Forum >> 159

W.12-12-2012 19:52:35 // 27964
Meg is van....

droberto12-12-2012 19:52:08 // 27963
Nem bántásból, mert a gyáriak közt nem rossz az 59 hangrendszere, de már egy 100 ezres fej+4 csatornás erősítő+komponens trió is "agyonveri"! :)
droberto12-12-2012 19:49:22 // 27962
Ültél már bármilyen autóban, amiben legalább 1 bármilyen erősítő volt, ami egy komponens szettet és egy subládát hajtott?
droberto12-12-2012 19:47:56 // 27961
Bose komponensek!
A mélyközép is teljesen más! Vagy 2x nagyobb a mágnes rajta! :)
droberto12-12-2012 19:40:34 // 27960
W.12-12-2012 19:38:31 // 27959
Így nem megy egy sima 2.0 jtdm, ez biztos!
W.12-12-2012 19:37:30 // 27958
Nálam 215 volt.
droberto12-12-2012 19:32:48 // 27957
+ a csomagtartóba az erölködőt is meg kell találnod. :)
droberto12-12-2012 19:23:53 // 27956
Így van ezt oda állítod, ahova akarod! Én 150-re raktam.
Dömpi (il dottore)12-12-2012 19:23:05 // 27955
Bakker! Akkor az enyém nem az! Viszont baromira jól szól! Akkor hogy szólhat a bose rendszer? Te jó ég!
droberto12-12-2012 19:23:03 // 27954
Az 1.9-nek mi a vége GPS szerint, tudja valaki?
direttore12-12-2012 19:22:23 // 27953
köszi, így egyszerű lesz beazonosítanom, hogy nem az van benne:))
droberto12-12-2012 19:21:04 // 27952
A hangszórórácsra rá van írva, hogy Bose + a műszefal tetején van agy center és van hátul Sub is! :)
Dömpi (il dottore)12-12-2012 19:11:24 // 27951
Ha egyszer rászánom magam és szétszedem, akkor tutira kivezetek valahová egy USB-portot és lesz@rom a CD-olvasófejet!
Dömpi (il dottore)12-12-2012 19:04:05 // 27950
Szedjem szét? Arra akarsz célozni?
direttore12-12-2012 19:03:03 // 27949
Ránézésre mit lát rajta?
'''''12-12-2012 18:59:49 // 27948
Ja,azt nem írtam,hogy nekem az van bent.
'''''12-12-2012 18:58:23 // 27947
Háát.Van pár kartárs aki ránézésre is megmondja.Látszatra nem is tudom,mi a különbség.
Na,majd droberto mindjárt megmondja!
Dömpi (il dottore)12-12-2012 18:54:38 // 27945
Na ez engem is érdekelne!
Dömpi (il dottore)12-12-2012 18:53:06 // 27944
Kezdek megőrülni!!!
Tegnap írtam eg CD-t. Volt néhány szám (kb. a 35 %-a) amit nem volt hajlandó lejátszani este, amikor kipróbáltam.
Ma este viszont már azok közül lejátszott néhányat, amit tegnap este még nem, de pl. volt egyszám, amit tegnap este is, meg ma reggel munkába menet prímán lejátszott, ma este viszont csak harmadik nekifutásra, akkor is, úgy, hogy kivettem a CD-t és újra betettem.
Na ezen menjen el az ember ép ésszel !

WTF??? Valakinek ötlet?
direttore12-12-2012 18:51:56 // 27943
Hali!

Azt honnan lehet megtudni, hogy Bose hangszorok vannak e az autoban mint gyári felszereltség. (azonkivül, hogy szétszedném)

köszi a választ!
'''''12-12-2012 18:32:31 // 27942
A következő vidit akkor tőled kérjük! :-)
Piritu - 1.000.00012-12-2012 18:16:04 // 27941
Amúgy tuti húzva van a videón lévő vas. Ennyire azért nem megy 200 felett. GPS szerint 236 már megvolt, de nem ilyen vehemenciával.
Piritu - 1.000.00012-12-2012 18:14:08 // 27940
Gyanúm, hogy a gumik sebességhatára miatt be volt állítva 240-re a jelzés.
Piritu - 1.000.00012-12-2012 18:13:10 // 27939
Hmmm, nekem nem írt ki semmit :-P
"superato limite di velocita" = meghaladta a sebességhatárt
'''''12-12-2012 17:56:07 // 27938
Nekem is volt hiányzó tőcsavarom.Kifújt de nem rángatott tőle.Kíváncsi leszek,ha kiolvasod,mi derül ki.
'''''12-12-2012 17:54:23 // 27937
Piritunak!Azt azért mondja már meg valaki,mit írt ki neki a végén a comp.
stukker198712-12-2012 16:24:18 // 27936
"glow plug pre-heating not available"

