Forum >> 164-166
156er03-10-2011 21:12:58 // 59279
köszönöm.
Andy03-10-2011 20:58:35 // 59278
Na igen, de kellene néhány jól sikerült fotó is hozzá. Gondoltam, most a hétvégén Kaposon lehetne csinálni, de úgy néz ki elmossa az eső az egészet. :((
kapeka (Nagyvad)03-10-2011 20:54:26 // 59277
Ez nem olyan vészes ár, kérdés, hogy van minimum rendelés? Mert akkor el lehetne kezdeni összeállítani a névsort.
kapeka (Nagyvad)03-10-2011 20:51:26 // 59276
Szia!
Itt pl. találsz egy leírást, ami alapján te magad is megcsinálhatod, de többünk autójában van egyébként valamilyen videós lejátszó. A többiek majd kisegítenek, ki vállalja a beépítést.
Itt pl. találsz egy leírást, ami alapján te magad is megcsinálhatod, de többünk autójában van egyébként valamilyen videós lejátszó. A többiek majd kisegítenek, ki vállalja a beépítést.
Zotya 16403-10-2011 20:49:21 // 59275
Tökéletes ....Viktor! Azé azt tudni,tudnunk kell,hogy Andy sokat letrappolt nekünk , naptár miafrázból.
Andy03-10-2011 20:44:23 // 59274
Teljesen normális árat mondott, amennyiben a 2500 HUF mindent tartalmaz. Gondolok itt a nyomdai előkészítésre, nyomdára, fűzésre, borítóra stb.
A tavalyi árak nem lehetnek mérvadóak, azóta történt egy és más a világban. ;))
A tavalyi árak nem lehetnek mérvadóak, azóta történt egy és más a világban. ;))
Alfás Viktor (NagyVad)03-10-2011 20:27:31 // 59273
Sziasztok!
Nem jön össze az ismerősöm részéről a naptár !
Sajnálom!
Azt mondta hogy 2500HUF /db
Jóval több mint múlt évben!
De ha nektek jó akkor megcsinálja!
Nem jön össze az ismerősöm részéről a naptár !
Sajnálom!
Azt mondta hogy 2500HUF /db
Jóval több mint múlt évben!
De ha nektek jó akkor megcsinálja!
156er03-10-2011 19:03:51 // 59272
Üdv.
Arra lennék kíváncsi, h tud e valaki valamiféle infóval szolgálni azzal kapcsolatban, hogy kilehet-e vitelezni a 166os ICS-én a DVD lejátszást....
Előre is köszi!
Arra lennék kíváncsi, h tud e valaki valamiféle infóval szolgálni azzal kapcsolatban, hogy kilehet-e vitelezni a 166os ICS-én a DVD lejátszást....
Előre is köszi!
Zotya 16403-10-2011 12:41:03 // 59271
Megy-IZS ! :))
Cro16603-10-2011 12:29:39 // 59270
Én is csak ma reggel vettem észre,h október van...sőt, azt is, hogy nem IZS :))
Zotya 16403-10-2011 12:10:07 // 59269
Tuti nem tesz olyat,sőt....megjavúl! :-))))
kapeka (Nagyvad)03-10-2011 12:05:44 // 59268
Na basszus, én is elfelejtettem átlapozni! Csak nehogy ezért is megsértődjön!!! :-))))
Zotya 16403-10-2011 11:51:46 // 59267
Bizony az.....és látjuk is a falon ,1 hónapig! :-)))
kapeka (Nagyvad)02-10-2011 12:20:35 // 59266
Lehet, hogy csak nem szereti, ha macerálják. Az elmúlt napokban hozzá sem nyúltam, így rendesen tette a dolgát. Hiába no, lelke van...
W.02-10-2011 11:58:30 // 59265
Tanácsként: auto fokozat , télen econ-ban, nyáron nélküle. Semmi hibajelenséget nem tapasztalta. Viszont amikor állítgattam én is össze-vissza, akkor rendszeresen hibát jelzett, ahogy írtad.
kapeka (Nagyvad)02-10-2011 11:53:43 // 59264
Ez is egy megoldás, hogy ez miért nem jutott az eszembe? :-DDD
kapeka (Nagyvad)02-10-2011 11:52:36 // 59263
LOW-nál bekapcsolja a belső keringtetést, tegnap próbálgattam a különböző beállításokat, aztán úgyis maradok az AUTO mellett...
Grando02-10-2011 01:03:03 // 59262
Mondjuk húzd le az ablakot...
