Forum >> 164-166

156er03-10-2011 21:12:58 // 59279
köszönöm.
Andy03-10-2011 20:58:35 // 59278
Na igen, de kellene néhány jól sikerült fotó is hozzá. Gondoltam, most a hétvégén Kaposon lehetne csinálni, de úgy néz ki elmossa az eső az egészet. :((
kapeka (Nagyvad)03-10-2011 20:54:26 // 59277
Ez nem olyan vészes ár, kérdés, hogy van minimum rendelés? Mert akkor el lehetne kezdeni összeállítani a névsort.
kapeka (Nagyvad)03-10-2011 20:51:26 // 59276
Szia!
Itt pl. találsz egy leírást, ami alapján te magad is megcsinálhatod, de többünk autójában van egyébként valamilyen videós lejátszó. A többiek majd kisegítenek, ki vállalja a beépítést.
Zotya 16403-10-2011 20:49:21 // 59275
Tökéletes ....Viktor! Azé azt tudni,tudnunk kell,hogy Andy sokat letrappolt nekünk , naptár miafrázból.
Andy03-10-2011 20:44:23 // 59274
Teljesen normális árat mondott, amennyiben a 2500 HUF mindent tartalmaz. Gondolok itt a nyomdai előkészítésre, nyomdára, fűzésre, borítóra stb.
A tavalyi árak nem lehetnek mérvadóak, azóta történt egy és más a világban. ;))
Alfás Viktor (NagyVad)03-10-2011 20:27:31 // 59273
Sziasztok!
Nem jön össze az ismerősöm részéről a naptár !
Sajnálom!
Azt mondta hogy 2500HUF /db
Jóval több mint múlt évben!
De ha nektek jó akkor megcsinálja!
156er03-10-2011 19:03:51 // 59272
Üdv.

Arra lennék kíváncsi, h tud e valaki valamiféle infóval szolgálni azzal kapcsolatban, hogy kilehet-e vitelezni a 166os ICS-én a DVD lejátszást....
Előre is köszi!
Zotya 16403-10-2011 12:41:03 // 59271
Megy-IZS ! :))
Cro16603-10-2011 12:29:39 // 59270
Én is csak ma reggel vettem észre,h október van...sőt, azt is, hogy nem IZS :))
Zotya 16403-10-2011 12:10:07 // 59269
Tuti nem tesz olyat,sőt....megjavúl! :-))))
kapeka (Nagyvad)03-10-2011 12:05:44 // 59268
Na basszus, én is elfelejtettem átlapozni! Csak nehogy ezért is megsértődjön!!! :-))))
Zotya 16403-10-2011 11:51:46 // 59267
Bizony az.....és látjuk is a falon ,1 hónapig! :-)))
kapeka (Nagyvad)02-10-2011 12:20:35 // 59266
Lehet, hogy csak nem szereti, ha macerálják. Az elmúlt napokban hozzá sem nyúltam, így rendesen tette a dolgát. Hiába no, lelke van...
W.02-10-2011 11:58:30 // 59265
Tanácsként: auto fokozat , télen econ-ban, nyáron nélküle. Semmi hibajelenséget nem tapasztalta. Viszont amikor állítgattam én is össze-vissza, akkor rendszeresen hibát jelzett, ahogy írtad.
kapeka (Nagyvad)02-10-2011 11:53:43 // 59264
Ez is egy megoldás, hogy ez miért nem jutott az eszembe? :-DDD
kapeka (Nagyvad)02-10-2011 11:52:36 // 59263
LOW-nál bekapcsolja a belső keringtetést, tegnap próbálgattam a különböző beállításokat, aztán úgyis maradok az AUTO mellett...
Grando02-10-2011 01:03:03 // 59262
Mondjuk húzd le az ablakot...
Cro16602-10-2011 00:03:51 // 59261
16 alatt van a LOW..lekapcsolt kompresszor mellett lehet, hogy a kinti levegőt engedi be.
Egy próbát megér..majd ha hideg lesz :)
kapeka (Nagyvad)01-10-2011 23:18:37 // 59260
Persze még tavaly az átíráskor. Nejemnek jobban tetszett a zúniós rendszám, meg aztán ez mégsem Moszkvics (merthogy IZS volt...) :-))
Egy előnye van: hozzá nem értők simán újnak nézik, hozzáteszem az Alfákat nem ismerő autóhoz értők is. 66-os erre alig-alig van sajnos...
Szóval lehet vele páváskodni, hogy mások szavaival éljek. :-DDD

Egyébként meg te is rendszámot fogsz cserélni (mármint kocsival együtt), nem? ;-)
Marek01-10-2011 20:01:40 // 59259
Sziasztok!

