Forum >> 159
David | Centocinquantanove15-05-2014 09:11:10 // 53370
Kétségkívül talán a legelegánsabb a fekete, de én még olyan 159-et nem láttam ami ne lett volna szép a színe miatt. Mondjuk a sorban a kéket tenném leghátra, szerintem a kék színt nem sikerült eltalálniuk. A fehér is kimondottan gyönyörű kontrasztos, de egy citromsárgára is kiváncsi lennék, csakhogy mit mutat... :)
Giuntini15-05-2014 09:07:36 // 53369
Már aznap látszódik rajta a por. De akkor is a legjobban mutat a 159-en. Legalábbis szerintem.
David | Centocinquantanove15-05-2014 09:03:37 // 53368
Azért a fekete sem egyszerű... :)
Addig szép, amig megmosod és egyszer rá nem csepereg az eső :D Utána már minden nagyon meglátszik rajta.
Persze, amikor tiszta akkor az egyik legszebb a fekete autó csillogó krómrészekkel. Praktikussági szempontból egy grigio-ra simán elcserélném :)
Addig szép, amig megmosod és egyszer rá nem csepereg az eső :D Utána már minden nagyon meglátszik rajta.
Persze, amikor tiszta akkor az egyik legszebb a fekete autó csillogó krómrészekkel. Praktikussági szempontból egy grigio-ra simán elcserélném :)
Giuntini15-05-2014 09:02:46 // 53367
Igen, így gondolom én is. Az egykori céges autók között nagyon jók is akadnak. Ezek főnöki autók voltak, és nagyon jól voltak szervizelve. Mielőtt vettem az autót csak ilyeneket kerestem. Tudom, mert pl. az egyik olasz barátom 164-es Alfájában annak idején, még szinte tökéletesen működött a kuplung, de mégis 150ezer kilométernél cseréltette. Tavaly nyáron találtam egy bizalomgerjesztő sw2.4 aut.-ot, az auto scout-on, céges felsővezetői autó volt 180000km-el garanciával 8000€-ért. Gondoltam, kimegyek megnézni, Velence mellé, de közbejött az autóm amit megvettem, és nem bántam meg, még ha kellett is rákölteni. Ez is céges autó volt, Ausztriában, három év alatt beletettek 120000km-t, majd utána eladták magánszemélynek. Ha céges lett volna végig, biztos nem kellett volna ráköltenem. Bár ebbe az árba én belekalkuláltam a sejthető futómű hibákat. Egy 2,4 aut-nál nem kell félni a magas kilométer futástól, még ha folyamatosan küldték autópályán 180-al, hiszen ezek erre vannak méretezve, az automata miatt pedig nem lehet szétforgatni a motort. Ha bevallják a nagy futásteljesítményt, azzal semmi gond, a tekergetéssel van a baj.
Erhard 242 (Pure Energy)15-05-2014 08:38:51 // 53366
mióta lenin pilóta :) mindig is az volt csak mivel telibe fújták a pajzs mögötti fekete betétet elfelejtették vissza tenni
.......................15-05-2014 08:31:57 // 53365
.......................15-05-2014 08:26:14 // 53364
a pajzs mögött a lökös mióta színrefújt ?
de miért is akarsz pirosat?
kifakul a napon ,nagyon kényes fényezés
mivel az emlitett gép elöl biztos fényezve volt ,nagyon meg kell nézni ,hogy sikerült e eltalálni a gyári pirosat
a fekete sokkal egyszerübb ,nem tetszik ?
ennyiért fekete TI t is kapsz 19 zolos kerékkel
de miért is akarsz pirosat?
kifakul a napon ,nagyon kényes fényezés
mivel az emlitett gép elöl biztos fényezve volt ,nagyon meg kell nézni ,hogy sikerült e eltalálni a gyári pirosat
a fekete sokkal egyszerübb ,nem tetszik ?
