Forum >> 164-166
Don Gombóc02-11-2007 18:54:18 // 33979
Mailt megkaptad Grande?
Don Gombóc02-11-2007 18:48:45 // 33978
Nálam hát, felejtsd el. :) de ha kell elviszem legközelebb de azt nem tudom mikor lesz. Talán március idusán? :)
András bácsi02-11-2007 18:27:02 // 33977
Most ez a cél. Így tulajdonképen mindegy. :)
FRob02-11-2007 18:26:19 // 33976
aztán okosan, a gyártási folyamat nehogy a tudtod nélkül a végéig elérjen :)
András bácsi02-11-2007 17:31:34 // 33975
A gyártási folyamat, vaszki. :)
Satti02-11-2007 17:28:12 // 33974
Vannak ott szép örömök, pl. jól teliszart pelus!:-))
Cseréltem párat, nem egyszerű élmény!:-))
Cseréltem párat, nem egyszerű élmény!:-))
András bácsi02-11-2007 17:26:00 // 33973
A folyamat vonz, valóban.. :)
Satti02-11-2007 17:23:05 // 33972
Látom már a gyereken jár az eszed, azért oázol itten!:-))
András bácsi02-11-2007 17:20:52 // 33971
Áhhh. Oaoa = Papa, nlad = nálad.
András bácsi02-11-2007 17:20:18 // 33970
Tényleg Oaoa: nlad van még a váltógombleszedő kézi készülékem?
András bácsi02-11-2007 17:18:15 // 33969
Szerintem gumiból nem nagyon fogsz találni mérethelyeset. De mintha Bp-n lenne valamelyik szőnyeges honlapján ajánlat arra, hogy bármit legyárt. Csak éppen a link nincs meg ezen a gépen. :(
András bácsi02-11-2007 17:16:48 // 33968
Tulajdonképpen csak azt szerettem volna tudni, hogy amit Frob írt (visszanyom valami jelet a komputernek, amitől lehet némi gond) mennyire valós félelem, illetve melyik, ami így kommunikál, és miben lehet megbízni. Euroscan-es van egy haveromnak, de tényleg elég esetleges a működése.
Don Gombóc02-11-2007 17:09:52 // 33967
Én óvatosan bánnék a tálcás gumival mert kurvára bedunsztolódik alá a víz télen. Legjobb a sima szőnyeggel használni úgy hogy lefelé is fujatod a levegőt aztán az folyamatosan kiszárad.
Don Gombóc02-11-2007 15:38:47 // 33966
Csak vicc volt mert ha minden igaz útban vannak az elemek lassúban.
De milyen motor lesz a másik?
De milyen motor lesz a másik?
Arno16602-11-2007 14:25:02 // 33965
Jahaaaa! Thx! Az a buzi kis sipolo izé lesz. Nna azt is majd jól kikötöm ha egyenesbe kerül a dög, utálom a hangját....
Arno16602-11-2007 14:23:59 // 33964
Ujuujjj most olvasom Don mit műveltél vazz.... meg azt is hogy egész jól megúsztad....azért mázli hallod...
Nem, nincsenek elemek... :)
Motor lesz benne... csakhát jön a hideg meg minden... berakatom a téli motort :D
Nem, nincsenek elemek... :)
Motor lesz benne... csakhát jön a hideg meg minden... berakatom a téli motort :D
Arno16602-11-2007 13:51:10 // 33963
Azért van besüllyesztve hogy ne kelljen 1000 féle szerszám / terv egy kocsi gyártásához.
1 szerszámmal nyomják a két kalaptartót csak az egyikbe benne van egy betét amitől nem lyukad át.
1 szerszámmal nyomják a két kalaptartót csak az egyikbe benne van egy betét amitől nem lyukad át.
Grando02-11-2007 13:34:55 // 33962
Németül ban? Mert akkor vmi zümmögő-hangjelző ketyere...
Arno16602-11-2007 13:23:17 // 33961
Nem... de azzal gondok lennének mert ha jol tudom automatával nem csinálták.
A szivasokból meg kicsit egy időre elegem van.
Most egy megbízható autót építek... :D
Elég erős lesz ez, majd kap egy chipet ha beállt a cucc hogy kicsit hatékonyabban pocsékolja a benzint, aztán egy időre csendben leszek :)
Ez a fránya váltócomputer túl okos egy jószág, mindent néz. 3.2-es motorcomputerrel
nem szivesen akarnám összekócolni.
