Forum >> 164-166
vm14-02-2011 18:58:12 // 55879
Azt vágod, hogy nem 166-ról van szó... ;-)
Smith14-02-2011 18:48:47 // 55878
Én bontottat kaptam a multikormányost, 3000 Ft-ért :D
Smith14-02-2011 18:43:23 // 55877
AZ ablakemelővel kell dudálni????? Te jó Isten :)
Szóval akkor az rossz amit mondtam :) A légzsák drótját is ez az "órarugó" viszi át. Egy flexibilis fóliakábel van felcsavarva sok menettel, és így tudod forgatni a kormányt, az órarugó alakúra tekert vezeték széttekeredik vagy össze, attól függően h balra vagy jobbra tekered a kormányt.
Előkerestem, én már cseréltem az enyémben :) Akkor néztem, újan valami iszonyat horror ára volt, talán valami 80.000-et mondtak rá.
Ha kiveszed a légzsákot, a következőt láthatod:
A sárga drót a légzsáké, a fekete a dudáé.
És Ő az alkatrész amiben tekeredik az órarugó alakra csavart flexibilis vezeték:
Ha multikormányos akkor két-két csatlakozó van mindekét irányból, ha nem akkor csak egy ami a légzsákra megy. A dudát nem ebben a dobozban lévő flexi drót viszi át hanem az a körbefutó rézcsík amit látsz az alkatrészen. Amint látod meg is van kopva körbe, ott érintkezik.
Szóval akkor az rossz amit mondtam :) A légzsák drótját is ez az "órarugó" viszi át. Egy flexibilis fóliakábel van felcsavarva sok menettel, és így tudod forgatni a kormányt, az órarugó alakúra tekert vezeték széttekeredik vagy össze, attól függően h balra vagy jobbra tekered a kormányt.
Előkerestem, én már cseréltem az enyémben :) Akkor néztem, újan valami iszonyat horror ára volt, talán valami 80.000-et mondtak rá.
Ha kiveszed a légzsákot, a következőt láthatod:
A sárga drót a légzsáké, a fekete a dudáé.
És Ő az alkatrész amiben tekeredik az órarugó alakra csavart flexibilis vezeték:
Ha multikormányos akkor két-két csatlakozó van mindekét irányból, ha nem akkor csak egy ami a légzsákra megy. A dudát nem ebben a dobozban lévő flexi drót viszi át hanem az a körbefutó rézcsík amit látsz az alkatrészen. Amint látod meg is van kopva körbe, ott érintkezik.
silver14-02-2011 18:36:20 // 55876
Egyszerű maszkolószalaggal ragasztottam fel. Kicsit furcsán néz a szélvédőn a szalag, de pár napig elviselhető.
Csapacs14-02-2011 17:55:00 // 55875
Leírom az egész sztorit, hátha megtaláljuk a megoldást :)
Az előző tulaj úgy adta el a kocsit, hogy a dudát a középső, jobb oldali ablakemelőre kötötte. Azt mondta, a vezérlőegység rossz, és ez volt az egyszerűbb megoldás - a barbár szerint! A légzsákvisszajelzőm is világít. No, most elvittem, hogy csinálják meg, mivel fogalmam sem volt, hogy van ilyen, egyszerű logika szerint gondolkoztam... : ha a duda érzékelőitől megy valami a "vezérlő egységbe" ...akkor egyszerűen csak ki kell hagyni, és közvetlenre kötni, mint ahogy most is van...!! Ez nem jött be, biztos én vagyok defektes, de kézenfekvőnek tűnt! Viszont ez a szerelő is azt mondta, hogy ott vannak elszállva az áramkörök..., addig nem tudja a körtöt visszakötni a helyére, míg az nem jó! Így már én sem tudom mi lehet ez, de van, és meg kell vennem :)
Illetve ha van valakinek "színes" emblémás kormánybetéte, arra is vevő lennék!