ennyiért fekete TI t is kapsz 19 zolos kerékkel
Erhard 242 (Pure Energy)15-05-2014 08:14:45 // 53363
úgy van, hogy nem magán embertől vesznek ha nem leadott lízinges autókat, azok eleve olcsóbbak mivel nem adnak rá garit pl...
vzsiros15-05-2014 08:02:42 // 53362
hogy a fenébe kell a bluetooth-al csatlakoztatott telefon speciális hangjainak a default hangerejét az egy milliomod részére csökkenteni? ;-)
mind a tárcsázási hang, mind a kicsöngés hang, valamint ha hívnak olyan 100 ezer decibelen szól. Autópályán, 160al ha valaki megcsörget, az olyan ijedelmet okoz, hogy rögtön 4 sávot váltok... :(
Nem hiszem, hogy ennek így kellene lennie, valahogy tuti le lehet venni ezeket az alap hangerőket a béka segge alá...
mind a tárcsázási hang, mind a kicsöngés hang, valamint ha hívnak olyan 100 ezer decibelen szól. Autópályán, 160al ha valaki megcsörget, az olyan ijedelmet okoz, hogy rögtön 4 sávot váltok... :(
Nem hiszem, hogy ennek így kellene lennie, valahogy tuti le lehet venni ezeket az alap hangerőket a béka segge alá...
droberto14-05-2014 22:48:44 // 53361
Azt vedd azért figylembe, hogy a neppereknek a mobile, az autoscount a kezdőlapja. Ha felkerül egy olcsó vétel (amit nem árulni, hanem eladni akarnak), arra egyből ugranak.
Giuntini14-05-2014 22:07:56 // 53360
Akkor Olaszországban ismét emelkedett a kereslet. Most néztem meg kíváncsiságból, az automobile .it oldalt, csak olyanokat néztem mint az enyém, sw 2.4 Q-tronic, 6-7 ezer euroért a2007-esek mind sérült karosszériával vannak. Normális kb. 9-9500€-nál kezdődik. Az pedig itthon reg. adóval 3millió 200ezer forintnál kezdődne, és akkor nem beszéltem a behozatali költségekről. Akkor hogy is van ez?
Giuntini14-05-2014 21:40:16 // 53359
Engem is felzrikáltatok ezzel, hát megnéztem, nekem tökéletesen fut. Lehet, hogy azoknál amelyiknél nem passzol tökéletesen, valamikor levették a borítást, és nem tökéletesen lett visszarakva.
Erhard 242 (Pure Energy)14-05-2014 21:06:06 // 53358
teljesen egyet értek sokan azt hiszik vesznek egy használt autót és csak bele kell ülni esetleg egy olaj csere és ennyi, legalább az autó értékének 10-15%-át félre kell rakni a váratlan kiadásokra, automata autónál én félre raknék csak a váltóra 3 kilót ...
egyébként mindig a piac határozza meg az autó árát
egyébként mindig a piac határozza meg az autó árát
Piritu - 1.000.00014-05-2014 17:57:37 // 53357
Ahogy nézegettem az enyémet, az elemek nem illenek össze eleve. Ha a sarka fut, akkor közepe nem. Egyszerűen ennyit szántak a méretezésre. Többek közt ezért is szeretem az Alfát :-)
Joker 15614-05-2014 17:45:55 // 53356
Nah, akkor ezt is jó tudni,h. ha ilyennel találkozik az ember, akkor az nem feltétlenül azért, mert valami gányolás volt...illetve volt, csak a gyárban. :)
David | Centocinquantanove14-05-2014 17:37:33 // 53355
Közben megnéztem és az enyém sem 100-as, csak a másik oldalon. Néhány milli van benne, ellenben az anyós oldal tökéletes. Ki érti ezt... Bosszantó dolgok számomra az ilyenek, persze úgyértem hogy ez nem a használt autó hibája. Miért is nem lehet ezt normálisan összerakni a gyárban? Szállítunk be a cégemtől autóiparba ahol század milliméteren tudnak baszakodni olyan helyeken ahol aztán tényleg mindegy, itt meg van benne 6-8 milli de az nem számít?!
