Forum >> 159

Nivan8420-01-2016 21:15:47 // 76883
Én a 156-os ketzonas digit klimaja után tudatosan vettem manuális klimas 159-et. Használhatatlan volt számomra.

Amúgy egy kollégám megdicsérte az 1.9 8v-t milyen kurva jó halk és egyenletes járása van. Neki 1,9 16v-je van a saab 9-3ban. De legalább mostmár tudom milyen egy egyenetlen alapjarat hidegben:)
Erhard 242 (Pure Energy)20-01-2016 21:14:12 // 76882
dehogy nem a 2,4ben gatyára megy sajnos
Liquid20-01-2016 21:13:26 // 76881
Nem feltétlenül, sajna ez nagy hibája ezeknek a ez auroxxxx-es dízeleknek. Megfogja a DPF, ameddig tudja, aztán ha már nem akkor késő
.......................20-01-2016 21:11:31 // 76880
Szerintem nem volt semmi baja a dpf nek,csak gondolom ez volt a bevett szokás autoszerelő körökben
Dömpi (il dottore)20-01-2016 21:01:10 // 76878
erről beszélek...ergo parasztvakítás! Ráadásul én 90%-ban egyedül ülök a kocsiban.
Következésképp pont lesz*rom, hogy kétzónás digit, vagy potméteres "egyzónás". Ha kell kellemes hűs a kocsi, ha kell meg meleg. Ennyi.
Tudod én még vezettem Dacia 1310-et :) Abban télen hideg volt, nyáron meleg, és 110-nél azt hitted széthull. Na ehhez képest az Arkangyal maga az
Liquid20-01-2016 20:56:23 // 76877
ahogy neked és nekem is kinyiffant, ne már hogy pont neked kelljen magyarázni :)
Persze hogy okozat nagyrészt, de attól még elhalálozik...
.......................20-01-2016 20:53:57 // 76876
Hogy tud tönkremenni a dpf ,egy nagy darab lyukacsos cserép az egész?
A motor égése megy rossz irányba az telíti a dpf et idő előtt
A dpf hiba csak okozat,nem ok
David | Centocinquantanove20-01-2016 20:28:19 // 76875
Ilyen tényleg nincs, hogy egyik oldal nyár a másik tél nyilván, de azért van némi különbség.
A ventilátorsebesség pl. központilag állítható csak, oldalanként nem. Ha nem kérsz levegőt az egyik oldalon, akkor a rostélyoknál kell külön elzárni.
Viszont onnantól, hogy a kívánt hőfokot külön tudod állítani, ahogy áramlik a levegő, érzetre különbözőt lehet beállítani, valójában persze tényleg nincs egetrengető különbség...
Szabolcs 15920-01-2016 20:26:52 // 76874
Részecskeszűrő telítettség 70%
Szabolcs 15920-01-2016 20:24:28 // 76873
P2085 ma ezzel fogadott a kicsike hőmérséklet érzékelő szenzor reszecskeszuro be menet nél szerintetek mit tegyek vegyek újat vagy ???
Liquid20-01-2016 20:15:35 // 76872
injektor 80e? az kicsit karcsú szerintem, a DPF simán tönkremegy városban, na jó lehet hogy az 1.9-nél nemannyira...
Még hozzátenném az EGR-t, és kettőstömegűt...
Persze ezek nem feltétlenül mennek tönkre de mivel kopóalkatrészek, ezért előbb-utóbb számolni kell velük.
Kazes☻20-01-2016 20:15:16 // 76871

