Sziasztok!
Tapasztalt már valaki ilyesmit????
Lassan már 3 éve megvan a vas, eddig nem, de körülbelül 3 hónapja elkezdte ha teletankolom nem megy fel a üzemanyag szintjelző mutatója a maximumig. A tank tele lehet a beletankolt literek alapján, de a megtehető km-ek (RANGE) száma is kevés. Anno 1000 km felett irta egy tele tanknál, most 800 km körül írja. DE!!!! Ugyanannyit elmegyek egy tankkal a végén mint régen.
Mi lehet a gondja, tipp, ötlet?!
Forum >> 159
Angelo Bianco17-12-2015 21:37:54 // 75019
yani🍀17-12-2015 21:23:38 // 75018
Minden megkezdett regenerálást számol, így a megszakítottakat is.
Piritu - 1.000.00017-12-2015 21:18:25 // 75017
Az elgondolásaimban nem szerepelt ennyi papír :-)
(Árban meg igen.)
(Árban meg igen.)
Giuntini17-12-2015 20:38:02 // 75016
Mi a szösz! És elgondolásod szerint adod el?
Giuntini17-12-2015 20:37:03 // 75015
Megoldás: Hybrid 7-es busz! Ma én is elindultam a belváros felé, de előtte Sasadon voltam. A Hegyalja út már teljesen be volt állva, dobtam egy hátraarcot otthagyjam a Panteronát a Bornemissza térnél, és hybrid 7-essel megközelítettem a belvárost. még egy előny, lehet ilyenkor inni egy kis forralt bort.
Piritu - 1.000.00017-12-2015 20:12:33 // 75014
Úgy gondolom, hogy az a stílszerű, ha ő teszi közzé az eseményt :-)
Balazs8017-12-2015 18:57:02 // 75013
Köszönöm. Na pont ezt szeretném én is.
Shadin17-12-2015 17:57:27 // 75011
Logikusnak tűnt :-D
Pityukoma17-12-2015 17:41:32 // 75010
Örülök hogy nem kerül ki a látóképből :-)
Piritu - 1.000.00017-12-2015 17:36:06 // 75009
Helyes a következtetés :-)
Shadin17-12-2015 16:55:34 // 75008
Akkor jobban jártam az NJL-lel legalább a sorompók miatt :-)
Shadin17-12-2015 16:54:26 // 75007
Insider?
Piritu - 1.000.00017-12-2015 16:49:16 // 75006
Aha :-)
Szerintem a részletek majd holnap tőle...
Szerintem a részletek majd holnap tőle...
Liquid17-12-2015 16:42:56 // 75005
na, megvan az új gazda?
Piritu - 1.000.00017-12-2015 16:40:27 // 75004
Nagyon úgy néz ki, hogy a Párduc ma alszik utoljára itthon :-((
Pityukoma17-12-2015 15:27:34 // 75003
Sziasztok :-)
Mai full belvárosi csavargásom számokban: átlag sebesség 11km/h, fogyasztás: 23.4l/100km. Kb 30-50méterenkénti megállással és a végére egy parkolóház 3.emeletére felmászással. Utálom a belvárosi közlekedésnek minden formáját.
Apropó parkolóház, mélygarázs. A rendszám leolvasó kamerák a NIX helyett rendszeresen VIX-et olvasnak. Nem is lenne ezzel semmi gondom ha kifele menet is ugyanazt látnák. De nem :-( persze hogy nem akarnak kiengedni. Mögöttem meg a türelmetlen sor. Meg kell várnom amíg odajön az őr hogy kiengedjen. Az LRM-el nem voltak ilyen élményeim, pedig ott is Alfásan oldalt volt a tábla :-)
Mai full belvárosi csavargásom számokban: átlag sebesség 11km/h, fogyasztás: 23.4l/100km. Kb 30-50méterenkénti megállással és a végére egy parkolóház 3.emeletére felmászással. Utálom a belvárosi közlekedésnek minden formáját.
Apropó parkolóház, mélygarázs. A rendszám leolvasó kamerák a NIX helyett rendszeresen VIX-et olvasnak. Nem is lenne ezzel semmi gondom ha kifele menet is ugyanazt látnák. De nem :-( persze hogy nem akarnak kiengedni. Mögöttem meg a türelmetlen sor. Meg kell várnom amíg odajön az őr hogy kiengedjen. Az LRM-el nem voltak ilyen élményeim, pedig ott is Alfásan oldalt volt a tábla :-)
Csabi17-12-2015 15:20:05 // 75002
"Utolsó DPF csere km-száml., km: 153540,00
Regenerálások teljes száma: 1061.0"
144 km-enkénti regenerálás az egy kicsit gyanús...valamelyik szám "nagyot mond"....