De végülis én azt mondom, hogy ez legyen még sokszázezer kilóméteren át az autóink legnagyobb "hibája".
De végülis én azt mondom, hogy ez legyen még sokszázezer kilóméteren át az autóink legnagyobb "hibája".
Piritu - 1.000.00014-05-2014 17:20:11 // 53354
Tévedsz, így jön ki a gyárból. Az enyém is ilyen...
Joker 15614-05-2014 15:12:11 // 53353
Áhh, és tényleg...fel sem tűnt... :)
mzo14-05-2014 15:11:31 // 53352
Ez sajnos néhány autón ilyen, nekem is van egy kis eltérés pont az anyós ülésnél, viszont a rétegvastagság mérés, valamint az ajtó borításon ablakemelő kapcsolón található dátumozásból itélve valszeg nem volt törött az elem. Ha kívülről nézem az ajtót teljesen síkban fut a hátsóval. Egyszerűen olyan minha a kárpit nem stimmelne teljesen. Annó a tc-n Winkiék ezért röhögtek egy új 59-es tesztautón, hogy az anyósülésnél a díszcsík nem stimmel a kesztyűtartó felett futó díszcsíkkal.
dev16614-05-2014 14:31:00 // 53351
Osztom. Ha nem pörgetné mindenki esztelenül visszafelé az órákat, akkor én csak nyugat-európai autókból szemezgetnék. Svájc ezek közül a legjobb. Viszont így is szerencse dolga jó autót kifogni, mert a külföldi autók törötten és/vagy visszatekerve érkeznek (regadó miatt csak így éri meg a neppernek), az itthoniak meg sokszor nincsenek korrektül karban tartva, rövid utakon, hideg motorral hajszolják őket, afrikai színvonalú utakon futnak és az üzemanyag is botrányos minőségű, ami egy modern dízel legnagyobb ellensége.
tdemeter14-05-2014 14:16:49 // 53350
De jó szemed van!:)
Szerintem mindenki nézze meg ezekután, hogy az övé szépen fut-e:)
Szerintem mindenki nézze meg ezekután, hogy az övé szépen fut-e:)
David | Centocinquantanove14-05-2014 14:08:48 // 53349
Ennél az utolsó előtti képen látszik, hogy a kesztyűtartónál lévő és az anyósajtón lévő ezüst díszcsík nem fut. Kétlem, hogy a gyárból így jött ki...
dev16614-05-2014 14:01:02 // 53348
Ha nem akarsz elmenni megnézni a távolság miatt, akkor hívd fel őket, kérj nagy felbontású képeket a szervizkönyvről emailben, utána pedig csekkold le az összes bejegyzést telefonon alvázszám alapján. Ha igazolják a dátumokat és km állásokat a szervizben, akkor akár még igaz is lehet a km állás, de még akkor is ott van a pakliban, hogy a kereskedő és a szerviz összedolgozik, de azért ez elég ritka.
Ha viszont akadékoskodnak, húzzák a szájukat akkor biztos lehetsz benne, hogy visszatekerték és meghamisították a szervizmúltat. Akkor nyugodtan elfelejtheted ezt a gépet, mert annyit nem fognak engedni, amennyiért megérné.
Én így járnék el.
Ha viszont akadékoskodnak, húzzák a szájukat akkor biztos lehetsz benne, hogy visszatekerték és meghamisították a szervizmúltat. Akkor nyugodtan elfelejtheted ezt a gépet, mert annyit nem fognak engedni, amennyiért megérné.
Én így járnék el.
tdemeter14-05-2014 13:54:45 // 53347
Hat nemtom, en ugy gondolom, hogy az itthoni peldanyok is erosen lehuzzak a mezonyt.
