Forum >> 164-166
W.25-10-2007 17:55:28 // 33829
Válts 2.5 V6-ra! A legjobban eltalált motor! A prosi szerint is...és Bandi bá szerint is..:))
FRob25-10-2007 17:27:48 // 33828
az a gyanúm h eléggé
már a motorolaj is eljutott a motorig.. csak az a baj hogy a levegő járatokon keresztül
megkérdeztem egy zsír gyári turbó 300e
régebben Gombóc ajánlott turbóst, oda viszem holnap gondolom majd jövőhéten valamikor tudni fogok árat hgoy mennyi, de szerintem nem az olcsóbb verzió lesz....
még amikor haver turbóját vittuk fel akor mondta a muker, hogy az alap cca 50e míg a totál tönkrevágott cca 120e
egyenlőre felkészülök a legrosszabbra...
már a motorolaj is eljutott a motorig.. csak az a baj hogy a levegő járatokon keresztül
megkérdeztem egy zsír gyári turbó 300e
régebben Gombóc ajánlott turbóst, oda viszem holnap gondolom majd jövőhéten valamikor tudni fogok árat hgoy mennyi, de szerintem nem az olcsóbb verzió lesz....
még amikor haver turbóját vittuk fel akor mondta a muker, hogy az alap cca 50e míg a totál tönkrevágott cca 120e
egyenlőre felkészülök a legrosszabbra...
FRob25-10-2007 17:25:14 // 33827
jolvan sztem holnap vagy hétfőn jön meg a cucc
úgy is csinálok gyorsan az elejébe belőlle szilenteket majd készül a fényeskép
úgy is csinálok gyorsan az elejébe belőlle szilenteket majd készül a fényeskép
Gábor16625-10-2007 17:06:27 // 33825
OK! Kíváncsi vagyok az eredményre.
Így a vastagabb és tányéros persellyel kicsit felhozza a vezérmű hangot. A tányérok közé még tudok tenni távtartót, hogy csendesedjen. De nem igazán zavaró, ezért még várok vele.
Bandi: Ami ajánlatot kaptam a gyárira annó, az horror volt.
Így a vastagabb és tányéros persellyel kicsit felhozza a vezérmű hangot. A tányérok közé még tudok tenni távtartót, hogy csendesedjen. De nem igazán zavaró, ezért még várok vele.
Bandi: Ami ajánlatot kaptam a gyárira annó, az horror volt.
FRob25-10-2007 14:58:21 // 33824
hja pont ezt raktam az enyimbe is, te ajánlottad
de ha megjön az uj szilentnek való akkor az fog bele kerülni
tutifrankó
majd csinálok rólla képeket!!
de ha megjön az uj szilentnek való akkor az fog bele kerülni
tutifrankó
majd csinálok rólla képeket!!
FRob25-10-2007 14:48:39 // 33823
na uraim megvan a hiba
mainap úgy kb fél órával ezelőtt kikönyökölt a turbóm
de úgy rendesen
úgy hogy megvan a csapágyhang tettese
mainap úgy kb fél órával ezelőtt kikönyökölt a turbóm
de úgy rendesen
úgy hogy megvan a csapágyhang tettese
András bácsi25-10-2007 12:19:59 // 33822
Nem tudom. De nem is így értettem, hanem úgy, hogy a tiedhez a gyári sem lehet nagyon veszélyes áron.
Gábor16625-10-2007 12:15:41 // 33821
Jót nevettünk.... :-)))
Gábor16625-10-2007 12:15:20 // 33820
Megnézem, hátha valakinek van az oldalán van felnyitott motorháztetős kép.
Szerinted beépíthető az enyémbe, ha találok valahol?
Szerinted beépíthető az enyémbe, ha találok valahol?
András bácsi25-10-2007 12:06:31 // 33819
A kályháé tök más, vékonyabb a rúd, mindkét fejében fix a szilent, és amotorhoz csatlakozó szögben áll.
Charlie 16625-10-2007 11:52:00 // 33818
"Bandi: A JTD miben különbözik a benzines gyáritól?"
....pl üzemanyag :):):):):):)
....pl üzemanyag :):):):):):)
Gábor16625-10-2007 11:50:06 // 33817
Kilo166 (Droid#1)25-10-2007 11:28:52 // 33816
Na, ha már problémák vannak, akkor írok én is.
A reggeli indításnál van egy olyan jelenségem, hogy amikor visszaengedi a szivatót, akkor mintha fuldokolna kicsit a motor, ahogy elkezd melegedni a motor többet nem is jelenik meg. Gyorsítással nincs gond. Csak a hideg alapjáratnál jelentkezik.
A reggeli indításnál van egy olyan jelenségem, hogy amikor visszaengedi a szivatót, akkor mintha fuldokolna kicsit a motor, ahogy elkezd melegedni a motor többet nem is jelenik meg. Gyorsítással nincs gond. Csak a hideg alapjáratnál jelentkezik.
