Forum >> 159
'''''26-01-2014 12:42:28 // 46740
Üdv itt! Képeket én is hiányolom!
droberto26-01-2014 12:39:30 // 46739
Gratula hozzá. :)
Fotó?
Fotó?
vzsiros26-01-2014 12:37:32 // 46738
Megvan az új autóm, 159-es - egy álom ez a kocsi ;-)
'''''26-01-2014 12:31:15 // 46737
Rövid táv utáni leállítás és utána indítás után nekem is nehezen indul.Nagyon füstölve és nehezen ugrik be.Nekem a Kollár féle átírás után kezdte el.
A turbó csere miatt valószínű megint más progi kell.Akkor kiderül,hogy nálam tényleg a progi miatt van-e.
A turbó csere miatt valószínű megint más progi kell.Akkor kiderül,hogy nálam tényleg a progi miatt van-e.
droberto26-01-2014 12:18:22 // 46736
A másik dolog, hogy gondolkodtatok (vagy esetleg meg is tettétek) már azon, hogy facelift előtti vasat, utólag update-eljétek, hogy Start gombot ne kelljen nyomva tartani indításkor?
Elég lehet egy Start gomb csere, vagy szoftveres módosítás is szükséges?
Elég lehet egy Start gomb csere, vagy szoftveres módosítás is szükséges?
droberto26-01-2014 12:18:13 // 46735
A másik (félmelegen nehezen indulós, sokáig tekerős) problémámmal kapcsolatban is keresgélek de egyenlőre még csak morzsákat találtam.
Adtatok már néhányan tanácsot, kutatatok, meg töröm a buksimat.
Amik szóba kerültek:
- Gyenge akkufesz. (Ezt kizárnám, mert az enyém új)
- Régi szoftver (Lehet, hogy segítene egy SW Update, de ez amolyan utolsó megoldás.)
- Izzítógyertyák (A hideg indítással nincs gond. Nyáron pedig sohasem csinálta. Ellenben a többszöri izzítás segít.)
- Főtengely jeladó. (Ennek hibájáról még nem hallottam 59-nél. Egyébként ennek hibája abban nyilvánul meg, hogy hidegen megy, melegen nem.)
Múlt héten csináltam egy diagot egy MES frissétés apropójaként, és érdekes hibát vettem észre: (P0340 - Fázisérzékelő
Camshaft position sensor circuit malfunction. Check sensor and wiring. - Azaz vezérmű tengely jeladó.) Egyébként a hiba nem volt már jelen. A bekövetkezés idejét pedig sajna nem rögzíti a motor vezérlő. :(
Ma elkezdtem újra olvasgatni a témában és itt is írogattak érdekeseket.
Írták a fentiek egy részét, de írtak újakat is:
- "Anti polution filter clogged - DPF tömődés hibaüzenet a műszefalon". Ezt nekem is írta már néha, akkor amikor indítózok és azt hiszem, hogy már elindult de leáll. Emlékeim szerint ez is akkor történt amikor félmeleg volt és sokáig kellett tekertetni, hogy induljon. Bár ez még azóta, hogy ez a nem indulás elhatalmasodott (tavaly szeptember óta) még nem fordult elő. - Ez kizárnám, mert szerintem ez okozat és nem ok. Máskülönben amikor a kiírások előfordultak a tömődés rendre 70% alatti volt. (Bár ez is részben csak egy számolt érték)
- Lehet, hogy mégse vezérmű, hanem főtengely jeladó?
- Elmászott a vezérlés. - Ezt kizárnám.
- Generátor - Ezt is kizárnám, mert 14,1 V a töltés, a nyugalmi feszültség meg bőven 12 V felett van. Továbbá az önindító fordulatszáma is szokványos.
Adtatok már néhányan tanácsot, kutatatok, meg töröm a buksimat.
Amik szóba kerültek:
- Gyenge akkufesz. (Ezt kizárnám, mert az enyém új)
- Régi szoftver (Lehet, hogy segítene egy SW Update, de ez amolyan utolsó megoldás.)
- Izzítógyertyák (A hideg indítással nincs gond. Nyáron pedig sohasem csinálta. Ellenben a többszöri izzítás segít.)
- Főtengely jeladó. (Ennek hibájáról még nem hallottam 59-nél. Egyébként ennek hibája abban nyilvánul meg, hogy hidegen megy, melegen nem.)