Az előző tulaj úgy adta el a kocsit, hogy a dudát a középső, jobb oldali ablakemelőre kötötte. Azt mondta, a vezérlőegység rossz, és ez volt az egyszerűbb megoldás - a barbár szerint! A légzsákvisszajelzőm is világít. No, most elvittem, hogy csinálják meg, mivel fogalmam sem volt, hogy van ilyen, egyszerű logika szerint gondolkoztam... : ha a duda érzékelőitől megy valami a "vezérlő egységbe" ...akkor egyszerűen csak ki kell hagyni, és közvetlenre kötni, mint ahogy most is van...!! Ez nem jött be, biztos én vagyok defektes, de kézenfekvőnek tűnt! Viszont ez a szerelő is azt mondta, hogy ott vannak elszállva az áramkörök..., addig nem tudja a körtöt visszakötni a helyére, míg az nem jó! Így már én sem tudom mi lehet ez, de van, és meg kell vennem :)
Illetve ha van valakinek "színes" emblémás kormánybetéte, arra is vevő lennék!
Smith14-02-2011 17:26:13 // 55873
El nem tudom képzelni mire gondolhat a kürt-hiba ügyében, ami vezérlőegység?? A kormány mögött????
Úgy működik a dolog hogy a légzsák doboza - ami egyben a kormány középső része - billeg, és amikor megnyomod valamerre mert dudálni akarsz akkor letesteli a vezetéket, ami gondolom a kürthöz megy. Szerintem nincs neki külön relé, se vezérlőegység. Egyszerű drót amit testre téve záródik a duda áramköre, és elkezd dudálni. Nincs ott véleményem szerint semmilyen vezérlőegység akormány mögött, aminek bármi köze lenne a dudához.
Amire tudok gondolni az az órarugú szerű átvezető a kormány alatt. Azon lóg egy fekete vezeték ami a duda drótja, esetleg az kacat lehet rossz, de abben semmi vezérlés nincs, teljesen egyszerű szerkezet.
Úgy működik a dolog hogy a légzsák doboza - ami egyben a kormány középső része - billeg, és amikor megnyomod valamerre mert dudálni akarsz akkor letesteli a vezetéket, ami gondolom a kürthöz megy. Szerintem nincs neki külön relé, se vezérlőegység. Egyszerű drót amit testre téve záródik a duda áramköre, és elkezd dudálni. Nincs ott véleményem szerint semmilyen vezérlőegység akormány mögött, aminek bármi köze lenne a dudához.
Amire tudok gondolni az az órarugú szerű átvezető a kormány alatt. Azon lóg egy fekete vezeték ami a duda drótja, esetleg az kacat lehet rossz, de abben semmi vezérlés nincs, teljesen egyszerű szerkezet.
Csapacs14-02-2011 17:14:31 // 55872
Sziasztok!
Szükségem lenne egy kormány mögötti vezérlőegységre..., nem tudom pontosan mi a neve, még csak most megyek a szerelőhöz..., de azt mondta azért nem megy a kürt, mert az tönkrement! Tudtok ilyet valahol?
Előre is köszi!
Szabi
Szükségem lenne egy kormány mögötti vezérlőegységre..., nem tudom pontosan mi a neve, még csak most megyek a szerelőhöz..., de azt mondta azért nem megy a kürt, mert az tönkrement! Tudtok ilyet valahol?
Előre is köszi!
Szabi
BFMSE14-02-2011 16:13:21 // 55871
Én levegővel pucoltam ki a szélvédőmosó fúvókát. Kompresszorral, nagynyomású levegővel átfújtam és utána jó volt.
bizi14-02-2011 14:56:54 // 55870
Az utasoldali szélvédőmosó nem megy (pár csepp csordogál), tűvel próbáltam, de max 1 milit megy bele, mivel lehetne kitisztítani? Vagy le kellene bontani azt a panelt amin van és úgy kipucolni?
Cro16613-02-2011 21:27:48 // 55869
Nem tudom..nekem még csak Croma-nal volt hasonló...nem volt egyszerű a kárpitot leszedni, csukott ajtónál, de leszedtem..a kasznis barátom meg simán kinyitotta már onnan.
Nem mondom, hogy ugyan az a szitu, de hasonló.(mondjuk drótkötéllel semmi esetre sem álltam volna neki, de ez csak az én magánvéleményem)
Nem mondom, hogy ugyan az a szitu, de hasonló.(mondjuk drótkötéllel semmi esetre sem álltam volna neki, de ez csak az én magánvéleményem)
BeczA13-02-2011 21:16:32 // 55868
Hát inkább a kárpit szétbarmolása mint az ajtóé, ámbár az a bökkenő, hogy a zár rögzítő csavarjai az ajtó belső oldalán vannak...
