Forum >> 159

Erhard 242 (Pure Energy)13-06-2013 12:17:33 // 36883
hollandiából jött és bent maradt a klumpa :)))
David | Centocinquantanove13-06-2013 12:16:33 // 36882
Féklámpa kapcsoló hibára elvileg jön EPC motorelektronikai hibajelzés... Elvileg, nekem így rémlik!
David | Centocinquantanove13-06-2013 12:08:37 // 36881
Most nem a lendkerék a lányeg... Most a klumpanás! :D

Bedugod a kulcsot, elindul a szivattyúhang... klumpp...
Erhard 242 (Pure Energy)13-06-2013 12:05:15 // 36880
ennek a lendkereke is szépen szól indításnál...
David | Centocinquantanove13-06-2013 12:02:35 // 36879
A klumpanás az ez 18-19 másodpercnél:

Video link

Ezt a videót nem én csináltam, de nálam ugyanez a hang van, és érzem hogy a kluppanásskor mozdul egyet a fékpedál... Ha mondjuk taposom a féket és behelyezem a kulcsot, akkor a klumpanáskor enyhén visszarúg a pedál...
Erhard 242 (Pure Energy)13-06-2013 11:51:19 // 36878
kluppanás? az meg miaz? :) milyen tartományban, hány decibellel, milyen hosszan? :P
Béci Ɨ|ѯ13-06-2013 11:39:10 // 36877
Nem lehet, hogy az egész jelenséget a féklámpakapcsoló hibája okozza? Nekem anno a Grande Puntomnál voltak ugyanezek a jelenségek. Ott a féklámpakapcsoló volt a hibás. Filléres alkatrész, de nagy galibát tud okozni...
Vermacy13-06-2013 11:30:57 // 36876
Erre még így nem fiyeltem fel. Hallok vmi "kluppanást" kulcs behelyezéskor, de sztem az a kormányzár.
David | Centocinquantanove13-06-2013 10:19:23 // 36875
És az a kluppanás a fékpedál felől az mi amikor ráadod a gyújtást? az normális?
Bocs a tudatlanságomért :D
Vermacy13-06-2013 10:14:58 // 36874
Bázz! Én tél végén rakattam bele gyárit, merthogy nekem az bevált és nem akartam próbálgatni. Ha ezt előbb tudom... Na mindegy, mégy 40 ezer km és cserélem a betéteket!
Vermacy13-06-2013 10:13:31 // 36873
Hali!
Nekem is elő-elődobja a hibaüzeneteket (meg a "vizesfékpattanást) és Én továbbra is kontakthibára gyanakszom. Mostanában a Hill Holder hiba egy adott útszakaszon sól közbe.
Esetleg még az EGR hibára gondolok, hogy az "végiggörget" a rendszeren véletlenszerűen több hibát.

Másfél éve volt még, hogy mindenféle hibát kiírt, aztán egyik reggel végleg megadta magát az akksi. Zárlatosak lettek a cellák és az alacsony feszültség miatt nem voltak meg az érzékelőknek szükséges infók. Mindezt menet közben dobta ki (olajcserét is kiírta, pedig 5ezret mentem új olajjal :o)).

Több hiba lehet, talán most hétvégén választ is kaphatunk erre-arra, Komáromba...
Erhard 242 (Pure Energy)13-06-2013 09:40:54 // 36872
a hill holder dőlési szöget néz sebességi fokozattól független előre felé is működik, meg tolatva is, teljesen benyomott fékpedálnál kapcsol, az elengedése után 3mp-ig tartja a féket....
a pattanás az első betétek azaz a fékcsúszka beállása miatt van ahogy Skull írta
droberto13-06-2013 06:49:02 // 36871
Az igen! 27 Mb/s-os feltöltés!
Imi13-06-2013 05:28:56 // 36870
Az enyém ilyen most:
Imi13-06-2013 05:28:11 // 36869
Az enyém ilyen most:
http://www.speedtest.net/result/2770218850.png
droberto13-06-2013 00:35:03 // 36868
Yupiiii...
Most duplázták a netem:

:)))
droberto13-06-2013 00:32:02 // 36867
Segített az napváltás. :)
Viszont az első próbálkozásomkor amikor pont fizettem (ment a homokóra) elment a net 10 percre.
(Remélem azért mert most duplázzák a fel és letöltést. :))
Jó éjt!
Dömpi (il dottore)13-06-2013 00:08:10 // 36866
Majd tavasszal megy javításra, ami javításra szorul.
Van Kecskeméten egy fószer, aki valami egyedi technikával javít. Már volt ott felnim. Nem görgőz. Ez valami más. Viszont senkit sem enged be. A kapuban elveszi a felnit, majd ha kész, a kapuban visszaadja.
Elég titokzatos.
droberto13-06-2013 00:03:51 // 36865
Köszi, mentem őket. :)
droberto12-06-2013 23:58:52 // 36864
Természetesen van.
Beírtam még 1x a kártya adatait, de ua. :(
GTPeti12-06-2013 23:53:52 // 36863
Van rajta elég egyenleg a vásárláshoz?
Ha nincs, akkor azért kér egy kártyaszámot, ahonnan levonhatja.
droberto12-06-2013 23:52:28 // 36862
Bassz..
Kéne feküdjek, de a Paypal szivat. :(
Ezt írja ki a sokadik sikeres tranzakció után:
"To pay instantly, link a debit or credit card to your PayPal account or choose another way to pay. Choose a PayPal payment method"
No lefürdök, azt majd holnap rápróbálok.
Lehet van valami limit....
droberto12-06-2013 23:47:35 // 36861
A lehető legjobban jártál. :)
Gratula!
GTPeti12-06-2013 23:44:23 // 36860
Remek! :)


(Ha a felni deformálódott, azt viszont sajnos nem lehet súlyokkal kompenzálni. Gépen lehet, hogy nem üt a súlyokkal, attól még "tojás" marad. De bízzunk benne, hogy jó lesz.)
Dömpi (il dottore)12-06-2013 23:38:36 // 36859
Gumiabroncs szálszakadás probléma megoldva. blog
mizooo12-06-2013 23:33:33 // 36858
Volt ilyen nekem is, kocsimosás után pl feltapad a betét a tárcsára, nekem is dobott ilyen hibát, restart és go :)
GTPeti12-06-2013 22:58:57 // 36857
Budán az Alle mögött (a volt Skála-parkoló sorompójával szemben) van két elektronikai bolt. (Mikroelektron és Arwill.)
droberto12-06-2013 22:49:46 // 36856
Ti honnan szerváljátok az elektronikai alkatrészeket? Itt felénk van egy dealer aki vagy 4x-es árréssel, de tartott mindent. Viszont most kezd átmenni inkább a szolgáltatás felé. :(
Szekszárdon van még egy jóféle bolt, de az macerás. (A telefonra most immunisak voltak.)
Konkrétan most egy 300 Ohm 5W-os ellenállás kéne. Az eBay-en drága, meg nem is hemzsegnek.
Szégyenszemre a csomagteret csak így tudtam megcsinálni:

(párhuzamosan kötve).
Elhoztam a bolt összes nagy teljesítményű ellenállását 50-1000 Ohm közt.
No meg valami jóféle kapcsoló is kéne a pulzerhez (vízálló) meg a nyestriasztóhoz.
Ergó valami szájbarágos katalógus is kéne....
droberto12-06-2013 22:40:44 // 36855
Jah... és az a + 2 kábelköteg a csillár mellet 3, mivel van egy a bal oldalon is!

Egyre jobban izgat. :)
Ötlet esetleg?
Ha lesz időm ránézek majd az eLearn-ban...
droberto12-06-2013 22:36:16 // 36854
Megrendeltem a nyestriasztót is. Remélem megjön péntekig és akkor hétvégén éles bevetés! :)))
droberto12-06-2013 22:35:08 // 36853
Egyébként az az egyébként frankó autó izzó gyűjteményt találtam. De a rizsszem izzó nem egyértelmű benne.
Egyik helyen 1,2W-nak, a másikon meg W2,3W-nak mondja.
droberto12-06-2013 22:31:25 // 36852
A foglalat meg T5 lenne? Megvan ám ez bonyolítva... :( A UM meg csak azt írja, hogy 1,5W.
Ami meg benne volt azon meg ez állt:
03E12A
2.3n7z