Cro16602-10-2011 00:03:51 // 59261
16 alatt van a LOW..lekapcsolt kompresszor mellett lehet, hogy a kinti levegőt engedi be.
Egy próbát megér..majd ha hideg lesz :)
Egy próbát megér..majd ha hideg lesz :)
kapeka (Nagyvad)01-10-2011 23:18:37 // 59260
Persze még tavaly az átíráskor. Nejemnek jobban tetszett a zúniós rendszám, meg aztán ez mégsem Moszkvics (merthogy IZS volt...) :-))
Egy előnye van: hozzá nem értők simán újnak nézik, hozzáteszem az Alfákat nem ismerő autóhoz értők is. 66-os erre alig-alig van sajnos...
Szóval lehet vele páváskodni, hogy mások szavaival éljek. :-DDD
Egyébként meg te is rendszámot fogsz cserélni (mármint kocsival együtt), nem? ;-)
Egy előnye van: hozzá nem értők simán újnak nézik, hozzáteszem az Alfákat nem ismerő autóhoz értők is. 66-os erre alig-alig van sajnos...
Szóval lehet vele páváskodni, hogy mások szavaival éljek. :-DDD
Egyébként meg te is rendszámot fogsz cserélni (mármint kocsival együtt), nem? ;-)
Marek01-10-2011 20:01:40 // 59259
Sziasztok!
Van egy garnitúra 16-os Aez felnim, 5x108-as, szép állapotban! Egy 50-esért megválnék tőle, mert csak a helyet foglalj! Érdeklődni telón tudtok: 0630 6207131 vagy a falamon... :)
Van egy garnitúra 16-os Aez felnim, 5x108-as, szép állapotban! Egy 50-esért megválnék tőle, mert csak a helyet foglalj! Érdeklődni telón tudtok: 0630 6207131 vagy a falamon... :)
Don Gombóc01-10-2011 18:26:44 // 59258
Rendszámot cseréltél?
Alfa166JTD01-10-2011 09:01:08 // 59257
Nállam kb másfél éve volt ez a hibajelenség. A fűtőradiátorom elrepedt és szivárgott belőle a cucc az utastér fele, ott rá a vezérlőelektronikára a kardánboxnál. A fűtőradiátor cseréjét követően a hiba megszűnt! Kopp, kopp, kopp.
Föckös01-10-2011 06:09:44 // 59256
és tud marha retkes lenni, és csalni emiatt...
Arno16601-10-2011 00:08:00 // 59255
belső hőmérő: kormanytol jobbra lent a muszerfalon a lyukacsos 100Ft-os nagysagú kör mögött. Illetve bent a szellőzőrendszer mélyén 1 v. 2db még lapít.
kapeka (Nagyvad)30-09-2011 22:09:21 // 59254
kapeka (Nagyvad)30-09-2011 22:06:50 // 59253
kapeka (Nagyvad)30-09-2011 21:40:46 // 59252
Szerelő szerint minden érték normális, tárolt hibakód sincs. Viszont ma meg az istennek sem akart "elromlani", úgy látszik beijedt. :-)))
A külső hőmérséklet, amit az ICS ír, megfelel a valósnak, de hol van a belső hőm.érzékelő? Bár ha az lenne a gond, akkor értem, hogy más hőmérsékletet akar beállítani, na de akkor miért nem csinálja csak egyszerűen, minek szórakoztat a szervizbe küldéssel (addig ugyanis, amíg le nem okézom, nem csinál semmit). Magas ez nekem... vagy én vagyok alacsony :-DDD
Ahogy akkor már azt is megkérdezem: ha kint van 10 fok, és én kinti 10 fokos levegőt akarok beengedni, mi a fenére kell állítanom? Mert ha OFF, akkor semmi nem jön, ha ECON, vagy AUTO vagy akármelyik, ott asszem nincs 16 foknál alacsonyabb beállítási lehetőség, tehát fűteni fog. Persze a kérdés elméleti, mert rohadtul nem akarok megfagyni, csak nem jöttem rá, hogy hogyan lehet egyszerűen kinti levegőt beengedni, bármilyen hőmérsékletű is legyen.