Van egy garnitúra 16-os Aez felnim, 5x108-as, szép állapotban! Egy 50-esért megválnék tőle, mert csak a helyet foglalj! Érdeklődni telón tudtok: 0630 6207131 vagy a falamon... :)
Don Gombóc01-10-2011 18:26:44 // 59258
Rendszámot cseréltél?
Alfa166JTD01-10-2011 09:01:08 // 59257
Nállam kb másfél éve volt ez a hibajelenség. A fűtőradiátorom elrepedt és szivárgott belőle a cucc az utastér fele, ott rá a vezérlőelektronikára a kardánboxnál. A fűtőradiátor cseréjét követően a hiba megszűnt! Kopp, kopp, kopp.
Föckös01-10-2011 06:09:44 // 59256
és tud marha retkes lenni, és csalni emiatt...
Arno16601-10-2011 00:08:00 // 59255
belső hőmérő: kormanytol jobbra lent a muszerfalon a lyukacsos 100Ft-os nagysagú kör mögött. Illetve bent a szellőzőrendszer mélyén 1 v. 2db még lapít.
kapeka (Nagyvad)30-09-2011 22:09:21 // 59254


Ez utóbbin, amire büszke vagyok: a rendszámon piros helyett immáron kék a matrica!!! Most aztán már nem is annyira környezetszennyező ám...
kapeka (Nagyvad)30-09-2011 22:06:50 // 59253
Addig is mint a GTV topicban, csak úgy:

kapeka (Nagyvad)30-09-2011 21:40:46 // 59252
Szerelő szerint minden érték normális, tárolt hibakód sincs. Viszont ma meg az istennek sem akart "elromlani", úgy látszik beijedt. :-)))
A külső hőmérséklet, amit az ICS ír, megfelel a valósnak, de hol van a belső hőm.érzékelő? Bár ha az lenne a gond, akkor értem, hogy más hőmérsékletet akar beállítani, na de akkor miért nem csinálja csak egyszerűen, minek szórakoztat a szervizbe küldéssel (addig ugyanis, amíg le nem okézom, nem csinál semmit). Magas ez nekem... vagy én vagyok alacsony :-DDD