Kilo166 (Droid#1)25-10-2007 11:20:17 // 33815
Én laza? :-)
Az autó nem kóvályog az úton, normális egyenes futása van. Megnézetem majd a futóművet.
Az autó nem kóvályog az úton, normális egyenes futása van. Megnézetem majd a futóművet.
FRob25-10-2007 11:12:06 // 33814
persze hgoy nem érdemes
de talán az hogy van közötte 10e km azt is mutathatja hogy tényleg csak az óra van elcsúszva
bár ha nagyon ügyes és leleményes volt aki átírta az órát akkor ügye gondolt ilyesmire és nem egymás mellé húzta a két órát, hanem hagyott kicsi külümbséget
fene tudja, mondom egy biztos 10 km-n egy deka olajat nem eszik az oto, vagy is szemmel abszolute nem mérhető mennyiséget
de talán az hogy van közötte 10e km azt is mutathatja hogy tényleg csak az óra van elcsúszva
bár ha nagyon ügyes és leleményes volt aki átírta az órát akkor ügye gondolt ilyesmire és nem egymás mellé húzta a két órát, hanem hagyott kicsi külümbséget
fene tudja, mondom egy biztos 10 km-n egy deka olajat nem eszik az oto, vagy is szemmel abszolute nem mérhető mennyiséget
András bácsi25-10-2007 11:04:39 // 33813
Ez jó hír viszont.
András bácsi25-10-2007 11:04:04 // 33812
Kevés. Szerinted 10e-ért érdemes mókolni az órával? És elmondom, hogy a kompit is lehet írni, sőt a programozás dátumát is.
FRob25-10-2007 11:02:23 // 33811
hja és hozzátenném h a moci a mai napig egy deka olajat nem eszik olajcserétől olajcseréig ami nállam cca 10-12e km
FRob25-10-2007 11:01:31 // 33810
mármint?
sok v kevés?
elmentem szamosihoz vétel után és 10e plusz volt az órához képest benne
sok v kevés?
elmentem szamosihoz vétel után és 10e plusz volt az órához képest benne
András bácsi25-10-2007 10:59:25 // 33809
Azért nekem az a km is gyanús.
András bácsi25-10-2007 10:58:19 // 33808
Első alapelv: egyszer már felhasznált szíjat nem rakunk vissza.
Második alapelv: ha egy fogazott szíj csűszik, az más durva.
Harmadik, de nem alapelv: a v6-nál a vízpumpát nem a vezérműszíj hajtja.
Második alapelv: ha egy fogazott szíj csűszik, az más durva.
Harmadik, de nem alapelv: a v6-nál a vízpumpát nem a vezérműszíj hajtja.
Charlie 16625-10-2007 10:57:54 // 33807
Akkor hangosítsd el a zenét, úgy nem hallod !! :):):)
FRob25-10-2007 10:57:39 // 33806
eh...
remélem nem váltó :)
na még a héten beugrok szerlőkékhez és valakivel meghallgattatom mert nagoyn idegesít
remélem nem váltó :)
na még a héten beugrok szerlőkékhez és valakivel meghallgattatom mert nagoyn idegesít
Charlie 16625-10-2007 10:56:34 // 33805
A vízpumpa ellenőrzésére bandi írta a választ.
Nálam nem javítás hanem csere volt.
nagy mákkal 150.000 ért szereztem egy 35e km-es használtat Ausztriából.
2 hét utánjárással....
Nálam nem javítás hanem csere volt.
nagy mákkal 150.000 ért szereztem egy 35e km-es használtat Ausztriából.
2 hét utánjárással....
FRob25-10-2007 10:54:26 // 33804
kájhánál is a vezérműszíj hajtja a vizpumpát, azért is nem fűlik hozzá a fogam hogy széjjelszedjem
FRob25-10-2007 10:53:34 // 33803
gondolom csak magába szíjjat cserélni nem érdemes, pláne hogy nem szíj csúszó hang van hanem kifejezetten csapágy amit hallok....
András bácsi25-10-2007 10:53:19 // 33802
Ezek a V6-osok félrebeszélnek. Nekik másik szíj hajtja a vízpumpát. Csak úgy tudod ellenőrizni, ha a szíjakat leveszed. Viszont a kályhánál ez nem egy nagy mutatvány.
András bácsi25-10-2007 10:51:51 // 33801
Értem. Megyünk valamikor a bregyókhoz, de majd egyeztetünk.
András bácsi25-10-2007 10:51:03 // 33800
Egy teszt erejéig meg lehet oldani, hogy szétszed, szíj forgásirány megjelöl és visszarak. Vagy csak magát a szíjat kicserélni.
FRob25-10-2007 10:50:27 // 33799
má mint a váltód?
és mennyi volt a javítás?
vajon a vízpumpát szétszedés nélkül ellenőrizni lehet e?