ABS jelek (kanyarodik-e a verda) nyomaték stb. Csupa finomságok.
88 polusu csatijának majd minden lába be van kötve kb.
"51-es láb: Summer" - ez mi a rák?
A szivasokból meg kicsit egy időre elegem van.
Most egy megbízható autót építek... :D
Elég erős lesz ez, majd kap egy chipet ha beállt a cucc hogy kicsit hatékonyabban pocsékolja a benzint, aztán egy időre csendben leszek :)
Ez a fránya váltócomputer túl okos egy jószág, mindent néz. 3.2-es motorcomputerrel
nem szivesen akarnám összekócolni.
ABS jelek (kanyarodik-e a verda) nyomaték stb. Csupa finomságok.
88 polusu csatijának majd minden lába be van kötve kb.
"51-es láb: Summer" - ez mi a rák?
Arno16602-11-2007 13:15:53 // 33960
Immobilizer ha kehes akkor tekeri? Nem rémlik hirtelen... lehet az vacakol.
botigta02-11-2007 11:11:15 // 33959
Keresnék méretpontos gumiszőnyeget, meg hólé tálcát lábhoz, szerintetek létezik? Mert itt az autósboltok nem tudnak szerezni...
botigta02-11-2007 10:27:05 // 33958
Most akkor nem értem, mit szeretnél?
Ezek az EOBD scannerek 5 féle protokollal kommunikálnak, és csak azért lehet ilyen olcsón hozzájutni ezekhez, mivel világszabvány, ugyanazt az interface-t, és csatoló alapszoftvereket használhatja mind, és a hibakódok is szabványosak, tehát a gyártók is könnyen hozzájutnak. Viszont az OBD előtti autók, ahány típus!!!, annyi féle komunikáció. Ezeket az infókat minden autógyártól külön meg kell vásárolni a cégeknek, ezért indul félmillától egy ilyen készülék. És akkor egy ilyen nem is fedi le a teljes palettát, ezekből egy profi szervizben van min. 3-4 fajta. Úgyhogy ne keressetek csodát, nem fogtok ilyen készüléket találni 50-60 ezerért. Vagyishogy mégis:
http://www.euroscan.hu/
Én használok ilyet, tudja a régebbi Alfákat is, de csodát ne várjatok tőle. Pl. most egy Seat Ibiza-t kiolvastunk vele, hibát nem találtunk. Rátettünk egy Würth WOW Snoopert, az rögtön meglátott egy beírt hibát, amit az Euroscan nem. Tehát messze nem tudja azt, amit ezek a drága profi műszerek tudnak. De ennyi pénzért nem rossz.
Ezek az EOBD scannerek 5 féle protokollal kommunikálnak, és csak azért lehet ilyen olcsón hozzájutni ezekhez, mivel világszabvány, ugyanazt az interface-t, és csatoló alapszoftvereket használhatja mind, és a hibakódok is szabványosak, tehát a gyártók is könnyen hozzájutnak. Viszont az OBD előtti autók, ahány típus!!!, annyi féle komunikáció. Ezeket az infókat minden autógyártól külön meg kell vásárolni a cégeknek, ezért indul félmillától egy ilyen készülék. És akkor egy ilyen nem is fedi le a teljes palettát, ezekből egy profi szervizben van min. 3-4 fajta. Úgyhogy ne keressetek csodát, nem fogtok ilyen készüléket találni 50-60 ezerért. Vagyishogy mégis:
http://www.euroscan.hu/
Én használok ilyet, tudja a régebbi Alfákat is, de csodát ne várjatok tőle. Pl. most egy Seat Ibiza-t kiolvastunk vele, hibát nem találtunk. Rátettünk egy Würth WOW Snoopert, az rögtön meglátott egy beírt hibát, amit az Euroscan nem. Tehát messze nem tudja azt, amit ezek a drága profi műszerek tudnak. De ennyi pénzért nem rossz.
Don Gombóc02-11-2007 08:44:56 // 33957
Márcsak a hanghatás miatt is. :)
Don Gombóc02-11-2007 08:43:34 // 33956
Kihagynád a Magyar tisztességes vállalkozók zsebtömését? Nahát te másra nem gondolsz?