Svajcban pl 100x jobb utak vannak, a szabalyoza pedig nagyon szigoru. Akarkivel beszeltem mindenki azt mondta, hogy az ottani autok jok. Persze nyilvan mindenhol vannak szarok, de ha lehetne valasztzani hogy innen vagy onnan hat en biztos jobban biznek svajvban.
Svajcban pl 100x jobb utak vannak, a szabalyoza pedig nagyon szigoru. Akarkivel beszeltem mindenki azt mondta, hogy az ottani autok jok. Persze nyilvan mindenhol vannak szarok, de ha lehetne valasztzani hogy innen vagy onnan hat en biztos jobban biznek svajvban.
dev16614-05-2014 13:51:19 // 53346
az lesz az:)) én nem bántam meg, hogy másé lett a fekete aut, mert ismeretlen futású/előéletű automatát mai fejjel már nem vennék. túl nagy kockázat és nem is könnyen találsz hozzá bontott váltót, ha megadja magát (+borsos ára van).
Joker 15614-05-2014 13:38:47 // 53345
Ez így van sajnos... Nem kell messzire menni, elég megnézni a 156osok árát... Amikor elkezdték ezeket a svájci, meg belga bontószökevényeket behordozgatni, abban a pillanatban kb. 400ezret bukott minden 156 tulaj az autóján... És ugyanez az 59-nél is igaz...csak más árkategóriában.
Giuntini14-05-2014 13:32:44 // 53344
Bocs félrevezettelek, ma jobban megnéztem tényleg a plakett fémböl van. A tapintâsa miatt éreztem műanyagnak.
Giuntini14-05-2014 13:24:16 // 53343
Nincs félreértés, teljesen igazad van. Én ezeket csak àltalànosságban mondtam. Sajna a helyzet nàlunk katasztròfàlis, és a rossz àllapotù autòk letörik a jók àràt.
Joker 15614-05-2014 12:52:24 // 53342
Hát oké, most azért félreértés ne essék... Nekem nem azzal volt a bajom,h. volt néhány kavicsnyom, vagy használatból adódó kis karcok, kormányon, meg egyéb helyeken... Lehet nem sikerült visszaadnom teljesen,h. mégis milyen volt a vas... Engem sem ezek az apróságok érdekelnek...aki patika autót akar, az szalonban vegye 0 Km-esen...
Itt egyszerűen azzal van a bajom,h. ha már 3.490-be van fent, akkor azért azt reméltem,h. annak megfelelő állapotú is...nos hát, tévedtem...
Itt egyszerűen azzal van a bajom,h. ha már 3.490-be van fent, akkor azért azt reméltem,h. annak megfelelő állapotú is...nos hát, tévedtem...
tdemeter14-05-2014 12:51:57 // 53341
Igen de meg igy is szerencses vagyok.
Nalam a datum nem stimmel, de az eloeletet le tudtam nyomozni + kinezetre is oke a dolog.
Ma voltam gumisnal mert a jobb elso kerek razott, felrakattam 2 db uj good year gurigat. Ahogy leszedte a kereket volt alkalmam alanezni kicsit.
A legnokarok zsir ujak benne elol hatul,meg rajtuk van a vonalkod, a fekek szinte ujak.
Penteken viszem futomuallitasra, mert szemmel lathatolag jobban kopatatja a gumi belso peremet a kulsonel a jobb oldalon.
Nalam a datum nem stimmel, de az eloeletet le tudtam nyomozni + kinezetre is oke a dolog.
Ma voltam gumisnal mert a jobb elso kerek razott, felrakattam 2 db uj good year gurigat. Ahogy leszedte a kereket volt alkalmam alanezni kicsit.
A legnokarok zsir ujak benne elol hatul,meg rajtuk van a vonalkod, a fekek szinte ujak.
Penteken viszem futomuallitasra, mert szemmel lathatolag jobban kopatatja a gumi belso peremet a kulsonel a jobb oldalon.
Giuntini14-05-2014 12:32:03 // 53340
Még ha az autód jó állapotú, azért emlékszem nálad is volt gubanc.
