Forum >> 159
Erhard 242 (Pure Energy)02-02-2014 20:16:47 // 47140
mert a múltkor egy hirtelen mozdulattól begörcsölt a nyakam, most már nem fog :P
GTPeti02-02-2014 20:13:11 // 47139
Akkor meg minek tettél bele radart? :PPP
Erhard 242 (Pure Energy)02-02-2014 20:04:53 // 47138
30-35cm-rel hosszabb az 59 az sem egy ikarusz, hogy kelljen hozzá bármi :P
GTPeti02-02-2014 19:55:10 // 47137
Na azért a két autóval teljesen más világ a parkolás. :PP
mex8602-02-2014 19:47:59 // 47136
ja és az utcánkban jött szembe velünk ma egy TI csomagos Berlina, és a sofőrje intett :)
szal úgy tűnik itt is van vmiféle összetartás Alfások közt :)
szal úgy tűnik itt is van vmiféle összetartás Alfások közt :)
mex8602-02-2014 19:45:23 // 47135
mi is mentünk ma egy kirándulósat a vassal.
nemigen jött még össze mióta megvan.
itt nem volt jégpálya, a hó elolvadt mert 7,5 fok volt ma így elmentünk a "hegyekbe", 800m-en már egész sok hó volt
hát elég kétarcú a paripa.
elfele autópályán mentünk sík terepen 7,1 volt a fogyi, 140el mentem, mire felértünk 7,7... pedig nem kell nagyon kanyarogni meg gyorsan menni sem szabad ott, és sajna a futómű sem olyan élénk mint a 166é, meg a moci is messze volt élénkségben a remapos 10v-től.
kell a remap ide is :)
vissza országút és 20km pálya a végén, így meg csak 5,7
rengeteg kis falu közt.
ez már tetszetősebb, sőt....
a túra végére a Trip A átlaga is lesüllyedt 8ról 7,6ra.
reméljük a dpf is megköszöni a mai túrát.
szerencsére a múltkori 1 eset után nem sírt úgy tűnik akkor sikerült kiégetni.
nemigen jött még össze mióta megvan.
itt nem volt jégpálya, a hó elolvadt mert 7,5 fok volt ma így elmentünk a "hegyekbe", 800m-en már egész sok hó volt
hát elég kétarcú a paripa.
elfele autópályán mentünk sík terepen 7,1 volt a fogyi, 140el mentem, mire felértünk 7,7... pedig nem kell nagyon kanyarogni meg gyorsan menni sem szabad ott, és sajna a futómű sem olyan élénk mint a 166é, meg a moci is messze volt élénkségben a remapos 10v-től.
kell a remap ide is :)
vissza országút és 20km pálya a végén, így meg csak 5,7
rengeteg kis falu közt.
ez már tetszetősebb, sőt....
a túra végére a Trip A átlaga is lesüllyedt 8ról 7,6ra.
reméljük a dpf is megköszöni a mai túrát.
szerencsére a múltkori 1 eset után nem sírt úgy tűnik akkor sikerült kiégetni.
Shadin02-02-2014 19:39:37 // 47134
Felhívom a karosszériást, hogy maradt-e festék...
Erhard 242 (Pure Energy)02-02-2014 19:31:13 // 47133
amiért egy 59-re :)
GTPeti02-02-2014 19:27:21 // 47132
Az már egy másik kérdés, hogy egy Punto-ra minek is. :))
Erhard 242 (Pure Energy)02-02-2014 18:59:13 // 47131
macera? a Punteszra felraktuk 1 óra alatt még a lököst sem vettük le annyira lusták voltunk :P
Erhard 242 (Pure Energy)02-02-2014 18:54:25 // 47130
miért nem kérdezel? :) a sima sípolós hátra kemény 6 rugó 20 környékén már olyat kapsz ami elől és hátul is van, kijelzős stb :P
mizooo02-02-2014 18:38:35 // 47129
Piros Madaaar02-02-2014 18:24:22 // 47128
sziasztok, esetleg tudnatok nekem pesten ajanlani szerelot? aki termeszetesen alkatreszt is beszerez. ugy nez ki a kuplungot ki kell cserelni. eroteljes gyorsitasnal kicsit felugrik a fordulat es nemtortenik semmi. csuszik :-)203.000km van benne :-)
illetve kuplug beszerzesben ki tudna segiteni?
koszonom
illetve kuplug beszerzesben ki tudna segiteni?
koszonom
droberto02-02-2014 18:04:35 // 47127
droberto02-02-2014 18:02:23 // 47126
Ez azt jelenti, hogy jössz? :)
droberto02-02-2014 17:44:39 // 47125
Most értünk haza, az utak teljesen járhatóak, egy két helyen nedves a hóolvadástól.
