Forum >> 164-166

GTPeti14-10-2011 19:49:20 // 59429
Miután az Abroncsnak a Fvári úton nem jött össze az SW beállítása, én is hozzájuk mentem. Most legalább nem húz félre az autó.

(SZVSZ az Abroncsnak nincs jól beállítva a lézeres készüléke. Mert képesek reprodukálni a hibás, félrehúzó beállítást.)
Public Enemy14-10-2011 19:43:25 // 59428
Zengő Gumiszervíz, Nagyszőlös utca Budán.
Eastone0114-10-2011 19:39:10 // 59427
Üdv. Mindenkinek!
Tud valaki javasolni olyan jó futóműves aki korrektul be tudja állítani a 166-on a futóművet?
vm14-10-2011 12:23:12 // 59426
Márpedig kéne naptár, én aszondom.
Majd körülnézek más topic-okban, mert valamelyik Kisvad szekció (most nem jut eszembe melyik) nagyon jót csinált idénre is.
W.13-10-2011 16:04:28 // 59425
Szerintem senki nem értette félre...(lásd a smile-kat!) :))
Grando13-10-2011 14:38:18 // 59424
Háát, ja. Nem egyszerű.
guarding13-10-2011 14:29:04 // 59423
Jah! Csak a szerelőnek könnyű az én cerkámmal verni a csalánt! Kicseréltem, jaj bocsi nem ez volt, de azért fizesd már ki, és így jön a következő a sorban! Amikor mondtam a szerelőnek, hogy oké, de ha nem az volt a hiba akkor az az ő sara, na akkor éppen nem volt ideje mostanában elvállalni a munkát véletlenül!!! :)
guarding13-10-2011 14:24:08 // 59422
Szia! Épp azt akartam mondani, hogy minden szerelő és műhely beszél összevissza és ugyan nem itt, de a szerelőműhely topikban mondtak olyat ami meg is állta a helyét! Elnézést ha félreérthető voltam, csak segíteni akartam!
Üdv: guarding
Grando13-10-2011 14:15:39 // 59421
Értem. ;)))
Na igen, itt csak ötletel a táraság a feldobott hibajelenségekre, de ezeket egy szerelőnek kell megoldania úgy, hogy látja az autót.
Itt max tényleg csak javaslatok jöhetnek, nagyon ritka az, hogy kapásból meg lehet mondani vmire, hogy pontosan hova is kell nyúlni. ;)))
guarding13-10-2011 14:10:11 // 59420
Igen ! Itt is és a szerelőműhelyen is a segítségért, amivel megoldódott a melegedési probléma:)
Grando13-10-2011 13:55:25 // 59419
(Már csak így zárójelben, nagyon halkan merem mondani, hogy nálam ugyanez volt. A hűtőcsere megoldotta. De azért lehet, hogy érdemes átbogarászni az elektromos csatlakozásokat, hóbelevancokat. Ahogy Arno és a Don írta, ott is lehet gubanc esetleg. ;))) )
Frank13-10-2011 12:33:26 // 59418
Helló, valaki már hallott olyanról, hogy a 1. fokozatból a váltót csak nagyon nehezen lehet kivenni? Sebességbe bármelyikbe nagyon könnyen rakható a sebességváltó, de kivenni 1.fokozatból az valami hihetetlen. Meg még az is hihetetlen, hogy semmilyen előzmény nem volt, se hang se semmi. Megálltam egy parkolóban és amikor elindultam már ez a tünete volt :(
Mi lehet a probléma???
lacika1012-10-2011 19:39:40 // 59417
Írom a gondom hátha valaki járt már így: ráadom a gyújtást a kocsira, műszerfalon ugye minden lámpa világit ,(normál esetben pár másodperc múlva elalszik) na nekem nem alszik el, hanem minden világít. sőt a beltér világításom sem alszik el! a beltér világítások folyamatosan mennek. ha bezárom a kocsit,akkor is.lövésem sincs a hiba okáról. akksisaru le, vissza, ez megoldotta,de kérdés hogy meddig.! várom az ötleteket:D
AlfaMore12-10-2011 19:00:19 // 59416
no, köszi az ötleteket...ezt a tünetet érzékelem, leállítom, újra indítom, és 90 fok körül áll...aztán viszonylag hamar újra felmegy.
azért nem vagyok túl optimista, mert először, nyári melegben, mire le bírtam állni, már forrt is kicsit a víz, szóval, valóban van hűtés gond...és nyáron úgy kezeltem, hogy ráfűtöttem, akkor rendre lement a normál szintre...fekete bőr belsővel ez fincsi 40 fokban :-)
Don Gombóc12-10-2011 18:01:38 // 59415
Illetve lehet még kontakthiba, és jó a hőfok csak rosszat mutat.
Jellemzően vagy motor test kontakt, vagy műszerfal test kontakt.
De ennek van más tünete is. Nem megy, vibráló fények stb. :)

