Forum >> 159

Piritu - 1.000.00017-04-2014 18:55:14 // 51965
No, nekem ezért van kizárólag fű az udvaron. A fűnyíró trakeszon körbe-körbe járva nem fájdul meg az ember dereka. Ja, és kényelmesen lehet sört inni menet közben :-)
Dömpi (il dottore)17-04-2014 18:53:16 // 51964
Fizikai munka közben sok időm van járatni az agyam. Általában ilyenkor különféle eszmefuttatások, elméletek futnak át az agyamon. Ttudom hülye vagyok, de most nem ez a lényeg, máshová akarok kilyukadni.
Na szóval, rádöbbentem az alfás lét, mint olyan szociálpszichológiai magyarázatára.
Merthogy miért is pont Magyarországon ilyen erős az alfás közösség, akiknek a tagjai érzelmileg erősen kötődnek szeretetük négykerekű tárgyához.
Ennek lehetséges oka, hogy mi magyarok ősi lovasnemzet vagyunk. Az őseink úgy szerették lovaikat, mint mi az alfáinkat.
Tehát azok, akik alfások, megszállott alfások, azokban vélhetőleg az ősi lovasnemzet génjei dominálnak.

...jó, tudom, túl fáradt vagyok, és pihenjek inkább!
Piritu - 1.000.00017-04-2014 18:53:00 // 51963
Egyszerű. Mérsz egy 0-100-at :-)
Dömpi (il dottore)17-04-2014 18:43:50 // 51962
Azért a 8V és a 16V között van 30 LE, roszabb esetben, ha a 8V belga, akkor akár 35 is.
Azt azért érezni szerintem.
mizooo17-04-2014 18:42:19 // 51961
Az érzés egy furcsa dolog :) nekem a Golf GTI-s haver mondta, hogy " Érzésre" úgy megy az 1.9 16V mint a GTI. Egymás mellett lehet lenne valamennyi különbség közöttük.
Dömpi (il dottore)17-04-2014 18:37:10 // 51960
OFF
Ma itthon voltam szabadságon. Úgy elfáradtam, mint az igásló és úgy érzem magam mint egy kivert kutya.
Berotáltam a nagyi kertjét, utána a sajátomat, kigereblyéztem, földiepret ültettem, no meg muskátlikat a virágládákba, és még fát is vágtam.
A sarkam már hetek óta be van gyulladva, délutánra már minden lépésnél ordítani tudtam volna. A derekamról már ne is beszéljünk
De sajna olyan vagyok, hogy ha valamit aznapra betervezek, akkor nincs az a fájdalom és fáradság, ami visszatarthat a terv teljesítésétől.
Most ülök és azon gondolkodom, hogyan kellene megmozdulni ... (máskor inkább megyek dolgozni)
ON
tdemeter17-04-2014 18:35:18 // 51959
Azt honnan lehet tudni, hogy a gepet esetleg csippeltek-e?
1 honapja van meg es amikor elmentem vele ide a helyi alfa magushoz akkor kiprobalta, mondvan, hogy meg sohasem vezetett 8v-t, csak 16-ot.
Azt mondta, hogy erzesre semmivel sem megy rosszabbul mint a 16.
Lehet az enyem sem gyari?
Dömpi (il dottore)17-04-2014 18:23:39 // 51958
Az féltengely lesz....átéltem.
Dömpi (il dottore)17-04-2014 18:16:14 // 51957
A 215/55 R16-tal nem a 185 volt a vége, csak addig toltam. De még ment volna simán.

Nem az az érdekes, hanem az, hogy a minap a nagykerekekkel 165-nél padlón volt a gázpedál és úgy éreztem nem akar többet menni...de lehet tényleg erős szembeszél volt.
_ÁRPÁD_17-04-2014 18:14:17 // 51956
Köszönöm szépen!
Dömpi (il dottore)17-04-2014 18:13:37 // 51955
Városban nem.
Dömpi (il dottore)17-04-2014 18:12:41 // 51954
Lehet, igazad van. Tegnapelőtt bazi nagy szél volt, és lehet, hogy szemből féloldalt kapta. Annyira nem figyeltem.
Majd szélcsendes időben megnézem újra.

Amúgy az a f@sza, hogy a 205/55 R16-tól a 235/40 ZR-ig minden GYÁRI méret. De akkor melyikhez van belőve az óra pontossága?
Piritu - 1.000.00017-04-2014 18:12:31 // 51953
A kárpit leszerelése: klatty
_ÁRPÁD_17-04-2014 18:05:56 // 51952
Sziasztok! Valaki esetleg tudja fejből van esetleg még csavar amit ki kell szednem a hátsó-ajtó kárpit leszedéséhez? Ami kint van:
-alul 3db
-belső kilincsnél 1db
-és a "fogantyú" alatt 2db

Csak a patentok fogják vagy a hangszóróknál is található csavar?
Graben&Zsu17-04-2014 17:51:25 // 51951
Szééép!
A beszerelésre figyelj oda,stekkerek nagyon törékenyek!
Grat.