A levegő tömlő javítással visszajött vagy 10 LE. :)
A levegő tömlő javítással visszajött vagy 10 LE. :)
Ricsi 14702-02-2014 16:48:56 // 47124
Üdv Urak! Eladó a két első ülésem, szövetesek és fűthetőek, sajnos a vezető oldali nem fűt, a gombja világit....!!
Chianti02-02-2014 16:40:48 // 47123
szeretnék én is ilyen szép emblémákat...de azt hiszem csak ősszel fogok rá sort keríteni...pedig a VTT-n illene pöpec verdával megjelenni...
Chianti02-02-2014 16:37:04 // 47122
ha esetleg eladósorba kerülne a Vörös Démon, majd gondolok rád...bár az enyémben nincs parkradar elöl, a tükröt nem tudom sötétedik-e, és navi sincs benne - egyelőre - a többi kritériumnak viszont megfelel...és még Rosso is! :o)
Chianti02-02-2014 16:30:11 // 47121
Így is van... az enyém is Sportiva és az Autóház Budaörs-től kaptam egy 2008-as ár és felszereltségi listát (amit sajnos nem tudok csatolni, de ha valakit érdekel mailben el tudom küldeni) amely szerint a Sportiva után már csak a TI van...úgyhogy nem olyan rossz a Sportiva felszereltség...
Vermacy02-02-2014 16:23:11 // 47120
Áh! Semmi gond. Én sajnos több 8V-t, meg 20V-t látok, mint szeretnék. Bár, biztosan ezek kellettek az embereknek...
Kiváló ez a 16V és ha nem benzines lesz legközelebb, akkor a Top3-ban simán benne van :o)
Kiváló ez a 16V és ha nem benzines lesz legközelebb, akkor a Top3-ban simán benne van :o)
Shadin02-02-2014 15:44:20 // 47118
Basszus! Ezt miért most mondod? Most volt fényezőnél a tragacs és eszembe sem jutott, pedig régóta akarok tenni bele hátra...
Csak sípolós hátulra mi ajánlott? Ami gyári közeli kinézetű?
Csak sípolós hátulra mi ajánlott? Ami gyári közeli kinézetű?
Shadin02-02-2014 15:42:26 // 47117
Nem akartam kisebbíteni az autó ill. motor érdemeit, nekem még annál is gyenguszabb van, csak azt nem értettem jelen esetben hogy miért lett a motor érdeme kiemelve amikor ez a leggyakoribb a 159-esekben.
Piritu - 1.000.00002-02-2014 15:00:52 // 47116
Reggel óta kapunyitót cseréltem az asszony garázsán. A régi meghalt (élt 10 évet), és egy tegnap beszerzett került fel helyette. Persze semmi sem passzolt a régihez, így jól elvoltam vele :-)
GTPeti02-02-2014 12:51:02 // 47115
Így-így, már korán reggel rémületet keltesz. :)))
Piritu - 1.000.00002-02-2014 12:41:09 // 47114
Majd talán a 18:40-est eléri .-DD
Örültem, ha vissza tudtam jönni a garázsba.
Örültem, ha vissza tudtam jönni a garázsba.
droberto02-02-2014 12:19:24 // 47113
Nem hiszem. Ha hazamegyek próbálok keresni neked egy 2010 előtti.
Liquid02-02-2014 12:09:27 // 47112
hát az engem se izgat fel, a kamera szerintem jobb
droberto02-02-2014 12:07:53 // 47111
Jut eszembe: Csütörtökön megjavítottam a kifújást. Azóta ismét feszültségmentesen lehet gyorsulgatni. :)
Sajna bilincset nem vettem, de így is jobbnak láttam visszatenni a (letört fejű) gyárit, mert annak pereme jobban lekerekített és belső palástja is ricnizett. Majd, az olajcserénél cserélem egy újra.
Nagy valószínűséggel azért szakadt ki a tömlő, mert a csonk ferde (a függőlegeshez képest), jól körbeépített, nehezen hozzáférhető és hiába van bejelölve a bilincs helye, könnyű ferdén feltenni. Valamint a tömlőt is könnyű ferdén felnyomni.
Hál' Istennek belefért, hogy két centit levágtam, kicsit el kellet tekernem (5-10°-ot) és így nem ér a klímakompresszor hegyes házához.
Próba:
Gondoltam lecsekkolom hogy milyen lett. Hidegen nem akartam pörgetni ezért be kellett melegítettem. Hiába volt tiszta a vas, hó és jég imindenütr kimerészkedtem vele.