és mennyi volt a javítás?
vajon a vízpumpát szétszedés nélkül ellenőrizni lehet e?
Charlie 16625-10-2007 10:49:36 // 33798
Kösz Csoki, sokat segytettél..
Szóval Nov 1-2.
Szóval Nov 1-2.
András bácsi25-10-2007 10:49:21 // 33797
Na de a tied egy v6, nem kályha.
FRob25-10-2007 10:49:12 // 33796
hja erre hajlok, csak jó lenne ha kibírna egy kicsit, mert most nagy kifizetéseim voltak és valamiből élni is kellene, na meg ha má akkor egybe a vezérmű szíj és társai is mennének pláne azé hogy ne kelljen szétszedni megint
Charlie 16625-10-2007 10:49:11 // 33795
Azé' mondom, vízpumpa megnéz, ha azzal nincs gond akkor kell elkezdeni aggódni.
András bácsi25-10-2007 10:48:46 // 33794
Oké. De van nálad időgép? :)
Charlie 16625-10-2007 10:48:00 // 33793
Nem okvetlenül.
Az enyém is 2000 és 3500 között produkálta, alatta felette nem, tök mindegy mennyivel mentem.
Bár egyszerű, nézd meg a vízpumpát, ha az jó, akkor kezdj el gyűjteni.
Az enyém is 2000 és 3500 között produkálta, alatta felette nem, tök mindegy mennyivel mentem.
Bár egyszerű, nézd meg a vízpumpát, ha az jó, akkor kezdj el gyűjteni.
FRob25-10-2007 10:47:49 // 33792
enyémet 2 évig pesten hsználták... gondolom ez sokat elmond
főleg amikor kérdeztem hgoy sint megy az oto és mondta az ember hogy utazó 180km/h
:)
főleg amikor kérdeztem hgoy sint megy az oto és mondta az ember hogy utazó 180km/h
:)
W.25-10-2007 10:47:23 // 33791
Nekem a vízpumpa adott olyan halk sírós hangot anno... mint kiderült a lapátja törött volt...csere.
Charlie 16625-10-2007 10:46:50 // 33790
Azért ne autózz feleslegesen.
Valamikor okt 1-2 környékén amúgy is megyek Győrbe, beugrom ha gondolod.
csak ezért ne autózz. Megoldjuk okosban :):)
Valamikor okt 1-2 környékén amúgy is megyek Győrbe, beugrom ha gondolod.
csak ezért ne autózz. Megoldjuk okosban :):)
FRob25-10-2007 10:46:39 // 33789
192e környéke
amikor megvettem akkor aztmondták egy 10e vel több van az otoba mint amit az ora mutat most 182e mutat tehát kb 192 van benne
amikor megvettem akkor aztmondták egy 10e vel több van az otoba mint amit az ora mutat most 182e mutat tehát kb 192 van benne
FRob25-10-2007 10:43:50 // 33788
ne rémisztgess
hozzátenném ha a sebváltó lenne, akkor szerintem 120-160 körül má folyamatosan sírnia kéne, de ott is ua produkálja
hozzátenném ha a sebváltó lenne, akkor szerintem 120-160 körül má folyamatosan sírnia kéne, de ott is ua produkálja
András bácsi25-10-2007 10:43:11 // 33787
Mennyi lehet az autódban? Km.
András bácsi25-10-2007 10:42:13 // 33786
Tucc élni. :) Akkor majd az azt követő héten. Vinnék némi zsét.
András bácsi25-10-2007 10:41:33 // 33785
Hát ez tényleg hihetetlen. Az enyémben olyan 120e-nél kellett cserélni az egyik felsőt, de csak a gömbfej miatt. A másik meg gyári volt ameddig nálam maradt. És a gyári lengőkar 18e volt, ha jól rémlik.
Charlie 16625-10-2007 10:41:06 // 33784
Az sebváltó...
Charlie 16625-10-2007 10:40:43 // 33783
Ha minden jól megy, Tapolcán a Pelionban pihenek, áztatom megfáradt csülkeimet.:)
FRob25-10-2007 10:40:42 // 33782
halk morgás
csak szépen felerősödik majd elhal
ha meg beletaposok akkor meg síró csapágyhang
de a mély morgás is ott van mellette
váltót kétlem mint elítettem kb ugyanolyan teljesítménykivételnél jelentkezik, amikor éppen felpörög a turbó akkor kezdi el csinálni mindegy miyne sebességfokozatban van az oto
csak szépen felerősödik majd elhal
ha meg beletaposok akkor meg síró csapágyhang
de a mély morgás is ott van mellette
váltót kétlem mint elítettem kb ugyanolyan teljesítménykivételnél jelentkezik, amikor éppen felpörög a turbó akkor kezdi el csinálni mindegy miyne sebességfokozatban van az oto
András bácsi25-10-2007 10:39:33 // 33781
Merre leszel 7végén, Carlito?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
4
Guests4
541
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?