Forum >> 159

Dömpi (il dottore)13-06-2013 00:08:10 // 36866
Majd tavasszal megy javításra, ami javításra szorul.
Van Kecskeméten egy fószer, aki valami egyedi technikával javít. Már volt ott felnim. Nem görgőz. Ez valami más. Viszont senkit sem enged be. A kapuban elveszi a felnit, majd ha kész, a kapuban visszaadja.
Elég titokzatos.
droberto13-06-2013 00:03:51 // 36865
Köszi, mentem őket. :)
droberto12-06-2013 23:58:52 // 36864
Természetesen van.
Beírtam még 1x a kártya adatait, de ua. :(
GTPeti12-06-2013 23:53:52 // 36863
Van rajta elég egyenleg a vásárláshoz?
Ha nincs, akkor azért kér egy kártyaszámot, ahonnan levonhatja.
droberto12-06-2013 23:52:28 // 36862
Bassz..
Kéne feküdjek, de a Paypal szivat. :(
Ezt írja ki a sokadik sikeres tranzakció után:
"To pay instantly, link a debit or credit card to your PayPal account or choose another way to pay. Choose a PayPal payment method"
No lefürdök, azt majd holnap rápróbálok.
Lehet van valami limit....
droberto12-06-2013 23:47:35 // 36861
A lehető legjobban jártál. :)
Gratula!
GTPeti12-06-2013 23:44:23 // 36860
Remek! :)


(Ha a felni deformálódott, azt viszont sajnos nem lehet súlyokkal kompenzálni. Gépen lehet, hogy nem üt a súlyokkal, attól még "tojás" marad. De bízzunk benne, hogy jó lesz.)
Dömpi (il dottore)12-06-2013 23:38:36 // 36859
Gumiabroncs szálszakadás probléma megoldva. blog
mizooo12-06-2013 23:33:33 // 36858
Volt ilyen nekem is, kocsimosás után pl feltapad a betét a tárcsára, nekem is dobott ilyen hibát, restart és go :)
GTPeti12-06-2013 22:58:57 // 36857
Budán az Alle mögött (a volt Skála-parkoló sorompójával szemben) van két elektronikai bolt. (Mikroelektron és Arwill.)
droberto12-06-2013 22:49:46 // 36856
Ti honnan szerváljátok az elektronikai alkatrészeket? Itt felénk van egy dealer aki vagy 4x-es árréssel, de tartott mindent. Viszont most kezd átmenni inkább a szolgáltatás felé. :(
Szekszárdon van még egy jóféle bolt, de az macerás. (A telefonra most immunisak voltak.)
Konkrétan most egy 300 Ohm 5W-os ellenállás kéne. Az eBay-en drága, meg nem is hemzsegnek.
Szégyenszemre a csomagteret csak így tudtam megcsinálni:

(párhuzamosan kötve).
Elhoztam a bolt összes nagy teljesítményű ellenállását 50-1000 Ohm közt.
No meg valami jóféle kapcsoló is kéne a pulzerhez (vízálló) meg a nyestriasztóhoz.
Ergó valami szájbarágos katalógus is kéne....
droberto12-06-2013 22:40:44 // 36855
Jah... és az a + 2 kábelköteg a csillár mellet 3, mivel van egy a bal oldalon is!

Egyre jobban izgat. :)
Ötlet esetleg?
Ha lesz időm ránézek majd az eLearn-ban...
droberto12-06-2013 22:36:16 // 36854
Megrendeltem a nyestriasztót is. Remélem megjön péntekig és akkor hétvégén éles bevetés! :)))
droberto12-06-2013 22:35:08 // 36853
Egyébként az az egyébként frankó autó izzó gyűjteményt találtam. De a rizsszem izzó nem egyértelmű benne.
Egyik helyen 1,2W-nak, a másikon meg W2,3W-nak mondja.
droberto12-06-2013 22:31:25 // 36852
A foglalat meg T5 lenne? Megvan ám ez bonyolítva... :( A UM meg csak azt írja, hogy 1,5W.
Ami meg benne volt azon meg ez állt:
03E12A
2.3n7z