Ennek az a jellemzője, hogy ha leállítod, és újra ráadod a gyújtást akkor pont 90 fokot mutat. Ezen már túl vagyok régen az alább írt komment szerint, miután én is cseréltem a vízpumpát. A baj az volt hogy cseréltem a jeladót is és a régit kidobtam és amióta az új van benne azóta mutat ilyeneket. Pedig nem is meleg a mechanikus és lézeres hőfokmérő szerint, de mégis 100 fokot mutat néha. (ribanc) És tartós menetnél nem fordul elő. Persze a vízpumpa az szar volt, mert tényleg műanyag lapátos volt benne, de van fémlapátos is, mert egyes szériáknál hol ezzel, hol azzal szerelték. A Bugatti az tuti fémlapátos, és egyes után gyártottak, is.
Arno16612-10-2011 16:46:46 // 59414
1-es fokozatod jó? Hűtőben levő ellenállás / csatija szokott elégni, és a 2-es fokozat (a direkt) kapcsol csak be későn...
Arno16612-10-2011 16:43:24 // 59413
Vagy ha rossz a termosztát akkor nem nyit ki és megfőzi pikkpakk a mocit ahogy anno ugye megesett nalam. Jobbik eset amit írtál, úgy fel sem melegszik, abból sok baj nincs rövidtávon.

Illetve lehet még kontakthiba, és jó a hőfok csak rosszat mutat.
Jellemzően vagy motor test kontakt, vagy műszerfal test kontakt.
De ennek van más tünete is. Nem megy, vibráló fények stb. :)

+Egy egyseg a muszerfal+ECU gomba (@ V6), de ket kulon erzekelo egy tokban. Egy diagnosztika megmondja h mennyit mér a motor ECU. Egyszerre a kettő ritkán hal meg, ha az egyik jó a másik nem akkor egyértelmű h gombagond.
Grando12-10-2011 16:21:04 // 59412
Az első gondolatom nekem is ez volt, de még nem biztos. ;)))

(Amúgy egy hűtőcsere és egy vízszivattyú csere sem egyszerű. Relatíve. ;)) )
W.12-10-2011 16:12:38 // 59411
Szerintem azt akarta mondani, hogy össze-vissza beszéltek és szétszedetitek a fél autót mindenkivel, pedig egyszerű hibáról van szó! :))))
Grando12-10-2011 15:53:07 // 59410
Kifejtenéd a "Szóval itt is köszi a segítséget mindenkinek!!!!" részt bővebben? ;)))
guarding12-10-2011 15:50:50 // 59409
Szia! Sajna nekem pont egy hónapja volt ugyan ez a probléma! Én is kezdtem a termosztát cserével, hiba ugyan az, aztán hűtő ki, szétszed szakember, kitakarít, hiba marad! Nos itt a szervíz fórumon mondták aztán, hogy vízpumpa! És lőn világosság, kis sz*..ás után mire kiszedtem a vezérműszíj mögül a vízpumpát meg lett a bűnös!!! Szóval a nagyeszű olaszok műanyag lapátkereket tesznek bele és egy idő után keresztben megreped és nem forog, vagy csak jóval lassabban a tengelyen! Vízpumpa kicsere és áll a vízmutató mint a szög 88 fokon! Szóval itt is köszi a segítséget mindenkinek!!!! Amúgy az autó egy 2.0 V6 TB Üdv és sok sikert a cseréhez! guarding
Andy12-10-2011 06:46:53 // 59408
Nos, akkor üdv az "elmeosztályon" ! :)))

Sajnos így van ez. Jó állapotban lévő NagyVad elvétve akad eladósorban. Azok általában már itt vannak nálunk. De ne hagyd hogy elvegye a kedved, mert ha összeáll akkor csuda lesz. :))
Addig is kitartás!
AlfaMore11-10-2011 23:41:11 // 59407
köszi srácok...és kis elmaradással, de köszöntök minden nagyvad-gazdát, most, hogy pár hónapja én is 166 tulaj lettem...még ha az oldalam nem is látványos még e téren teljesen :-)

a hűtővel így nem lenne gond, ha az utóbbi hónapokban nem ment volna rá lassan a bekerülési ára a kocsinak erre-arra...és még alig tudtam élvezni az új szerzeményt...úgy is fogalmazhatnék, hogy még nem állt össze köztünk a lelki összhang...nem beszélve az anyagiról:-)