Satti02-11-2007 08:42:46 // 33955
Brera-ból csak az kéne, de még a GT-ből is, ahhoz nem mérhető a kormos!:-)
András bácsi02-11-2007 08:40:48 // 33954
Nekem az a tapsztalatom, hogy amit lehet, azt kintről kell beszerezni.
BeczA02-11-2007 00:10:45 // 33953
Csak nem egy 3.2-est sikerűlt lőnöd valahonnan??? :-)
Charlie 16601-11-2007 21:50:23 // 33952
Mondhatni, kb napi 1 doboz cigi meg egy sör árával eszik megtöbbet, mint a többi átlagos vas.
Akkor meg miről beszélünk.
Akkor meg miről beszélünk.
Don Gombóc01-11-2007 21:40:11 // 33951
Hát kedves főszakácsom én nemrégen próbáltam a piros Brerát a Csikinél, én bevállalnám a fogyasztást. :) Mivel az itt lévők többsége aki próbált ilyen autót és rászabadult a gázpedálra, azután horror fogyasztást olvasott ki a trip computerből, nos ök megrökönyödtek a fogyasztástól. De ezt a verdát korrekt hétköznapi használat esetén lehet kevesebből etetni, pláne ha megunta a kartárs az örömködést. Előbb utóbb beáll az a fogyi, persze normális közlekedés esetén. A plusz élmény meg éri azt a csekély többletet. :) Uff!!
farki01-11-2007 20:54:58 // 33950
Én azért bepróbálkoznék ety 3.2 Q4-nél, naon szívesen... ;-))
fincsi labanc benyával, occoér... :-))
fincsi labanc benyával, occoér... :-))
FRob01-11-2007 20:32:43 // 33949
jut eszembe hozza ezt valaki Mo.-ra vagy ti is innen vagy más külföldi oldalról vettétek meg?
FRob01-11-2007 20:31:22 // 33948
időközben meggyógyult a turbócskám
tegnap vissza is került a helyire
minden morgós fölösleges hang megszünt, mindenért ez volt a felelős
mondjuk érdekesen nézett ki a cucc, mert pl a tengelye kettétört úg yhgoy frankó nagy javítás volt rajta, remélem mostmá amíg nállam van addig jó lesz :)
tegnap vissza is került a helyire
minden morgós fölösleges hang megszünt, mindenért ez volt a felelős
mondjuk érdekesen nézett ki a cucc, mert pl a tengelye kettétört úg yhgoy frankó nagy javítás volt rajta, remélem mostmá amíg nállam van addig jó lesz :)
FRob01-11-2007 20:29:17 // 33947
egész normális kütyesznek néz ki!
András bácsi01-11-2007 19:34:49 // 33946
Valami hasonlóm van nekem is. Csak nem tudom, hogy ezek milyen elven kommunikálnak. Ja és a régebbiekhez nem jó az enyém, csak obdII-höz.
botigta01-11-2007 15:59:03 // 33945
Szerintem erre van szükséged:
http://www.amazon.com/Actron-CP9145-AutoScanner-Diagnostic-Capability/dp/B00020BM2S
Minden hibakkódot olvas, töröl, CAN protokollt is tudja, élő adatok, Readiness készség, stb. Én ilyet használok.
http://www.amazon.com/Actron-CP9145-AutoScanner-Diagnostic-Capability/dp/B00020BM2S
Minden hibakkódot olvas, töröl, CAN protokollt is tudja, élő adatok, Readiness készség, stb. Én ilyet használok.
grande bandi01-11-2007 09:46:40 // 33944
na majd kiokositom mert furcsalom , hogy nalam meg nem csinalt ilyet, nala meg 2-szer is eleg kis idon belul..:-))
Don Gombóc01-11-2007 09:43:56 // 33943
Az is lehet túl gyorsan indított anya, és nem volt ideje feldolgozni. :)
Don Gombóc01-11-2007 09:42:46 // 33942
Gyáriban :) 30 ezret ír darabjára és a Croma Themát is írja, de van olyan cikkszám alatt is amihez nem ír mást csak a Ts-t.
grande bandi01-11-2007 09:40:44 // 33941
a kulcsot egy eve csinaltattam tehat gondolom meg csak nem az haldoklik..
Don Gombóc01-11-2007 09:33:36 // 33940
Mi az utolsó négy alvázszámod? Vagy az is jó hogy M1 M2 vagy mi a verzió kódja?
