Forum >> 159
Tibcsi16629-09-2012 20:58:50 // 25131
	Én ehhez nem értek. pl . felköszörülni??
	
Pityukoma29-09-2012 20:56:59 // 25130
	
	
Erhard 242 (Pure Energy)29-09-2012 20:56:53 // 25129
	passzolom de ami kopott azzal mit lehet kezdeni?
	
Liquid29-09-2012 20:56:44 // 25128
	próbáltad átmeppelni a com-portot? én átállítottam COM-1-re és 38400-ra a sebességet úgy elvben menni kell ELM327-tel
	
Tibcsi16629-09-2012 20:52:27 // 25127
	Amúgy a kehelyt lehet javítani??
	
Dömpi (il dottore)29-09-2012 20:51:51 // 25126
	Hali!
Két dolog:
1) rángatás: nekem is rángatott. Eleinte azt hittem nagy rá a 255/40/19. Aztán azt hittem a féltengelycsukló. Aztán kicseréltem a lengőkarszilentet...és láss csodát! Nem rángat!
2) Fogyasztás: ma leugrottunk Ópusztaszerre. 105 km, normál országúton (100 - 110 km-es tempóval, persze városban 50 - 70 km között). Átladfogyi: 6,1. És ami megdöbbentő! A TRIP A átlag is lement 6,2-re - eddig 8 felett volt kicsivel. Úgy látszik, a napi munkábajárás (15 km) TRIP B átlagait és az abból számolt TRIP A nagyátlagot nézni, és abból messzemenő következtetéseket levonni félrevezető.
	
Két dolog:
1) rángatás: nekem is rángatott. Eleinte azt hittem nagy rá a 255/40/19. Aztán azt hittem a féltengelycsukló. Aztán kicseréltem a lengőkarszilentet...és láss csodát! Nem rángat!
2) Fogyasztás: ma leugrottunk Ópusztaszerre. 105 km, normál országúton (100 - 110 km-es tempóval, persze városban 50 - 70 km között). Átladfogyi: 6,1. És ami megdöbbentő! A TRIP A átlag is lement 6,2-re - eddig 8 felett volt kicsivel. Úgy látszik, a napi munkábajárás (15 km) TRIP B átlagait és az abból számolt TRIP A nagyátlagot nézni, és abból messzemenő következtetéseket levonni félrevezető.
Tibcsi16629-09-2012 20:48:19 // 25125
	Majd dobjál fel képeket. Sajnos KUL-ra nem tudok menni, melózok szombaton :(
	
Tibcsi16629-09-2012 20:44:05 // 25124
	egy 100as elég lesz :)
	
Tibcsi16629-09-2012 20:43:12 // 25123
	Ááá dehogy kb. 1 óra/oldal.  Kerék le, belső bilincs leszed és kidob:) Porvédő gumi összehúz. Zsír bele. Porvédő vissza új bilincs rá. Kerék vissza és kész :)
	
Erhard 242 (Pure Energy)29-09-2012 20:41:28 // 25122
	egy darabig biztos :)
	
Tibcsi16629-09-2012 20:39:17 // 25121
	Hát akkor jó lesz a Phon féle használt 25ért.
	
Erhard 242 (Pure Energy)29-09-2012 20:36:04 // 25120
	egy csillag 13-15e, a kehely meg 40-50e....
	
'''''29-09-2012 20:34:35 // 25119
	Ezek a szakik csak ígérgetnek de még semmi.Jövő hétvégére a led is elkészül és a nitróhoz is újra át lesz írva a program.Remélem minden összeáll a talira.
	
Pityukoma29-09-2012 20:31:38 // 25118
	Hogy csináltad? Nagy meló? Kell hozzá v.mit venni? Pl: új bilincs, meg ilyenek.
	
Tibcsi16629-09-2012 20:30:50 // 25117
	Ezt nem kérdeztem de majd rákérdezek.
	
Tibcsi16629-09-2012 20:29:18 // 25116
	Ma megzsíroztam a kormánymű fogaslécet.  Elég kevés zsír volt benne.  Nem volt száraz de azért messze volt a zsíros állapottól!   MINDENKINEK  köszi az infót, hogy érdemes megnézni!! Lehet nálam is hamar beszart volna ha így megyek tovább.
	
Pityukoma29-09-2012 20:28:01 // 25115
	Lehet hogy azzal jobban járnál. Kérdés hogy vissza adják-e a zsét? Ha nem akkor marad a visszajavítás. Phon mit mondott tudni mennyi van a bontottban? Mármint Km.
	
Tibcsi16629-09-2012 20:24:42 // 25114
	Az tényleg egész jó!  Kíváncsi vagyok az EBC-Yellow  mennyit bír majd.
	
Tibcsi16629-09-2012 20:21:48 // 25113
	Ja ezzel azért vigyázni kell!! Pesten biztos nem járkálnék vele ;)   Mi van a LEDel nem került még bele ??
	
