615
Én is keresgélek, mert ami van, abban 2,0 mjet nincs benne. Ha esetleg valaki találna szólhatna.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.