Forum >> 164-166

medcare07-11-2018 10:26:29 // 81829
Adjon Isten!

Tudna nekem valaki egy 166 váltókulisszát váltókarral meg a hátramenet kapcsoláshoz szükséges felhúzóhüvellyel együtt küldeni? Köszönöm.
vologya[kendács mester]07-11-2018 07:59:32 // 81828
Van csak nem akaródzik bontani. Nagyon lusta lettem. Most megint annyi mindent kellene csinálni a kocsin, hogy télre inkább leteszem és veszek egy másikat (SUV 4x4). Sajnálom 30 centis hóban zavargatni szegényt, meg hát a rozsda is már belekezdett.

Rolee4606-11-2018 23:20:10 // 81827
Aztamindenit😍,nagyon szép a NagyVad😉!Gratula!👌
gecsa06-11-2018 20:54:14 // 81826
Csak van egy működőképes darabod! Meggazdagodhatnál belőle! :D
vologya[kendács mester]06-11-2018 17:11:30 // 81825
Ha lenne valahol egy elfekvőben, egy nem kopott, akkor lemodellezném és kinyomtatnám ABS -ből. Egy darabig kibírná. Addig is marad a hülyeségek nyomtatása :D

gecsa05-11-2018 16:04:47 // 81824
Már volt, aki így oldotta meg, de mennyire lett tartós, azt nem tudni. Bár, ha évente 1X meg kell ismételni, akkor már majdnem használható megoldás! :D
pettinke05-11-2018 13:36:51 // 81823
1) szokd meg, hogy nem ugrik vissza :-( a bontott az ugyanúgy kopott lesz, mint a mostani. egy időben tervben volt, hogy felöntöm valami műgyantával a kopott részeket, de aztán addig halogattam, hogy eladtam az autót :-)
2) megnézem, valami szétbombázott fényszórók vannak valahol, de nem biztos, hogy egy komplettet össze lehet rakni belőlük.
Béci Ɨ|ѯ05-11-2018 13:26:26 // 81822
Köszi mindenkinek! Holnapra van időpontom a szervizbe, hamarosan kiderül. :)
kbk03-11-2018 13:45:48 // 81821
Sziasztok!

A tegnapelőtti nap óta boldog 166 tulaj vagyok. Előtte közel 10 évig 146 volt, tehát az alfázás ismerős terep, a nagyvadazás viszont még új, és izgalmas. Az autó egy 2002-es 2.4 JTD, persze se dízelt, se kéziváltósat nem akartam, de az élet nem mindig úgy alakul, ahogy az ember szeretné, amúgy meg az együtt töltött párszáz km alatt máris igen erős pozitív benyomást tett rám, szóval... :)

Az autó egyelőre még foglalkozós, de nagy baja nincs: rozsda nincs, motor jó, fényezés az elejét kivéve még gyári. Az elejét picit megtörhették valamikor, de szerkezetileg épnek tűnik.

Na mindegy, közben elkezdtem a topicot olvasgatrni kb 2010-től visszamenőleg, persze nem betűről betűre, de nézegetem, próbálok minél több infót magamba szívni. Kézikönyvet is nyálazom átfele.

Most első körben két kérdéssel fordulnék hozzátok.

1) az indexkar vissza nem ugrós típusbaj ennél is megvan. Ezt javítani lehet/érdemes valahogy, vagy próbáljak bontottat szerezni kapásból?

2) keresek balos xenon fényszórót, mert azt az elejét ért sérülés után valaki halogénnel pótolta, egyem a szívét :) Valakinek esetleg?