Nagyon kényelmes és jó a fogása! :D
zoltankublik17-04-2014 17:46:19 // 51950
Hali, na mit vettem ma?
Graben&Zsu17-04-2014 17:32:47 // 51949
Tele tanktól tele tankig -2dl-el többet mutat a computer!
Igy 6,7-el számoltam / 100km
Én maximálisan elégedett vagyok vele!
Graben&Zsu17-04-2014 17:30:53 // 51948
Gumi ügyben szeretnék segítséget nyújtani az érintett cartársaknak!

Dilemában voltam,de maximális elégedettséggel kell kijelentenem hogy pozitív csalódás ért!

Paraméterek: 235/35 ZR19 91Y XL Infinity EcoMAX
Infinity EcoMax

-Komfort 95% (nagyon jó)
-Tapadás 95% (nagyon jó)
-Takarékosság 100% (kiváló)
- Zaj 100% (kiváló)
- Fékezési jellemzők 95% (200-ról dinamikus fékezésnél is kiválóan tartja a nyomvonalat,nem nyúlik,rángat,mászik)
-Oldalfal 100% (brutálisan tart)
- Gumikopás 95%
Giuntini17-04-2014 17:24:00 // 51947
Ez valódi átlag? Úgy értem kiszámoltad tele tanknál vagy a computer szerint? Nekem kevésnek tűnik, mindegyikünknek akinek 2.4 van többet eszik. Nekem még az automata rádob de a kézi váltósoknál is ennél többet fogyaszt. Nekem is a comp szerint kevesebbet mutat a valódi értéknél, mert rajta van a 2011-es frissítés.
vzolee17-04-2014 17:21:38 // 51946
OFF

ha már az Octaviasokról van szó:
LINK
Graben&Zsu17-04-2014 17:19:15 // 51945
19" (235/35 ZR19) 2fő és pár kölyök kutya...... :D
Autópálya 95%-ban

- full general (MOTOR ki,szívósor takarítva,DPF off,ledugózva,optimalizált szoftware,új kuplung,friss olajcsere,)
-35/35-ös ültetés,nyári kerekek fel.
-westfalia horog fel.

Nagy projekten esett át,de megérdemli!

Anya átlag 5,8liter/100km-el jár vele(80-100km között)
:)
Giuntini17-04-2014 17:16:02 // 51944
Szerintem kevés hely van Európában, ahol bunkóbb a vezetési stílus mint Magyarhonban.
Akinek drága terepjárója van azért, akinek olcsó autója van azért, akinek hót átlagautója van az meg azért. Semmiféle partnerség együttélés a forgalomban nincs. Én nagyon sokat voltam Rómában, mindenhová autóval jártam, kívülről szemlélve sokszor kaotikusnak tűnik, de belülről egész más, csak meg kell szokni, és alkalmazkodni kell hozzá. Nem nehéz átsorolni egy másik sávba csak határozottnak kell lenni. És nincs tötymörgés ha zöldre vált a lámpa akkor rögtön indulás van. A karcok és a meghúzások azért vannak az autókon, mert a legkisebb rést is megtalálják, néha nem sikerül. Viszont olyan durva balesetek a városban nincsenek mint Budapesten. Itt viszont ha beáll egy Octavia vagy Focus (Dömpi kedvencei), az már rögtön sandít a szeme sarkából az Alfára hogy majd ő megmutatja. Engem meg ki kéne tüntetni, és megadom nekik az örömet. Szerintem égés lenne leállni velük, meg kinőttem rég abból a korosztályból. Régen amikor nagy Polskim volt, imádtam a Ladásokat szívatni, de az rég volt.
mizooo17-04-2014 17:03:07 // 51943
HM :) nekem is ennyi szokott lenni az átlagom tizedre :)
Erhard 242 (Pure Energy)17-04-2014 16:14:07 // 51941
kb olyan nehéz mint az 59 tehát családias
Graben&Zsu17-04-2014 16:02:34 // 51940
Ajka-----> Calais(F)-------->Preston(GB)------->Luxemburg(L)------->Ajka

