Forum >> 159
Laci8210-01-2016 19:17:24 // 76167
Az az igazság,hogy már több mint 2 éve megvan az autó de soha nem nyomtam meg az SOS gombot... :)
yani🍀10-01-2016 19:13:40 // 76166
A GSM azért kell, mert Európa kedvezőbb felében baleset esetén a 112-re elküldi a GPS koordinátákat.
yani🍀10-01-2016 19:08:46 // 76164
A blogjaim között megtalálod, én hová tettem.
Laci8210-01-2016 19:08:37 // 76163
Laci8210-01-2016 19:06:41 // 76162
droberto10-01-2016 19:02:49 // 76161
A Navos verdáknak más az antennája. Ezeknél a talpban van a GPS antenna.
droberto10-01-2016 19:01:33 // 76160
Mert az újak már navigálnak is a Dashboard kijelzőjét használva.
Laci8210-01-2016 19:01:15 // 76159
yani kérdezném,hogy a GPS antennát fel kell valahova tenni? vagy elég ha a kesztyűtartóban van???Egyenlőre csak oda tudtam tenni,mert csak ott találtam kivezetést,nem akartam nagyon megbontani a belső borítást.az a helyzet,hogy az új rádió GPS antennája ilyen menetes és nem rádugós mint ami az autóban van.ezt meg vétek lenne azért szétvágni,hogy egy ilyen tekerős bisz-baszt rátegyek....
Hardy10-01-2016 19:00:08 // 76158
Minek neki GPS Meg GSM antenna?
Shadin10-01-2016 18:59:37 // 76157
:-D
Shadin10-01-2016 18:59:04 // 76156
Szerintem csak a B&M NAV rendelkezik a plusz két bekötéssel, az USB és a MIC a kék stekkerben kell legyen.
droberto10-01-2016 18:59:02 // 76155
Ebben az esetben akkor ez Blue & Me & Nav. :)
yani🍀10-01-2016 18:58:24 // 76154
Az USB és a mic is a kábelkötegben van.
Shadin10-01-2016 18:57:11 // 76153
Jé, nekem csak a nagy kék stekker volt :-)
droberto10-01-2016 18:57:06 // 76152
A nagy kék elvileg balról jön a kormány felől (ezt nem találom), a két pici közül azt gondolom, hogy az egyik az USB aljzat, a másik pedig a csillárban levő mic csatlakozója.
yani🍀10-01-2016 18:53:44 // 76151
Ez teljesen jó. A két árnyékolt vezeték a GPS és a GSM antenna, a nagy pedig a rendszercsatlakozó.
droberto10-01-2016 18:53:28 // 76150
yani🍀10-01-2016 18:52:06 // 76149
A tükrök fűtése a hátsó ablakfűtéssel együtt kapcsolódik be.
Laci8210-01-2016 18:49:53 // 76148
Hardy10-01-2016 18:33:15 // 76147
Lehet nem kell lökost cserélni elég csak megvenni a szenzorokat. Így meg lehet spórolni 40-50.000 Ft ot meg a fenyezest.
thePupill10-01-2016 18:33:02 // 76146
Koszonom a korabbi segitseget! Ma nem mukodott a vissza pillanto tukrok futese parasodott mind a 2 lattatok mar ilyet? Mi lehet ez biztositek kiegett vagy valami mas? A tukrok full elektromosak es behajthatoak
Liquid10-01-2016 18:30:12 // 76145
Az enyémnél a széle külön van, fixen beépítve. Ricsiezt a fix darabot, megcsináltatta kárpitossal.
droberto10-01-2016 18:07:36 // 76144
Ha nekiállsz, és megtalálod a kábelt, hogy honnan jön akkor légy szíves fényképezd le. Köszi!
Kolci10-01-2016 18:05:04 // 76143
Az enyém is Hi kivitel, még én sem néztem, akkor elvileg nekem is egy dobozka kéne, meg a kesztyűtartó kábel :)
Remélem majd találok eladót.
Következő projekt majd a szenzoros lökősök lesznek előre hátulra lehetőleg szín stimmes verzióban előre lámpamosóval.
Remélem majd találok eladót.
