Forum >> 159

Kamile30-08-2008 10:12:46 // 4990
Kompressz úr15-08-2008 22:59:56 // 4989
Manapság agymosás kell a népnek, nem tudni, hinni szeretik, hogy az adott márka a tuti. Az Alfa plakátozása ehhez meg olyan távol van, mint Makó Jeruzsálemhez.
Grando15-08-2008 22:44:29 // 4988
Hát igen. Ez qrva nagy hiba. Vagy inkább szégyen. Főleg egy ilyen múlttal rendelkező márkánál, aminek - ahogy tudjuk is - a sportosságra alapozzák az arculatát.
A Ferrarit gyakorlatilag az F1 adja el. Külön reklámra nem is költenek.
Kompressz úr15-08-2008 22:39:08 // 4987
Marketing téren ugyanilyen hiba, hogy az Alfa most gyakorlatilag egyetlen versenyszériában sem indít autót. Európában talán csak a Fiat konszern az, amelyik a kommersz márkái alatt (tehát nem Ferrari/Maserati) nem indul egyetlen sorozatban sem (és ugye a másod- vagy harmadvonalbeli ralit ne soroljuk ide).
Mitől sportos a márka, ha az autója egyetlen versenysorozatban sem szerepel?
Georgee15-08-2008 16:08:03 // 4986
Naja,nem reprezentatív amit mondtam,-csak néhány olasz ismerősöm és áttért Alfások véleménye ez- mint ahogy a te véleményed sem.Mindenesetre a piac döntött,ebben a formában a 159 bukesz az Alfának.Csak azt tudom,hogy az említett hosszú évek Alfázása után komolyan terveztük a 159 vásárlását az 1,8 verzióét.Kipróbáltuk 1x,2x nem fogott meg.Nem volt az a mindentfelülmúló érzésem,hogy egy Alfában ülök,mint az előző gépeimben.A hátulja meg egészen lehangolt,hogy még a haverok is leseatcordobáztákMegvehettük volna /a Bravomat is cashre vettük/ de a motor gyengesége döntött,nem kellett,dízel meg szóba sen jöhetett természetesen.
Azóta volt szerencsém egy 2.4Mjettel járni 3 napig,azzal a motorral nagyon tetszett amit csinált,de 10,5 milláért azért elnézést,az 1 kicsit vicces lenne.
A következő gépem a 149 lehet,ha jól sikerül és olyan jól szól benne a Tjet,mint az anyacég gépeiben.Forza Alfa!/
Georgee15-08-2008 15:52:20 // 4985
Mondjuk ebben van igazság.
Grando15-08-2008 12:58:47 // 4984
Na ja, komolyabban, mint az Alfát. :((
BeeGee15-08-2008 12:09:56 // 4983
Ha augusztusban volt a Most, akkor szabin volt mindenki.
Azt komolyan veszik :)
Grando15-08-2008 11:47:24 // 4982
Ja, és még egy kis hozzáfűzés:
Miután nem kapott semmi hazavihető szuvenyírt, gondolta, hogy na majd Milánóban... Nosza, bizbaxboltba be, az tele mindenféle bizbaxxal. Alfás cucc nulla, rákérdezés: egy fing kulcstartót tudott előtúrni neki a boltos, amit itthon minden benzinkúton kapni. :DDD
Úgyhogy a marketinget otthon is keményen nyomják ám. :(((
Grando15-08-2008 11:34:03 // 4981
Van a pédétédéíkben is DPF. Van is velük gond rendesen. :DDD
norbee15-08-2008 11:32:33 // 4980
Azé füstölnek, mert szinte az összes német vasat alapban viszik csippelni, és kipuff okosítani. Mer' azok gyárilag is haloványok, ellentétben az Alfákkal. :)