Illetve már hiányzott is a vezetés. Nem akartam kimenni a sós latyakos útakra állatkodni, ezért csak a garázssor melletti nagy parkban bohóckodtam. Nem mentem gyorsan, max. 20-al.
Itt szokták sétáltatni a lakótelepi kutyákat, de éppen ekkor senki nem volt kint. Mikor kijött egy csoport direkt átmentem a park, garázshoz közelebbi feléhez. Több mint 100 m távolságra voltunk, bár egy kutya odafutott a közelembe, ezért visszamentem a garázshoz.
Még le se parkoltam, de már jött felém egy síruhás mókus, kérdeztem, hogy tudok e segíteni. Erre ő meg betámadt, hogy mit képzelek magamról. Mondtam, hogy semmit, csak teszteltem a vasat. Szerinte én rongáltam, garázdálkodtam és rémületet keltettem. Hiába mondtam, hogy közelükbe se voltam, hajthatatlan volt, és már a bírósággal fenyegetőzött.
Csak hajtogatta az igazát. Ekkorra meguntam és mondtam, hogyha rémületet keltettem akkor azért elnézést kértek.
Ez után megkérdezte, hogy milyen autó ez. Válaszoltam neki. Aztán jött a szokásos kérdés, hogy tényleg olyan rosszak az Alfák mint a hírük. Természetesen ezt kifejtettem neki a 20 sz. elejétől, a gázolaj közvetlen befecskendezésén és a közös nyomocsővön keresztül a Multiair-ig. Ezt nyugtázta, majd elkezdett áradozni a szépségről. Odáig fajult, hogy már majdnem el kellet vinnem egy tesztkörre. :)
Sajna bilincset nem vettem, de így is jobbnak láttam visszatenni a (letört fejű) gyárit, mert annak pereme jobban lekerekített és belső palástja is ricnizett. Majd, az olajcserénél cserélem egy újra.
Nagy valószínűséggel azért szakadt ki a tömlő, mert a csonk ferde (a függőlegeshez képest), jól körbeépített, nehezen hozzáférhető és hiába van bejelölve a bilincs helye, könnyű ferdén feltenni. Valamint a tömlőt is könnyű ferdén felnyomni.
Hál' Istennek belefért, hogy két centit levágtam, kicsit el kellet tekernem (5-10°-ot) és így nem ér a klímakompresszor hegyes házához.
Próba:
Gondoltam lecsekkolom hogy milyen lett. Hidegen nem akartam pörgetni ezért be kellett melegítettem. Hiába volt tiszta a vas, hó és jég imindenütr kimerészkedtem vele.
Illetve már hiányzott is a vezetés. Nem akartam kimenni a sós latyakos útakra állatkodni, ezért csak a garázssor melletti nagy parkban bohóckodtam. Nem mentem gyorsan, max. 20-al.
Itt szokták sétáltatni a lakótelepi kutyákat, de éppen ekkor senki nem volt kint. Mikor kijött egy csoport direkt átmentem a park, garázshoz közelebbi feléhez. Több mint 100 m távolságra voltunk, bár egy kutya odafutott a közelembe, ezért visszamentem a garázshoz.
Még le se parkoltam, de már jött felém egy síruhás mókus, kérdeztem, hogy tudok e segíteni. Erre ő meg betámadt, hogy mit képzelek magamról. Mondtam, hogy semmit, csak teszteltem a vasat. Szerinte én rongáltam, garázdálkodtam és rémületet keltettem. Hiába mondtam, hogy közelükbe se voltam, hajthatatlan volt, és már a bírósággal fenyegetőzött.
Csak hajtogatta az igazát. Ekkorra meguntam és mondtam, hogyha rémületet keltettem akkor azért elnézést kértek.
Ez után megkérdezte, hogy milyen autó ez. Válaszoltam neki. Aztán jött a szokásos kérdés, hogy tényleg olyan rosszak az Alfák mint a hírük. Természetesen ezt kifejtettem neki a 20 sz. elejétől, a gázolaj közvetlen befecskendezésén és a közös nyomocsővön keresztül a Multiair-ig. Ezt nyugtázta, majd elkezdett áradozni a szépségről. Odáig fajult, hogy már majdnem el kellet vinnem egy tesztkörre. :)
Vermacy02-02-2014 12:06:26 // 47110
Macera és nem Nekem lesz a verda. Oda meg kezdettől fogva kell, ahová lenne...