Következő projekt majd a szenzoros lökősök lesznek előre hátulra lehetőleg szín stimmes verzióban előre lámpamosóval.
droberto10-01-2016 17:59:57 // 76142
yani🍀10-01-2016 17:50:32 // 76141
Ok. És ha dönthető, akkor egyforma?
droberto10-01-2016 17:48:36 // 76140
Nálam van a Yani, dobozkája. Az Install még várat magára, mert nem látom a dobozra menő kábel köteget a középkonzol mögött. Elvieleg ott kell lennie, mert Hi kivitel. Szétszedni, pedig még nem volt kedvem....
droberto10-01-2016 17:45:03 // 76139
Van. A hátsó üléstámla más. A Berlina általában nem dönthető, így a szélei egyben (rajta) vannak a támlán.
yani🍀10-01-2016 17:43:12 // 76138
Csak egy egység van, az ami a rádió alatt volt.
Kolci10-01-2016 17:36:06 // 76137
Értelek, nem erőszakolni akarok senkit, de ha lenne eladó akkor érdekelne.
Úgy tudom, hogy a dobozkája, a fejegységhez a bekötőkábele, és a kesztyűtartóban lévő csati adja a rendszert.
Úgy tudom, hogy a dobozkája, a fejegységhez a bekötőkábele, és a kesztyűtartóban lévő csati adja a rendszert.
Laci8210-01-2016 17:27:50 // 76136
Én csak a B&M dobozkáját (agyát) és a gyári rádiót vettem mi az autóból. a többi részét benne hagytam.A Navi részét,a csatlakozókat,kábeleket.Ezeket szerintem nem egyszerű kiszerelni.annyira meg nem szeretném megbontani az autót. mindent úgy hagytam,hogy ha kell akkor vissza tudjam alakitani a gyári állapotára.
Kolci10-01-2016 16:54:06 // 76135
Meglepve látom, hogy milyen sokan dobják ki a B&M rendszert.
Ha valakinek ezáltal feleslegessé vált, akkor szívesen megvenném.
Én használtam más autójában s nekem jól működött.
Ha valakinek ezáltal feleslegessé vált, akkor szívesen megvenném.
Én használtam más autójában s nekem jól működött.
Dömpi (il dottore)10-01-2016 15:53:29 // 76134
ez qva drága
Shadin10-01-2016 15:10:56 // 76133
Még egy fasza aktív illesztővel is próbálkoztam és semmilyen formában nem jött ki belőle torzítatlan normális hang :-(
blog...
blog...
Shadin10-01-2016 15:06:13 // 76132
Nincs osztva a bemenete, így van paraméterezve, magas fogadó oldal nagyobb hatásfok. Így nem kell alá "drága" DC-DC konverter :-( A Bose egy egyszerű autóra programozott DSP-vel rendelkező kommersz erősítő ami ha elkezt torzítani, elveszi a mélyeket pl. A 2.0-ban a nagy navival meg ~20% halkabb a vége, hogy tudjon érvényesülni a mély hang kiemelés. Cserébe dobozhangja lesz :-)
yani🍀10-01-2016 14:57:59 // 76131
Valaki nézett már bele egy ilyen Bose erősítőbe? Ha ténylegesen ez hajtja meg a hangszórókat, akkor nagy valószínűség szerint a bemenetén van egy osztó, ami visszacsökkenti a fejegység jelét. Ennek az arányán is lehetne változtatni, persze ehhez látni kellene.
Shadin10-01-2016 14:50:22 // 76130
Elvesztettem a fonalat :-(
A lényeg, hogy RCA-n nem tudod kcsit sem meghajtani a Bose-t, mert nincs benne előerősítő, erősített hangszórókimenettel meg túlhajtod. Ezért van erre kép opció, az egyik a gyári, az A2 pin meg van táplálva 12 volttal és akkor kapcsolja ki az EQ-t stb... és lefelezi az erősített kimenetet a felére. A másik a Blau osztó, ami szintén hasonlót művel. Viszont amíg az első esetben az eredmény a max. hangerőn is torzítatlan hang, addig a másodiknál kb. azonos hangerő mellett káosz-torz hang...