Sebaj veszek egy ilyet, meg egy ilyet.
droberto12-06-2013 22:26:37 // 36851
Nincs pénzem próbálgatni. :(
Köszi kicsit keresgéltem és a rizsszem izzónak más néven műszerfal izzónak a becses neve: W2 4,6d.
Ez alapján már relevánsabbak a találataim.
Igazad van a mezei gömbsüveg fejű LED előrefele világít.
Nekem szerintem ez lesz a jó.
Köszi még egyszer. :)
droberto12-06-2013 21:53:09 // 36850
Ha így van akkor fel se rakom! :)))
droberto12-06-2013 21:49:33 // 36849
Sok minden lehet, vsz. jeladó problem (pl.: kullung).
Adjál neki MES-t az majd megmondja.
Bence12-06-2013 20:11:53 // 36848
Nekem sincs. De szerintem nincs is semmi összefüggés a HH és a csattanás közt.
Dömpi (il dottore)12-06-2013 20:09:07 // 36847
Tanúsítom, asszonyéban is pattant már, de szerintem neki nincs HH-ja.
Lexlutor12-06-2013 19:58:31 // 36846
Szerintem nem szórna oldalra elég fényt ,inkább előre. ki kell próbálni.
David | Centocinquantanove12-06-2013 19:53:01 // 36845
Az a fék pattanás az nálam is jelen van általában ha esős időben tettem be a garázsba a kocsit, vagy ha áll legalább 3 napot. Van hill holderem.
Szerintemis a visszagurulás gátló csak akkor kapcsol be, hogyha 1-esben vagy és kellő mértékig benyomtad a féket is. Ekkor addig nem enged el a masina, amíg az elinduláshoz kellő nyomaték rendelkezésre nem áll... Persze ha sokáig nincs nyomaték a fék felengedése után, akkor egy pár másodperc után magától kiold...

Viszont akkor mi az a kluppanás és enyhe visszarúgás a fékpedáltól miután behelyezed a kulcsot? Valami ott kiold nem?! http://www.youtube.com/watch?v=a9F36zHGIMY Ezen a videón is egyértelműen hallani 18-19 másodpercnél!

Még valami, amiről ha tudtok légyszi segítsetek:
mai napon menet közben egyszercsak sípolás, VDC disconnected üzenet, sípolás, majd Hill holder not avaliabe... Vagy valami ilyesmi, pontosan nem tudtam elolvasni mert elég kanyargós úton mentem. A lényeg, hogy a VDC, Hill holder és lehet hogy az ASR is elment. A műszerfalon kint maradt a sárga, nyíllal bekarikázott háromszögben lévő felkiáltójel, illetve ahová a hópihét szokta kirakni oda meg egy autóikont takott ki ilyen dupla körvonallal... Bocsi a pongyola fogalmazásért, nem tudom jobban leírni...



Mikor megálltam és újra ráadtam a gyújtást akkor még maradt a hiba, de másodszorra eltűnt... WTF? Valakinek van ilyen irányú tapasztalata?
Bence12-06-2013 19:31:43 // 36844
147-nél ugyanez. Mosás után, eső után induláskor jó nagy csattanás+fékbetét rozsdás körvonala a tárcsán:S
Scaniamen12-06-2013 19:14:04 // 36843
De érdekes hogy csak vizesen szárazon nem ha szorulna akkor szárazon is kéne beragadnia, nekem rendesen ott van a rozsda folt a nyergen.
☻SKULL☻12-06-2013 18:57:33 // 36842
szorulnak a féknyergek, nálam is ez volt. Kell neki egy kis tisztogatás na meg WD40 :o)
'''''12-06-2013 18:33:35 // 36841
Ez azért van mert az enyém nagy fékes,a tied meg kicsi! :-)))
Piritu - 1.000.00012-06-2013 17:45:05 // 36840
0 km-óta csinálja. Kétlem, hogy kontakt hiba lenne.
Scaniamen12-06-2013 17:30:26 // 36839
Nekem TRW lett elöl és az nem csinálja.
Alfonis12-06-2013 17:04:28 // 36838
Az szép :S akkor ha betétet kell cserélni akkor nem jó a gyári?
Scaniamen12-06-2013 16:37:30 // 36837
Igen és nekem olyan ha egy hétig nem mozdulok eső után,volt olyan hogy csúszott a linoleumon míg lenem ért a betonra és akkor pattant egy nagyot.
.....12-06-2013 16:31:09 // 36836
Szia, szóval a gyári betét ilyen. Mindig attól félek, hogy valami széttörik.
Scaniamen12-06-2013 16:14:01 // 36835
Mikor pattan egyet nézd meg a tárcsát és ott van a fékpofa lenyomata.
Vermacy12-06-2013 16:02:51 // 36834
Jaja, erre Én is gondoltam meg a kontakt hibára...
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.