Múlt héten csináltam egy diagot egy MES frissétés apropójaként, és érdekes hibát vettem észre: (P0340 - Fázisérzékelő
Camshaft position sensor circuit malfunction. Check sensor and wiring. - Azaz vezérmű tengely jeladó.) Egyébként a hiba nem volt már jelen. A bekövetkezés idejét pedig sajna nem rögzíti a motor vezérlő. :(
Ma elkezdtem újra olvasgatni a témában és itt is írogattak érdekeseket.
Írták a fentiek egy részét, de írtak újakat is:
- "Anti polution filter clogged - DPF tömődés hibaüzenet a műszefalon". Ezt nekem is írta már néha, akkor amikor indítózok és azt hiszem, hogy már elindult de leáll. Emlékeim szerint ez is akkor történt amikor félmeleg volt és sokáig kellett tekertetni, hogy induljon. Bár ez még azóta, hogy ez a nem indulás elhatalmasodott (tavaly szeptember óta) még nem fordult elő. - Ez kizárnám, mert szerintem ez okozat és nem ok. Máskülönben amikor a kiírások előfordultak a tömődés rendre 70% alatti volt. (Bár ez is részben csak egy számolt érték)
- Lehet, hogy mégse vezérmű, hanem főtengely jeladó?
- Elmászott a vezérlés. - Ezt kizárnám.
- Generátor - Ezt is kizárnám, mert 14,1 V a töltés, a nyugalmi feszültség meg bőven 12 V felett van. Továbbá az önindító fordulatszáma is szokványos.
'''''26-01-2014 11:09:54 // 46734
Jóképű,ugye? :-)
droberto26-01-2014 09:59:13 // 46733
Ki ez a mókus? Olyan ismerős.
Csak nem Bobby Ewing dublőre? :)))
Csak nem Bobby Ewing dublőre? :)))
.......................26-01-2014 09:47:25 // 46732
A merc 400 cdi vel rengeteg a gond,az injektorok rosszul sikerültek
És kinyírja a motort
És kinyírja a motort
.......................26-01-2014 09:45:39 // 46731
Igen a nagy brembo ilyen szar is tud lenni
Kipucolod talán jobb lesz ,
Passz ,ez ilyen
Kipucolod talán jobb lesz ,
Passz ,ez ilyen
pe-Ti26-01-2014 08:57:37 // 46730
Üdv!
Találkoztatok már olyan jelenséggel,hogy a 330-as Brembo fék "bevizesedik"? A jelenség csak most jön elő a nagy havazásban vagy esőben ha sokat megyek fékezés nélkül nagytempóval utána az első pedálnyomás elég ijesztő tud lenni amíg leszárítja a tárcsát! Találkozott valaki hasonló jelenséggel? Igaz nem 159 hanem Giulietta de a fék az ugyanaz! Azóta van ez amióta megkapta az ültetést, lehet most jött el az idő a fékcserére?
Találkoztatok már olyan jelenséggel,hogy a 330-as Brembo fék "bevizesedik"? A jelenség csak most jön elő a nagy havazásban vagy esőben ha sokat megyek fékezés nélkül nagytempóval utána az első pedálnyomás elég ijesztő tud lenni amíg leszárítja a tárcsát! Találkozott valaki hasonló jelenséggel? Igaz nem 159 hanem Giulietta de a fék az ugyanaz! Azóta van ez amióta megkapta az ültetést, lehet most jött el az idő a fékcserére?
'''''26-01-2014 08:03:27 // 46729
GTPeti25-01-2014 22:47:24 // 46728
Régi E-Merciből is V8 kéne (400 CDI). Azé' egy ilyen motor nem hazudik. :)
Piritu - 1.000.00025-01-2014 22:19:49 // 46727
GTPeti25-01-2014 22:19:14 // 46726
Pontosan így látom. A Hetesben amúgy az jön be igazán, hogy elöl-hátul kettős lengőkaros a futóműve. Ettől olyan jó vezetni a tömege ellenére. Az más kérdés, hogy pályán kívül valószínűleg egy kínszenvedés lehet egy akkora autó.
Liquid25-01-2014 22:14:26 // 46725
így van, azé az V8 :)
Mindig is bejöttek a bimmerek, csak ha BMW-m lenne, akkor én lennék a kecseg béemvés, így meg csak lüke Alfás vagyok :)
Mindig is bejöttek a bimmerek, csak ha BMW-m lenne, akkor én lennék a kecseg béemvés, így meg csak lüke Alfás vagyok :)
GTPeti25-01-2014 22:12:41 // 46724
Bajor ide v. oda, egy 740d azért nem sz...al gurigázik. :)
Liquid25-01-2014 22:11:47 // 46723
Ma délelőtt Csöritől hazajövet egy 740D-t értem utol, addig olyan kb. 110-120-szal ment, onnantól padlózta ahol lehetett, gondolom irritálta a 159 orra :)
Hát nem tudott elnyúlni, pedig dobott pamacsot mikor odalépett neki.