Sebaj veszek egy ilyet, meg egy ilyet.
droberto12-06-2013 22:26:37 // 36851
Nincs pénzem próbálgatni. :(
Köszi kicsit keresgéltem és a rizsszem izzónak más néven műszerfal izzónak a becses neve: W2 4,6d.
Ez alapján már relevánsabbak a találataim.
Igazad van a mezei gömbsüveg fejű LED előrefele világít.
Nekem szerintem ez lesz a jó.
Köszi még egyszer. :)
droberto12-06-2013 21:53:09 // 36850
Ha így van akkor fel se rakom! :)))
droberto12-06-2013 21:49:33 // 36849
Sok minden lehet, vsz. jeladó problem (pl.: kullung).
Adjál neki MES-t az majd megmondja.
Bence12-06-2013 20:11:53 // 36848
Nekem sincs. De szerintem nincs is semmi összefüggés a HH és a csattanás közt.
Dömpi (il dottore)12-06-2013 20:09:07 // 36847
Tanúsítom, asszonyéban is pattant már, de szerintem neki nincs HH-ja.
Lexlutor12-06-2013 19:58:31 // 36846
Szerintem nem szórna oldalra elég fényt ,inkább előre. ki kell próbálni.
David | Centocinquantanove12-06-2013 19:53:01 // 36845
Az a fék pattanás az nálam is jelen van általában ha esős időben tettem be a garázsba a kocsit, vagy ha áll legalább 3 napot. Van hill holderem.
Szerintemis a visszagurulás gátló csak akkor kapcsol be, hogyha 1-esben vagy és kellő mértékig benyomtad a féket is. Ekkor addig nem enged el a masina, amíg az elinduláshoz kellő nyomaték rendelkezésre nem áll... Persze ha sokáig nincs nyomaték a fék felengedése után, akkor egy pár másodperc után magától kiold...

Viszont akkor mi az a kluppanás és enyhe visszarúgás a fékpedáltól miután behelyezed a kulcsot? Valami ott kiold nem?! http://www.youtube.com/watch?v=a9F36zHGIMY Ezen a videón is egyértelműen hallani 18-19 másodpercnél!

Még valami, amiről ha tudtok légyszi segítsetek:
mai napon menet közben egyszercsak sípolás, VDC disconnected üzenet, sípolás, majd Hill holder not avaliabe... Vagy valami ilyesmi, pontosan nem tudtam elolvasni mert elég kanyargós úton mentem. A lényeg, hogy a VDC, Hill holder és lehet hogy az ASR is elment. A műszerfalon kint maradt a sárga, nyíllal bekarikázott háromszögben lévő felkiáltójel, illetve ahová a hópihét szokta kirakni oda meg egy autóikont takott ki ilyen dupla körvonallal... Bocsi a pongyola fogalmazásért, nem tudom jobban leírni...