Giuntini14-05-2014 12:30:14 // 53339
Igen, nagyon sok autónál valóban így van, és ez valószínűleg még legyötört is. Csak egyre kell figyelni ami a leírásokból sokszor kimarad: Ezek használt autók. A természetes használatból adódó kőfelverődések ill. a kormányon a karcok miatt nem kell megütközni. Ha valaki 159-est vesz például egy sw 2.4 jtdm aut. verzióért 11 millió fölött kellett fizetni újonnan. Amiket behoznak Magyarországra nem a jó állapotukról híresek, kevés kivételtől eltekintve. Én viszonylag korrektül vettem a kocsit, mégis több százezer forintot kellett ráköltenem. Új nyári gumik pótkerék, felső lengőkarok, két agycsapágy hátsó rugók cseréje, + szépészeti dolgok. Nagyon sokan azt írják, hogy pl a lökhárító fényezve vagy egy elem javítva volt, az autó törött. Ez hülyeség. Attól az autó egyáltalán nem számít töröttnek. De ha pl a motorháztető újra van fényezve, ott már lehet baj, egy nagy első ütés miatt. Tapasztalat, ha valaki vesz egy 159-est, mellé még tegyen félre több százezer forintot esetleges hibák javítására. És ezek nem nagy volumenű javítások. Tudomásul kell venni, hogy kint egy viszonylag jó 2007-2008-as 159 7500-9000€. Azt nem lehet Magyarországon megvenni 2200000 ft-ért. Azok valószínűleg mind törött legyalázott sumákolt járművek.
Joker 15614-05-2014 12:09:22 // 53337
Nyugi, fogják ezt is jódarabig...ez kb. egy 2.5 millás kocsi...végül is...csak 1 millával csúsztak meg :)
tdemeter14-05-2014 12:02:24 // 53336
GYÖNYÖRŰ ÁLLAPOTÚ 159 SW ELADÓ! KARCMENTES GÉPKOCSI, GARANTÁLT KM! ALFA PIROS FÉNYEZÉS, ÉLŐBEN KELL LÁTNI EZT A SZÉPSÉGET!
En az elso amit megneztem az egy olyan volt, amit ugy hirdettek, hogy "kulonlegesen megkimelt"
Szet volt dohanyozva, total karc mindenhol...
Szerintem meg most is aruljak azt.
En az elso amit megneztem az egy olyan volt, amit ugy hirdettek, hogy "kulonlegesen megkimelt"
Szet volt dohanyozva, total karc mindenhol...
Szerintem meg most is aruljak azt.
tdemeter14-05-2014 12:00:21 // 53335
Ilyenkor mindig elkepedek, hogy milyen oltari nagy makom volt a kocsival...
Az enyembe tenyleg 102.000 volt es ez jol latszott a belsejen is....
Sajnalom, hogy ennyire nyilvanvaloan hulyere vesznek mindenkit Mo-n.
Az enyembe tenyleg 102.000 volt es ez jol latszott a belsejen is....
Sajnalom, hogy ennyire nyilvanvaloan hulyere vesznek mindenkit Mo-n.
Joker 15614-05-2014 11:50:06 // 53334
Jah, azt kihagytam,h. francia a kocsi. Szervízkönyv teljesen üres.... :)
Joker 15614-05-2014 11:49:24 // 53333
Sziasztok!
Ma néztük meg ezt az autót.
Ha valaki esetleg érdeklődne, akkor leírom a tapasztalatokat, amik "véletlenül" kimaradtak az autó leírásából.