Sebaj, kitartok :-)
Grando11-10-2011 22:00:02 // 59406
Köszi! :DD
Kazes☻11-10-2011 21:58:00 // 59405
Andy11-10-2011 20:54:24 // 59404
Nem nagyon rajta kiegészíteni való. Neked is és Tottinak is ez volt. Jövőre meg nekem lesz szerintem. Mondjuk egy rossz szivattyú még okozhat pont ilyet, de az hanghatással is jár. :)))
Grando11-10-2011 20:50:04 // 59403
Ha a termosztát szar, akkor folyton a nagy körben kering a lötty, azaz a rosszul záró termosztát miatt folyton kimegy előre, a hűtőhöz. Emiatt télen képtelen felmelegedni rendesen a rendszer. Szóval hideg időben veszed észre, hogy nem éri el a 90 fokot a rendszer.
A túlmelegedésnek meg lehet még néhány oka: rossz vízszivattyú, ventilátor nem kapcsol - meg esetleg az értők majd kiegészítik. Ezek esetén viszont nagyobb gebax lenne sztem.
Szóval valószínű, hogy a hűtőd van már eltömődve, bekoszolódva kívül-belül. Ennyi idősen ez már simán benne van a pakliban. Nekem ugyanez volt. Csere oldja meg. Mosogatni, baxogatni nincs értelme. Az utángyártott hűtő nem olyan drága (mint amekkora kárt csinál a cucc, ha xar). 30-40 között - ha jól rémlik. ;)))

Értők által kéretik helyesbíteni, kiegészíteni! ;)))
Andy11-10-2011 20:41:23 // 59402
Nem olyan drága a hűtő, ha jól emlékxem 30 egynehány pengőből megáll.
AlfaMore11-10-2011 20:39:20 // 59401
ettől féltem :-( pedig reméltem, megoldódik termosztáttal...meg aztán szervízben ezt is mondták :-( köszi!
Grando11-10-2011 20:16:36 // 59400
Cseréltesd ki a hűtőt, valszeg az van már tele getvával, és képtelen rendesen ellátni a feladatát. ;)))
AlfaMore11-10-2011 20:07:33 // 59398
Sziasztok, segítsetek pls...mi az automata 3.0 V6 moci esetén az 'üzemi hőmérséklet'? Melegedett a motor nyáron, főleg kánikulában volt necces (fűtéssel állt helyre), most kapott friss termosztátot, elvileg az nem volt ok...de hazafelé a dugóban már felment megint kb 100 fokra (a 90 utáni következő vonal), pedig ventillátor ment elvileg...aztán onnan nem ment feljebb, annak környékén mozgott, menetszél esetén meg visszamegy 91-92-re...mik a tapasztalatok Nálatok? Köszi,Szabi
Zotya 16407-10-2011 21:54:14 // 59397
Rossz ,nem roszz m tolyni rá. Nálam nem az időjárás dönt , ...dóóóógozok ,mert "csóróság" van , :(
Andy07-10-2011 21:50:53 // 59396
Menni, ez nem kérdés. Holnap már javuló idő lesz. Most sem esik már, a szél meg felszárítja a pályát! :)) Én még főzök is és nyerek! :))))))
Grando07-10-2011 21:50:26 // 59395
Megyünk, és jó idő lesz. ;)))
Mattyancs07-10-2011 21:49:11 // 59394
emberek, mi lesz ebben a rossz időben, valaki menni fog kaposra?
kapeka (Nagyvad)07-10-2011 21:46:55 // 59393
Hú, nem tudom, tudok-e holnap menni. Belázasodott a kisfiam, lányom még csak nyűgös, nejem ebből kifolyólag még nyűgösebb. Ha reggel nem szedi le a fejem, elindulok. Ha igen, akkor nem... :-(((
Zotya 16407-10-2011 18:47:57 // 59392
Az, hogy szédül éééé ,csak 1 dolog,de milyen jó erőben van! Ennyi ideig lógni azon , a magnyézium keréken!!!! :-DDD
Andy07-10-2011 18:38:02 // 59391
Vazze Totti, nem szédülsz még? :))))
vm07-10-2011 17:54:40 // 59390
Ellendzsémszbond...
Keverve, nem felrázva ;-)
Zotya 16406-10-2011 18:50:30 // 59389
A bejárat fölé, mi van kiírva? Gumis & Élménypark ! ? :)))
Grando06-10-2011 18:32:49 // 59388
Zseniális! :DDD
Totti (NagyVad)06-10-2011 18:27:58 // 59387
Te igazi hülye vagy!!!!
Andy06-10-2011 18:21:30 // 59386
Láttátok már Tottit mikor éppen pang a gumis meló? :)))
Andy06-10-2011 12:34:12 // 59385
Nem a kása a forró, hanem a csati! :))))
Ruszi06-10-2011 12:32:12 // 59384
Köszi az infót.
vm06-10-2011 12:25:20 // 59383
Ööö... Azért megnézném Zé statisztikáját is, hogy mennyit tett eddig be, és hánnyal volt gond. Szóval nem annyira forró az a kása ;-)
Totti (NagyVad)06-10-2011 12:23:25 // 59382
Szerintem is !
Andy06-10-2011 12:21:40 // 59381
Totti az illetékes, de sztem simán. :))
Ruszi06-10-2011 09:38:18 // 59380
Sziasztok érdeklődnék,hogy a 2.0 ts hátsó kipufogó dobot le lehet-e cserélni a 2.5 v6-os kipufogójára,különösebb átalakítások nélkül.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.