Ahogy akkor már azt is megkérdezem: ha kint van 10 fok, és én kinti 10 fokos levegőt akarok beengedni, mi a fenére kell állítanom? Mert ha OFF, akkor semmi nem jön, ha ECON, vagy AUTO vagy akármelyik, ott asszem nincs 16 foknál alacsonyabb beállítási lehetőség, tehát fűteni fog. Persze a kérdés elméleti, mert rohadtul nem akarok megfagyni, csak nem jöttem rá, hogy hogyan lehet egyszerűen kinti levegőt beengedni, bármilyen hőmérsékletű is legyen.
Arno16630-09-2011 21:20:50 // 59251
Az alapjan szabalyoz... ha hulyeseget mer, akkor az alapjan probal temperalni.
Arno16630-09-2011 21:18:17 // 59250
Szenzorok mit mérnek a diagnosztika szerint? Szerintem azok adnak flas erteket. Hibat nem dob, mert nem szakadt/zarlatos. De mondjuk 10 fok helyett ha -10-et mér, akkor okozhat galibát. :) Erre tippelnék első körben...
Föckös30-09-2011 20:12:01 // 59249
móóóndjuk nekem a múltkor gőzborotvás mosás után csinálta ezt! úgyhogy van benne valami!
Föckös30-09-2011 20:10:41 // 59248
baszki a termosztát két ZÁRT rendszer közti kapu, úgy képzeld el, mint egy nyolcast, ami aszimmetrikus. kis kör hidegen, és ahogy melegszik nyitja a nagyobb kört is, ha hűl akkor zárja azt. ettől még az egész rendszer ZÁRT, ha nem lenne az, akkor sokkal előbb elforrna a víz, vagy elfogyna.
Mint ahogy neked is elfogy, tehát nem zárt a rendszered. Vagy a motoron kívül eresz valahol (ez a jobbik eset), vagy a motoron belül (pl elszállt az egyik hfej tömítés, és bejut az égéstérbe a víz, ahol el is ég.
próbáld a vízcsövet melegen összenyomkodni, hátha valahol megindul.
az is lehet, hogy valahol dugulásod van, és emiatt a nyomás megemelkedik, és a túlfolyón kijön a víz.
(reméljük ez utóbbi)
szvsz termosztát csere nem fog segíteni, ellenben pénzkidobás...
Föckös30-09-2011 20:05:03 // 59247
amikor jól fordul, (és utána nem is lesz hibaüzenet) akkor az nem látszik sehogy, csak qvára hallatszik ;-)
talán jövőre szétszedem.
egy ideje nem használom auto módban, és többnyire külső keringetésre van állítva.
Zsunior30-09-2011 17:38:03 // 59246
Hmmm. Valahogy nem jön be az ötlet :)) ezek után ellenségek nem is kellenek :))

remélem most már, hogy a mester kiűzi a gonoszt, mert tele van vele a hócipőm :( vagy nincs véletlen valakinek szellemírtó berendezése?:))))
F4130-09-2011 17:28:27 // 59245
Azért akar termosztátot cserélni,mert ő "A SZERELŐ" :-)
Reggel megnéztem hideg motornál, nem gőzöl.Megnéztem melegen is, nem látok semmi szivárgást.
Ha meg a tartály lenne repedt (bárcsakennyi lenne a baja), akkor gondolom álló helyzetben is fogyna a víz....
kapeka (Nagyvad)30-09-2011 16:40:15 // 59244
Egy kis sz*r szenzor így megbolondítaná?
tipoatti30-09-2011 15:51:32 // 59243
A hibát nagyon sűrűn írja az ICS nálam is, viszont hibátlanul működik minden. Azonban idegesítő, hogy az egész képernyős hibaüzenet miatt nem látom, hogy mit csinálok éppen. Ezért nyomkodok, majd a MAIN gomb megnyomása után látom kicsiben, hogy mit is követtem el addig... :) Az ilyen hibajelenségre mintha azt írta volna anno Arno, hogy a balos tükörben lévő hőmérséklet-szenzor műve a mistake.
kapeka (Nagyvad)30-09-2011 15:28:50 // 59242
:-)))