A külső hőmérséklet, amit az ICS ír, megfelel a valósnak, de hol van a belső hőm.érzékelő? Bár ha az lenne a gond, akkor értem, hogy más hőmérsékletet akar beállítani, na de akkor miért nem csinálja csak egyszerűen, minek szórakoztat a szervizbe küldéssel (addig ugyanis, amíg le nem okézom, nem csinál semmit). Magas ez nekem... vagy én vagyok alacsony :-DDD
Ahogy akkor már azt is megkérdezem: ha kint van 10 fok, és én kinti 10 fokos levegőt akarok beengedni, mi a fenére kell állítanom? Mert ha OFF, akkor semmi nem jön, ha ECON, vagy AUTO vagy akármelyik, ott asszem nincs 16 foknál alacsonyabb beállítási lehetőség, tehát fűteni fog. Persze a kérdés elméleti, mert rohadtul nem akarok megfagyni, csak nem jöttem rá, hogy hogyan lehet egyszerűen kinti levegőt beengedni, bármilyen hőmérsékletű is legyen.
Arno16630-09-2011 21:20:50 // 59251
Az alapjan szabalyoz... ha hulyeseget mer, akkor az alapjan probal temperalni.
Arno16630-09-2011 21:18:17 // 59250
Szenzorok mit mérnek a diagnosztika szerint? Szerintem azok adnak flas erteket. Hibat nem dob, mert nem szakadt/zarlatos. De mondjuk 10 fok helyett ha -10-et mér, akkor okozhat galibát. :) Erre tippelnék első körben...
Föckös30-09-2011 20:12:01 // 59249
móóóndjuk nekem a múltkor gőzborotvás mosás után csinálta ezt! úgyhogy van benne valami!
Föckös30-09-2011 20:10:41 // 59248
baszki a termosztát két ZÁRT rendszer közti kapu, úgy képzeld el, mint egy nyolcast, ami aszimmetrikus. kis kör hidegen, és ahogy melegszik nyitja a nagyobb kört is, ha hűl akkor zárja azt. ettől még az egész rendszer ZÁRT, ha nem lenne az, akkor sokkal előbb elforrna a víz, vagy elfogyna.
Mint ahogy neked is elfogy, tehát nem zárt a rendszered. Vagy a motoron kívül eresz valahol (ez a jobbik eset), vagy a motoron belül (pl elszállt az egyik hfej tömítés, és bejut az égéstérbe a víz, ahol el is ég.
próbáld a vízcsövet melegen összenyomkodni, hátha valahol megindul.
az is lehet, hogy valahol dugulásod van, és emiatt a nyomás megemelkedik, és a túlfolyón kijön a víz.
(reméljük ez utóbbi)
szvsz termosztát csere nem fog segíteni, ellenben pénzkidobás...
Mint ahogy neked is elfogy, tehát nem zárt a rendszered. Vagy a motoron kívül eresz valahol (ez a jobbik eset), vagy a motoron belül (pl elszállt az egyik hfej tömítés, és bejut az égéstérbe a víz, ahol el is ég.
próbáld a vízcsövet melegen összenyomkodni, hátha valahol megindul.
az is lehet, hogy valahol dugulásod van, és emiatt a nyomás megemelkedik, és a túlfolyón kijön a víz.
(reméljük ez utóbbi)
szvsz termosztát csere nem fog segíteni, ellenben pénzkidobás...
Föckös30-09-2011 20:05:03 // 59247
amikor jól fordul, (és utána nem is lesz hibaüzenet) akkor az nem látszik sehogy, csak qvára hallatszik ;-)
talán jövőre szétszedem.
egy ideje nem használom auto módban, és többnyire külső keringetésre van állítva.
talán jövőre szétszedem.
egy ideje nem használom auto módban, és többnyire külső keringetésre van állítva.
Zsunior30-09-2011 17:38:03 // 59246
Hmmm. Valahogy nem jön be az ötlet :)) ezek után ellenségek nem is kellenek :))
remélem most már, hogy a mester kiűzi a gonoszt, mert tele van vele a hócipőm :( vagy nincs véletlen valakinek szellemírtó berendezése?:))))
remélem most már, hogy a mester kiűzi a gonoszt, mert tele van vele a hócipőm :( vagy nincs véletlen valakinek szellemírtó berendezése?:))))
F4130-09-2011 17:28:27 // 59245
Azért akar termosztátot cserélni,mert ő "A SZERELŐ" :-)
Reggel megnéztem hideg motornál, nem gőzöl.Megnéztem melegen is, nem látok semmi szivárgást.
Ha meg a tartály lenne repedt (bárcsakennyi lenne a baja), akkor gondolom álló helyzetben is fogyna a víz....
