Forum >> 164-166

Grando24-10-2009 12:26:21 // 47329
Köszönjük Emese! :DDD ;)))
KGBMAN24-10-2009 12:25:50 // 47328
Kerék nem lehet, mert 17"-os felninél + 225/45R17 guminál a gumi kerülete hozzávetőlegesen 199 cm, azaz 2m. Ez meg ugye 1km-en kb 500 fordulatot jelenthet.
Grando24-10-2009 12:24:31 // 47327
Oké. Maj sikolts! ;)))
A régi értéket megjegyezted?
BeczA24-10-2009 11:57:46 // 47326
passz.... ma még nem vettem elő a gépsárkányt ,de megnézem...
Grando24-10-2009 11:49:31 // 47325
Neked mennyire van most állítva? ;))
Grando24-10-2009 11:42:38 // 47324
Halvány lila gőzöm sincs. :DD Ehhez már kell a mérnöki diploma. ARNÓÓÓ! :)))
BeczA24-10-2009 11:26:42 // 47323
menet közben nem igen érdekelt a mi voltja ennek az értéknek... számomra is furcsa adat, de te is látod hogy N/KM ,de akkor minek a fordulatát mérheti??
Grando24-10-2009 11:16:33 // 47322
Na jó, hát akkor mondom konkrétan:

3532 n/km az érték nálam. (Különösebb eltérést nem érzékeltem a számlálók között, de biztos, hogy nem mindegy, hogy 16-os vagy 17-es, esetleg 18-as kerekek vannak az autón. Van nüansznyi eltérés az átmérőben.)
Namármost:
3532 fordulat egy kilométeren => 283 mm egy fordulatra. Na ez mi a rák? Mert hogy nem a kerék, az tuti. Max egy gokartnál. :DDD

De közben látom, hogy akkor találomra mókolgattad. Hogy úgy mondjam, tapasztalati értékek alapján. ;)))
BeczA24-10-2009 11:11:59 // 47321
természetesen mivel nekem kisebb most a kerékátmérőm ,mint a gyári érték... 215/45-ös gumit használok... így többett fordúl adott táv alatt ezért feljebb állítottam a fordulatszámot és így kaptam a mostani pontos értéket... szóval a logika helytállónak tűnik...
BeczA24-10-2009 11:02:06 // 47320
az viszont igaz ,hogy átszámolja az eddigi adatokat... ;) de ez így is van jól :P
BeczA24-10-2009 11:00:57 // 47319
mi nem jön ki ott?? :)

én azon a logikán gondolkodtam hogy a fordulat jele : N

ott n/km van ... de az biztos hogy nekem külömbözött a műszerfali és az ICS kilométer számláló és ezt állítgatva kaptam ugyan azt az értéket...
Grando24-10-2009 10:16:24 // 47318
Becza bácsi!

Belekukkantottam ebbe a menübe.
Tök jó, az injektor értékét feljebb is vettem. Eddig 55 mm3/ms volt - ez a 2.5V6 befecsi értéke. Most ugye a 3.0V6 van benne, ennek nagyobbak az injektorai, úgyhogy felnyomtam 66 mm3/ms-ra. Oszt maj lássuk. Sajna Totti nem tudott belemászni az ő ICS-ébe, mert az már az újabb, és nem engedi ilyen egyszerűen. Úgyhogy nemtom a gyárit. Viszont érdekes, hogy mintha árjavította volna az eddigi összértéket az új szorzóval. Hmmm...

