A neten való olvasgatással az a gond, hogy mindig mindenki tudja a tutit :-)
Egyszer próbáltam így a dolog végére járni, akkor se sikerült. Bár jó móka volt :-DD
(Part II)
Forum >> 159
Piritu - 1.000.00019-12-2015 20:05:01 // 75069
Piritu - 1.000.00019-12-2015 19:56:08 // 75068
Gondolom ezt a megtett több tízezer km mondatja veled, nem a googli böngésző :-)
Lexlutor19-12-2015 19:03:02 // 75067
Gondolkodom rajta...
Erhard 242 (Pure Energy)19-12-2015 18:31:24 // 75066
Már adtam el nem volt panasz
Lexlutor19-12-2015 17:22:48 // 75065
Lehet az lesz.
159 Indigo Gray 2.4 Monster19-12-2015 16:45:17 // 75064
szerintem egy jó állapotú bontott gyárival jobban jársz . Az biztosan jó
Lexlutor19-12-2015 16:33:55 // 75063
Csak az a kérdés hogy vajon 159-é jól sikerült...
Erhard 242 (Pure Energy)19-12-2015 16:27:16 // 75062
nah megyek és lemosom a verdát és megnézem van e akciós Novitec :DDD
Erhard 242 (Pure Energy)19-12-2015 16:25:01 // 75061
érdekes ez a Depo márka, én azt hittem, hogy pár évtizedes cég, de már vagy 60 éve gyárt ... sok távol keleti és japcsi modellnek a gyári beszálítója...de tényleg néhány modellhez gyatra a minősége
Lexlutor19-12-2015 16:14:36 // 75060
Biztos lehet, de a háza megolvadt hátul. Le akartam szedni a burát , de rosszul sikerült.
159 Indigo Gray 2.4 Monster19-12-2015 15:51:44 // 75059
Nem lehet fel polírozni?
Lexlutor19-12-2015 15:46:07 // 75058
Akkor fel van adva a lecke. Most végképp nem tudom milyet vegyek...
159 Indigo Gray 2.4 Monster19-12-2015 15:38:24 // 75057
Nekem a 156-ba TYC volt, nem volt baj vele. A Bravomba Depo az egy hulladék volt, sehogy nem lehetett beállítani. Össze vissza világított. Lehet hogy a 159-nél már jobb minőségű
Lexlutor19-12-2015 15:36:27 // 75056
Te is vettél? Depot próbáltad? Olvasgattam a neten utánuk , de eléggé megoszlanak a vélemények... Bizonytalan vagyok milyet vegyek. Gondolkodtam hogy vegyek bontotatt, de esélyes hogy azok is mind meg vannak már mattulva.
.......................19-12-2015 14:58:32 // 75055
Szerintem még jobb is mint a gyári ,a gyári elég gyatra minőség
Szórtan és határozatlanul világít ,fényerő sem elég
Szórtan és határozatlanul világít ,fényerő sem elég
Lexlutor19-12-2015 14:42:11 // 75054
Helló. Nem tudjátok véletlenül az után gyártott lámpa mennyire jó? Depo-ra gondoltam tudtommal jobb mint a Tyc-es. Enyém elég matt és a lámpa tunning nem sikerült elsőre, így új kell. A kölcsön lámpán olyan jó az üveg hogy még xenon nélkül is elég jól világit.
Depo-s ködlámpám van az elég jó minőségű.
Depo-s ködlámpám van az elég jó minőségű.
Martin Kovacs19-12-2015 12:27:46 // 75053
Üdv köztünk ! :D
yani🍀19-12-2015 06:56:24 // 75052
Gratulálok! Sok örömteli km-t a Párduccal!
Kolci19-12-2015 05:07:38 // 75051
Gratulálok!
Sok örömet a bestiában, jó választottál!!
Sok örömet a bestiában, jó választottál!!
Haddel19-12-2015 00:13:37 // 75050
Gratulálok ,legyen sok örömöd a Párducban :)
Chianti18-12-2015 23:43:21 // 75049
Üdv a 159-es fedélzeten, további boldog Alfázást kívánok!
Giuntini18-12-2015 23:25:16 // 75048
Gratula hozzá! Akkor a VTT-n!
Pityukoma18-12-2015 23:00:41 // 75047
Gratulálok, sok örömteli km-t kívánok a Párduccal. Hál istennek jó kézből jó kézbe került :-) amit biztos meghálál!
