Így már kihúztuk egy négy napig vele és jutott itthonra is :-)

Hárman voltunk :-)
6-8l simán bemegy 100-on:)
GTPeti17-11-2011 20:29:14 //
17478
Ez a készlet meddig tartott? :))
..egy további alternatíva:

118 üveg sör és némi pezsgő :-)
Tudja valaki hogyan lehet a 159 gyári Connect nav+ hoz USB t csatlakoztatni?
lehet volt már ,de új vagyok itt még..
Köszi
'''''17-11-2011 12:03:01 //
17475
A piros!!!
Csabi16-11-2011 23:36:06 //
17473
De gyári,mármint a fényszorók(bixenon) csak supervision D1S-es izzót vettem bele.:)
szóval a tied sem gyári??? :DD ejnye-bejnye :)))
Csabi16-11-2011 22:14:18 //
17471
Én supervision-t vettem júniusban, semmi rosszat nem tudok rá mondani.
GTPeti16-11-2011 21:35:53 //
17470
Írtam a xenonizzókról egy blogposztot. A színtémát boncolgattam benne.
mopa16-11-2011 21:34:35 //
17469
Nekem is a 6000K tetszik színre. Abban meg bízom, hogy a rend őrében nem merül fel egy ilyen szép nagy autón kapcsán, hogy nem gyári a xenon.
Mit mondotok az ár kérdésre? Megéri a két égő Philiséktől a plusz 5000-t?
Ez a SuperVision nem hangzik jól...
A piros. Az olyan titokzatos :)
GTPeti16-11-2011 20:42:00 //
17465
Persze lehet, hogy jobb helyet találtál. Burkolózzunk hallgatásba! B)
GTPeti16-11-2011 20:37:39 //
17464
A lámpa alatt. :PP
Kezet csókolok annak az egyénnek aki megmutatja hol a xenon trafója a vasamban. :))) Még én se találom meg, úgy eldugtam. De pszt! :)
Én meg nem olvastam tovább. De inkább egy hűs sört kérj. (Nekem is.) :P
GTPeti16-11-2011 20:32:56 //
17461
Ne menj, én kérek elnézést! ;)
GTPeti16-11-2011 20:32:12 //
17460
Nekem volt ilyenem. A halogén az ennél sárgább. A gyári xenonok manapság többnyire 4300-asok. (Legalábbis én így tudom.) De valóban nehezebben kiszúrható!
Ez felháboritó. Akkor lóvá tettek. :)) Megyek panaszra. :) Ettől függetlenül meg vagyok vele elégedve.
Sajna a gépet felemelték a kocsival együtt, nem fértem hozzá :-((
Emlékeim szerint a 4300-as fénye a normál halogénre hasonlít, így nem lehet elsőre kiszúrni a pótlólagos xenont.
GTPeti16-11-2011 20:30:22 //
17456
Képek?
Ma volt szerencsém tanulmányozni a 159 alját, hát kicsit más filozófiát követ, mint a 156/Spider vonal. Minden futóműalkatrész nagyságrenddel masszívabbnak tűnik. Komoly vasdarabok vannak alatta. Öröm volt látni pl. az alsó lengőkar szilentjeit.
Hihető, hogy tovább él, mint a 156-é.
GTPeti16-11-2011 20:26:31 //
17454
És ráadásul neki van igaza!
itt egy harmadik adatot dob a gép :-))
GTPeti16-11-2011 20:22:05 //
17452
A 4300K van legközelebb a napfényhez.
Ismerősök többsége a 6000 K ra szavaz, az van legközelebb a nappali fény "utánozásában. Nekem is az van, és meg vagyok vele elégedve. Ha jól emlékszem olyan 10 ropi körül jutottam hozzá a vaterán. Otthon is beszerelhető, nem kell szaki hozzá. Csak a lököst le kell szerelni.
mopa16-11-2011 20:18:39 //
17450
Köszi szépen Piritu.
Szerintetek mi a különbség xenon izzó és xenon izzó között?
SuperVision és Philips között van 5-6000 Ft különbség...
Illetve színhőmérséklet ügyben ti mire szavaztok? 6000k?
mopa16-11-2011 19:39:44 //
17447
Köszönöm. Nekem nincs manualom. A kedves kolléga a boltban pedig H1-re esküdött és azt is adott. Én meg csodálkoztam, hogy nem illik a helyére. Vihetem vissza :( Remélem becserélik
Azt olvastam én is...:)
Megerősítésre vártam...
Mindegyik 0,5-ön belül volt,kivéve a 3. mert az 1.8-ban.
Ezért kérdezem a dolgot....
Az injektor korrekciós értékről most volt éppen szó a diesel topikban: "voltak max értékek megadva ami jelen esetben max 2.0 illetve -2.0 értékig korrigálhat. Alatta vagy felette gondok vannak a motorral."
használati 198 oldala alapján H7:

mopa16-11-2011 19:13:10 //
17443
Drága fórumozók! Milyen égő kell a tompítottba? H1 vagy H7?
Átlőttem magyarra egy másik verziót...
DPF csere után megtett kilométer az mire az előző hsz-ben rákérdeztem....
Ez törölhető valahogyan? Egyáltalán mire is utal ez?
Tudja valaki,hogy az injektor korrekciós érték milyen határok között mozoghat?
Ma voltam szervizben és érdekes dolgot tudtam meg.
A "szervizszámláló" egyszerűen visszaszámol a következő esedékes szervizig, mint pl a 156-ban. Semmi köze sincs az olajhoz.
Az olaban még hátralévő km-t csak a komp tudja, csak kiolvasni lehet. Amúgy a komp a DPF regenerálások gyakoriságából és hosszából számolja.
27.500 km után még 20%-on volt az olaj, még 7.400 km-t lehetett volna vele menni a comp szerint.
Ja, pont a szervizben mutatott az óra 33.333 km-t :-DD
A 3,3 trial nem tud magyart szerintem....igazán meg se néztem...
A 2 adat amit említesz más néven szerepel...
Miért nem állítod át magyarra? :-O
(Két km adatot ad meg. Az előző 5 égetés közti átlagos időt és hogy az utolsó óta mennyit mentél.)
Megoldottam:)
A gép volt a hülye megint,mert az interface teszt nem(timeout) ment le de ettől függetlenül csatlakozott a vashoz....
Tehát a beállítás jó volt magyarul csak ő ezt nem tudta:)
Ha jó helyen olvastam le akkor 0km-es autóm van:):)
A DPF replacement-nél látható kilóméter szám mit jelölhet?
MEgjött az Elm 327-em!
1 problémám van vele: A fiatecuscan nem elm 327 ként ismeri fel,hanem VagCom -os kábelként!
Ez mitől lehet?
DrB16-11-2011 11:41:25 //
17436
Még a füstgépedet kellett volna bekapcsolnod a stroboszkóp mellé a ködben. :P
'''''16-11-2011 10:39:55 //
17435
Mentél volna az én ködlámpámmal! Csak strobi van benne. :-) Végül is,ha elég jó a szemed,két villanás között láttál volna valamit.


6,1L/100 :))))90 tempomat átlag!
Prémium diesel(nem hungarikum)
Anya +4dl többlettel nyomta lehet nehezebb a lábacskája!:)
DrB15-11-2011 22:45:37 //
17433
Erre felé is jól lehűlt az idő. Az autó rendesen indul. Semmi zörgés. Pedig mentem vele összesen vagy 60 km-t, felét városban, felét autópályán. Ki érti ezt...
no csak nem a holnapután játszódott le tegnapelőtt? :)))
Olyan hirtelen fagyott le minden a ködbe érve, hogy mire eszembe jutott, már alig láttam ki.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.