Na de!
Írod, hogy az első érték a kerék fordszáma/km. Ez hogy van? Mert sehogy se jön ki... ;)))
Don Gombóc23-10-2009 18:22:42 // 47317
Az már gyenge. Majd a Whiskey segít, minnyá tolok is egy latyakot.
KGBMAN23-10-2009 18:03:33 // 47316
A felejtésre is van megoldás :)))
Don Gombóc23-10-2009 17:48:42 // 47315
Jaa bocs de gyorsan felejtek. :)
Don Gombóc23-10-2009 17:47:31 // 47314
Mondjuk nekem bevált a carol, de már van ugyan az a minőség Tesla-ban is. Azért vicc az amennyit a gyáriért kérnek.
Hol foglalkoznak ilyen kábelek gyártásával?
KGBMAN23-10-2009 17:45:00 // 47313
45 körül volt utoljára a 6 hengerre ott amit mondtam...
A felújítás meg egy készlet használt V6TB kábellel együtt került asszem 18-ba.
KGBMAN23-10-2009 17:43:29 // 47312
Nem jó hozzá az asztma kábel, más a pipa hossza és az ellenállás sem az igazi. Eljátszottunk azzal is, de nem volt az igazi. Nem érdemes vele baszkódni, én mondom. Amúgy minden leírás megvan a kábelhez már, még pipa és trafócsati cikkszámokat is tudok. Azt is ki gyártja, hol.. Bosch nevén fut. De ez is csak a nevét adja hozzá, nem ő gyártja. Szal anno mélyre ástam benne rendesen.
A V6TB pipacsatijai egyébként jók, csak a kábelek picit rövidebbek és a trafócsati is egyenes, nem 90fokos. De ezt a kábelesnél megoldják és elég konszolidált áron. Ráadásul olyan minőségben, hogy szemem-szám tátva maradt. Profi.
Don Gombóc23-10-2009 17:42:18 // 47311
Ja a gyári Bosch kábel 30+ sarc hengersoronként. Meg az anyjuk az. A hátsókkal különben sincs gond általában. Ezért kell hogy legyen egy tekercs jó minőségű szigszalag a kocsiban.
KGBMAN23-10-2009 17:38:18 // 47310
Az egyik igen. A másik meg szénszálas szar volt és nem réz. Csak mert ehhez réz kell. Az enyémnek a gyerta végén 1.4, a trafó végén 1kOhm-os csatik vannak. A kábelnek 2.4 kOhm körül kellett volna lennie, de ez a szenes szar jóval több volt. Előző tulaj tette bele, utángyártott vacak volt.
Én felújíttattam a kábeleket Szentendrén a Kugler kábelnél, de az Elaforgnál kapni vadi újat is jó áron.
Ez utóbbit Andynek írom, csak a te commentedre reagáltam :)
Don Gombóc23-10-2009 17:37:43 // 47309
Az import pornoszinészek sem tudnak többet. :)
Don Gombóc23-10-2009 17:36:31 // 47308
Mondjuk még annyit megérne hogy a lapokra néhány szót felírni auf ungarische muttersprache nyelven hogy az az oldal miről is szól, vagy a fontosabb dolgokat ráfirkantani. Végül is ebből dolgoznak a szervizekben is csak nincs Magyar fordítás. Csóri szerelő tanuljon előbb műszaki nyelvet. Vagy gányoljon találomra, de általában azt teszik kínjukban.
KGBMAN23-10-2009 17:33:33 // 47307
Én másfajta németet értek meg..
Ja, ich kommen, jaaaa ich spritze.. :D
Angolos vagyok. Nomeg talán még épületgépészetben emlékszem pár dologra németül, de ez másik történet :)
Don Gombóc23-10-2009 17:32:15 // 47306
Amúgy az Opel asztma gyertyakábele jó a V6 TB-be és azokba amiknek nem a pipa tetején van a trafó. Az angol carol kábelt kell venni, de ha áthúz akkor egy milliméter vastag szigszalag is megteszi. Sajnos a szervízekben fogóval rángatják ki a pipát és általában meg is reped, gyengül, aztán idővel át is húz.
Grando23-10-2009 17:31:13 // 47305
Na ezt össze kell hozni feltétlenül. Vége a sötétben tapogatózásnak, és a szakszerűtlen fusimunkáknak! A kinyomtatott javítási utasításokkal fogunk toporogni a szerelő mögött, és pipáljuk, hogy pontról pontra jól csinál-e mindent. :DDD
Grando23-10-2009 17:29:23 // 47304
Áááh, igeen! Ezeket már a német e-bay-en lestünk régebben. :)))
Andy23-10-2009 17:22:31 // 47303
Az 5let innen van "karbonozással" foglalkoznak. Igazából belemártanám csak nem tudom van-e ilyen méretű kádjuk! :)
Don Gombóc23-10-2009 17:22:00 // 47302
Gyertyakábel volt beteg ?
Ha nem csalódom a teteje áthúzott a szelepdeknire.
Don Gombóc23-10-2009 17:20:49 // 47301
Szerintem témakörönként van ahogy elnézem és eléggé jól beszélem a konyhanyelvet Németül de Gőtét még nem fordítottam :), de éppen néztem, ezeknél valami kód szerint van csoportosítva, meg különféle módokon. A Grando ilyen szarok fordításából él majd ő tudja hogy miként kell szétbontani.
Olyanokat tudok hogy steck schlüssel, meg zündspule meg stücni meg ilyenek, de inkább azt tudom hogy BIER ! :)
Grando23-10-2009 17:19:23 // 47300
Na akár így is jó lesz. Ha esetleg Szfváron jársz, Tottinak bedobhatnád. ;)))
KGBMAN23-10-2009 17:18:39 // 47299
Nincs mit. Ha a gyújtáskábel a ludas akkor szólj és tudok segíteni.
Én is úgy csináltattam, végig kellett járnom a kálváriát. De legalább már tudom mit és hogyan.
KGBMAN23-10-2009 17:17:18 // 47298
Akkor a darabolás, szortírozás az előre meg kell legyen, mert ezt a nagy dögöt (scannert) nem egyszerű hozni vinni és nem is tudom minden hétvégén elhozni magammal a munkahelyről. Nem jelent gondot, csak szervezést igényel.
Vagy esetleg ott helyben kissebb részletekben megcsinálom. Így lassabb, de nem kell transzportálni.
Grando23-10-2009 17:16:19 // 47297
Ezek amúgy fóliák. Belemártod a vasat? :DD
A virágmintásat láttad? Hipi vazze! :DDD ;)))
Don Gombóc23-10-2009 17:16:02 // 47296
Ez nem Mazda 626 amiből egy évben volt akár öt módosítás is. :) Nem hülyék ezek hogy minden kis szir szart cserélgessenek. ÉS mivel GTV itt szerintem nem volt különböző szélesítéses lengőkat méret mint más típusoknál. Szerintem.
Igazából ha egy szerelő az egyik oldalon kiszabadítja a rugót és a lengéscsillapítót akkor látja hogy a gyári és a tuning között mi a különbség és már cseréli is.
Grando23-10-2009 17:14:31 // 47295
Mennyit gyártottak a Spider-ből? (A GTV-Spider párosból összesen 74.000 darabot az Amore adatbázisa szerint.)
Nem futott ez ki annyi példányt, hogy alakítgassák itt jobbra-balra. Sztem... :)))
KGBMAN23-10-2009 17:13:50 // 47294
Hát hogy finom legyek és nőies az 2000 oldalra nekem jóminőségű jpg-ben soványkának tűnik. De majd kitalálunk vmit. Kiírjuk DVD-re vagy tök tudja :)
Neked nem témakörönként van a cucc lemásolva? Nekem van egy PDF a sajáthoz angolul, ott sorban vannak az oldalak és a tart.jegyzékben írja is, hogy az beltér, motor, futómű, váltó vagy elektronika. A tiéd nem így van?