Reggel megnéztem hideg motornál, nem gőzöl.Megnéztem melegen is, nem látok semmi szivárgást.
Ha meg a tartály lenne repedt (bárcsakennyi lenne a baja), akkor gondolom álló helyzetben is fogyna a víz....
kapeka (Nagyvad)30-09-2011 16:40:15 // 59244
Egy kis sz*r szenzor így megbolondítaná?
tipoatti30-09-2011 15:51:32 // 59243
A hibát nagyon sűrűn írja az ICS nálam is, viszont hibátlanul működik minden. Azonban idegesítő, hogy az egész képernyős hibaüzenet miatt nem látom, hogy mit csinálok éppen. Ezért nyomkodok, majd a MAIN gomb megnyomása után látom kicsiben, hogy mit is követtem el addig... :) Az ilyen hibajelenségre mintha azt írta volna anno Arno, hogy a balos tükörben lévő hőmérséklet-szenzor műve a mistake.
kapeka (Nagyvad)30-09-2011 15:28:50 // 59242
:-)))
Egyébként pont valami ilyenre gondoltam, mintha megszorulnának a lapátok, hiszen utána ugyanazt fújja. Persze akkor miért hajlandó a motor újraindítása után újra működni, azt nem tudom...
Viszont te honnan tudod, hogy a lapát szorul meg, miből "látszik"?
Egyébként pont valami ilyenre gondoltam, mintha megszorulnának a lapátok, hiszen utána ugyanazt fújja. Persze akkor miért hajlandó a motor újraindítása után újra működni, azt nem tudom...
Viszont te honnan tudod, hogy a lapát szorul meg, miből "látszik"?
Föckös30-09-2011 14:53:49 // 59241
nekem is művelt ilyet a múltkor,le kellett állítanom a motort, és utána lett jó.
ezen felül néha megakad nekem a külső belső elválasztó lapát, és akkor ír ki hibát.
azt írja ki, hogy menjek a szakemberhez.
nyáron vittem haza Psit barátomat, aki klímás
épp észrevette,
azt mondja
Gabi azt írja, h menj szakemberhez
én meg
Pisti! rossz a klíma...
ezen felül néha megakad nekem a külső belső elválasztó lapát, és akkor ír ki hibát.
azt írja ki, hogy menjek a szakemberhez.
nyáron vittem haza Psit barátomat, aki klímás
épp észrevette,
azt mondja
Gabi azt írja, h menj szakemberhez
én meg
Pisti! rossz a klíma...
Hunor30-09-2011 13:42:23 // 59240
Akkor Andy barátunknak szívás,keresheti a szellemet a vasban!
kapeka (Nagyvad)30-09-2011 13:17:47 // 59239
Sajna mindegy, milyen módban van, előbb-utóbb elkezdi. Valamikor júliusban autópályán jöttem hazafelé, felhőszakadás volt, ráirányítottam egy kis fűtést a szélvédőre, hogy levigye a párát (annyira esett, hogy tele volt a pálya álló! kocsikkal), utána bedobta a hibát, leokéztam, vége lett az esőnek, jövök normálisan, akkor vettem észre, hogy rohadtul meleg van. Ilyenkor leállításig nem lehet szabályozni a hőmérsékletet, hát a következő lehajtóig a kinti 30+ fokra rá is fűtött még úgy rendesen...
De csinálta ezt már úgy is, hogy a leokézás után k**va hideget nyom, megint csak nem lehet állítani a hőm-t, újra kell indítani a kocsit és ismét jó.
Próbáltam auto, manual, állásban, econ-ban is, egyszerűen nem találtam benne rendszert.
De csinálta ezt már úgy is, hogy a leokézás után k**va hideget nyom, megint csak nem lehet állítani a hőm-t, újra kell indítani a kocsit és ismét jó.
Próbáltam auto, manual, állásban, econ-ban is, egyszerűen nem találtam benne rendszert.
Otto30-09-2011 12:58:34 // 59238
Nekem ECON módban szarakodott a fűtés. Automatában hibátlan volt mindig.
kapeka (Nagyvad)30-09-2011 12:31:34 // 59237
Na, nálam is indul a hibakereső mód...
