Természetesen! :))
Bár Csepelen már nem annyira népszerű, mivel előadta a "Bekormolom az eget Én" című slágerét... :))))
Forum >> 164-166
Andy04-02-2011 22:00:54 // 55629
Grando04-02-2011 21:57:55 // 55628
Állítólag haknikat is vállal. Ebből mi igaz? :)))
Andy04-02-2011 20:19:45 // 55627
Tipoatti, csak a költséges megoldást ismeri! :)))
Kedvenc nótája a: belenézek a "G" szemébe... Erre ropja vidáman minden szombat este! :))))
Kedvenc nótája a: belenézek a "G" szemébe... Erre ropja vidáman minden szombat este! :))))
BeczA04-02-2011 20:17:26 // 55626
A csonkállványból kipréselhető és így cserélhető. Így nem kell új gyári csonkállványt venni. A G-szem pedig az E Merci G-szemével megeggyező...
Putyesz04-02-2011 19:44:03 // 55625
Ciao Urak!hogy volt ez a nyikorgó G szem a hátsó futóműben???hogy is lehet költségtakarékosan megoldani????tipoatti???
Mathias04-02-2011 09:34:26 // 55624
Minden otlet jol jon, mert delutan sielni keszulunk, es nincs kedvem rangato doggel menni 600 km-t... :-)))
Mathias04-02-2011 09:32:56 // 55623
Nagyon szepen koszonom az otleteket es az infot!!! Referalok az eredmenyrol!!! :-)
Don Gombóc04-02-2011 09:31:46 // 55622
Ne kötekedj mert szétváglak !
Amúgy ha az Opel nem tetszik akkor van ugyan olyan formájú kábel az osz-car nál, az TESLA néven fut, az pofásabb, és vastagabb. Ha meg akarja akkor ha jó minőségű szigetelő szalaggal próbálkozik, azt akár rajta is hagyhatja egy ideig.
Amúgy ha az Opel nem tetszik akkor van ugyan olyan formájú kábel az osz-car nál, az TESLA néven fut, az pofásabb, és vastagabb. Ha meg akarja akkor ha jó minőségű szigetelő szalaggal próbálkozik, azt akár rajta is hagyhatja egy ideig.
András bácsi04-02-2011 09:18:23 // 55621
Ne hallgass a papára. :)
Ideiglenes megoldásnak valóban elmegy a kople kábel, de igazán a gyárival tér magához. Azzal elmegy 100e km-t megint. Illetve a hátsó sorra nem lesz jó a kopel.
Ideiglenes megoldásnak valóban elmegy a kople kábel, de igazán a gyárival tér magához. Azzal elmegy 100e km-t megint. Illetve a hátsó sorra nem lesz jó a kopel.
Don Gombóc04-02-2011 09:15:49 // 55620
Gyertyakábel, vagy a legrosszabb esetben trafó. Általában a gyertyakábel a hibás mégpedig az első hengersorban, ami a hűtő mögött van. általában a díszburkolat alatt a gyertyapipa teteje szokott, a díszburkolatra áthúzni. Ez azért szokott lenni mert sokszor fogóval húzzák le a gyertyapipát, mert belesül egy kicsit a helyére, ezért megreped az elöregedett gumi, így áthúz a szikra a testre. De ez előfordulhat a kábellel is mert ott a díszburkolat alatt nagy a hőség és idővel kiszárad, elöregszik. A hátsó sorral, a szélvédő felöli résszel nem szokott gond lenni, az nyitott, nincs a gyertyapipák felett semmi, és nem is nagyon tud áthúzni, meg azok bakelit pipás kábelek teljesen mások mint az elsők. Elsősorban úgy próbáld meg hogy leveszed elölről a díszburkolatot 6-os imbusz kulccsal, és azt a részét a gyertyapipának ami kiáll a dekniből, pontosabban ahol derékszögben meghajlik, azt az egész sarok részt szigetelőszalaggal vagy 1 milliméter vastagon tekerd be. Ha megszűnik a rángatás az lesz a gond, akkor vehetsz új kábelt, de ne gyárit mert rohadt drága. Az régebbi Opel Astrák kábele jó hozzá lehet kapni darabban is. csak a hosszát kell úgy rendelni hogy oda is érjen a trafóhoz. 70-80-90 centis kábelek kellenek, ha az összes hármat veszed és cseréled. Itt nálunk a cikkszáma az Opel kábelnek általában méret szerint a következők :
118082 - 20 - 70
118082 - 20 - 80
118082 - 20 - 90
De ha az egyiket elviszed az alkatrészes boltba akkor látják hogy milyen kell. A gyári az valami 30 ezer forint a három darab, ezekből megúszod 8 ezer környékén a három darabot. Ha meg a trafó lenne a gond azt találsz bontottat is, a 164-esekben megegyező trafó volt a V6-okban.