Regenerálások teljes száma: 1061.0"
144 km-enkénti regenerálás az egy kicsit gyanús...valamelyik szám "nagyot mond"....
Giuntini17-12-2015 14:42:45 // 75001
Detto ugyanez van nálam is. Nekem is rajta van a 11-es frissítés. Nekem is kb fél litert csal.
Shadin17-12-2015 14:22:10 // 75000
Nekem a Fiat Szabónál csinálták Érden. Fél rezsi óradíj volt meg pár szöszmösszel együtt 12 gurigát fizettem.
norbi040917-12-2015 14:17:37 // 74999
Ezt a frissítést hol/kik tudják rétenni a kocsira? :) Milyen anyagi vonzata van egy ilyen beavatkozásnak? Nekem rendszeresen 100%körül kezd el regenerálni..mondjuk soha nem volt vele bajom :)
zsoltika17-12-2015 14:16:04 // 74998
Nekem 2006-os 2.4 és egyszer nekem is bedobta már a lámpát + üzenetet.
Shadin17-12-2015 14:07:27 // 74997
"A 2011-es sw. frissítés után lesz az a jelenség, hogy nem engedi 100% felé az eltömődés mértékét, hanem valahol 86% környékén indítja a regenerálást ha megfelelnek a feltételek, ha meg nem , akkor is van még X% tartalék amíg próbálkozhat. Ezáltal gyakrabban fog regenerálni, de nekem azóta egyszer sem állt meg az autó, előtte meg igen. Viszont ezután a trip fogyasztás mérése el hangolódik kicsit, 0,4-0,5 decivel kevesebbet mutat mint amennyit beletankolsz."
Balazs8017-12-2015 13:35:23 // 74996
Ezt hogy érted, hogy DPF rutinhoz volt?
David | Centocinquantanove17-12-2015 13:15:26 // 74995
Váu... tényleg... :) Köszi! :)
Piritu - 1.000.00017-12-2015 12:08:26 // 74994
Gratula a k-hoz! :-)
David | Centocinquantanove17-12-2015 10:40:30 // 74993
Shadin17-12-2015 09:39:03 // 74992
Elteszem a MES+ELM cuccot a fiókba, hogy boldogan élhessek tovább :-)
.......................17-12-2015 09:08:35 // 74991
Akkor tökéletesen mükszik:)
No para
No para
Shadin17-12-2015 08:22:22 // 74990
1.9 nem csinálta, de a 2.0 bármilyen körülmények közt megcsinálja. Amíg szét volt esve a kipufogó, pontosan lehetett hallani mikor regenerál, a kedvence a dugóban araszolás :-)
yani🍀17-12-2015 07:59:51 // 74989
Benne van az is.
Shadin17-12-2015 07:52:44 // 74988
Ebben benne lehet az elkezdett, de megszakadt regenek száma is?
Shadin17-12-2015 07:49:00 // 74987
Nálam 118000Km / 266 = 444Km.
Alig több mint a 370Km-es majd 2 hónapos átlagom.
Alig több mint a 370Km-es majd 2 hónapos átlagom.
Shadin17-12-2015 07:43:30 // 74986
Nem :-)
Shadin17-12-2015 07:42:56 // 74985
Ezt akkor írja ha volt 3 megszakadt regenerálás nem? Én ilyet még nem láttam. 1.9-en a 11-es sw frissítés pedig pont DPF rutinhoz volt. 2.0-ban sem láttam ilyet eddig, 2011-es a vas.
Shadin17-12-2015 07:40:30 // 74984
1.9-hez nekem az utolsó sw volt fent, ezt hívjuk a '11-es frissítésnek :-)
ECU ISO code: FD 86 3D 04 19
FIAT drawing number: 51812907
Hardware number: 0281013140
Hardware version: 00
Software number: 1037389890
Software version: 3442
Homologation number: 93944
ECU programming date: 08/14/2012
ECU ISO code: FD 86 3D 04 19
FIAT drawing number: 51812907
Hardware number: 0281013140
Hardware version: 00
Software number: 1037389890
Software version: 3442
Homologation number: 93944
ECU programming date: 08/14/2012
yani🍀16-12-2015 22:58:56 // 74983
Korábban volt az áramláskorlátozó szelep hiba , de volt mellette mindig egy alacsony akkufeszültség is.Meg volt lazulva a saru és valszeg indításkor dobta mindkét hibát.