Mikor megálltam és újra ráadtam a gyújtást akkor még maradt a hiba, de másodszorra eltűnt... WTF? Valakinek van ilyen irányú tapasztalata?
Bence12-06-2013 19:31:43 // 36844
147-nél ugyanez. Mosás után, eső után induláskor jó nagy csattanás+fékbetét rozsdás körvonala a tárcsán:S
Scaniamen12-06-2013 19:14:04 // 36843
De érdekes hogy csak vizesen szárazon nem ha szorulna akkor szárazon is kéne beragadnia, nekem rendesen ott van a rozsda folt a nyergen.
☻SKULL☻12-06-2013 18:57:33 // 36842
szorulnak a féknyergek, nálam is ez volt. Kell neki egy kis tisztogatás na meg WD40 :o)
'''''12-06-2013 18:33:35 // 36841
Ez azért van mert az enyém nagy fékes,a tied meg kicsi! :-)))
Piritu - 1.000.00012-06-2013 17:45:05 // 36840
0 km-óta csinálja. Kétlem, hogy kontakt hiba lenne.
Scaniamen12-06-2013 17:30:26 // 36839
Nekem TRW lett elöl és az nem csinálja.
Alfonis12-06-2013 17:04:28 // 36838
Az szép :S akkor ha betétet kell cserélni akkor nem jó a gyári?
Scaniamen12-06-2013 16:37:30 // 36837
Igen és nekem olyan ha egy hétig nem mozdulok eső után,volt olyan hogy csúszott a linoleumon míg lenem ért a betonra és akkor pattant egy nagyot.
.....12-06-2013 16:31:09 // 36836
Szia, szóval a gyári betét ilyen. Mindig attól félek, hogy valami széttörik.
Scaniamen12-06-2013 16:14:01 // 36835
Mikor pattan egyet nézd meg a tárcsát és ott van a fékpofa lenyomata.
Vermacy12-06-2013 16:02:51 // 36834
Jaja, erre Én is gondoltam meg a kontakt hibára...
Scaniamen12-06-2013 16:00:37 // 36833
Sziasztok nekem is ez van ha lemosom vagy esik de csak hátul mert több a fém a ferodolban és össze rozsdál elöl márt nem mert kicseréltem más fajtára.
droberto12-06-2013 15:37:54 // 36832
Akkor fog be ha nyomod a féket és kuplungot, a lejtés vagy emelkedés nagyobb mint 6% (amit a garázsodnál eleve kétlek) és kiengeded a féket. 1s-ig aktív, utána elengedi a nyomást. Ha leállítod a mocit, akkor már nincs HH.
.....12-06-2013 14:45:28 // 36831
Nálam is pont ez van eső és mosás után is összetapad. Én a garázsban faéket rakok a kerék mögé, nem rakom sebességbe és a kéziféket se húzom be.
'''''12-06-2013 14:01:25 // 36830
Nekem lejt a garázs és ott mindig befog,ha akarom,ha nem.Azt nem tudom,ha befog és le veszed a gyújtást,kienged-e a fék?Mostanában már csak sebességben hagyom.Nálam inkább télen,koszos fékeknél ragad össze.
Dömpi (il dottore)12-06-2013 13:21:32 // 36829
jogos a két pont :)
droberto12-06-2013 13:14:57 // 36827
Ha nem megy a motor, akkor a nyomást előállító ESP szivattyú sem működhet, ergo a HH (Hill Holder - ha már a rövidítéseknél tartunk) se működhet.
sas-15912-06-2013 13:00:08 // 36826
nekem nincs VG-m, de minden mosás után, másnap reggelre csúnyán befog a fék, pedig a kézifék nincs behúzva.
volt hogy 3-4 - szer kellett előre hátra próblákoznom, mire elindult hatalmas pattanás kíséretében.
ha legalább 5-10 km-t megyek vele mosás után és kiszárítom, akkor nem csinálja.

a fékekkel amúgy elégedett vagyok, mondjuk elég hamar el kezd csikorogni, akkor a szerelő megcsiszolgatja és csönd lesz. (vállasodik azt hiszem)
de betétet még nem kellett cserélni. most van a gépben 80 ezer km.
Vermacy12-06-2013 12:35:13 // 36825
Sztem a VG befog, amikor párás a levegő. Gondolom Én...
droberto12-06-2013 12:32:44 // 36824
Szerintem ennek nincs köze a visszagurulás gátlóhoz.
Vagy miből következtetsz rá?
droberto12-06-2013 12:29:21 // 36823
"Én párás időben ÉS autómosás után veszem észre..." - ugyan ezt akartam írni én is. :)
droberto12-06-2013 12:29:17 // 36822
Nem nagy a távolság úgysem, gondolom az oxidáció az oka...
Dömpi (il dottore)12-06-2013 12:27:38 // 36821
Akkor már értem. Nekem azért nem csinálja, ha nem húzom be a kéziféket, mert nincs visszagurulásgátlóm.
Néha azért van előnye egy kis "fapadosságnak".
'''''12-06-2013 12:02:09 // 36820
Reménykedj,hogy a nyikorgást is elfelejtse a szülőföldjén.Azt biztos nem mondják majd rá,hogy "szarolasz" ! :-)
Vermacy12-06-2013 11:22:31 // 36819
Nem lehet, hogy a visszagurulásgátló fogja mega kocsit állásában? Esetleg esőben, nedves időben kontakt hiba. Nálam is elő-előfordul a kattanás induláskor, de Én párás időben ÉS autómosás után veszem észre...
Coolby12-06-2013 11:19:34 // 36818
Hmm, nekem ilyen nem volt. Kéziféket használok, mondjuk nem nagyon áll a vas, max 2-3 napot.

Jövő héten viszem haza Olaszországba a gépet :) Mondjuk átutazunk és hivatalosan francia földön töltünk több időt :) Remélem jól fog viselkedni otthon :)
Vermacy12-06-2013 11:16:50 // 36817
Természetesen! Asszonykám, próbáld meg nála! Ő az elmőlt hónapokban jópárat letöltött, de pénzbe kerül a netes megoldás is!
pilnay.ildiko@yahoo.com
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.