Morcoslámpás159orr rulez! :)
Grando15-08-2008 11:30:20 // 4979
Az Alfa, mint olaszoknak hazai márkáról eszembe jutott egy dolog:
Haverom most volt kint. Nekem még nem volt szerencsém eljutni az Alfa múzeumba, így ajánlottam neki. Nincs Alfája, de autóbuzi, és igen nagyra értékeli az olasz vasakat. Nagy nehezen oda is talált, és hát amit mesélt... siralmas! Én csak az Alfissimóból és az itt beírt 1-2 hsz-ből ismerem a múzeumot. De haver mesélte, hogy szánalmas állapotban van az egész. Egy randa betonépülétegyüttesben tartják ezeket a legendákat. Éppen vmi nyáriszünet lehetett, mert ahogy mondta, a kutya nem tartózkodott az épületben, bármelyik autóba beülhetett - vagy akár el is vihette volna. Giovanni, a portás a bejárattól 100 méterre trécselt vkivel, baxott az egészre. Haver szeretett volna meglepni engem vmi ajándékkal. Shop lófax, helyette egy vitrin volt, amiben volt néhány cucc, meg ki volt írva az internetes rendelés elérhetősége. Büfé? Lófaxt! Egy üres italautomata, ami elnyelte a pénzét.
Szóval a lényeg, hogy autótörténeti, műszaki és formatervezési legendák igen nyomorult körülmények között vannak tartva. A legenda, a mítosz? Baxnak rá nagy ívben. Köszi Torino! Csak mostohagyerek az Alfa még mindig. :(((
Grando15-08-2008 11:19:04 // 4978
Érdekes szempontok tényleg. Mondjuk a tömegből már a német vassal nem lóg ki nagyon. :(( De a rendőrös dolog érdekes. Így nálunk a skoda éhenhalhatna. :DDD Lehet, hogy van benne vmi, bár megérteni akkor sem tudom. Há mégiscsak egy Alfa, vazze! Nyilván ez nekik nem akkora dolog, na dehát mégiscsak hazai... ;)))
Alfati15-08-2008 11:08:33 // 4977
És erről hány olasz szeméyt kérdeztél meg? Szerintem tetszik igen sok Alfásnak is, csak megvárják, míg az anyagi erőforrásaik lehetővé teszik számukra a vágyuk birtoklását is! Ha az lenne a következő szavazás, hogy ugyanannyi pénzért beleülhet valaki egy 159 1.9MJet 16V Distinctive felszereltségbe azokkal az extrákkal ami esetleg ezen felül van a jelenlegi autódban, akkor szerintem kevesen választanák a Fiatot! De ez csak az én feltételezésem! Nyilván mindenki meg tudja indokolni a döntését :)
Alfati15-08-2008 10:57:44 // 4976
Ez mind igaz amit írtál! A bmw hatalmas fejlesztéseket végez az igaz! De őket nem is említettem a felsorolásban!
Nézzük akkor úgy, hogy 8M Ft-ért milyen német autót kapsz a középkategória felső szegmenséből, az mit tud, és Te beleülnél-e! Nyilván különbözőek is vagyunk, ugyanakkor nekem unalmasnak hatott minden más alternatíva!
Alfati15-08-2008 10:53:39 // 4975
Olasz barátomnak már feltetettem ezt a kérdést évekkel ezelőtt, amikor még a 75 3.0V6om volt! S elgondolkodtató volt a válasza! Ő azzal tűnt ki pont a tömegből, hogy nem olasz autót vett! Szerinte sem jobb a német ... de az Alfával csak egyl enne a sok közül! A másik indoka az vol, hogy rengeteg zsarunak van ott Alfája, mert azon kívül hogy a szolgálati verda is az, nagy kedvezményt kapnak a vásárláskor! És azt sem akarja, hogy rendőrnek/csendőrnek nézzék! Erre gondoltál-e?
Mi (én) azzal tűnök ki a tömegből, hogy nem az ésszerű indokok miatt veszek japán/német autót, hanem érzelmi alapon döntök!
Kompressz úr15-08-2008 10:53:02 // 4974
A 159 komfort, biztonság és minden egyéb műszaki téren messze a147/156 páros felett áll, de motor terén majd' ugyanazt nyújtja, ami probléma.
Kompressz úr15-08-2008 10:51:09 // 4973
Az 1.9-2.0 dízel kategóriában az Alfanak mint prémium gyártónak legalább három teljesítménylépcsőben kellene motort kínálnia, pl. 120-150-180. Kutya se mondaná, hogy nehéz az autó.