Sajnálom azt a kocsit, de mi történhetett a zárral ,hogy így megadta magát...? :S
Sajnálom azt a kocsit, de mi történhetett a zárral ,hogy így megadta magát...? :S
Cro16613-02-2011 21:05:25 // 55867
mire gondolsz? van a tűzoltóknak az a jópofa hidraulikus ollójuk például?:DD
Mondjuk, elgondolkodtató, hogy mi lehet a megoldás..de én talán a kárpit felől közelíteném meg a kérdést, azt hiszem.
Mondjuk, elgondolkodtató, hogy mi lehet a megoldás..de én talán a kárpit felől közelíteném meg a kérdést, azt hiszem.
vm13-02-2011 20:45:18 // 55866
Hát ez szép kis mutatvány lehetett...
Nem volt valami nyugisabb megoldás?
Nem volt valami nyugisabb megoldás?
GTPeti13-02-2011 19:31:43 // 55865
A bixenon nem két külön xenonizzót jelent, hanem 1db-ot oldalanként. Csak két funkcióval. Tömören ennyi.
vm13-02-2011 19:30:30 // 55864
De, pontosan azt jelenti. Ezt az átváltást csinálja az elektromágnes.
bizi13-02-2011 19:27:28 // 55863
Jó ötlet! Mivel ragasztottad fel?
Goodboy13-02-2011 19:19:06 // 55862
gyerekek,tegnap ill ma szétbarmoltam egy nagyvadat,term kényszerböl.Történt ugyanis,h a bal elsö ajto zára bemondta a z unalmast,Hát jelentem ,nem egyszerü kinyitni,szétfürészeltem a b oszlopon lévö ajto zár bizgentyüt,és még akkor sem nyilt.amikor már be tudtam füzne egy drotsodronyt az ajto közé gondoltam kicibálom másik autoval az ajtot,ink szakadt a kötél mintsem kinyilt volna az ajto. majd a vége az lett h leszereltük a b hátso ajtot és nagynehezen befért a dekopir és szétvágtük a b oszlopon lévö zárrészt. nem gyenge mutatvány volt 8 ora szopás ,egy halálra gyötört ajto .aztán miután a kezünkbe volt a zár még akkor sem tudtuk kinyitni .senkivel ne történjen ilyen mert troger kokány munka ez
Smith13-02-2011 19:16:16 // 55861
Don, eddig én is így tudtam :)
Don Gombóc13-02-2011 18:28:31 // 55860
A Bi xenon nem azt jelenti, hogy nem csak a tompított xenon, hanem a fényszóró is? Én így tudtam, de lehet hogy tévedek.
silver13-02-2011 18:28:16 // 55859
Még annyit az eldeformálódott vízvetőt pár napig felragasztottam a szélvédőhöz míg visszatért eredeti állapothoz. Igaz akkor még nyár volt.
silver13-02-2011 18:23:28 // 55858
Szerintem egy kicsit szűkre kötötted ha lezárod nagyon megtöri a kábelt. Én lazábbra kötöttem nagyon vékony műanyag szálaggal. Annyira lazára, hogy lezárásnál ép a gumi alá húzza a kábel köteget.
bizi13-02-2011 15:39:28 // 55857
Próbáltam fekete műanyag kábelkötegelővel, de mivel nincs semmi fix pont azt elnyeste volna a csukómechanika, így maradt a madzag és abból csak piros volt... Ha találok vmi jobbat, akkor cserélem, de legjobb az lenne, ha párhét alatt "visszavetemedne" az eredeti formájára.
Zotya 16413-02-2011 15:01:05 // 55856
Bizi truning!!! A lényeg ,hogy praktikus! :-))))
vm13-02-2011 14:59:09 // 55855
Akartam valami frappánsat írni erre, de igazából, szó bennakadt... :DD
Grando13-02-2011 14:56:50 // 55854
Tényleg nagyon tyuniggosra sikerült. :DD ;)))
bizi13-02-2011 14:54:35 // 55853
Ha már az izzókeresőktől eljutottunk a bixenon jelentéséhez bemutatnám tegnapi javításomat, ami szerintem rendkívül esztétikusra sikerült.
