Forum >> 159

Shadin01-03-2016 12:58:07 // 79355
A hangvezérlés nyelve szerintem, mint nálam is, egy angol telepítővel orvosolható. Itten van a Blue&Me/Lenguage_en alatt, ha nem jó úgy sem teszi fel :-)

https://drive.google.com/folderview?id=0B5zL6tsNKAy-MW5NdjdGeVQxZ1k&usp=sharing

Egy FAT32-es pendrive-ra kell feltenni a gyökérbe. Ott a leírás is.
Pityukoma01-03-2016 12:57:05 // 79354
A oldalamon a kedvenceimnél találsz egy linket ahol a használati utasítások vannak, ill a kiegészítési doksik. Ott megtalálod a 159 navi használati utasítását magyarul. Hátha az segít .-)
Pityukoma01-03-2016 12:52:24 // 79353
és Lengyelről Németre hogy állítottad át?
127_sud01-03-2016 12:47:25 // 79352
A menüben be van állítva az angol nyelv és azzal nincs is gond csak a hangvezérlés német és azt nem lehet a menüben átállítani Vagy csak nem találom. Minden infót amit "beszéddel" közöl azt németül mondja. Amúgy én Lengyelországból hoztam az autót és nekem először lengyel nyelvre volt állítva ami még rosszabb volt mint a német :)
Pityukoma01-03-2016 12:38:44 // 79351
Igen, a grafika alapján valóban olyan. Az enyém Hollandul brekegett. A menüjében be tudtam állítani a kívánt nyelvet (angol). Az előző (FL előtti 2007-es) vasban viszont ki kellett választanom a kijelző nyelvét (az belgiumból jött és franciául beszélt), majd az autóhoz kapott "Setup" CD betétele után + egy OK gomb után állt át angolra.
127_sud01-03-2016 12:24:10 // 79350
Üdv Mindenkinek! Nem feltétlen ide tartozik a kérdésem de talán tud valaki segíteni. Ebben a topikban legalább valóban van élet.
A Lancia Delta Blue&Me frissítését megcsináltam ma és minden jól működik csak a belolvasó funkciót nem tudom átállítani németről. A navigációnál is értelemszerűen egy német női hang adja az utasításokat de nekem ez a nyelv nem játszik sajnos. Amúgy az egység szerintem tök ugyanaz mint a ráncfelvarrott 159-ben de talán még a Giulietta is ilyet használt. Osztrák autót vettem és nyilván ez a feltöltött nyelv, frissítéskor csak a német file csomagot tudom letölteni a http://www.blueandme.net oldalról. Persze a BMconf.xml-ből veszi ami német de nem tudom sehogyan se az angol nyelvűt megoldani. Tud esetleg valaki segíteni? Köszi előre és bocsi az "idegen" témáért.
Giuntini01-03-2016 12:08:20 // 79349
Nem is úgy szántam! Vagy egy rosso Ferrarit!
Erhard 242 (Pure Energy)01-03-2016 10:19:44 // 79348
kis autóban nem olyan mutatós pedig...elrejti a formát, de hát ez volt jó áron, jó felszereltséggel...
nekem sok szín tetszik 59-ben a fehér, fekete, rosso, mélyvörös, barna a szürke is jó....
Liquid01-03-2016 09:53:30 // 79347
azért egy rosso TI-t nem dobnék ki :)
Giuntini01-03-2016 09:42:05 // 79346
Képeket, azért tegyél fel róla! Kíváncsi vagyok!
Giuntini01-03-2016 09:40:37 // 79345
A szép autó fekete!!! Most meg elnézést kell kérnem mindenkitől, akinek nem fekete az autója! Bocs mindenkitől!!!
Erhard 242 (Pure Energy)01-03-2016 08:31:22 // 79344
fekete, 1.4 sport :)
Shadin01-03-2016 06:53:42 // 79343
És milyen a színe?
:-)
Haddel29-02-2016 22:07:32 // 79342
Azt akartam eredetileg ,de most nincs rá keret..sok gipszkarton ,meg villanyvezeték kijön az árából 😃
Erhard 242 (Pure Energy)29-02-2016 21:36:07 // 79341
náluk a pont 3 ajtós kellett Mito-t is nézegettem de nem tudok megbarátkozni az elejével... ez meg olyan retro autó...
tdemeter29-02-2016 20:53:36 // 79340
Az nalunk is bejon az asszonynak, foleg pirosban kromcsikokkal..
Szep auto szerintem, igazi noi kocsi...
Dévid29-02-2016 20:46:33 // 79339
Szerencsém volt. Bár néha inkább átadom a kormányt, hogy érezze milyen amikor az ember vezet, és nem utas. Ha néha játszós autóval viszem, azt is élvezi. Mázlista vagyok, tudom jól. :)
Giuntini29-02-2016 20:45:06 // 79338
Az egy nagyon klassz kis autó! Gratula!!!
Dévid29-02-2016 20:42:32 // 79337
Érdekelne, hogy mutatsz benne. Vállban nem szorít?
yani🍀29-02-2016 20:41:15 // 79336
Gratula hozzá! Nekem is tetszik, de nálunk Nóri nem akart 3 ajtós autót, a hosszított változat, pedig nem olyan szép. Az XL tetszik, de még nagyon új.
Erhard 242 (Pure Energy)29-02-2016 20:33:21 // 79335
no asszonypajtásnak lecseréltük az autóját, kapott egy Fiat 500-at az volt a vágya egy egérkamion...hát elég érdekes de nem rossz, kinézetre no1...
Liquid29-02-2016 20:31:54 // 79334
:D ezek szerint a tiéd jobban van kalibrálva :) Hogy csináltad? :D
Dévid29-02-2016 20:31:04 // 79333
Mikor eladta a kocsiját, szerintem kiszedte. :)
Liquid29-02-2016 20:24:54 // 79332
EBC :)
Shadin29-02-2016 20:20:00 // 79331
Azoknak akik még bírják a hülyeségem :-)
Blog...
Haddel29-02-2016 19:22:07 // 79329
Nagy brembós kollegáktól kérdezném ,milyen betétet ajánlotok ,ami hatékony ,és nem csikorog?
Nivan8429-02-2016 17:53:59 // 79328
Pont az akksi kérdést akartam feltenni én is. Bemérettem az akksit. Alig tud 350A indítóáramot már.