Aztán megnézem, hogy 260Le és 2 tonna, tehát nagyjából egál lehetett.
Hát nem tudott elnyúlni, pedig dobott pamacsot mikor odalépett neki.
Aztán megnézem, hogy 260Le és 2 tonna, tehát nagyjából egál lehetett.
Liquid25-01-2014 21:55:54 // 46722
hát lehet hogy az a különbség hogy Te kicsit többet mászkálsz km-ben mint én és ráadásul ismeretlen utak %-a is jóval több.
Piritu - 1.000.00025-01-2014 21:51:27 // 46721
Igazából mindig olyan szakaszokon volt baj, ahol nem számítottam lyukra. A szar utakon eleve másképp (lassabban) hajt az ember.
Viszont, amikor a jó utat keresztben - jelölés nélkül - felvágják, akkor dönt, hogy mi mit bír ki. Főleg, amikor a túlsó oldalán nekicsattansz a peremnek. (Ez Bulgáriában kb egy lépcsőfoknyi volt a kiemelt híd miatt.)
Viszont, amikor a jó utat keresztben - jelölés nélkül - felvágják, akkor dönt, hogy mi mit bír ki. Főleg, amikor a túlsó oldalán nekicsattansz a peremnek. (Ez Bulgáriában kb egy lépcsőfoknyi volt a kiemelt híd miatt.)
Piritu - 1.000.00025-01-2014 21:47:13 // 46720
Magam is keresem a magyarázatot, de csak ez "van". Világ életemben óvatos sofőr voltam.
Másképp nem tudom magyarázni, hogy a 147/156-on használt 215/45x17 miért volt állandóan problémás, a 205/55x16 a 156-on és a 225/50x17 a 159-en miért nem. (Magasság: 97 mm - 112,75 mm - 112,5 mm)
Másképp nem tudom magyarázni, hogy a 147/156-on használt 215/45x17 miért volt állandóan problémás, a 205/55x16 a 156-on és a 225/50x17 a 159-en miért nem. (Magasság: 97 mm - 112,75 mm - 112,5 mm)
Liquid25-01-2014 21:36:29 // 46719
nade Bulgáriára azé nem kell felkészülni. A Selénia Rally-n jártunk pár "érdekes" helyen, mártmin útminőségileg, és semmi gond nem volt. Ésszel kell közlekedni.
Nem foglak tudni meggyőzni, mint te se engem (ez a szép benne) :)
Nem foglak tudni meggyőzni, mint te se engem (ez a szép benne) :)
Liquid25-01-2014 21:34:28 // 46718
ha gondolod viszem a GTI-s haverodat egy kört és meglátja a különbséget :)
Hozzáteszem, hogy nem leszólni akarom, a 150 lovas is megy úgy mint az átlag konkurencia.
Hozzáteszem, hogy nem leszólni akarom, a 150 lovas is megy úgy mint az átlag konkurencia.
Piritu - 1.000.00025-01-2014 21:32:21 // 46717
97 vs 112-t írtam. :-P
Másfél centi sokszor, sokat jelent. Nekem pl azt, hogy az előző 50 ezren sok gumimba és felnijavításomba került, az utóbbi 124-en "csak" 4 gumiba, de azt is a Bulgár útnak köszönhetem.
Másfél centi sokszor, sokat jelent. Nekem pl azt, hogy az előző 50 ezren sok gumimba és felnijavításomba került, az utóbbi 124-en "csak" 4 gumiba, de azt is a Bulgár útnak köszönhetem.
Erhard 242 (Pure Energy)25-01-2014 21:30:14 // 46716
inkább 50 :P vigyél egy kőrt majd én kérdezem miért nem megyünk már :DDD
Piritu - 1.000.00025-01-2014 21:28:50 // 46715
Az oldala megint más tészta, az bármivel, bármikor :-(
mizooo25-01-2014 21:26:10 // 46714
Nekem a 150 lovasra még senki sem mondta h nem megy. Sőt a Golf GTI-s haverom jobb 1ből azt mondta kb "úgy megy mint a GTI", na persze mondtam :D... Minek hasonlítod össze a 2.4-el 30-40 LE különbség az nem csekély!