Vermacy02-02-2014 12:05:51 // 47109
Erhard 242 (Pure Energy)02-02-2014 12:02:32 // 47108
parkradar miért oly kiváltság az utángyártott festhető kb 15e ft ...
Vermacy02-02-2014 11:58:52 // 47107
Tőlem ráírhatják, hogy AMG, ha van benne :
- 1,9 16V
- tempomat
- parkradar elöl-hátul
- automatán sötétedő belső tükör
E mellé nem árt a nagynavi, de nem nekem lesz, így az nem létkérdés!
Ha meg Rosso lenne már indultam volna még a jégen is megnézni... ;-)
- 1,9 16V
- tempomat
- parkradar elöl-hátul
- automatán sötétedő belső tükör
E mellé nem árt a nagynavi, de nem nekem lesz, így az nem létkérdés!
Ha meg Rosso lenne már indultam volna még a jégen is megnézni... ;-)
Vermacy02-02-2014 11:53:11 // 47106
Jogos a kosz, DE pont hétvégén teszteltek vmi vadiúj Bömöst vmelyik adón 10ezer kmerrel és az is retkesedett. Meglátszott rajta a farmer. Naja, a világos kárpit hátránya. Esetleg becserélem fekete bőrre ;-)
Liquid02-02-2014 11:53:05 // 47105
ez egy jó kérdés, de a TI-ként hírdetettek 90%-a nem az
Vermacy02-02-2014 11:51:12 // 47104
Mert ilyet használok és kiválóan kiszolgál!
Giuntini02-02-2014 11:49:36 // 47103
Miért írják rá a TI-t amikor köze nincs hozzá?
Shadin02-02-2014 11:45:54 // 47102
Nincs meg csak a 2010.10.-től ill. a 2012.01.-től. Erre gondolsz?
65U 345 000 PROGRESSION SPORT CSOMAG
65U 345 000 PROGRESSION SPORT CSOMAG
Liquid02-02-2014 11:44:08 // 47101
jaaa, elnézést kívánok :D
Shadin02-02-2014 11:43:00 // 47100
Próbáltam szarkasztikus lenni, de nem ment át :-D
Shadin02-02-2014 11:42:10 // 47099
Bezzeg a faék Micra-n lehet spricnit állítani :-(
Liquid02-02-2014 11:38:59 // 47097
Nálunk is volt némi jég reggel :) Márti korcsolyázott az utcán! :)
Aztán követék még sokan.
Kilitire jöttünk, így elmentem a garázshoz megnézni ki tudok-e járni, mert ha az emelkedőn feljön akkor már nincs gáz, a többi út sónedves.
Magam is meglepődtem, de az emelkedőn simán mindenféle csúszkálás nélkül felment, pedig gyalog is necces volt.
A kép nem adja vissza rendesen, de van szűk 2m szintkülönbség
Aztán követék még sokan.
Kilitire jöttünk, így elmentem a garázshoz megnézni ki tudok-e járni, mert ha az emelkedőn feljön akkor már nincs gáz, a többi út sónedves.
Magam is meglepődtem, de az emelkedőn simán mindenféle csúszkálás nélkül felment, pedig gyalog is necces volt.
A kép nem adja vissza rendesen, de van szűk 2m szintkülönbség
droberto02-02-2014 11:11:06 // 47096
Nézd meg a korai (jobbra nyíló kacsacsőr2010) árlistáidat. (Nekem a pendrive vészben elszállt a nagy része.) Ott benne van, hogy milyen csomag mit tartalmaz.
(Nem értem, hogy mi baja van az AA-nak a kacsacsőrrel? :))
(Nem értem, hogy mi baja van az AA-nak a kacsacsőrrel? :))
droberto02-02-2014 11:08:28 // 47095
Nézd meg a korai (
Shadin02-02-2014 11:03:41 // 47094
Na ezt (sem) tudtam...
Shadin02-02-2014 11:03:14 // 47093
Szégyen :-( Le a Sevrolettel!!!
Shadin02-02-2014 11:02:22 // 47092
A spriccni nem állítható üzemszerűen. Nem jó az a szög ahogy a géptetőbe beül, ha "feljebb támasztom", egész jól szór...
Gyártok egy idomot amivel el tudom deformálni 1-2mm-rel a fúvóka géptetőbe lévő "foglalatát" felfelé :-DDDD
üdv: MacGyver
Gyártok egy idomot amivel el tudom deformálni 1-2mm-rel a fúvóka géptetőbe lévő "foglalatát" felfelé :-DDDD
üdv: MacGyver
droberto02-02-2014 11:01:27 // 47091
Nem az is egy hasonló csomag volt mint a ti.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
379
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?