A klíma szórakozik, van hogy normálisan működik, van hogy hibát dob (contact to service vagy valami hasonló megfogalmazás) aztán OK-ra megy tovább. De az utóbbi pár napban miután sokszor csinálta, hogy lenyomom az OK-t, elindul, majd pár másodperc után újra dobja a hibát. Idegesítő, mert pl. a hűtést/fűtést így kikapcsolni is elég nehéz, mert mire lenyomnám az OFF-ot, már újra hiba van kiírva, és ezt el lehet játszani 20x is, mire sikerül vagy kikapcsolom, vagy elkezd végre működni, azonban az autó leállításáig nem tudom szabályozni a hőmérsékletet, mert bár a kijelzőn állít, de ugyanazt a jéghideget engedi be. Teljesen kiszámíthatatlan, van hogy fűtéskor miután kikapcsoltam, meleg levegőt enged be, mintha úgy ragadt volna be (vagy ez normális? Gondolom nem.) Remélem érthetően írtam le...
A szerelő nem talált kiolvasható hibát, szerinte a vezérlés okozhatja, de nem biztos benne, mondtam utánakérdezek a lehetőségeknek. Van valakinek tippje?
Ha vezérlés, az mit jelent, mit kell/lehet cserélni?
Egyébként ha éppen nem dob hibát, teljesen jó a hideg/meleg állítás, rendesen fűt/hűt, normálisan szabályozza a hőmérsékletet.
A klíma szórakozik, van hogy normálisan működik, van hogy hibát dob (contact to service vagy valami hasonló megfogalmazás) aztán OK-ra megy tovább. De az utóbbi pár napban miután sokszor csinálta, hogy lenyomom az OK-t, elindul, majd pár másodperc után újra dobja a hibát. Idegesítő, mert pl. a hűtést/fűtést így kikapcsolni is elég nehéz, mert mire lenyomnám az OFF-ot, már újra hiba van kiírva, és ezt el lehet játszani 20x is, mire sikerül vagy kikapcsolom, vagy elkezd végre működni, azonban az autó leállításáig nem tudom szabályozni a hőmérsékletet, mert bár a kijelzőn állít, de ugyanazt a jéghideget engedi be. Teljesen kiszámíthatatlan, van hogy fűtéskor miután kikapcsoltam, meleg levegőt enged be, mintha úgy ragadt volna be (vagy ez normális? Gondolom nem.) Remélem érthetően írtam le...
A szerelő nem talált kiolvasható hibát, szerinte a vezérlés okozhatja, de nem biztos benne, mondtam utánakérdezek a lehetőségeknek. Van valakinek tippje?
Ha vezérlés, az mit jelent, mit kell/lehet cserélni?
Egyébként ha éppen nem dob hibát, teljesen jó a hideg/meleg állítás, rendesen fűt/hűt, normálisan szabályozza a hőmérsékletet.
lacika1030-09-2011 10:51:47 // 59236
arra a feket edobozra gondolsz ami a kalaptartón középen van, megy bele egy szürke "antenna" kábel is.. az a vezérlője a kp zárnak? tehát ha megvan a távirányító, és ezt az egységet cserélem, akkor nyit meg zár elvileg.... javítsatok ki ha tévedek
Arno16630-09-2011 10:40:34 // 59235
Sracok, gyorsan és jól dolgozó fényezőre tipp?
Hangsúly a gyors-on, és a jól-on van :D
Hangsúly a gyors-on, és a jól-on van :D
Arno16630-09-2011 10:36:30 // 59234
Motorter felol megy a dolog. Mintha ugy remlene a klimat is meg lehet uszni, de ez nem 100%. Ki lehet annyira talán hajtani a klimaegységet... (Alu cső, jó hosszu, sztem enged annyit azon a méteren...de jobb a bekesseg alapon lehet nem erdemes kuzdeni vele ha nincs meg a rutin. )
Arno16630-09-2011 10:31:47 // 59233
kalaptarto alatt van az RF része, a vevő, ha azt keresed. Kis fekete doboz..
lacika1030-09-2011 08:52:12 // 59232
Ismét segítséget kérek! hol találom a központi zár vezérlőt? szereztem elvileg egy másikat,amihez megvan a távirányító,(igaz törött), át szeretném cserélni hogy távirányítóval nyissam-zárjam a kocsit. csakhát annyi doboz meg kábel van a kocsiban,hogy fogalmam sincs mihez nyúljak!
Zotya 16430-09-2011 07:27:33 // 59231
Jóóóó,már "molyoltam" egy relé szettet Neked is. Lesz tartalék legalább.
W.29-09-2011 21:23:50 // 59230
Kedvem lett volna de inkább gyorsan faképnél hagytam...
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
474
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?