Kompressz úr15-08-2008 10:48:20 // 4972
Egyetértek, hogy jó dolog a széria részecskeszűrő, de az nem motorfejlesztés. A BMW pl majd' minden évben csiszolt valamit a kétezres dízelén. Az Alfa meg 2003 óta semmit.
tipoatti15-08-2008 10:46:03 // 4971
Azok gyak. kizárólag román, bolgár, stb. vendégmunkások!!! Kb. 20-ból 1 született olasz közülük.
Alfati15-08-2008 10:45:55 // 4970
Motorfejlesztések...Nézzetek meg egy 1-2 éves, vagy akár egy új passatot, vw...-ot, audit meg egyéb német csúcstechnikákat! Amikor rálép a gázra akkor füstöl mint a dög! (persze erre lehet az a válasz hogy a 159ben van részecskeszűrő - az én válaszom hogy miért nincs az említettekben is? Miért jó az hogy ennyire szennyezik a környezetet?) Meg kérdezzetek rá a szervizekben hogy egy pdti motor mennyit bír ki?
Az igaz hogy nincs nagyobb méretű dízelmotorunk, de vajon hányan vennének meg egy háromezrest? Annyira azért nem prémiummárka az Alfa, sok még mindig az előítélet! Nekem ez nem baj, így nem tucatautóban ülök, a parkolóban is egyből megtalálom! 3.0quattro A6-ost még nem láttam hogy körbeállják és mustrálgatják, de a 159est már igen!
Grando15-08-2008 10:44:07 // 4969
Ezen én is eltöprengtem már. Pedig van miből válogatniuk: Fiat, Lancia, Alfa, és még lehet fokozni a dolgot a Maseratival, Ferrarival, ha vkinek csillió lóvéja van. Valóban furcsa, hogy "idegen" vasakkal futkosnak nagyrészt.
Georgee15-08-2008 10:22:55 // 4968
Én is sokat autózom a 8ason,uazt látom amit te.Ha már ebben a topikban írtad ezt,ideillik,hogy pl.a 159 maguknak az olaszoknak sem tetszik.Nekem sem,meg sok Alfásnak sem,ezért váltottam márkát 12év Alfázás után.Bízom benne,hogy talán a 149 kiköszörüli a csorbát,mert a Mito önmagában kevés lesz eladási darabszámot produkálni.
Balázs156SW15-08-2008 06:47:27 // 4967
Le vagyok döbbenve, ha autózom a 8-son és jön szembe velem a sok olasz. VW Passatok, Renaultok, Toyoták, Skodák..... Hatalmas baj, hogy ezeket nem izgatja a nemzeti iparuk sorsa, ellentétben a németekel. Pedig nem rosszabbak a gépeik, mint más országoké.
Kompressz úr14-08-2008 21:44:55 // 4966
Az alapvető probléma nem a karosszériával, hanem az elmaradt motorfejlesztésekkel van. Dízel fronton a 2003-ban bevezetett motorokkal szerelik a 159-et még most is. Se híre, se hamva duplaturbós 1.9-nek vagy akár egy nagyobb dízelnek (3.0). Ez az igazi baj. Ha az utód is ilyen "régi" motorokkal jön ki, akkor az se lesz sikeresebb. Valljuk be, egy 159 kategóriájú autó röhejes lenne bármilyen 1.4 felirattal.
isa15614-08-2008 17:10:58 // 4965
Hát ezt kár volt elolvasni! Biztos hogy kicsit nehéz a 159, de ennyire nem kellett volna le húzniuk. (főleg hogy most vettem én is)
pettinke14-08-2008 13:23:16 // 4964
még a végén kifutó típus lesz belőlünk.
159 csere
count M13-08-2008 11:53:28 // 4963
Igazad van, ki kéne próbálnia egy olyannak is, aki vezetett már ilyet - akkor össze lehetne hasonlítani a selespeedeket. Az is érdeke lenne. A cikk viszont arról szól, hogy ha valaki még nem vezetett ilyet, akkor ezt választaná-e a manuális váltó helyett. Nos, szerintünk nem. Legalábbis mi, akik próbálgattuk, nem. :)
Kazes☻13-08-2008 11:38:50 // 4962
pettinke12-08-2008 22:11:39 // 4961
legalább tudnám, hogy a tenger felé tartok :-)
Kompressz úr12-08-2008 21:56:48 // 4960
Azért csak jobb lenne, mint az octavia, nem? Márcsak látványra is.
pettinke12-08-2008 21:51:06 // 4959
csak ne ez jöjjön mögöttünk szirénázva :-)