118082 - 20 - 70
118082 - 20 - 80
118082 - 20 - 90
De ha az egyiket elviszed az alkatrészes boltba akkor látják hogy milyen kell. A gyári az valami 30 ezer forint a három darab, ezekből megúszod 8 ezer környékén a három darabot. Ha meg a trafó lenne a gond azt találsz bontottat is, a 164-esekben megegyező trafó volt a V6-okban.
Mathias04-02-2011 08:57:24 // 55619
Bocs, meloban vagyok. :-) ugy 5000 kmrel ezelott kezdodott a dolog. 300 fordulat korul kezdett fulladozni a dog. Par napja LMM es gyertya csere.... most mar nem fullad, csak eppen szaggat minden fordulaton terhelesben. Ha ovatosan adom a gazt akkor nem. Ha allohelyzetben gazolom, akkor is minden ok. Mi lehet a gond??
Don Gombóc04-02-2011 08:51:00 // 55618
Írd már ! :-)
Mathias04-02-2011 08:43:43 // 55617
Lehetne egy kerdesem?
Mathias04-02-2011 08:41:27 // 55615
Jo reggelt... Itt vagy Don?
Don Gombóc04-02-2011 08:03:04 // 55614
Az ott tempomatos index kapcsoló.
BFMSE04-02-2011 00:35:26 // 55613
Arno16604-02-2011 00:02:58 // 55612
Asszem mindenképp ellátogatok, és megnézem milyen állapotban van a gép.... :)
Köszi az infókat!
Köszi az infókat!
András bácsi03-02-2011 21:53:59 // 55611
Van két-három szétkapott Hf-em: ha kell, fel lehet támasztani egyet olcsón. ;)
Ha tényleg csak zahnriemen gerissen, akkor az olyan 100 körül helyrehozható, úgy, hogy egy darabig motor marad. Oké, a bontott motor is ennyi kb., de abba ugye nem látni bele. Persze kérdés, hogy nem azért szakadt-e el, mert előtte kinézett a hajtókar hátul. :)))
Az a gtv-motor is jó, ami itt pihen: emberünk jól rápakolt egy felújított Hf-et, aztán szépen megszorult az összes kipuffszelep. Gondolom valami nem volt kerek a felújításnál. :)
Ha tényleg csak zahnriemen gerissen, akkor az olyan 100 körül helyrehozható, úgy, hogy egy darabig motor marad. Oké, a bontott motor is ennyi kb., de abba ugye nem látni bele. Persze kérdés, hogy nem azért szakadt-e el, mert előtte kinézett a hajtókar hátul. :)))
Az a gtv-motor is jó, ami itt pihen: emberünk jól rápakolt egy felújított Hf-et, aztán szépen megszorult az összes kipuffszelep. Gondolom valami nem volt kerek a felújításnál. :)
Totti (NagyVad)03-02-2011 21:46:54 // 55610
Hát jobb mint egy 47 az biztos! És városban éppolyanon olyan jó rohangálni!
Totti (NagyVad)03-02-2011 21:45:41 // 55609
Hát szerintem kb 500 körül van a reg moci olyan 100-150 körül! Trélerben lehet hogy tudok segíteni!
Arno16603-02-2011 21:45:25 // 55608
Bakker és jövőhéten pont megyek Zürich-be... megnézem ott van egy köpésre...teljesen beizgultam, ujra lesz Alfám!!! :))))
Arno16603-02-2011 21:41:04 // 55607
Mibe ? Hol? Dizel? :) Már megin' ? :)
Arno16603-02-2011 21:39:31 // 55606
Mennyibe fáj egy 2.0TS motort rendbekapni?!
Spider
Teljesen rácuppantam. Ennyiér' simán megéri. Gondolom itthon 100-ert kapok másik motort, oldalárafordítom kicserélem es go. Regadót nem neztem, de sztem kibírható, viszont E-s rendszammal is elvagyok egy darabig.
Mitgondoltok?
Bocs h itt offolok, de a Ti véleményetekre adok, mert Titeket ismerlek. :)
Kinek van tréleres ismerőse aki behozná emberi pénzért?!
Spider
Teljesen rácuppantam. Ennyiér' simán megéri. Gondolom itthon 100-ert kapok másik motort, oldalárafordítom kicserélem es go. Regadót nem neztem, de sztem kibírható, viszont E-s rendszammal is elvagyok egy darabig.
Mitgondoltok?
Bocs h itt offolok, de a Ti véleményetekre adok, mert Titeket ismerlek. :)
Kinek van tréleres ismerőse aki behozná emberi pénzért?!
Andy03-02-2011 19:45:55 // 55605
Ja vazze nem győzöm nyelni a kormot. Már köhögök is tőle. Arno jön bele is fullad! :)))
Totti (NagyVad)03-02-2011 19:38:04 // 55604
Meg amugy is szét offolunk itt mindent ezzel a kormos szöszenettel! :-))))))))))))
Totti (NagyVad)03-02-2011 19:36:43 // 55603
177 az szerintem 175 de hagyuk el beszélünk kicsit egymás mellet!
