Forum >> 159

Csöri20-02-2011 16:11:52 // 11964
A gyári felújjított is vatta új, csak a cikkszáma más.
Ugyhogy nem vertek át.
ALFI15620-02-2011 15:46:54 // 11963
Olvastasd ki mit ír ki.Szívósoron,egr-en túl vagy.Bár azóta ismét eltömődhetett.Dpf nincs benne.Map szenzorra is bejelezhet.Azt takarítottátok?Mennyi km. van most benne?
GTPeti20-02-2011 15:41:47 // 11962
(Azt mondtam, hogy az eredeti ötlet információim szerint működik. Egy erőműben, akár 1% eltérés is horribilis összeget jelent. Igen, az autós verzió csalás.)
'''''20-02-2011 15:38:41 // 11961
Az előbb normál városi tempónál becsipogott a motor hibajel.Kezd kiakasztani!Azt hitem vége a baszakodásainak,de nem!Szerencsére nem tiltott le vagy rakta szerviz üzemmódba.Mérgemben elkezdtem húzatni 200-ig.3-ban és 4-ben volt egy pillanatnyi megtorpanás 3800-nál,5-ben már nem.Ezután többször próbáltam,de semmi gond,csak a jel marad,hogy vigyem el megnézetni.Most ez mi a tö..?
Piritu - 1.000.00020-02-2011 15:10:51 // 11960
Megvan még a linked az EGR témáról? Emlékeinm szerint te tetted be, de nem találom.
Piritu - 1.000.00020-02-2011 15:03:28 // 11959
OFF
Aki 15-20.000 Ft-ot kér egy darab mágnesért és elhiteti veled, hogy 10-20%-al nő a motorod hatásfoka (mert mitől mástól csökkenne a fogyasztás) az csaló és pont.
Ha igaz lenne amit ígérnek, ebben zöldmániás világban minden kocsiba tennének gyárilag - a Co2 csökkentési reklám miatt is - és nem motorfejlesztéssel foglalkoznának.
ON
GTPeti20-02-2011 14:59:11 // 11958
(Kieg.: Attól még az autóban nem működik és/vagy nem kimutatható a hatás.)
GTPeti20-02-2011 14:53:39 // 11957
(A mágnes amúgy nem egy (fél)őrült/csaló ötlete. A gázturbináknál sikerrel használnak ilyeneket. Persze azok nagyságrendekkel erősebbek.)
ALFI15620-02-2011 14:39:34 // 11956
Igen.Szerintem csak tisztítás volt.Mit újítana fel rajta,benne?
ALFI15620-02-2011 14:38:29 // 11955
Én azt mondom,hogy minden olajcserekor egy tisztítás.Annyit megér.Kb fél óra.
Piritu - 1.000.00020-02-2011 14:34:58 // 11954
Sajnos rossz hírt kell közöljek: a dízel nem rövid távú városi kocsikázásra való. A kereskedő is közölte ezt velem, mielőtt megrendeltem. :-(

Ha jól értem a teória az, hogy nagy fordulatnál "kiszellőzik". A 159 azért is tetszik, met van turbónyomás mérő, pontosan látni, hogy mikor van levegő és az nem csak nagy fordulaton van, sőt tartott nagy fordulatnl vissza is esik. Viszont pont ez a nagynyomású levegő nyomja át a tömítésen a kormot a tekercs felé, mint az én esetemben volt.
Arról nem is beszélve, hogy emlékeim szerint kis fordulaton nyit, hogy a nitrogén oxidok képződését meggátolja. Nagyon nincs is nyitva.
Szerintem nincs csodaszer. Az ilyen javaslatok kb annyit érnek, mint a mágnes a benzincsövön.
Piritu - 1.000.00020-02-2011 14:10:28 // 11953
A hátsó ajtó burkolatának lebontása: klatty
Sandree8020-02-2011 13:31:28 // 11952
30 körül mondták a tisztítást (szereléssel), és 45-ben állt meg az új! Azért 45000 km múlva derül ki, mert ennyit ment el az első is. Ha így többet megy, akkor már megérte...
Alfa GT-Csaba20-02-2011 13:29:28 // 11951
2 éve amikor a Fiat szervizben az enyémbe is cserélték az EGR-t a szerelő azt mondta hogy úgy késleltethetem az eltömődést hogy magasabb fordulaton pörgetem minden sebességbe,és néha nem árt pályázni vele hogy tisztuljon.Lehet hogy ebben van valami?!
Sandree8020-02-2011 12:41:38 // 11950
Szia Piritu!