A méretre lennék kíváncsi, ami befér egy 1,9 8v jtdm-be. Amit kinéztem az 278mm hosszú, 175mm széles, és 190mm magas.

Excide Premium 77AH J+ 760
ödi15929-02-2016 15:23:55 // 79327
Elnézést a ronda írásért csak menetkőzben írta köszönöm a segítséget mindenkinek .
Liquid29-02-2016 14:47:37 // 79326
nekem 80/720-as van
yani🍀29-02-2016 14:42:26 // 79325
Igaz, bár Erhardé már 240lovas.
Giuntini29-02-2016 14:42:16 // 79324
Ebben igazad van, csak ugyanez a motor a Giuliettában miért tud hörögni? Máshogy viselkedik egy 200 lovas dízel, mint egy 200 lovas benzines, bár a TBI hasonlóan húz alacsony fordulatról mint a dízel. Szerintem ma már csak gazdaságossági szempontból érdemes összehasonlítani a kettőt. A dízel kevesebbet fogyaszt, tartós hosszú távú autózáshoz jobban passzol, viszont a javítási költségek magasabbak, és tele van probléma forrásokkal.
Shadin29-02-2016 14:32:52 // 79322
Én nem érzem ezt a TBi hangot problémának. Mikor Erhard odapörkölt neki, szólt az rendesen, és ott értettem meg, hogy a lóerők és newtonméterek számmisztikájában elveszni teljesen felesleges, és pont ennyire felesleges egy 200 lovas dízelt összehasonlítani egy 200 lovas benzinessel...
ödi15929-02-2016 14:27:27 // 79321
SZiasztok ! Valaki segitsen,hoyg milyen akkumulátort érdemes a 2,4 200LE-BE rakni.
Giuntini29-02-2016 13:52:02 // 79320
Lehet hogy túloztam! Ezt én az Amorés 2,4 q4 tesztből vettem. Tény, hogy gyorsulásban nincs számottevő különbség, amit 100-ig mérnek. Azt hogy levesz a teljesítményből, szerintem a Q4 bőven kompenzálja, legalábbis 100-ig, amíg a gyáriak mérik a gyorsulast. Az automata is biztos valamennyit felemészt a teljesítményből. Ezek a Q dolgok mind bőven kompenzálnak mindenért. Mivel az enyém fúrt motor, biztos, hogy erősebb a gyárinál.
'''''29-02-2016 13:38:13 // 79319
Ülj be Manky mellé egyszer egy körre.Lehet némi különbséget érezni ugyan azzal a motorral a tiéd és az övé között. :-)
Liquid29-02-2016 13:33:30 // 79318
az lehet de gyorsulásban nincs számottevő különbség legalábbis a katalógusadatok szerint
Giuntini29-02-2016 13:06:27 // 79317
Nálad az összkerék hajtás miatt veszendőbe megy legalább negyven paci a ménesből!
Liquid29-02-2016 12:57:58 // 79316
Hááát a gyári 210-lovas programmal az enyém igencsak halovány volt.
Legalábbis a mostanihoz képest :)
Giuntini29-02-2016 12:49:57 // 79315