Egyébként pont valami ilyenre gondoltam, mintha megszorulnának a lapátok, hiszen utána ugyanazt fújja. Persze akkor miért hajlandó a motor újraindítása után újra működni, azt nem tudom...
Viszont te honnan tudod, hogy a lapát szorul meg, miből "látszik"?
Föckös30-09-2011 14:53:49 // 59241
nekem is művelt ilyet a múltkor,le kellett állítanom a motort, és utána lett jó.
ezen felül néha megakad nekem a külső belső elválasztó lapát, és akkor ír ki hibát.
azt írja ki, hogy menjek a szakemberhez.
nyáron vittem haza Psit barátomat, aki klímás
épp észrevette,
azt mondja
Gabi azt írja, h menj szakemberhez
én meg
Pisti! rossz a klíma...
Hunor30-09-2011 13:42:23 // 59240
Akkor Andy barátunknak szívás,keresheti a szellemet a vasban!
kapeka (Nagyvad)30-09-2011 13:17:47 // 59239
Sajna mindegy, milyen módban van, előbb-utóbb elkezdi. Valamikor júliusban autópályán jöttem hazafelé, felhőszakadás volt, ráirányítottam egy kis fűtést a szélvédőre, hogy levigye a párát (annyira esett, hogy tele volt a pálya álló! kocsikkal), utána bedobta a hibát, leokéztam, vége lett az esőnek, jövök normálisan, akkor vettem észre, hogy rohadtul meleg van. Ilyenkor leállításig nem lehet szabályozni a hőmérsékletet, hát a következő lehajtóig a kinti 30+ fokra rá is fűtött még úgy rendesen...
De csinálta ezt már úgy is, hogy a leokézás után k**va hideget nyom, megint csak nem lehet állítani a hőm-t, újra kell indítani a kocsit és ismét jó.
Próbáltam auto, manual, állásban, econ-ban is, egyszerűen nem találtam benne rendszert.
Otto30-09-2011 12:58:34 // 59238
Nekem ECON módban szarakodott a fűtés. Automatában hibátlan volt mindig.
kapeka (Nagyvad)30-09-2011 12:31:34 // 59237
Na, nálam is indul a hibakereső mód...
A klíma szórakozik, van hogy normálisan működik, van hogy hibát dob (contact to service vagy valami hasonló megfogalmazás) aztán OK-ra megy tovább. De az utóbbi pár napban miután sokszor csinálta, hogy lenyomom az OK-t, elindul, majd pár másodperc után újra dobja a hibát. Idegesítő, mert pl. a hűtést/fűtést így kikapcsolni is elég nehéz, mert mire lenyomnám az OFF-ot, már újra hiba van kiírva, és ezt el lehet játszani 20x is, mire sikerül vagy kikapcsolom, vagy elkezd végre működni, azonban az autó leállításáig nem tudom szabályozni a hőmérsékletet, mert bár a kijelzőn állít, de ugyanazt a jéghideget engedi be. Teljesen kiszámíthatatlan, van hogy fűtéskor miután kikapcsoltam, meleg levegőt enged be, mintha úgy ragadt volna be (vagy ez normális? Gondolom nem.) Remélem érthetően írtam le...

A szerelő nem talált kiolvasható hibát, szerinte a vezérlés okozhatja, de nem biztos benne, mondtam utánakérdezek a lehetőségeknek. Van valakinek tippje?
Ha vezérlés, az mit jelent, mit kell/lehet cserélni?

Egyébként ha éppen nem dob hibát, teljesen jó a hideg/meleg állítás, rendesen fűt/hűt, normálisan szabályozza a hőmérsékletet.
lacika1030-09-2011 10:51:47 // 59236
arra a feket edobozra gondolsz ami a kalaptartón középen van, megy bele egy szürke "antenna" kábel is.. az a vezérlője a kp zárnak? tehát ha megvan a távirányító, és ezt az egységet cserélem, akkor nyit meg zár elvileg.... javítsatok ki ha tévedek
Arno16630-09-2011 10:40:34 // 59235
Sracok, gyorsan és jól dolgozó fényezőre tipp?
Hangsúly a gyors-on, és a jól-on van :D
Arno16630-09-2011 10:36:30 // 59234
Motorter felol megy a dolog. Mintha ugy remlene a klimat is meg lehet uszni, de ez nem 100%. Ki lehet annyira talán hajtani a klimaegységet... (Alu cső, jó hosszu, sztem enged annyit azon a méteren...de jobb a bekesseg alapon lehet nem erdemes kuzdeni vele ha nincs meg a rutin. )
Arno16630-09-2011 10:31:47 // 59233
kalaptarto alatt van az RF része, a vevő, ha azt keresed. Kis fekete doboz..
lacika1030-09-2011 08:52:12 // 59232
Ismét segítséget kérek! hol találom a központi zár vezérlőt? szereztem elvileg egy másikat,amihez megvan a távirányító,(igaz törött), át szeretném cserélni hogy távirányítóval nyissam-zárjam a kocsit. csakhát annyi doboz meg kábel van a kocsiban,hogy fogalmam sincs mihez nyúljak!
Zotya 16430-09-2011 07:27:33 // 59231
Jóóóó,már "molyoltam" egy relé szettet Neked is. Lesz tartalék legalább.
W.29-09-2011 21:23:50 // 59230
Kedvem lett volna de inkább gyorsan faképnél hagytam...
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.