A csomagtérnél a vezetékeket védő bigyó a fedél és a hátsó szélvédő közé, kívülre szorult. Lecsukáskor kézzel visszahúzva általában a helyére került, de ez elég macerás volt. Lényeg a lényeg a képen látható megoldás született. Ki szeretném emelni a megvalósításban a színválasztás, mely a sötét színhez nagyon harmonizál és sportos megjelenést biztosít.
Szerencsére csak nyitott csomagtérnél látszódik és persze csak ideiglenes megoldás :)
A csomagtérnél a vezetékeket védő bigyó a fedél és a hátsó szélvédő közé, kívülre szorult. Lecsukáskor kézzel visszahúzva általában a helyére került, de ez elég macerás volt. Lényeg a lényeg a képen látható megoldás született. Ki szeretném emelni a megvalósításban a színválasztás, mely a sötét színhez nagyon harmonizál és sportos megjelenést biztosít.
Szerencsére csak nyitott csomagtérnél látszódik és persze csak ideiglenes megoldás :)
vm13-02-2011 13:49:12 // 55852
Igaaz.
Elvileg a bi-vel lehet villantani, mert nem kell hozzá beröffenteni az izzót.
Bár ha nem ég a tompa, akkor ott is kell.
Ááá... vacak ez a xenon ;-)
Elvileg a bi-vel lehet villantani, mert nem kell hozzá beröffenteni az izzót.
Bár ha nem ég a tompa, akkor ott is kell.
Ááá... vacak ez a xenon ;-)
bizi13-02-2011 13:46:24 // 55851
Ehh, bocsi, nem tudom biztosan, hogy gyári, de azt hiszem itt írta vki, hogy neki is ilyen van és ez gyári.
Olvasással meg lemaradtam.
Olvasással meg lemaradtam.
Totti (NagyVad)13-02-2011 13:43:23 // 55850
Ez csupán azért van mert nem akartak egy teljesen új lámpa teste csinálni akkor mikor el terjedt a bi xenon így oda be raktak ugyan úgy a sima izzót hogy nem legyen ott a lyuk de funkciója nincsen !! Szerintem csupán ennyi és ilyen egyszerű a magyarázat!
bizi13-02-2011 13:42:48 // 55849
Nu, közben kiderül, hogy mégis bi :)
Inkább furcsálom, hogy miért nem világít soha, de gondolom a bi xenon miatt nem akartak új faceliftet és egyszerűbb volt betenni egy soha nem világító izzót. Márha gyári persze, csak erre nem találtam infót.
Meg mint írtam is a legtöbb (nem csak izzó) keresőben az mjet-es nincs benne.
Inkább furcsálom, hogy miért nem világít soha, de gondolom a bi xenon miatt nem akartak új faceliftet és egyszerűbb volt betenni egy soha nem világító izzót. Márha gyári persze, csak erre nem találtam infót.
Meg mint írtam is a legtöbb (nem csak izzó) keresőben az mjet-es nincs benne.
BeczA13-02-2011 13:40:08 // 55848
55804 számú hozzászólásban ... úgy írtad "gyári" van benne...
BeczA13-02-2011 13:38:56 // 55847
Most okosítottak ,ki hogy nem kell duplának lennie...
bizi13-02-2011 13:37:08 // 55846
Azt nem állítottam, hogy gyári és mint mondtam láma vagyok :) nem tudtam, hogy az a bi, amelyikben két xenon izzó van.
BeczA13-02-2011 13:36:22 // 55845
Azt nem érti, hogy a faceliftes 166-ban miért nem világít soha az az égője ,ami nekük a refi...
Totti (NagyVad)13-02-2011 13:33:36 // 55844
Mi is a konkrét hiba jelenség nem olvastam el !
BeczA13-02-2011 13:29:38 // 55843
Jól van na, nem kell kiabálni... :)))
Megértettem... tévedni emberi dolog,mondta a sün...
Viszont akkor bizi cartárs problémájára mi a magyarázat?
Megértettem... tévedni emberi dolog,mondta a sün...
Viszont akkor bizi cartárs problémájára mi a magyarázat?
Totti (NagyVad)13-02-2011 13:29:01 // 55842
Na ugyan ilyen poroló bi van az 56 ban :-) mint a cikben!
Totti (NagyVad)13-02-2011 13:27:56 // 55841
Szerintem ugyan úgy működtethet sőt a fészes 66 bi projektorát szerintem egy az egyben át lehetne rakni a mi lámpa testünkbe!!