Don Gombóc01-11-2007 09:29:59 // 33939
Az immobiliser kódot nem fogadta el rögtön szerintem. Annyit illik kivárni miután beleteszed a kulcsot és ráadod a gyújtást hogy a lámpák java elaludjon, így van ideje az immobilisert felismerni, a motorvezérlőt végigellenőrzi, stb. Ha akkor is fent áll nem árt egy kód ellenőrzés, vagy frissítés, de lehet a kulcs vagy az immo vevő patronja is kezd haldokolni.
Don Gombóc01-11-2007 09:25:58 // 33938
Attól nem olcsóbb hogy máshoz is jó, hiszen ha beteszed az ePER progiba a keresőbe, kilöki hogy melyik más típussal megegyező, illetve mihez jó még, de hiába régebbi a típus az ára ugyanaz.
ghosty901-11-2007 09:21:33 // 33937
164-tudorok, nem egyezik veletlenul az elso fektarcsa (TS-hez) valami FiatCroma- vagy LanciaThema-fektarcsaval cikkszamilag? Vagy ha igen, akkor sem lesz baratibb az arcedula? :-)
(Term. kifizetem, amit kell, ha nincs mas megoldas, sz'al nem nekem esni, hogy a fekkel konnyelmuskodok. :-) )
(Term. kifizetem, amit kell, ha nincs mas megoldas, sz'al nem nekem esni, hogy a fekkel konnyelmuskodok. :-) )
grande bandi01-11-2007 09:14:07 // 33936
hello nagyok!!! van egy hiba jelensegem , nalam meg nem jelentkezett csak a felesegem elmeselesebol tudom felidezni. ketszer fordult elo vele mostanaban ,hogy inditotta volna a gepet , gyujtas volt minden vilagitott de az oninditi meg sem moccant, majd a kulcs ujboli behelyezese utan indult a gep. en mint laikus azt gondolnam hogy az oninditihoz mar nem jut aram ,mert nem is kattant es semmi hangot nem adott ki mikor inditotta volna. volt mar valakinek ilyen baja???
Don Gombóc01-11-2007 08:28:44 // 33935
Néhány éve amikor még nállunk volt az amerikai autótalálkozó, egy kekec nézelődő arról akart meggyőzni egy hétliteres Corvett tulajt hogy ez egy szar mert sokat eszik. :) A faszikám azt mondta neki hogy tudja hogy sokat eszik, mert még van ilyen fogyasztású verdából másik három neki de kitudja fizetni az üzemanyag árat, és ez nem érdekli. Tudós elvonult felszegett fejjel. Ari volt. :)
Arno16631-10-2007 22:24:18 // 33934
:) :))
Egy vonzóan nagyon keveset futott motor+valtót hoznának de leginkabb egyben....
Mivel a valtom gatya (difiben vmi nemoké ...) ezert muszaj ujra kiszedni a motort.
Menni megy, valtani valt, csak zörög meg ilyenek.
Ha meg ki lesz szedve akkor inkabb ezt teszem bele.
Kb ennyi a történet lényege.
Egy vonzóan nagyon keveset futott motor+valtót hoznának de leginkabb egyben....
Mivel a valtom gatya (difiben vmi nemoké ...) ezert muszaj ujra kiszedni a motort.
Menni megy, valtani valt, csak zörög meg ilyenek.
Ha meg ki lesz szedve akkor inkabb ezt teszem bele.
Kb ennyi a történet lényege.
Gábor16631-10-2007 20:38:05 // 33933
Montam az embernek, hogy ha A-ból B-be való autót keres, akkor nem ez az ő autója. Egyébként Hondásnak mondta magát. Akik valamiért kicsit rokon lelkek velünk kelcsósokkal. (szerintem).
Ádi_390031-10-2007 20:22:13 // 33932
Nekem egylőre nincs nagyvadam, de bárhogy is alakul majd, maradok a benzinnél! ;-)
tolyaasch31-10-2007 20:20:53 // 33931
Egyébként is olajkálya rulezz mert volt benzines is pedig csak TS és az is megfalja az ember gatyáját. Ki bir a mai uzemanyag arak mellett fenntartani pl egy 3,2 Q4-est? Én nem az tuti :-(
Grando31-10-2007 20:19:01 // 33930
Az biztos, hogy SEDANT-t nem érdemel... :DDD
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
601
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?