bigi08-08-2008 22:40:10 // 4958
Nékem valaha volt ti-m de az méh Arna volt! De ha azt tudja mint annó akkor akkor bátran merem ajállani mindenkinek akinek engedi kasszálya.Mivel a síma Arna s a ti-s között ég s föld a különbség!!!!
Kompressz úr07-08-2008 23:03:13 // 4957
Az asszony gépét előbb-utóbb úgy is lecserélem egy selespeedre :DD csak ő még nem tud róla :D
Whiteskull07-08-2008 21:31:47 // 4956
Én remélem, hogy még élvezni fogom. :)))))))))))

Igaz ahhoz először venni kéne egyet. :))))
Whiteskull07-08-2008 21:30:37 // 4955
100 %-ig. :)))))))
Kompressz úr07-08-2008 21:27:26 // 4954
Én is visszasírom a selespeedemet.
csocsi07-08-2008 21:24:31 // 4953
Ezek szerint meghatott :))
Whiteskull07-08-2008 21:09:22 // 4952
Ne legyél! :))))

Igaz én csak néhány percecskére tudtam átülni a selespeedbe a barátaim jóindulata okán, de már ennyiből le tudtam vonni azt a következtetést, hogy csak ilyen autót szeretnék magamnak. :))))))))))
Arno16607-08-2008 21:02:35 // 4951
Mikor jársz Pöstön? Debrecen nagyon kiesik nekem :)
karel_atya07-08-2008 20:43:57 // 4950
Miért érzem, hogy ez a Selespeed teszt sem az, amit látni akarok??? :(
Ki kellene olyannak is porbálni azt a vasat, aki legalább egy Selespeeddel osszeszokott már...
Az enyémet automatának gondolja elsőre a többség, aki nem autószerelő/buzi... Ennyire rá kellene, hogy álljon az ember lába?

Hasonliccsuk már össze monnyuk az enyémmel egy nap...

Vagy hogyan lehetne abba belecsüccsennem egy órácskára? Akkor kiderülne az igazság...

Nem hiszem, hogy én vagyok marha igénytelen, vagy télleg egyre rosszabb a Cselesszpíd...

El vagyok keseredve...
Kompressz úr07-08-2008 13:49:01 // 4949
Engem még mindig érdekel :)
Arno16607-08-2008 11:25:56 // 4948
Hölgyek Urak!

159 (és/vagy Brera, esetleg Fiat Stilo Nav, Grande Punto, hátha alfik mellett van ilyen is a családban) tulajt keresnék akit érdekel egy SD kártyás mp3-as CD tár ingyé... :)
www.loudlink.eu oldalon található lejátszót fejlesztjük, és 159-ben még nem volt tesztelve, de elvben mukodik.
(mivel ugyan azt a tárat használja mint a 147 stb)

Nem nagy vasziszdasz a beszerelés, nem kell furni faragni - a FAQ oldalon levő videókból látszik pl 147 esetén....

Dobjatok egy üzenetet akit érdekel, kösz,
Arnold
Kompressz úr06-08-2008 15:24:31 // 4947
A szélzajt meg egyszerűen nem értem, eddigi tapasztalataim szerint a 159nek semmi szégyenkeznivalója sincs a konkurrensekkel összehasonlítva (mondjuk 2.2 jts-ben még nem ültem).
Kompressz úr06-08-2008 15:20:13 // 4946
Ugyanaz A5 módra
Mikor esik már le valamelyik tesztelőnek/cikkírónak, hogy a selespeed az nem ótóómata, hanem a mechanikus váltóra applikált automata kuplung, aminek opcionálisan van city (auto) üzemmódja is, de nem ebben az üzemmódban való használatra találták ki.
320d-t vezettem automata váltóval, abban jó az automata, de annyira semlegessé, jellegtelenné tette a vezetést, hogy az engem már zavart.
Kompressz úr06-08-2008 08:55:03 // 4945
Olvastuk, olvastuk...
Alfa Amore05-08-2008 23:22:29 // 4944
Bal láb nyugdíjba megy

159 TI selespeed teszt a főoldalon! :)
pettinke02-08-2008 09:28:57 // 4943
arrafelé mindenki hurutos, népbetegség :-)
viszont a videjó gyönyörű, még az OFFos reklámot is megéri elviselni előtte...
Kompressz úr01-08-2008 22:12:36 // 4942
Ha nem lenne hurutos, akkor se érteném :D
Belga01-08-2008 21:50:42 // 4941
159 SW 3.2V6 ti

érteni semmit sem lehet, mert a csóka elég hurutosan beszél, de az autó szépen van fényképezve
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.