Ha szét van szortírozva onnan már nem nehéz új mappát nyitni, belerakni, scanneltetni bele, stb... Ilyen téren szinte csak 1 kattintáson múlik a végeredmény rendezése.
Cro16623-10-2009 17:13:24 // 47293
Csináld!!!!!! :)))
Andy23-10-2009 17:11:58 // 47292
Mér mondod? :)) Nagyon alattomos lenne a megjelenése.
Don Gombóc23-10-2009 17:11:53 // 47291
Néztem hogy te most Pösti vagy, akkor ha oda adom a Grandonak akkor ő tovább tudja neked adni szkennelésre. Nem kell vele kapkodni és jól át kell gondolni milyen szűkítésbe érdemes szétdarabolni, mert a keresés egyébként kész szopás lesz.
Cro16623-10-2009 17:10:48 // 47290
Azt értem, én csak arra gondoltam, hogy évjáratbeli különbségek miatt, nem alakítottak e át valamit a felfüggesztésben drasztikusan, ami miatt tuti nem jó.(rugó átmérő, toronycsapágy mérete, vagy valami)
Csak a súlykülönbség miatt nem lehet gond sztem se.
Grando23-10-2009 17:09:41 // 47289
Jó, csak aztán ne lepődj meg, ha letagadunk. :DD ;))))
Don Gombóc23-10-2009 17:08:39 // 47288
Szerintem elfogadjuk a segítséget, de előbb a Grandonak kéne szétdobni támakörönként, és aúgy beszkennelni külön mappába valamilyen formátumban.
Szerinted 2000 oldal jpg ben mennyi helyet foglal? Van egy 16 gigás pendrájvom, így parasztosan,:) arra ráfér simán nem?
Andy23-10-2009 17:08:27 // 47287
Nagyon perverz gondolataim vannak mostanság. Azon gondolkodom milyen lenne ha ilyenre fújatnám a vasat

vagy ilyenre

Kígyós mintás. :))
Grando23-10-2009 17:08:13 // 47286
Úgy is van! :))
Az alfisti neten is csak a V6 és a 4-hengeresek között tesz különbséget pl. a KW/Novitec rugóstagnál: itt e. ;))
KGBMAN23-10-2009 17:06:05 // 47285
Meg a turbó és a csövek súlya. Hát ha ez a V6 TB-be való és én ülök bele (akár slozi után is) akkor tuti ráhasal az útra. :)
KGBMAN23-10-2009 17:04:37 // 47284
Jahh igen.. PDF-be is tudok menteni, ha kell :)
Don Gombóc23-10-2009 17:04:30 // 47283
Az alap blokk ugyan akkora. A tiédben nagyobb átmérő van a blokkból kifúrva hogy a nagyobb átmérőjű hüvely beleférjen ami nehezebb mint a V6 TB hüvelye, de több aluminium is hiányzik a te blokkodból tehát az már egy másik oldal. szóval az egyik itt nehezebb a másik ott könyebb. A két hengerfej ugyan az technika. a váltó is stb. Szerintem annyia a különbség hogy a két sofőr közül melyik volt indulás előtt WC-n :)
KGBMAN23-10-2009 17:04:09 // 47282
ePert majd meglesem, a legjobb egy összehasonlítás lenne. Na majd kiderítem.
KGBMAN23-10-2009 17:02:44 // 47281
Az is megoldható. Sőőőt, is-is.. Nekem 8, a gépnek szintén. Csak hozzál vmi jó nagy mobil HDD-t amire rá is fér majd :DDD Egyébként azt is tudja, hogy a szöveget szövegként teszi a doksiba, az ábrákat képként. Te mondod meg neki miből mit csináljon. Elég fejlett kis OCR progi (Abbyy1s FineReader, ha netán vki szakmabeli).

A lényeg hogy olyan formátumba mentjük amilyenbe csak akarod.
Grando23-10-2009 17:00:47 // 47280
Pár kiló lehet. Kb annyi, minthogy a Don vagy én ülök-e bele. :))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.