Az ok, hogy Neked a 156-on 150 eKm-nél előjött, de nekem 45 eKm-nél csinálta ugyanezt. :( Ennél többet várnék tőle. Egy ismerősömnek egy off-os diesel-en 10.000 km után kellett cserélni először (Pug 307).
Ha nem magas fordulattal, akkor, hogyan tudom megóvni? Sokat megyek rövid távon városban...

Üdv.:

Sandree80
Alfa GT-Csaba20-02-2011 11:51:42 // 11949
Úgy legyen:))Sajnos a tanuló pénzt meg kellett fizetnem mert akkor volt 2 hete nálam a gt-m és akkor fogalmam sem volt hogy mi baja lehet ,ezért vittem abba a szervizbe!
imi15620-02-2011 11:41:15 // 11948
Sajnálom:-(.
Remélem azóta már elköltötték gyógyszerre azt a pénzt:P.
:-)
Alfa GT-Csaba20-02-2011 11:29:32 // 11947
Köszi,akkor engem megszívattak!Soha többet nem nyitom rájuk az ajtót!
imi15620-02-2011 10:22:21 // 11946
Én egy-két hónapja vettem gyárit 35.000-ért Bárdinál(kedvezménnyel).
'''''20-02-2011 10:03:07 // 11945
Szerintem nincs különbség.Mikor megjött a lökhárító toldatom,az is jó volt mindkettőre.
Norby20-02-2011 09:08:45 // 11944
Én érdeklődtem az áráról a kínai oldalon, de azt monták ez a termék fejlesztés alatt van.
Tehát nem tudni az árát.
Norby20-02-2011 09:07:08 // 11943
Valaki tudja, hogy van-e különbség a 159m sedan és kombi hátsó lökhárító között?
Köszi
Piritu - 1.000.00019-02-2011 19:58:28 // 11942
Akkor már még több ok van arra, hogy ne higgyük el a "kikormolás" műveletet :-))
Erhard 242 (Pure Energy)19-02-2011 19:52:54 // 11941
no ma viszont volt egy kis 250km-es túrám és próbáltam a KRESZ szabályai szerint közlekedni közút 110, autóút 120-130 s így a fogyi 7L-er lett....
Erhard 242 (Pure Energy)19-02-2011 19:43:10 // 11940
hiába mész bármekkora fordulaton a korom az képződik ráadásul az euró 4-nél a szívósorban lévő lapátkák is elzárják az útját így az az EGR-nél és a leginkább a pillangószelep után rakódik le na meg a szívósorban....
Piritu - 1.000.00019-02-2011 19:31:29 // 11939
"A szerelők azt tanácsolták, hogy időnként menjek magasabb fordulaton pár percig, akkor a nyomás kipucolja az EGR-t, és hosszabb életű lesz." ezt nem hiszem. Két ok miatt sem:
- A 156-al rengeteget autópályáztam "nagy" fordulattal, mégis meghalt az EGR.
- Ha megnézed a 156SW blogomat ott leírtam. klatty Szétszedéskor nem az a gond, hogy a normál gázok által bejárt rész kormos, hanem a tekercs belsejébe is bement és a mágnes szorult meg. A nagy nyomású gáz ott nem öblöget, max még többet nyom ide be...
Sajna fogyóeszköz, semmiféle hókuszpókusz sem segít rajta.
Alfa GT-Csaba19-02-2011 19:25:28 // 11938
Nekem 2éve raktak bele felújítottat a fiát szervizbe 33ezerért.Lehet hogy rendesen átbaszarintottak?
Piritu - 1.000.00019-02-2011 19:25:26 // 11937
Ha ilyet csinálnának a kocsimmal én is videóra venném, jól jöhet az esetleges későbbi motorkárok finanszírozásánál.
Nem hiszem, hogy normális aki ilyet csinál egy autóval :-(((
GTPeti19-02-2011 19:25:02 // 11936
"Ne dramatizáld túl a dolgot!" ;)
Piritu - 1.000.00019-02-2011 19:23:11 // 11935
OFF
Van olyan négykerekű, amit nem szabad az első leoldás után tovább tölteni. Annál írja is a használati. Egyszer mégis rátöltöttem és összeszívta a vákuum a tankot, mert a levegőztető rendszer is megtellett benzinnel. Amikor fogyott a lé nem kapott helyette levegőt és horpadt a tank. Ott se a tágulás volt a gond.
ON
W.19-02-2011 18:05:30 // 11934
Ha tudsz ilyet annyiért hozz belőle vagy 10 db-ot!
ALFI15619-02-2011 18:04:33 // 11933
Mennyi volt az új EGR,hogy nem volt sokal drágább mint a tisztítás?
Miért pont 45.000 km. múlva derül ki?
GTPeti19-02-2011 16:31:27 // 11932
(A cucc ér vagy 60ezret.)
Ruszi19-02-2011 15:56:56 // 11931
Ja,Ja egy angol lapon 150 e Ft
GTPeti19-02-2011 15:41:09 // 11929
Ha a hangminőség nem döntő szempont, akkor jó lehet egy ilyen kínai cucc is. (Az átlagos szintet 100%, hogy hozza!)
Sandree8019-02-2011 15:24:19 // 11928
Sziasztok!