ALFI15603-02-2011 19:33:09 // 55602
Ezek csak programba különböznek.Teljessen más lehet a papíron.Adriáné papíron 177 de valójába 185 mint az említett 66-os.Ferkóé papíron 150 valójába 177.
Totti (NagyVad)03-02-2011 19:33:04 // 55601
Nem erreől volt sz én tudom én mondtam tipoattinak hogy van 185 Le Mjet !
ALFI15603-02-2011 19:31:33 // 55600
Annyira nem.Arról volt szó,hogy van e 185lovas m-jet.Van.150,177,185
Totti (NagyVad)03-02-2011 19:30:17 // 55599
De amúgy te hoztad példának Adriánét ami papíron 175 Le még is a mérés alapján egy 10-essel több ! Akkor most mi van?
ALFI15603-02-2011 19:29:07 // 55598
Igen.2007-be mikor vettem az enyémet akkor is találkoztam vele.
Totti (NagyVad)03-02-2011 19:28:39 // 55597
HUUU vaz te most nagyon el kanyarodtunk az eredeti témától !
Totti (NagyVad)03-02-2011 19:26:48 // 55596
Nem! De te láttál már gyárilag 185 Le 56-ot ?A hang súly a gyárin van!
ALFI15603-02-2011 19:25:20 // 55595
Miért gondolod,hogy még több kraft van benne mint amennyi gyárilag?Rátesznek még egy kicsit biztos ami biztos a gyárba?Inkább kevesebb szokott lenni.Igen lehet,hogy a 200 ló is csak 170-80.De többnek biztos nem több.Van 150lovas is.
ALFI15603-02-2011 19:22:59 // 55594
Az azt jelenti,hogy nincs?
Totti (NagyVad)03-02-2011 19:20:33 // 55593
Ennyi erővel a 185-ös lehet 200 Le is !
Totti (NagyVad)03-02-2011 19:18:54 // 55592
Bakker mérés alapján nem össze keverendő a gyári adattal !
Totti (NagyVad)03-02-2011 19:18:05 // 55591
Én még nem láttam nem halottam!
tipoatti03-02-2011 19:15:19 // 55589
Régebbi típus régebbi motorral régebbi gyártósoron. Nincs 166 JTS-sel sem pl.
ALFI15603-02-2011 19:14:45 // 55588
Van 156-ba is 180egynéhány lovas is.
Totti (NagyVad)03-02-2011 19:12:06 // 55587
56 ban csak a 175 Le van 66 ban van 185 Le és az már szerintem semmiben nem tér el az 59 tő max elektorinkában abban már ugyan úgy benne van a PDF is
silver03-02-2011 19:11:37 // 55586
Nekem a történetben valami nem kerek. Lefényképezem az autót ősszel, majd nem teszem fel a hirdetést addig míg nem dobok rá 1.2millát.
Kriszo03-02-2011 19:11:10 // 55585
Nyilván a vadállatot kiraknám belőle...De ha egy kulturált manusz jönne miért ne próbálhatná ki...
Volt olyan kereskedő is amikor én néztem, hogy aztmondta majd ő vezet én meg ülhetek mellette.Mondtam neki el se induljunk köszi.
Egyébként azért belülről szerintem állapotra egész rendben lévőnek tűnik, csak tényleg elég sok az ára.Majd lejjebb adja egy kicsit , ha nem csörög a telefon.)
Volt olyan kereskedő is amikor én néztem, hogy aztmondta majd ő vezet én meg ülhetek mellette.Mondtam neki el se induljunk köszi.
Egyébként azért belülről szerintem állapotra egész rendben lévőnek tűnik, csak tényleg elég sok az ára.Majd lejjebb adja egy kicsit , ha nem csörög a telefon.)
Totti (NagyVad)03-02-2011 19:09:56 // 55584
2005 ota van 59 azota van 200 Le 2.4 szerinted annyira hülyék hogy gyártsák még a régit is mert viszik még a 66 ot is?????
ALFI15603-02-2011 19:09:00 // 55583
Az mint az 56-ba is.
ALFI15603-02-2011 19:08:08 // 55582
Mindig van jó áron árult.Érdekes módon nem is viszik el őket.Valami akkor csak van benne.Van fent egy 159 2.4m-jet jól felszerelt 3.3-környékén.Nem kevés ideje és még ki tudja meddig lessz.Többen nézték.Törött,kinti kocsi.Azért ezek az olcsók mindig gyanussak.
tipoatti03-02-2011 19:07:23 // 55581
Ha hülyeségeket beszélnék, sorry! :)
tipoatti03-02-2011 19:06:21 // 55580
MJet és JTDM ugyanazok lennének? Szerintem nem, a 166-ban emlékeim szerint az első verzió van.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
458
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?