Azért a 2.4-re mindent lehet mondani, de hogy lomha? A 2.4 nem versenyautós feelinget áraszt magából, hanem azt a tank érzést, ami mindent elsöpör az útjából. Soha nem tapasztaltam azt, hogy lomha lenne. Igaz városban soha nem érzek késztetést, hogy leálljak versenyezgetni vele a lámpánál, pedig tudom jól, hogy az autók nagy részének, igencsak odavágna. Nem az a karakter. Inkább a hangja miatt is az a nehézbombázó. A 156-ban lehet, hogy másképp viselkedik a 2.4. Ha odalépek neki autópályán, hatodikban is húz, bár próbálkoznak vele sokszor mögöttem. Az dühít fel, amikor 120-ról elkezdek gyorsítani, hatodikban szépen megindul, és az Octaviás negyedikbe visszakapcsolva beleáll a seggébe. Na ekkor lepadlózom, visszavált ötbe, és az Octaviából, vagy akármelyik bizonyítani akaróból csak egy folt lesz. Majd Fehérvárnál például visszaveszek a tempóból a híd előtt, ő meg boldog, hogy bizonyítási vágya egy szép fotóval is igazolást nyert.
Giuntini29-02-2016 12:30:31 // 79314
Nehezen hihető, de a 3.2 V6-ot leszámítva a legbizsergetőbb érzés a 2.4 jtdm-et vezetni. Nagyon jó a hangja, mint egy benzines kéri a fordulatot, hogy lépj oda neki. A TBI-ben egyetlen dolog okozott csalódást: a hangja. Az neki nincs! A 2.4, amikor odalépsz, felmordul, viszont tartós gázpedál állásban autópályán haláli csend van. A TBI-ben nincs automata. A többletfogyasztás az automata váltó számlájára írandó! Valamit valamiért! Automatával még bizsergetőbb a 2.4 hangja. Ezt múltkor Pityukoma is nekem alátámasztotta.
Liquid29-02-2016 12:11:45 // 79313
Jól mondja Erhard, sajna igen hamar meg lehet szokni a jót :)
Erhard 242 (Pure Energy)29-02-2016 12:08:50 // 79312
nagyravágyó :) az a baj az ember hozzá szokik mindenhez ami jó
redbull9029-02-2016 11:45:41 // 79311
nekem 56 os van 2.4jtdm 175lovas chip nélkül is megy mint barom, de már kevésnek érzem...
vagy én vagyok nagyra vágyó :D
tdemeter29-02-2016 11:34:07 // 79310
Nekem 120 lovas van, nem ertem mirol beszeltek:) 1x valaki ideadhatna egy korre az ovet, hogy lassam, hogy mitol lomha ?:) Nekem 120 loval is tok jo, vagy valamirol lemaradtam?:)
yani🍀29-02-2016 11:18:28 // 79309
Azért nem olyan lomha az-:). Ne felejtsd el, hogy a 2,4-hez képest vagy 150Kg súlyelőnye van.
redbull9029-02-2016 11:01:37 // 79308
hmm mondjuk ha ennyit eszik akkor már megéri TBI t venni... :D
Az se eszik többet, se kevesebbet.
Meg ha a chip ennyire befolyásolja maradunk a kézi váltónál.
200pacival elég lomha a 59es...

Köszi az infókat!! :)
tdemeter29-02-2016 10:45:18 // 79307
A kovetkezo nekem is automata lesz (ha osszejon). Mar csak az a kerdes h milyen modell...
Egy TI 159-be atulnek szivesen ha az minden joval fel van szerelve,de lehet varok meg es megnezem mithoz a kovetkezo 1 ev uj alfa termesben.
Giuntini29-02-2016 10:32:15 // 79306
Még annyi, nem ajánlanám hozzá a chipelést. Ez automata váltó, a nyomaték növekedés befolyásolhatja igencsak a váltó élettartamát.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.