berobbantam03-11-2018 08:55:45 // 81820
Szia
Nekem 56-on az a szilent adta meg magát amivel a munkahenger a pedálhoz csatlakozik.A gyári alátét helyett tettem egy jóval nagyobbat.hogy megtámassza a munkahenger szárát.Azóta jó.Ha folyamatos a probléma akkor viszont a rugó a törött.
Béci Ɨ|ѯ02-11-2018 18:53:59 // 81819
Ez igen! Gratula!
gecsa02-11-2018 15:25:41 // 81818
Pikk-pakk lelopjuk, nem gond! :D
Totti (NagyVad)02-11-2018 12:55:31 // 81816
Na fel került aztán jön a téli álom.
gecsa30-10-2018 21:29:43 // 81815
Vagy felső.
Bilux30-10-2018 10:31:30 // 81814
Akkor hasonló technikával megcsinálom.
Köszönöm mindenkinek.
Jozso5330-10-2018 09:25:32 // 81813
Szia! Nagy valoszinúséggel az alsomunkahenger csere megoldja a problémát.Már nekem is volt ilyen.Csere után minden oké.
Béci Ɨ|ѯ30-10-2018 08:58:45 // 81812
Urak, az mitől lehet, hogy néha csak félig jön vissza a kuplung pedál váltás után? Ha ilyenkor alányúlok lábbal, akkor vissza tudom igazítani a helyére és egy ideig nem is csinálja.
A kuplung pedál visszahúzó rugó lehet a ludas, vagy maga a kuplung szerkezet?
forrasr29-10-2018 20:54:01 // 81811
Igaz nem nagyfék, de nálam elengedett mindkét oldala(oberösterreichből jött ;), de vettem fékcső kulcsot hozzá, meg mielőtt a kulccsal kínoztam kapott kalapáccsal pár koccintást finoman jobbról-balról. Cseréltem mind a négyet, és egyik sem tört benn.
gecsa29-10-2018 19:31:21 // 81810
Szervizre bíztam, szívjanak vele ők. Nem volt nagy tétel.
Bilux29-10-2018 18:30:12 // 81809
Akinek nagy féknyerge van és cserélt gumifékcsövet annak könnyen engedett mindkét oldala? Félek nehogy beletörjön a nyeregbe a cső vége...
Totti (NagyVad)29-10-2018 05:56:53 // 81808
Azt azért ki hagyom. 😁
gecsa28-10-2018 20:42:03 // 81807
Kínai gumi jól feszül majd rajta! :D
Totti (NagyVad)28-10-2018 18:36:23 // 81806
Aha. De nem is nagyon jár télen a vas. Így 4 évszakos
😁🤣
gecsa28-10-2018 08:08:14 // 81805
Télinek vetted? :D
Totti (NagyVad)28-10-2018 06:59:27 // 81804
Remélem. Ma megyünk vissza Mattighofenbe hétfőn felbis kerülnek a gépre aztán jönnek a képek.
Totti (NagyVad)28-10-2018 06:56:36 // 81803
He he. 😁
Béci Ɨ|ѯ28-10-2018 05:30:46 // 81802
Tényleg nagyon szép lett, gratula! Jól fog állni a Nuvolanak. :-)
gecsa27-10-2018 22:36:12 // 81801
Most utálunk? Ja.... :D
Totti (NagyVad)26-10-2018 11:46:25 // 81799
10 év keresgélés áhitozas de végre meg van és el is keszűlt az álom felni.
gecsa18-10-2018 17:58:57 // 81798
A legegyszerűbb egy olyat venni, aminek van kódja. Van egy lengyel, aki feltöri jó pénzért, itt a fórumban többször megtalálható az elérhetősége, használd a keresőt! Márkaszervízben is megoldják egy kisebb összegért.
Jozsi es Tina18-10-2018 11:18:44 // 81797
Sziasztok van egy 166 alfa Romeo és nem tudjuk a navi es rádió kódot nem tudtok valami ötletet hol lehetne meg találni régiét tudjuk de az nem jó ezert cseréltük ki egy másikra és annak a kódját nem tudjuk előre is köszönöm a választ
Béci Ɨ|ѯ14-10-2018 17:04:47 // 81796
Hát állapota alapján inkább Matuka :-D
gecsa14-10-2018 09:42:05 // 81795
Villámmekkvín! :D
Béci Ɨ|ѯ14-10-2018 08:21:56 // 81794
Meg se lepődőm, hogy bolgár...
gecsa14-10-2018 07:17:41 // 81793
gradvolttomi13-10-2018 20:18:56 // 81792
gecsa11-10-2018 15:11:35 // 81791
...és a csőkulcson pont nem fér át a csati...
vologya[kendács mester]11-10-2018 13:35:17 // 81790
Én a Lincos -tól vettem jó áron egy készletet, amiben 3 darab ilyen fej volt. Már sok kocsit megjárt, minőségi darabok. Bár a szondát úgy is szét kell kötni fent.
vologya[kendács mester]11-10-2018 13:33:16 // 81789
Az enyém úgy be van rohadva, hogy 2 éve a polcon vannak az első szondák. Senki , sem melegen , sem hidegen nem tudta kiszedni és féltek, hogy kiszakítják a menetet az elő-katalizátorból. Majd ha bontva lesz az eleje megint, hátha valaki rászánja magát, mert én nem az biztos :D
gecsa10-10-2018 15:17:42 // 81788
Mert az nem volt berohadva. ;)
gradvolttomi10-10-2018 15:11:07 // 81787
TB simán hozzáfértem felülről 22-es (? ha jól emlékszem) csill.vill. kulccsal. Korábban ezt itt vagy a V6 topikban tárgyaltuk is... (idén április környéke?)
gecsa10-10-2018 15:02:18 // 81786
Speckó. Tb esetén mással nem volt hozzáférhető. Nem árt, ha van hosszabbítód is a hajtószárhoz. Meg erőkar, ha be lenne rohadva. Ha egyszer megindul, onnan már kézzel is jön. Meghúzáshoz meg kelleni fog mindenképp a speckó cucc a kábel miatt. Nem drága, kb 3eft. Én ezt használom:

Mr. Z10-10-2018 07:56:07 // 81785
Kell valami speckó szerszám?
gecsa09-10-2018 20:57:37 // 81784
A fenti elöl hozzáférhető, ha van hozzá szerszámod.
Mr. Z09-10-2018 20:04:52 // 81783
a csonknál az előkatalizátor vagy tököm a neve, nekem elvileg egy nagy van ugye lent katalizátor egy lambda szondával meg egy fent van a csonknál ePER szerint
gecsa09-10-2018 19:13:06 // 81782
Attól függ, hogy melyik lambdát, és attól is, hogy mennyire szeretsz szívni! :D
Atos09-10-2018 17:49:40 // 81781
Köszi szépen!
A lóerő legyen veled! :)
Mr. Z09-10-2018 17:16:36 // 81780
Lamda szondát ki lehet cserélni akna nélkül? Mennyire van szar helyen? V6

Ja és a motorhőfok és a vízhőfok gomba ami a termosztátban van az ugyan az? Vagy van valahol még egy hőfok szenzor?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.