Liquid25-01-2014 21:15:26 // 46713
ezt viszont nem tudod azzal kivédeni , hogy mondjuk 99 helyett 102mm a gumi, mert a kátyúk bizony változó mélységűek, és inkább mélyebbek mint sekélyebbek :)
Erhard 242 (Pure Energy)25-01-2014 21:14:25 // 46712
nekünk a cégesen 14"-es gumi van kihasította oldalt a kátyú :( még jó hogy fizetjük a súlyadót a teherautók meg az útdíjat...
Piritu - 1.000.00025-01-2014 21:11:14 // 46711
Tapasztalatom szerint akkor van baj, ha a lyuk pereme magasabb a gumi vastagságánál. Ilyenkor tud becsípődni a gumi és a pofont a felni kapja direktben.
Liquid25-01-2014 21:08:05 // 46710
nem raktad alacsonyra a lécet :)
Liquid25-01-2014 21:04:37 // 46708
ebben az esetben tökmindegy mi lett volna a keréken, még a tömör gumi is lehet hogy adelett volna :)
Liquid25-01-2014 21:03:54 // 46707
én semmi rosszat nem tapasztaltam, a gyári ültetett SX UNO-m sokkal jobban rázott :)
Szóval nem kell parázni, nem rázza ki az ember belét, és nem is nagyon sérülékeny. Eddig semmi gondom vele, pedig láttam már közelről pár jellemző útszakaszt.
Okés tankcsapdába nem hajtottam eddig, de akkor úgyis gancegál.
Szóval nem kell parázni, nem rázza ki az ember belét, és nem is nagyon sérülékeny. Eddig semmi gondom vele, pedig láttam már közelről pár jellemző útszakaszt.
Okés tankcsapdába nem hajtottam eddig, de akkor úgyis gancegál.
Erhard 242 (Pure Energy)25-01-2014 21:02:34 // 46706
áhh sajnos csak egy TI 2,4 Brera egy nehéz küldetés... nagyon kevés van belőle :((((
Dömpi (il dottore)25-01-2014 21:00:30 // 46705
te gyorskezű :-)
'''''25-01-2014 21:00:08 // 46704
Csak nem a rég áhított brerára találtál?
Dömpi (il dottore)25-01-2014 21:00:07 // 46703
csak suttogva - brera?
Erhard 242 (Pure Energy)25-01-2014 20:59:05 // 46702
csak halkan mondom folyamatban :P
'''''25-01-2014 20:57:26 // 46701
Csak halkan kérdezem,akkor nincs is alfád? :-)
Erhard 242 (Pure Energy)25-01-2014 20:47:24 // 46700
nincs
'''''25-01-2014 20:41:27 // 46699
Megvan még?
Erhard 242 (Pure Energy)25-01-2014 20:29:46 // 46697
mikor próbálták a 170 lovas 59-et kérdezték miért nem megy az autó biztos hibája van átültem a bal egybe és elkezdtem forgatni mondtam sajnos az euró 5 ilyen 2000 felett kell pörgetni a turbó 1.6-ig kimegy, hiba nincs, csodálkozni nem kell nehéz autó hiába az ennyi ló...azt már csak magamban jegyeztem meg "te alfások istene, milyen messze vagy a 2,4-től...a herélttől :)"
Erhard 242 (Pure Energy)25-01-2014 20:23:36 // 46696
a kátyú kiszaggatja a 13-as kereket is sőt minél virslibb egy gumi annál veszélyesebb a széles gumi sok kis úthibát befed
Dömpi (il dottore)25-01-2014 20:21:15 // 46695
úgy felchippelve, mint az enyém, teljesen jó a 8V - kérdezd droberto-t
a brera felnik is eglsz jól mutatnak alatta
a brera felnik is eglsz jól mutatnak alatta
danikab6225-01-2014 20:19:44 // 46694
Engem érdekelne :)
Dömpi (il dottore)25-01-2014 20:18:04 // 46693
emlékeztetnélek :-(
Pityukoma25-01-2014 19:29:55 // 46692
Szerintem nagyon pöpec. Én mindenképpen megnézném ha most keresnék 59-et.
Vermacy25-01-2014 18:33:00 // 46691
8V-től (és színtől) eltekintve ...
A fehérvári BMW szalon elismert. F*ssal nem foglalkoznak. Mindenképpen érdemes megnézni. Én legalább egy vezérlés cserét alkudnék...
A fehérvári BMW szalon elismert. F*ssal nem foglalkoznak. Mindenképpen érdemes megnézni. Én legalább egy vezérlés cserét alkudnék...
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
397
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?