Fényezése szép az autónak, egy-két kavics van, de az hol nincs? :) Beltérben a bőr a vezetőoldalin is, meg a mitfahrerben is kopott...Kormány tiszta karc. Középkonzol a váltó mellett meg van nyomva, nagyon karcos. Hátsó üléseknél a levegőbeömlőn a gumiborítás az kb. nincs is, inkább csak foltokban. Kormány, váltógomb szarrá kopva. Akkor volt ebbe 114ezer, amikor az én 56-osomban. :) Mind a 4 fék tárcsástul,betétestül kuka...Szélvédő közepén nem kicsi kavicsfelverődés...Beindítani, kivinni nem lehetett, mert hát esik az eső... :D Nah itt röhögtem már fel... Gumik tengelyenként ugyanazok csak, és nem sokat mennének már el... És minderre jött a kereskedő,h. az árból azt a 90ezret hajlandó elengedni... :D
Remélem tudtam segíteni valakinek...
Ma néztük meg ezt az autót.
Ha valaki esetleg érdeklődne, akkor leírom a tapasztalatokat, amik "véletlenül" kimaradtak az autó leírásából.
Fényezése szép az autónak, egy-két kavics van, de az hol nincs? :) Beltérben a bőr a vezetőoldalin is, meg a mitfahrerben is kopott...Kormány tiszta karc. Középkonzol a váltó mellett meg van nyomva, nagyon karcos. Hátsó üléseknél a levegőbeömlőn a gumiborítás az kb. nincs is, inkább csak foltokban. Kormány, váltógomb szarrá kopva. Akkor volt ebbe 114ezer, amikor az én 56-osomban. :) Mind a 4 fék tárcsástul,betétestül kuka...Szélvédő közepén nem kicsi kavicsfelverődés...Beindítani, kivinni nem lehetett, mert hát esik az eső... :D Nah itt röhögtem már fel... Gumik tengelyenként ugyanazok csak, és nem sokat mennének már el... És minderre jött a kereskedő,h. az árból azt a 90ezret hajlandó elengedni... :D
Remélem tudtam segíteni valakinek...
MatthewGT14-05-2014 08:32:54 // 53331
.......................14-05-2014 07:48:35 // 53330
ezt is megkapod 50 ezer euroért mint a 4C t
csak rendes méretű,hangú,férfias izomállat ,nem úgy mint a cukorka ami 4,5 alatt van százon
csak rendes méretű,hangú,férfias izomállat ,nem úgy mint a cukorka ami 4,5 alatt van százon
KollerT14-05-2014 01:31:24 // 53329
Chianti14-05-2014 00:07:53 // 53328
Szép lett, gratula hozzá! Ősszel én is tervezek 1 kis optikai tuningot, amiben többek között az emblémák felújítása, ill. cseréje, valamint a pajzs cseréje is szerepel. Addig is figyelmesen olvasom a fórumot, meg remélem összefutunk majd pár cartárssal Alfa Cityben is... már alig várom!!! :o)
droberto13-05-2014 22:52:57 // 53327
Javaslom, hogy tegyél rá vastag rugalmas fóliát, hogy védje a kavicsoktól.
Ha lakkréteg sérül rajta, akkor hamar megindul a pusztulás.
Én így csináltam.
Ha lakkréteg sérül rajta, akkor hamar megindul a pusztulás.
Én így csináltam.
tdemeter13-05-2014 22:33:48 // 53326
A szerelomuhely topciban feldobtam egy tolatoradaros kerdest, van esetleg valaki aki tud segiteni benne? Ott sajnos ugy tunik, hogy a tobbseg csak kerdez, de senki se valszol...
Liquid13-05-2014 22:24:21 // 53325
hm, ha jobban bírja mint a fém, akkor nembaj :)
Giuntini13-05-2014 22:16:13 // 53324
Hát nem. Amit ma kaptam gyári, és a plakett is műanyag.
Liquid13-05-2014 22:02:28 // 53323
? mármint mi műanyag? Maga krómozott cucc elöl, illetve a hátsó kapcsolós váz műanyag, de maga a plakett fém. A gyári is az volt és a cseredarab is fém.
Giuntini13-05-2014 21:50:44 // 53322
Ezek szerint neked is a gyári cserèlt műanyag?
droberto13-05-2014 21:11:12 // 53321
Hogyisvanez? Az új műanyag? Fotód nincs róla?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
534
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?