:)
Piritu - 1.000.00020-01-2016 20:07:01 // 76870
"persze-persze. itt mindenki indexel. meg 50 el megy. és záróvonalon sem előznek usw... " ilyet nem mondtam. Csak úgy nagyjából egyenletes az autófajtánkénti eloszlás. Az emblémáról nem mondod meg, hogy index nélkül fog kanyarodni a sarkon, vagy se. Otthon 80% valószínűséggel eltalálod.
Erhard 242 (Pure Energy)20-01-2016 19:52:37 // 76869
ezek bontott árak?
egy új szívósor 140e, egy új DPF 100e felett van, porlasztó 85e/db, nem beszéltünk még a többi részről ami a magasnyomású rendszer részei....aztán ott a 2.0-nál ha kell cserélni a komplett EGR-t hűtőstől, mindenestől az potom 260e......
jah meg a munkadíjról sem ugye :)
.......................20-01-2016 19:22:05 // 76868
lehet hogy csak nem akart defektet ,
a bömbölöben ugy emlékszem nincs potkerék
'''''20-01-2016 19:17:40 // 76867
Ész érvekre nehéz így hagyatkozni.
Lenne megint valami új és az általában megmozgatja az ember fantáziáját.Ha megteheted,vágj bele.
Haddel20-01-2016 19:12:52 // 76866
Én se adnám el az enyémet 2.7 milla alatt.
'''''20-01-2016 19:09:32 // 76865
Nekem az is van bent.Mit szeretnél tudni róla?
Alfonis20-01-2016 19:07:41 // 76864
persze-persze. itt mindenki indexel. meg 50 el megy. és záróvonalon sem előznek usw... :D
ennek a pszichológiájáról sokat lehetne beszélni. Minden országnak megvannak a furcsaságai :P
Piritu - 1.000.00020-01-2016 18:50:20 // 76863
Az általad említett országokban nagyjából mindenki indexel, innentől nem lehet általánosítani. Ráadásul napi használatra vannak ezek a vasak, nem kompenzálásra.
Ennyi :-P
Piritu - 1.000.00020-01-2016 18:45:55 // 76862
Ha ismeretlen a hely, akkor pont azért kellene megnézni a többiekhez való helyzetét a kocsinak miután kiszálltál. Aztán lehet odébb állni. tegnap este én is megtettem idekint, mert a havas úton nem lehetett látni a felfestést rendesen a parkolóban.
Bár így jobban nagyobbítja azt a bizonyos testrészt, mert feltűnőbb.
.......................20-01-2016 18:38:43 // 76861
Megértelek hogy bosszant,de a parkoló se egy high tech,
Nuku felfestés,ahogy megadta olyan naturál álj oda ahova tudsz
Lehet először van ott,én se tudnám hogy mi a szokás
Alfonis20-01-2016 18:37:13 // 76860
hogy szuperál a váltód? :)
Alfonis20-01-2016 18:35:39 // 76859
ezt az audizást még bmw-zést annyira utálom otthon. Annyit mondják már róluk, hogy ettől lesz rosszabb. pont múltkor hallottam, hogy az audiba már nem is szerelnek indexet. az gyárilag olyan. Ezt hallják ők is aztán ha a kormányon ott a 4 karika akkor már direkt nem indexelnek... (és hány olyan sofőr van aki nem indexel és nem audiba van)
én sem indexelek mert ilyen nevet akarok az alfának is :D
érdekes, hogy ausztriában vagy németoban még sosem hallottam volna, hogy autómárkából kifolyólag lenne valaki ilyen vagy olyan....
Dömpi (il dottore)20-01-2016 18:29:37 // 76858
de minek? így is automata, nemanuális, csak nem nem digitálisan jelzi az állítólagos hőfokot. a kétzónás történet meg parasztvakítás. nekem ne akarja senki bemagyarázni, hpgy egy ilyen szűk légtér egyik oldalán lehet nyár, a másikon meg tél.
jó így ahogy van.
Laci8220-01-2016 18:03:50 // 76857
Ma reggel -11 volt.Megint pöcre indult az autó de sípolt egyet és ki írt valami hiba a DPF-nél.de mire elolvastam volna,hogy mit is ír eltünt.A további indításoknál már nem írt ki semmit.Lehet kezd megtelni??? Mostanában csak rövid távon használom.
Laci8220-01-2016 17:59:21 // 76856
Tipikus BMWs.....De az úton rosszabbak... 😊
Shadin20-01-2016 17:24:03 // 76855
Ja és attól még beállhatna a kib..ott parkolóba normálisan. Nem BMW-s lenne vazze...
Shadin20-01-2016 17:23:12 // 76854
Nekem is bejön. Csakhát sajnos többnek akar látszani egy ember egy ilyen autóval, mint aki...
.......................20-01-2016 17:18:01 // 76853
szép ez a 4 es no
Shadin20-01-2016 17:05:43 // 76852
BMW-s barátunk már a tolatókamerának sem hisz, inkább megáll az út közepén, nehogy elférjenek a kollégák :-(

Shadin20-01-2016 16:58:19 // 76851
Szívósor csere 40k, DPF sose romlik el, de ha csere akkor max 80K, injektor kompletten max 80K. Ennyiből megoldható. Ez szerintem nem horror. Egyesek (:-)) többet költenek alufelnire, EBC fékekre stb...
Nem kötekedni akarok, de azért a horrortól messze van, és nem hinném, hogy sokkal olcsóbb lenne TBi-t fenntartani.