A sarut letettem a kúp aljáig és ott húztam meg, így már nem tud meglazulni.
Azóta 1500 Km-t mentem vele és nem jött újra elő.
A sarut letettem a kúp aljáig és ott húztam meg, így már nem tud meglazulni.
Azóta 1500 Km-t mentem vele és nem jött újra elő.
Haddel16-12-2015 22:58:20 // 74982
Nekem már sokszor csinálta ugy ,hogy lejöttem 700 km után a pályáról ,és a ház előtt aökapuban kezd regenerálni.
.......................16-12-2015 22:52:38 // 74981
Volt valami hibakódod?
yani🍀16-12-2015 22:49:24 // 74980
Igazából kezdem elfogadni, hogy ilyen. Ha még ebben a pár napban ami az évből hátra van nem tudom eladni, akkor nem fogom tovább erőltetni a cserét. Valószínűleg nem kellene állandóan azt nézegetni, mi változott egy nap alatt az agyában. Egy átlagos használónak eszébe sem jut a motorvezérlő adatait nap mint nap olvasgatni.
.......................16-12-2015 22:42:29 // 74979
Miért olyan fétis az ha 350km után regenerál?
Csinálja meg ,aztán újra és újra
Ettől semmi baj nem történik
Mégcsak a fogyasztáson se mérhető
Csinálja meg ,aztán újra és újra
Ettől semmi baj nem történik
Mégcsak a fogyasztáson se mérhető
.......................16-12-2015 22:36:24 // 74978
Van ilyen
A mes el is tudsz regent indítani
Sőt ALFAODB vel mindent lehet menet közben is
Azzal elindíthatsz egy regent is ha úgy szeretnéd
A mes el is tudsz regent indítani
Sőt ALFAODB vel mindent lehet menet közben is
Azzal elindíthatsz egy regent is ha úgy szeretnéd
yani🍀16-12-2015 22:36:12 // 74977
Piritu ötletére visszanéztem, mi lehet annak oka, hogy ilyen alacsony a regenek közötti számított átlagtávolság. Beleszámolja a megszakított regeneket is.
Olvasott hibák: Injection Diesel Bosch EDC16C39 CF5/EOBD (eng. 1.6/1.9/2.0)
11/12/2015 05:34:38.848
Nincs tárolt hiba az egységben.
Utolsó DPF csere km-száml., km: 153540,00
Km-állás utolsó regenerálás óta, km: 494,90
Regenációk száma az utolsó olajcsere óta: 0
Utolsó regenerálások átl. hőm., Deg.C: 628,46
Átl. táv az utolsó regen. között, km: 226,00
Utolsó regenerálások átl. ideje, sec: 532,00
Elvégzett olajcserék száma (kézi): 6
Utolsó olajcsere, km: 145474.0
Váltóolaj-csere kérelem km-száml., km: 138385.0
Következő olajcsere, km: 26900.0
Olaj elhasználódás foka, %: 76,99
Km-száml. utolsó v. e. cserekor, km: 153545.58
Regenerálások teljes száma: 1061.0
Gyújt. kikapcs. megsz. regen. száma: 1
Világító DPF lámpával megtett km-ek száma: 0
Olvasott hibák: Injection Diesel Bosch EDC16C39 CF5/EOBD (eng. 1.6/1.9/2.0)
11/12/2015 05:34:38.848
Nincs tárolt hiba az egységben.