Nekem is kijelzett a sárga lámpa decemberben, és végül is EGR szelep csere lett a vége. Itt a fórumban beszéltünk a tisztításról, de nem nagyon ajánlották, inkább kapott egy újat, nem volt sokkal drágább, mint a tisztítás. Szerencsére a DPF-nek nem volt baja. A szerelők azt tanácsolták, hogy időnként menjek magasabb fordulaton pár percig, akkor a nyomás kipucolja az EGR-t, és hosszabb életű lesz. Azóta, ha meleg motorral sztrádára kerülök, 4-esben megyek 5 percet 140 környékén, ilyenkor kb.3800-4000-et forog a moci. Tapasztalatom nincs vele, hogy mennyit ér, majd 45000 e múlva beszámolok :)
Egyébként a szervizben mondták, hogy az 1.3 Mjet FIAT 500-ban is ilyen a rendszer van, ezért nem is annyira ajánlják városi használatra... :) Hát akkor mire jó ha nem városra?!?!

Nem egy kiforott dolog még a dieseleknél ez a részecske szűrés, márkától függetlenül mindenki csak szív vele...
Ruszi19-02-2011 15:18:17 // 11927
És ezek:
Ruszi19-02-2011 14:31:34 // 11926
De az....
.....19-02-2011 14:31:23 // 11925
Láttam már több videót a youtube-on , fiatECUscan progival csinálják.
'''''19-02-2011 14:30:27 // 11924
Ez nem egy fehér 159-es Mosonmagyaróvárról?:-)
Ruszi19-02-2011 14:26:22 // 11923
Sziaztok érdeklődnék,hogy valakinek van e valami infója erről a fejegységről
'''''19-02-2011 14:21:26 // 11922
Ezzel nekem is próbálkoztak a pécsiek.Tényleg így csinálják.Szerencsére már túl vagyok ezen!
.....19-02-2011 14:14:34 // 11921
DPF tisztítás ,szerintem nem tesz jót a motornak az álló helyzetben 3500 fordulaton pörgetni.
W.19-02-2011 14:10:31 // 11920
Teljesen telemegy és a mutató is azt mutatja nálam.
.....19-02-2011 14:05:29 // 11919
Én két kattanásig szoktam tankolni és a mutató 1-nél áll, telét mutat. OMV-nél tankolok.
GTPeti19-02-2011 13:25:37 // 11918
Jó, hagyjuk.
ALFI15619-02-2011 13:18:06 // 11917
Akkor nem dramatizáltad túl.Csak ezek szerint már csurig tankolni se szabad.Hadjuk......
GTPeti19-02-2011 13:14:00 // 11916
Nagyon túl van itt dramatizálva sok dolog.
A cartárs leírta az észrevételem hátterét. Nem "dramatizáltam túl".
Alfa GT-Csaba19-02-2011 13:06:39 // 11915
Annak csak örülünk hogy ha tágul úgy is drága:-)Valószínű hogy ez az oka annak is hogy nyáron több km-t tudunk elmenni mire kimozdul a mutató a maximumról.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.