:-)
.......................20-01-2016 16:46:39 // 76850
a passat cr cp4 hd szivattyú az horror



meg az audi 3,0 tdi 6 piezo injektor elromlik mert az olyan
,javítvatatlan ergo csere cirka 600eFt csak az alkatrész

ez nálunk nincs ám és ennek örülni kell
thePupill20-01-2016 15:52:58 // 76849
Valaki rakott már lefújószelepet 2.4 es diesel be? érdemes betenni ? valami komolyabbat gondoltam aminek nincs bohóc hangja
yani🍀20-01-2016 15:47:59 // 76848
Szívósor, injektor, DPF. Persze csak akkor, ha elromlik. A fokozott városi használat nem használ sem a szívósornak, sem a DPF.nek.
Shadin20-01-2016 15:41:54 // 76847
Mi a horror a dízel javításában?
Erhard 242 (Pure Energy)20-01-2016 15:19:54 // 76846
hát így nem is lehet össze hasonlítani az biztos teljesen más élményt ad mind a kettő autó, nincs 3L a különbség azonos használatban szerintem Hardy mondta mennyit eszik nála a 2.0 sok várossal, hát nem 6L de még csak nem is 7....
Lendkerék pl olcsóbb, mint a 2.0-hoz, injektor szerintem sose megy tönkre, sok tapasztalatom nekem sincs még 10e-et tettem bele most 125e lakik benne és csak tankolni kell...
David | Centocinquantanove20-01-2016 15:03:52 // 76845
Ne a racionalitásokat nézd.
Az Alfa az emócionális dolgokról szól elsősorban... Érzelmi alapon válassz egyet... :)
Giuntini20-01-2016 15:02:25 // 76844
Ilyenkor él a mondás; "Szép lehetsz de okos nem".
yani🍀20-01-2016 14:54:05 // 76843
Amit kinéztem az 8 hónappal fiatalabb, 15K-val kevesebb van benne, és Tbi.
Szép állapotban van, nagyobb felni, de csak 1 garnitúra. Nem tudom milyen tartós a Tbi, de abban nincs DPF. 2.0-ás van olyan ami bevallottan elment idáig 300K-át. Az enyémben most van 156K. És ott van a fogyasztás különbsége. Ha csak 3l-el számolok és csak 10K-át megyek egy évben, akkor is 100ezer/év. Ha elromlik a dízel horror a javíttatása, de nem tudom, hogy a Tbi injektora mennyit bír, és ha cserélni kell, akkor mennyibe fáj. Mindkettőben van kettőstömegű. és még sorolhatnám ide-oda az érveket.
Soha ne legyen nagyobb bajom, de nem egyszerű a döntés.
'''''20-01-2016 14:37:33 // 76842
Nehéz tanácsot adni.
Ha veszel valamit,ott a lehetőség,hogy nagyon mellényúlsz vele+ha másikat veszel,ott az átírás költség. A pozitív,hogy most megadnák az "árát" és bele ülhetnél valami újabba.

Nekem sincs semmi bajom az enyémmel csak most "beindult a vezérhangya" és jó lenne megint valami újabba beülni.
Shadin20-01-2016 14:25:04 // 76841
Másfelől meg a jelenlegi piacot alapul véve, el kell adnod, lehet hogy sose jössz ki belőle jobban :-D
csAR20-01-2016 13:56:22 // 76839
Lehetne digit klímássá alakítani?Ha igen,mi kell hozzá?
yani🍀20-01-2016 13:54:59 // 76838
Tavaly ennyiért. Idén már nem hirdettem.
'''''20-01-2016 13:52:43 // 76837
Mennyiért hirdetted?
Don Gombóc20-01-2016 13:47:34 // 76836
No meg az az 1,8 is downsizing nem ? :-)
yani🍀20-01-2016 13:46:22 // 76835
Rengeteg a pro és kontra érv mindkét oldalon.
Don Gombóc20-01-2016 13:44:06 // 76834
Akkor most nagy tipródásban vagy? :-)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.