A lényeg, hogy RCA-n nem tudod kcsit sem meghajtani a Bose-t, mert nincs benne előerősítő, erősített hangszórókimenettel meg túlhajtod. Ezért van erre kép opció, az egyik a gyári, az A2 pin meg van táplálva 12 volttal és akkor kapcsolja ki az EQ-t stb... és lefelezi az erősített kimenetet a felére. A másik a Blau osztó, ami szintén hasonlót művel. Viszont amíg az első esetben az eredmény a max. hangerőn is torzítatlan hang, addig a másodiknál kb. azonos hangerő mellett káosz-torz hang...
David | Centocinquantanove10-01-2016 14:30:49 // 76129
Én úgy tudom, hogy van...
Laci8210-01-2016 14:04:20 // 76128
Én sem bánom túlságosan a B &M-t se a többi dolgot,egyedül a Bose rendszert sajnálom,de megoldom ezt is.Nekem sokkal jobban tetszik az új fejegység és tényleg sok mindent tud.
Liquid10-01-2016 13:54:47 // 76127
a Bose nem a legélesebb szerszám a ládában, ahogy hallom. A kormánykapcsoló nem nagy cucc, mélyet meg lehet oldani. Nálam is így van. Nem biztos hogy megcsinálnám nulláról, de így megörökölve jó cucc.
yani🍀10-01-2016 13:53:35 // 76126
Ugyan nem SW
Nem tudom van-e különbség.
Nem tudom van-e különbség.
Hardy10-01-2016 13:50:02 // 76125
Az Autohaz Budaörsöt nem ismerem de tapasztalat jo pár márka terén hogy a nagyobb gondjaimat kivétel nélkül márka szervizen kívül tudtam megoldani. Sajnos nekik kivétel nélkül beletört a bicskajuk. A Mercedestől a VW ig jo pár személy es teherautóval ez a tapasztalat.
yani🍀10-01-2016 13:47:29 // 76124
Phon, az érdi bontó. Szerintem Tatán aranyárban adják.
Hardy10-01-2016 13:45:31 // 76123
Igazából a szolgáltatások nagy részét nem használom ki. Én inkább a hang minőségre mennék ra. A B&M be a telefon tetszik meg hogy nem kell elengedni a kormányt hozza. A navi nem rossz de ha nem találok oda egy városba akkor mar régen rossz. Ott meg bekapcsolom a telefont. 1 gyári meg két telepített navi van rajta. Egész Európa területen roomingmentes 10 Gb adatforgalmam. Az android amúgy se jön be nekem.
Dömpi (il dottore)10-01-2016 13:36:42 // 76122
Valaki tudna nekem internet linket, ahol kapható komplett bőr belső 159 SW-be?
yani🍀10-01-2016 13:22:02 // 76121
Én is kidobtam a B&M és nem sajnálom. Volt benne NAV is, de az egy frissítés alkalmával egyszerűen eltűnt. Az Autóház Budaörsnél sem tudták visszaállítani. Ez után döntöttem úgy, hogy ki vele. Én is gondolkodtam a No Name és a neves gyártók típusai között. A No Namek szolgáltatás terén előnyben vannak. Ha direkt 159-be fejlesztettet választ valaki, akkor az alapból tudja a kormányvezérlést. Én nem mertem megvenni, mert féltem, hogy a hangminőség gyenge lesz. A Clariont nem bántam meg. És van benne navi, amin IGO fut. Ha van új térkép, akkor ingyen frissítem bármelyik országot.
Piritu - 1.000.00010-01-2016 13:15:58 // 76120
Ha a fejek tudnák a ráírt 40-50 Wattot, nem kellene erősítő, de nem tudják. A tápfeszültség emelése nélkül sose jön ki. Nem véletlenül van az autós erősítőkben kapcsoló üzemű tápegység.
Az a 11-12 Volt PP érték, ez kb. 4 Veff.
Az a 11-12 Volt PP érték, ez kb. 4 Veff.
Dömpi (il dottore)10-01-2016 13:09:57 // 76119
Nem adod el?
.......................10-01-2016 12:42:31 // 76118
1 előnye van ennek a megoldásnak,
Nem szedi össze a zajt a fej és bose végfok közötti kábel,így kell árnyékolt kábel
Nem szedi össze a zajt a fej és bose végfok közötti kábel,így kell árnyékolt kábel
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
467
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?