Erhard 242 (Pure Energy)29-09-2012 20:18:17 // 25112
	eddig olyan 40-50e környékén és azért nem igazán volt kímélve
	
Tibcsi16629-09-2012 20:11:56 // 25111
	Mennyit mentél vele?
	
Tibcsi16629-09-2012 20:10:27 // 25110
	Csak a jobb oldal volt 30.  A ballal nem volt akkor gond, azt 10ért csinálták. Tehát a kettő együtt 40 volt.
	
'''''29-09-2012 20:09:20 // 25109
	Ma sikerült felszentelnem az első lökös toldatot. :-(   Pécsen egy huplin behullámzott a vas és odab@szta az elejét.Szerencsére csak alul karcoltam össze a fújást.
	
Tibcsi16629-09-2012 20:08:03 // 25108
	Akkor küldjem vissza, hogy  cseréljék a kehelyt is? Akkor ez nem garanciális probléma, hanem plusz pénz ?? 
Nem egyszerűbb egy használtat berakni? Phon hozna 25ért olyat ami nagyon jó állapotban van.
	
Nem egyszerűbb egy használtat berakni? Phon hozna 25ért olyat ami nagyon jó állapotban van.
Pityukoma29-09-2012 20:02:26 // 25107
	Így gondolom én is. Nekem 60K volt a két oldal. Tibinek pont a fele. Valamit biztosan kihagyhattak. Ekkora eltérés nem lehet két szerelő áraiban. Vagy mégis?
	
Csosznorbert29-09-2012 20:01:50 // 25106
	Érdekel a dolog..... csavarja az orrom a gyári gyertya illata :)) még alszok rá egyet, át kell rendeznem az itthoni büdzsét :D
	
Erhard 242 (Pure Energy)29-09-2012 19:08:25 // 25105
	vissza térve a fékemre szerintem megint ATE lesz igaz nem olcsó de nagyon pozitív vele a tapasztalatom
	
Erhard 242 (Pure Energy)29-09-2012 18:50:26 // 25104
	30-ba max a csillagot cserélték az meg úgy csak akkor ér valamit ha a kehely nincs kikopva, gondolom az is meg van kopva ezért ráz még mindig
	
droberto29-09-2012 18:20:55 // 25102
	11,7V-al már nem hajlandó elindulni az autó. Nem bírta a vagy 4 órán tartó gyújtáson tartást. :( Hiába odavan az akksim.
	
droberto29-09-2012 18:00:29 // 25101
	
	
GTPeti29-09-2012 17:30:03 // 25100
	"Szerintetek is az interfész ment el vadászni?"
Szerintem a nem sokkal valószínűbb, mint az igen. Nem stimmel vmi a Bluetooth beállításoknál. (Erről nem a dongle tehet.) Most így hirtelen nem tudok segíteni, hogy mit kéne. (Majd előszedem vmikor a saját BT-somat és akkor tudok majd infót írni.)
	
Szerintem a nem sokkal valószínűbb, mint az igen. Nem stimmel vmi a Bluetooth beállításoknál. (Erről nem a dongle tehet.) Most így hirtelen nem tudok segíteni, hogy mit kéne. (Majd előszedem vmikor a saját BT-somat és akkor tudok majd infót írni.)
Péter14529-09-2012 17:26:20 // 25099
	
	
droberto29-09-2012 17:25:29 // 25098
	Hát a mai napom nem úgy sikerül, ahogyan terveztem.
Nem tudok csatlakozni vashoz az interface-emmel.
Azelőtt még jó volt, hogy egy citroenhez próbáltam csatlakozni moDiaggal.
FES 3.5-el sem ment, és most MES 1.0-val sem.

A COM 17-re azt írja, hogy "A szemaforhoz rendelt határidő lejárt."
A COM 19-re pedig azt, hogy "A hálózati hely nem elérhető"
Nem villognak a ledek csak a piros világít.
Szerintetek is az interfész ment el vadászni?
	
Nem tudok csatlakozni vashoz az interface-emmel.
Azelőtt még jó volt, hogy egy citroenhez próbáltam csatlakozni moDiaggal.
FES 3.5-el sem ment, és most MES 1.0-val sem.

A COM 17-re azt írja, hogy "A szemaforhoz rendelt határidő lejárt."
A COM 19-re pedig azt, hogy "A hálózati hely nem elérhető"
Nem villognak a ledek csak a piros világít.
Szerintetek is az interfész ment el vadászni?
Tibcsi16629-09-2012 17:12:50 // 25097
	Fogalmam sincs. Lehet, hogy a centrírozás vagy a kehelycsere elmaradt. Én nem voltam ott. Valamit hegesztettek rajta és azt mondák most 100% jó.  Hát én nem így érzem :(   30eFt-ba került.  Remélem visszaadják!
	
Pityukoma29-09-2012 15:51:57 // 25096
	Én sem tudtam :-) pont ezeket, és engem is Peti világosított fel , pár ezer hozzászólással (HSZ-el) ezelőtt.. :-)
	
Erhard 242 (Pure Energy)29-09-2012 14:55:20 // 25095
	turbócső lenne mindig kifújna, hidegen nálam is van pár percig hang olyan mint ha a felesleges nyomást elengedné a turbó de nem ilyen hangosan.....
	