Totti (NagyVad)13-02-2011 13:25:05 // 55840
Hallod áttol hagy nem Alfa gyári a attól még gyári bi projektor a Porschenek! És még egyszer mondom a bi nem a két izzót jelenti!!!!!!!!!!! Mert a ha úgy lenne ahogy te mondod akkor ha felkapcsolod a a te álteld bi nek hívott rendszerben a rfit az nem egyből adná azt a fényerőt ami abból adódik hogy ugye a xenonak (be kell melegedni) tehát ez biztos nem úgy van ahogy te mondod!!
vm13-02-2011 13:24:35 // 55839
Na álljunk meg egy pillantásra...
A bi-xenon nem két izzót jelent, hanem egyet, amin egy elektromágnes mozgatja a terelő- (vagy takaró) lapot, ahogy itt írták vagyon.
A bi-xenon nem két izzót jelent, hanem egyet, amin egy elektromágnes mozgatja a terelő- (vagy takaró) lapot, ahogy itt írták vagyon.
GTPeti13-02-2011 13:21:52 // 55838
BeczA13-02-2011 13:20:49 // 55837
Viszont ez az utólagos lap állítós dolog a fix projektoros 166 H7-es helyére nem hiszem hogy megoldható lenne... nem?
GTPeti13-02-2011 13:20:11 // 55836
Pedig egy (gyári) xenonlámpa attól lesz bixenon, hogy ugyanaz az izzó látja el mindkét funkciót.
(Végeredményben tényleg hasonló egy sima H4-es halogénhez.)
(Végeredményben tényleg hasonló egy sima H4-es halogénhez.)
BeczA13-02-2011 13:18:20 // 55835
És bizi-nél az a hipotézis áll fent, hogy neki gíári bi-xenonos....
BeczA13-02-2011 13:16:04 // 55834
Utólagos.... tehát nem gyári. És nem bi, mert egy xenon izzó van benne és nem kettő... egy terelő lap vándorlásától még nem lesz bi.
Hasonló elven működött a Kalosom H4-es xenonja, hogy tudjak refizni... de az attól még nem bi xenon.
Egy gyári bi-xenon két xenon izzót kell hogy tartalmazzon, és úgy elég vad a refizés...
Hasonló elven működött a Kalosom H4-es xenonja, hogy tudjak refizni... de az attól még nem bi xenon.
Egy gyári bi-xenon két xenon izzót kell hogy tartalmazzon, és úgy elég vad a refizés...
Totti (NagyVad)13-02-2011 13:11:15 // 55833
És ebben az esetben a bi nem azt jelenti hogy hogy oldalanként két két (izzó)van hanem hogy mindkét funkciót (tompított,refi) egy egység látja el!
Totti (NagyVad)13-02-2011 13:08:26 // 55832
Tévedsz 56 ba utólagos bi xenon projektor van egy porolóból és ezek úgy vannak meg oldva hogy a lencse mögött és az (izzó) előtti fény terelő lap határozza meg a vetítési képet refire kapcsoláskor ez le billen arrébb megy és így változik a vetítési kép messzebb szélesebben képet alkot !
vm13-02-2011 12:26:17 // 55831
Így van.
Pontosan ezért van kitalálva.
Messziről egy pilácstalan szürke pötty, vagy jön, vagy megy ;-)
Pontosan ezért van kitalálva.
Messziről egy pilácstalan szürke pötty, vagy jön, vagy megy ;-)
BeczA13-02-2011 12:18:16 // 55830
Hát vazze.... a képen nem látok differenciát a két kép között (3-as 4-es).
De ha logikus elméleti síkon közelítem meg a dolgot akkor egy projectoros lámpatest, soha az életben nem fog reflektorként működni hisz a projektor az összefókuszált fényt küldi tovább... Ergó szerintem ha neked bi- szenonos azaz dupla, akkor neked nem működik a távoságid...
Ha tévednék nyugodtan javítsatok ki...!
De ha logikus elméleti síkon közelítem meg a dolgot akkor egy projectoros lámpatest, soha az életben nem fog reflektorként működni hisz a projektor az összefókuszált fényt küldi tovább... Ergó szerintem ha neked bi- szenonos azaz dupla, akkor neked nem működik a távoságid...
Ha tévednék nyugodtan javítsatok ki...!
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
500
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?