Pityukoma18-12-2015 22:58:07 // 75046
Szia, gratulálok az új szerzeményhez! Legyen benne sok örömöd :-)
Liquid18-12-2015 21:39:51 // 75045
Gratula! Üdv a gépszörnyet tulajdonlók táborában! :)
Piritu - 1.000.00018-12-2015 21:33:54 // 75044
Hardy18-12-2015 20:59:18 // 75043
Sziasztok!
Gondoltam beköszönök, mert innentől kezdve ezt a topikot látogatom többet. Egy szinttel feljebb lépek. Nem akartam még de volt egy autó amit nem akartam kihagyni mivel a tulajdonosa nagyon vigyázott rá. Piritu autója hozzam költözött. Sok változás nem lesz az életébe. Talán annyi hogy kicsit kevesebbet megyek vele. De továbbra is Csöri szervizeli mint idáig.
Nagyon jó vezetni a futóműve sokkal jobb mint ami az 56 alatt volt. Iszonyúan kényelmes nekem. Ami furcsa még hogy a hátramenet pont fordítva van benne illetve mindig a hőmérőt bámulom ha meg akarom nézni a pontos időt.
Még ami meglepett hogy a kalaptarto alja nincs beburkolva. Az 56 nal ott volt egy jó nagy kárpit amit patentok fogtak fel. Pár apróság van rajta amit meg kell csinálnom hogy 100 % legyen az autó. Hétfőn megyek bontoba mert babonabol még nem hoztam el a csere darabokat.
Innen olyan helyre került ahol még talán sose ült. :-)
Gondoltam beköszönök, mert innentől kezdve ezt a topikot látogatom többet. Egy szinttel feljebb lépek. Nem akartam még de volt egy autó amit nem akartam kihagyni mivel a tulajdonosa nagyon vigyázott rá. Piritu autója hozzam költözött. Sok változás nem lesz az életébe. Talán annyi hogy kicsit kevesebbet megyek vele. De továbbra is Csöri szervizeli mint idáig.
Nagyon jó vezetni a futóműve sokkal jobb mint ami az 56 alatt volt. Iszonyúan kényelmes nekem. Ami furcsa még hogy a hátramenet pont fordítva van benne illetve mindig a hőmérőt bámulom ha meg akarom nézni a pontos időt.
Még ami meglepett hogy a kalaptarto alja nincs beburkolva. Az 56 nal ott volt egy jó nagy kárpit amit patentok fogtak fel. Pár apróság van rajta amit meg kell csinálnom hogy 100 % legyen az autó. Hétfőn megyek bontoba mert babonabol még nem hoztam el a csere darabokat.
Innen olyan helyre került ahol még talán sose ült. :-)
Erhard 242 (Pure Energy)18-12-2015 20:11:48 // 75041
szép is, megy is :) vigyázz rá
pepel18-12-2015 18:01:43 // 75040
Köszi szépen,állat a gép,szeretjük
Shadin18-12-2015 17:58:31 // 75039
Üdv itt!
Öröm és boldogság újabb őrültet tudni magunk között :-DDD
Öröm és boldogság újabb őrültet tudni magunk között :-DDD
pepel18-12-2015 17:53:33 // 75038
végül is mindegy,csak kíváncsi voltam,ha nagy távolságra indulok,akkor szoktam csak,hogy ne kelljen megállnom tankolni,köszi
Erhard 242 (Pure Energy)18-12-2015 17:51:32 // 75037
én csak egy kattanásig tankolom tele, minek kell sz@rásig csurig rakni? a TBi-vel jó esetben még tudok menni a 4L-rel 40km-et ...nem mind1? :DDD
pepel18-12-2015 17:46:09 // 75036
helló mindenki Dávid vagyok,vettünk egy 159-est1.8 tbi
olyan kérdésem lenne,hogy tankolásnál a 145 öst is úgy szoktam tankolni,hogy amikor már teli van kihúzom a csövet,és még kb 2l benzint beletankolok,de most a 159 nél kihúzom,lassan tankolom tovább,de itt van 2 pici lyuk,amin folyik vissza,ha túltankolnám,de nem a kocsi alá,most kb 4 litert is sikerült,A KÉRDÉSEM,AZ ,HOGY HOVÁ FOLYIK A BENYÓ?
olyan kérdésem lenne,hogy tankolásnál a 145 öst is úgy szoktam tankolni,hogy amikor már teli van kihúzom a csövet,és még kb 2l benzint beletankolok,de most a 159 nél kihúzom,lassan tankolom tovább,de itt van 2 pici lyuk,amin folyik vissza,ha túltankolnám,de nem a kocsi alá,most kb 4 litert is sikerült,A KÉRDÉSEM,AZ ,HOGY HOVÁ FOLYIK A BENYÓ?