Hibaüzenetem okozója megoldva.
Az egyik izzítógyertya adta be a kulcsot.
Liquid12-12-2012 16:03:35 // 27935
ok, köszi meglesem
Erhard 242 (Pure Energy)12-12-2012 15:43:14 // 27934
szemben a leömlőnél kell meglesni kifúj avagy nem
Liquid12-12-2012 15:07:55 // 27933
milyen tőcsavart kell keresnem pontosan?, tud valaki egy képet dobni?
Erhard 242 (Pure Energy)12-12-2012 14:54:02 // 27932
vagy még a leömlőnél nézzétek meg a tőcsavart ha el van törve attól is rángathat
Liquid12-12-2012 14:20:53 // 27931
csak arra tudok tippelni én is, tudtommal az még gyári
Liquid12-12-2012 13:15:47 // 27929
15km-rel később próbáltam
Liquid12-12-2012 13:08:49 // 27928
Ma reggel érdekes dolgot produkált a gép. Üzemmelegen, autópályán, 100-ról padlózva gyorsításkor finoman berángatott. Óvatosabban gyorsítva nem. Párszor próbáltam, konstans produkálta. Majd kb. 115km múlva ismét rápróbáltam és akkor már nem csinálta. Mitől lehet ilyen? DPF nincs benne, az egr újnak nevezhető. Este nézek hibatárolót.
mizooo11-12-2012 22:28:49 // 27927
Azért néha lehet menteni egész jó minőséget is onnan :)
Bence11-12-2012 22:17:20 // 27926
YouTube-ról tölteni? nem lesz vmi. szuper a minőség :S
Dömpi (il dottore)11-12-2012 22:13:14 // 27925
Nos, nem teljesen sikerült a dolog :(
De legalább megvan a tuti megoldás...csak újra le kell töltenem a kívánt számokat a youtube-ról - immár a megfelelő formátumban - majd a LAME-mel konvertálni.
Kicsit hosszadalmas, úgyhogy ma már nem fogok neki, csak talán holnap.
Csabi11-12-2012 22:06:55 // 27924
:) 0.5s erre írtam, h gyakorlatilag nincs...
droberto11-12-2012 21:43:41 // 27921
De van. Anno a Szosza ezt linkelte.
Dömpi (il dottore)11-12-2012 21:33:34 // 27920
Szereztem WinLAME-et :) Most írok 2 CD teli a kedvenc ACDC és Skid Row számaimmal!

Szorítsatok, hogy most minden jó legyen!

Hadd dübörögjön reggel a Rock&Roll az Arkangyalban!
Csabi11-12-2012 16:23:27 // 27919
Hali! Nekem most eltűnt a hiba...de igazán az ezt követő reggeleken derül majd ki, amikor huzamosabb ideig izzít (0°-os vízhőmérséklet felett gyakorlatilag nincs izzítás...) . SZVSZ nálam a hibát a lötyögő kábel okozta, amit utána szépen visszapattintottam, ma reggel már nem volt gond...Egyébként igazad van jobb megoldás nem húzkodni, és így a vezetéket is ellenőrzöd... erről a megoldásról nem olvastam, uh Köszi! :)
Tozo11-12-2012 14:48:04 // 27918
Szia,
lentebb már írtam, hogy nekem a gyertyákra menő kábelnek a cseréje oldotta meg a problémámat. Ha jók a gyertyák és a reléd is akkor gyanús, hogy a kábellel lesz a gond, pontosabban a pipákban lévő érintkezőkkel - oxidálódik, rossz kontakt, stb.
Nekem kimérni nem sikerült, multi nem mutatott szakadást, próbáltam úgy is mérni, hogy a multi egyik vezetékét testre raktam a másikat pedig a reléről lehúzott stekkerben lévő érintkezőkre - ez utóbbival a gyertya és a kábel ellenállását lehet mérni és egyszerűbb mint lehúzkodni a pipákat, ami miatt akár kontaktos is lehet később - de ezzel sem sikerült a hibát kimérni.
Egy relém van, ha gondolod :-)!
Üdv Zoli
Csabi11-12-2012 14:30:48 // 27917
Üdv!
Tegnap reggel nálam is megjelent "glow plug pre-heating not available" (azaz izzítási probléma) hibaüzenet. Gondoltam valamelyik izztógy.-nak vége, ezért rámértem a gyertyák ellenállására.
Amikor az 5. gyertyáról húztam volna le a csatit, akkor vettem észre, h az csak simán lötyög rajta. Visszapattintottam azt is, a hiba megszűnt...
Egyébként mind az 5 gyertya ellenállása 0,5-0,8ohm között mozgott, a hozzáértők szerint ez tök jó…(1ohm felett kuka) A Mérésről annyit, h könnyedén elvégezhető annak is,aki épp nem villamos vénával rendelkezik, csak egy multiméter kell hozzá. Az egyik mérőcsúcsot a gyertya végére a másikat pedig egyszerűen a blokkhoz, vagy más test-hez kell érinteni..és kész...
Shadin11-12-2012 08:51:38 // 27916
Egyébként K&N sport (fém) szűrő van benne. A morgás nagy része onnan jön, nem a motorból. Lehet, hogy csak levegőzik a kicsike :-)
Shadin11-12-2012 08:48:36 // 27915
OMV extra nyállal itatom mióta megvan. Véletlen egybeesés lenne, hogy pont most álltak át téli v. más adalékanyagra. Igazából a leg impotensebb dolog télen csippeltetni... hideg levegő, hideg motor, rossz termosztát :-( Annyira kíváncsi lennék, hogy ha vissza tetetem a régi sw-t akkor mi lenne a véleményem. Egyébként a 156-osomnál volt "elcsúszva" a vezérlés, mikor kicseréltem kiderült, hogy a főtengelyen a "kerék" elnyalta az éket és előtöltés irányba elmozdult fél foggal ami felül már majdnem egy teljes fog volt. Elvileg ilyen nem lehetséges mert a csavarok meg a helyükön voltak... Na mindegy, amikor rendbe tettük sokkal csendesebb lett a motor, megszűnt az a morgó hangja mint ami most a 159-nek van és sokkal lomhább lett és elkezdett többet fogyasztani.

Tehát a mechanikai tuning bizonyítottan jól működik és nem is kerül sok pénzbe. Már ha nem fordul át teljesen a szíjtárcsa :-)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.