Utolsó DPF csere km-száml., km: 153540,00
Km-állás utolsó regenerálás óta, km: 494,90
Regenációk száma az utolsó olajcsere óta: 0
Utolsó regenerálások átl. hőm., Deg.C: 628,46
Átl. táv az utolsó regen. között, km: 226,00
Utolsó regenerálások átl. ideje, sec: 532,00
Elvégzett olajcserék száma (kézi): 6
Utolsó olajcsere, km: 145474.0
Váltóolaj-csere kérelem km-száml., km: 138385.0
Következő olajcsere, km: 26900.0
Olaj elhasználódás foka, %: 76,99
Km-száml. utolsó v. e. cserekor, km: 153545.58
Regenerálások teljes száma: 1061.0
Gyújt. kikapcs. megsz. regen. száma: 1
Világító DPF lámpával megtett km-ek száma: 0
.......................16-12-2015 22:34:06 // 74976
Volt már sokszor hogy a dugóban regenerált
10perc és lefut
Semmi dolgod
Megy az autó ugyanúgy mint előtte
Talán a hangja kicsit mormogósabb
Semmi baja nem lesz
10perc és lefut
Semmi dolgod
Megy az autó ugyanúgy mint előtte
Talán a hangja kicsit mormogósabb
Semmi baja nem lesz
Piritu - 1.000.00016-12-2015 22:23:48 // 74975
Piritu - 1.000.00016-12-2015 22:22:05 // 74974
A kormolás a probléma ott is. A dpf nélküli kocsikban is ott az egr-szívósor páros mint krónikus pont.
A 2*5 mellé elég gyakran megyek többet is, amit városba nem tudsz. Holnap is beugrik még pluszban 2*50 km országút, akkor regenerálhat kedvére.
A 2*5 mellé elég gyakran megyek többet is, amit városba nem tudsz. Holnap is beugrik még pluszban 2*50 km országút, akkor regenerálhat kedvére.
mzo16-12-2015 22:20:13 // 74973
Igazad van, hogy benne van tessék menni autópálya, de mi van ha nem jutsz el az autópályáig és már nyomja megint a regent a lámpánál? az autó nem fogja tudni mikor vagy pályán. Csak azt fogja nézni, hogy a hűtővíz van 80 fok? Igen? Akkor regen. Az hogy lámpánál állsz éppen, az már nem számít neki. Erről beszélek, hogy ezért lenne jó egy kapcsoló, amit csak nem lenne akkora nyűg megnyomni, tudod ahogy az ablaktörlőt, ablakemelőt, navit stb is nyomkodod amikor neked jó, de mindegy már túl van ez ragozva részemről. :)
mzo16-12-2015 22:12:39 // 74972
Az hogy egy Dpf nélküli diesel miért nem való városba nem tudom, de hát legyen.
Ha 2X5 km-ert mész hidegindítással naponta, akkor hogy is van ez a nem való erre a diesel dolog? :)
A nap mint nap ablakmosó nélküli tulajokat kicsit nehéz értelmezni, vagy csak én nem szoktam minden nap erről beszélgetni más autók tulajaival. :)) De érdekes statisztikai alap az tény.
A taxisok meg azért vágatják ki a Dpf-et mert kicsit olcsóbb mint bármilyen nemlétező programozás kitalálása, meg kapcsolók beépítése. Egy Dpf off megvan 30-40-ből. Legalábbis az 59-esnél.
És persze hogy olcsóbb, mint mint a regenek miatt szívni a dugóban. Barcelonát Bp-hez hasonlítani gazdaságilag kb mint Makó Jeruzsálemhez. Japánoknál már Toyota Mirai van, de az meg Japán. Egyébként teszem hozzá nálunk is egyre gyakrabban lehet Leaf-et meg Priust látni taxiként.
De mindettől függetlenül sztem értelmes alternatíva lenne egy menet közben manuálisan indítható regen.
Ha 2X5 km-ert mész hidegindítással naponta, akkor hogy is van ez a nem való erre a diesel dolog? :)
A nap mint nap ablakmosó nélküli tulajokat kicsit nehéz értelmezni, vagy csak én nem szoktam minden nap erről beszélgetni más autók tulajaival. :)) De érdekes statisztikai alap az tény.
A taxisok meg azért vágatják ki a Dpf-et mert kicsit olcsóbb mint bármilyen nemlétező programozás kitalálása, meg kapcsolók beépítése. Egy Dpf off megvan 30-40-ből. Legalábbis az 59-esnél.
És persze hogy olcsóbb, mint mint a regenek miatt szívni a dugóban. Barcelonát Bp-hez hasonlítani gazdaságilag kb mint Makó Jeruzsálemhez. Japánoknál már Toyota Mirai van, de az meg Japán. Egyébként teszem hozzá nálunk is egyre gyakrabban lehet Leaf-et meg Priust látni taxiként.
De mindettől függetlenül sztem értelmes alternatíva lenne egy menet közben manuálisan indítható regen.
Piritu - 1.000.00016-12-2015 21:59:20 // 74971
Piritu - 1.000.00016-12-2015 21:56:51 // 74970
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
3
Guests3
463
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?