Egy kis túra,143km/h átlagsebesség mellett!
Shadin17-04-2014 15:55:00 // 51939
Gyanítom én is
Liquid17-04-2014 15:09:06 // 51938
hát az valszeg ezután is fog :(
Shadin17-04-2014 14:56:24 // 51937
Az Insignia melyik kategória? Mert nehezebb. Nem?
Shadin17-04-2014 14:51:06 // 51936
Engem folyamatosan szopatott egy Leon FR :-( Mióta meg van írva az Alfa, nem találkoztam vele még.
Shadin17-04-2014 14:44:26 // 51935
Furi, mert 2000 fordulat környékén magasabb sebesség fokozatban csinálja padlógáznál, és azt érzem, hogy ilyenkor elkezdi rázni a kasztnit. Lehet hogy nem kuplung, mert a fordulatszám nem száll el. droberto cartárs is érez hasonlót a Novitek dobozzal.
VKG699!!! (4x156+75)17-04-2014 14:31:07 // 51934
Igen, itt is elég komolyan rendet tesznek. Ráadásul ott van nekik a mobil iroda (pl Tornyosnémeti után közvetlenül) a Sprinterbe berendezve, a kész jegyzőkönyvet is kinyomtatják. Én eddig csak hallomásból tudom, meg láttam két alkalommal is, hogy hogy zajlik az ilyen, de nem szeretném átélni.
VKG699!!! (4x156+75)17-04-2014 14:28:43 // 51933
Nem azt mondom, hanem, hogy ha én egy ilyet meglátnék a tükörben, rögtön pánikba esnék :)))
GTPeti17-04-2014 14:15:20 // 51932
Egy fekete autónál még el is hiszik, hogy teki-katona vagy. B)
Liquid17-04-2014 14:12:00 // 51931
ez nagyonzsír :) rendelek egyet
vzolee17-04-2014 14:05:36 // 51930
Gyakorlatilag csak a leállósáv használható 120-130 körüli tempónál...
David | Centocinquantanove17-04-2014 13:57:29 // 51929
Igen, igazad van, én is a magamét elsősorban a pályára értettem.
Grando17-04-2014 13:30:35 // 51928
Sirály! :D
Zsolt15517-04-2014 13:21:05 // 51927
Mondjuk Pozsony és Prága között elég rossz állapotú a külsősáv. Egyszerűen szétrázza az autót.
GTPeti17-04-2014 12:51:37 // 51926
A németeknél két dolog zavar a közlekedésben. Ez a pályás elsőbbség-nemmegadás volt az egyik, a másik hasonló csak városban. Jössz 50+ -szal az utcában, látnak, de simán kikanyarodnak eléd pl. a Lidl-parkolóból. Nem érdekli őket, hogy utánad nem jön senki. Ez tök bevett dolog. Ugyanígy, bekanyarodik eléd a 40-nel poroszkáló tata, nem zavarja, hogy épp egy sportautó elé vágott be, aki gyorsabban haladna. Ez pl. Mo-n legtöbbször nem így van, bár összességében azért rosszabb a morál.
David | Centocinquantanove17-04-2014 12:47:07 // 51925
Talán a németeknél a legjobb a helyzet ilyen szempontból, talán ott tudják a legjobban, hogy hogy kell közlekedni.

Számomra az a borzasztó, hogy pl az osztrák pályarendőr is azért bírságol, mert előzés után ha visszamész a szélsőbe nem indexelsz jobbra, amíg a sok bárgyú 80-90-el evickél bent, közben meg majszolja a szendvicsét és az nem büntetendő szerintük.
GTPeti17-04-2014 12:41:01 // 51924
Én még ilyet sosem láttam, pedig megtettem kb. 50ekm-et a német pályán. Olyat viszont ezret, hogy a botorkáló vadbarmok kijönnek eléd a belsőbe.
David | Centocinquantanove17-04-2014 12:35:17 // 51923
Németeknél sem viccelnek túl sokat ezzel. Follow me táblácska hátra kitesz, mehetsz utána. A múltkor a szemem előtt hajtogatták rá a csávót (nem németajkú volt) a saját motorháztetőjére a pihenőben 2 civilruhás fegyveres pályarendőr. Tiszta kobra 11 volt a két csávó.
Hogy mi volt a bűne azt nem tudtuk, de valszeg nem tudott viselkedni a pályán. :)
GTPeti17-04-2014 12:11:39 // 51922
Az, hogy 190-nel tolja vagy, hogy 2mp-re bekapcsolsz egy oldalról szinte nem látható lámpát, az nem ugyanaz. Abban igazad van, hogy rizikó (mint minden a 130-on kívül). Én nem élek ilyenekkel, de a kérdés nem is ez volt. Hanem, hogy mivel lehet sávváltásra bírni egy bennragadt autót.
Liquid17-04-2014 11:58:57 // 51920
neba'... :) ezt hol lehet kapni? kell :)
vzolee17-04-2014 11:49:23 // 51919
A cseh autópályán a leállósávban mentünk, mert ott nem rázott annyira.
mex8617-04-2014 11:47:53 // 51918
cseheknél rendszeresen kivülröl elözünk...
nem tudsz velük mit kezdeni, birkäk...
ma is lesz részünk benne, megyünk haza, juhuuuu
vzolee17-04-2014 11:46:42 // 51917
A kapaszkodó sávra meg azt hiszik, hogy csak és kizárólag a kamionok használhatják...
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.