Kolci18-12-2015 16:15:48 // 75035
Az már fél siker :)))))))
Piritu - 1.000.00018-12-2015 16:12:05 // 75034
Szerintem igen.
Az viszont tuti, hogy az utca végén jó felé indult el :-)))
Az viszont tuti, hogy az utca végén jó felé indult el :-)))
csAR18-12-2015 15:47:50 // 75033
Ááhh!Csak szólt:
Jóccakát -léptem...
Jóccakát -léptem...
vargadre18-12-2015 15:21:20 // 75032
Sziasztok! 159 1.9 jtdm-hez keresek huto also vizcsovet. Aki tud valahonnan esszeru aron kerem jelezze. Szolnok es kornyeke előnyben. Választokat elore is köszönöm.
Kolci18-12-2015 14:35:09 // 75031
Részvétem! De jó helyre ment nem?
Piritu - 1.000.00018-12-2015 14:07:49 // 75030
Shadin18-12-2015 13:55:33 // 75029
The dipped headlamps (earth) activation signal (stable mode) is sent to pin 4 of connector I of the Body Computer M1 from the steering column switch unit H5; the flasher activation (earth) signal (unstable mode) is, on the other hand, sent to pin 33 of connector G of the Body Computer M1.
The Body Computer M1 controls the supply for the dipped headlamps sending an earth signal to relay T2 in the junction unit in the engine compartment B1 from pin 9 of connector A of M1 which energizes relay T2: this supplies the dipped headlamps F10 (left) and F11 (right). Each circuit is protected by a fuse in the junction unit B1 : F15 for the left headlamp and F14 for the right.
Both electronic systems inside the headlamps F10 (left) and F11 (right) are supplied - pin 9 - from the INT line of junction unit B2 protected by fuse F37.
Pins 12 of the two control units are connected to one another by means of a special serial line, whilst the speedometer signal from the Body Computer M1 (pin 28 of connector B) reaches pin 10 of the junction unit located in headlamp F10.
Pins 11 of the two headlamps are connected to the diagnostic K line
The Body Computer M1 is connected via the CAN line to the instrument panel E50 to manage the "main beam headlamps" warning light.
The Body Computer M1 controls the supply for the dipped headlamps sending an earth signal to relay T2 in the junction unit in the engine compartment B1 from pin 9 of connector A of M1 which energizes relay T2: this supplies the dipped headlamps F10 (left) and F11 (right). Each circuit is protected by a fuse in the junction unit B1 : F15 for the left headlamp and F14 for the right.
Both electronic systems inside the headlamps F10 (left) and F11 (right) are supplied - pin 9 - from the INT line of junction unit B2 protected by fuse F37.
Pins 12 of the two control units are connected to one another by means of a special serial line, whilst the speedometer signal from the Body Computer M1 (pin 28 of connector B) reaches pin 10 of the junction unit located in headlamp F10.
Pins 11 of the two headlamps are connected to the diagnostic K line
The Body Computer M1 is connected via the CAN line to the instrument panel E50 to manage the "main beam headlamps" warning light.
Shadin18-12-2015 13:50:59 // 75028
Van mert rá lehet csatlakozni MES-sel, de nem tudom hol, mert azt írja, hogy a bizti táblán/táblában van :-(
Erhard 242 (Pure Energy)18-12-2015 13:21:08 // 75027
no akkor földié lesz :))))
Roben518-12-2015 13:12:39 // 75026
Sziasztok!
A gyári xenon-nak van külön vezérlője?Ha van akkor merre??köszi....
A gyári xenon-nak van külön vezérlője?Ha van akkor merre??köszi....
Hardy18-12-2015 10:38:47 // 75024
Nyomozonak kene lenned. :-)
Marcox18-12-2015 00:16:40 // 75023
Pityukoma17-12-2015 23:47:18 // 75022
Piritu - 1.000.00017-12-2015 22:20:42 // 75021
Piritu - 1.000.00017-12-2015 21:59:34 // 75020
A szintadó hagyta el magát a tankban?
Nekem a Spiderben kellett cserélnem, mert egyre kevesebb volt az összefüggés a tényleges és a mutatott mennyiség közt.
Nekem a Spiderben kellett cserélnem, mert egyre kevesebb volt az összefüggés a tényleges és a mutatott mennyiség közt.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
544
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?