Erhard 242 (Pure Energy)29-09-2012 14:53:55 // 25094
	az ngk meg 4800....
	
Coolby29-09-2012 14:42:07 // 25093
	Ohh. Az kár... reméltem, hogy megoldódott. és korrekt a hely, visszafogják adni az összeget
	
Coolby29-09-2012 14:38:06 // 25092
	Annak megállapításához, hogy a turbocsoő fúj-e ki, ahhoz szakii kell vagy alánézve megtalálható?
	
Erhard 242 (Pure Energy)29-09-2012 14:18:14 // 25091
	meg talán még ki is szokták centirozni de nem biztos
	
Erhard 242 (Pure Energy)29-09-2012 14:12:35 // 25090
	kelyhet meg csillagot is cseréltek?
	
Tibcsi16629-09-2012 14:07:01 // 25089
	Sajnos nem  :(  60-80 között sokkal kisebb mértékben de még mindig rángat és nem akar javulni.  Azt hiszem ez a jobb féltengely felújítás nem sikerült  100%  Fogok venni egy használt féltengelyt és megnézzük azzal. Ha az nem rángat, akkor kérem vissza a felújítás pénzt garanciában ;)
	
Erhard 242 (Pure Energy)29-09-2012 14:02:39 // 25088
	5100 a gyári...
	
.......................29-09-2012 12:51:20 // 25087
	Nekem úgy tűnik ,a valamelyik turbocső kifúj,a 156 Gt tulajuknál ismert a probléma,
ha görgö lenne alapjáraton is szólna
	
ha görgö lenne alapjáraton is szólna
Coolby29-09-2012 11:51:20 // 25086
	Hi. Mi a helyzet 90%os megjavult oldalrángatással? Lett 100%os?
	
Coolby29-09-2012 11:50:05 // 25085
	Lehet igazad van, ez is egy jó tippnek tűnik. Lehet rá kell nézetnem a dologra, mert én igy sztem nem tudom megállapítani...
Folyamatosan tartok tőle amúgy, mikor jön vmi plusz költség autóra, de eddig hálisten csak a kötelezőket kellett rákölteni... koppkopp
	
Folyamatosan tartok tőle amúgy, mikor jön vmi plusz költség autóra, de eddig hálisten csak a kötelezőket kellett rákölteni... koppkopp
droberto29-09-2012 11:38:32 // 25084
	Elértek egy szintre a CR dízelek, ahonnan a technika jelen állása és az emissziós korlátozás már engedi továbblépni őket, legalábbis nem nagy léptékben. Szeretett gyártónk, ezen belül is kezd nagyon elmaradni a dízelek fejlesztésével. Legutóbbi dobásuk 2010-ben az E5-öt tudó 1.6 és 2.0 JTD volt. Azóta elviszi az idejüket a Chrysler-es fúzió. :(
A benzimotorok fejlesztés a válság előtti időszakban indult meg, a befecskendezési nyomások növelésével és a motorok feltöltésével. A fejlődésüket segítette a recesszió és az károsanyag kibocsájtási korlátozás miatti downsizing.
A Muliair és a Twinair jó, de szerintem ez még csak egy köztes lépcső a dízelverő benzinmotorok fejlesztésében. Érződik nagyon rajtuk, hogy a fő feladatuk a hegyi levegőt kell kipufogása.
Egyszer még szeretnék egy korszerű benzinest...
	
A benzimotorok fejlesztés a válság előtti időszakban indult meg, a befecskendezési nyomások növelésével és a motorok feltöltésével. A fejlődésüket segítette a recesszió és az károsanyag kibocsájtási korlátozás miatti downsizing.
A Muliair és a Twinair jó, de szerintem ez még csak egy köztes lépcső a dízelverő benzinmotorok fejlesztésében. Érződik nagyon rajtuk, hogy a fő feladatuk a hegyi levegőt kell kipufogása.
Egyszer még szeretnék egy korszerű benzinest...
.....29-09-2012 10:18:03 // 25083
	Erhard -nál nézted a gyárit?
	
Csosznorbert29-09-2012 10:11:11 // 25082
	NGK gyertya 5700/ darabért érdekel? :DDDDDD
	
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
		
					  Online members
1
		Guests1
387
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
 - 156
 - AlfaCity
 - International Alfa Rome...
 - 159
 - Chat
 - Boxer fanatics
 - 147
 - Polish Alfisti
 - Českí Alfisti
 
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
 - When will Alfa return in your opinion to the US?
 - How did you find AlfaAmore.com?
 
Members
New members
- ramirez001
 - “ Kevin “
 - Rókus
 - benebp
 - Gyuszkó 159
 - Olxander
 - UTPcableman
 - rajkailaszlo
 - Tamas.F.Lamas
 - Filip05
 




