Forum >> 164-166
W.21-09-2015 21:04:35 // 77179
De sokszor elmondtuk itt is, hogy ennyiért szinte csak hulladékot lehet venni....
Zabbancs21-09-2015 20:48:11 // 77178
Meg néztem ma az autót, nem lesz belőle következő szerelem... :(
Futómű és motor még egész ok volt, de kb ennyi volt ami jó volt. A küszöbök szét rohadva, minden egyes karosszéria elemen kókányolt javítás, a belseje kritikán aluli volt... a műszerfal alsó elemei valami fényes festékkel kézzel lefestve és facsavarral felfogatva. A hamu tartó kiégetve. A váltót akármilyen állásba tettem döbbent egy hatalmasat, meg rántott akkorát a kocsi, hogy a nyakam majdnem megrándult. Amúgy a motor szépen járt, csak indításkor az önindító visított olyat, hogy 10km-rel arrébb is felriadtak az emberek. Az alja meg valami borzalom volt... mindenfele lógó kókány üzemanyag csövek, amik nyomták is kifele az anyagot rendesen. Klíma semmi...stbstb Még sorolhatnám. Borzasztó, hogy milyen autókat bírnak árulni "nem lelakott, megkímélt" címszóval... :( No mindegy, folytatom a nézelődést/keresgetést, kivárok az igazira :)
Amúgy ő volt az.
Futómű és motor még egész ok volt, de kb ennyi volt ami jó volt. A küszöbök szét rohadva, minden egyes karosszéria elemen kókányolt javítás, a belseje kritikán aluli volt... a műszerfal alsó elemei valami fényes festékkel kézzel lefestve és facsavarral felfogatva. A hamu tartó kiégetve. A váltót akármilyen állásba tettem döbbent egy hatalmasat, meg rántott akkorát a kocsi, hogy a nyakam majdnem megrándult. Amúgy a motor szépen járt, csak indításkor az önindító visított olyat, hogy 10km-rel arrébb is felriadtak az emberek. Az alja meg valami borzalom volt... mindenfele lógó kókány üzemanyag csövek, amik nyomták is kifele az anyagot rendesen. Klíma semmi...stbstb Még sorolhatnám. Borzasztó, hogy milyen autókat bírnak árulni "nem lelakott, megkímélt" címszóval... :( No mindegy, folytatom a nézelődést/keresgetést, kivárok az igazira :)
Amúgy ő volt az.
KisP21-09-2015 14:51:59 // 77177
ForrasR bolgjában találtam képeket,az már lesz kiindulópontnak.
KisP21-09-2015 13:08:27 // 77176
Tudom lerágott csont a köv. téma, de segítsenek azok pár tanáccsal, akik átestek ezen:
fűtőradiátor-t és termosztátot fogok cserélni, már megvettem mindent, de az egyik szegedi 166-os ismerősöm és annak szerelője szerint, nem csak a motortér felől kell széjjelbombáznom mindent, hanem a műszerfalat is le kell bontanom ahhoz, hogy hozzáférhessek a radiátorhoz, állítólag a facelift-eseknél már máshogy van megoldva,?. Ennek fényében nem estem neki a hétvégén, gondoltam utánanézek, de nem lettem sokkal okosabb. Az biztos, hogy klímát nem fogom megbontani hanem box-ostúl fogom kiszedni úgy, amennyire a csövek engedik. Erről van képem is, hogyan kell. Na de akkor hogyan tovább?
fűtőradiátor-t és termosztátot fogok cserélni, már megvettem mindent, de az egyik szegedi 166-os ismerősöm és annak szerelője szerint, nem csak a motortér felől kell széjjelbombáznom mindent, hanem a műszerfalat is le kell bontanom ahhoz, hogy hozzáférhessek a radiátorhoz, állítólag a facelift-eseknél már máshogy van megoldva,?. Ennek fényében nem estem neki a hétvégén, gondoltam utánanézek, de nem lettem sokkal okosabb. Az biztos, hogy klímát nem fogom megbontani hanem box-ostúl fogom kiszedni úgy, amennyire a csövek engedik. Erről van képem is, hogyan kell. Na de akkor hogyan tovább?
Zabbancs20-09-2015 22:16:41 // 77175
Hát köszönöm a jó tanácsokat! Km nem igazán érdekel. 290evan benne, és annak már utána jártam, valószínűleg valós. De ez érdekel a legkevésbé. Ha jó állapotban van, felőlem akár 400e is lehet benne :) Volt egy 164-em, abban több mint fél millió volt és tökéletesen tette a dolgát :)
Köszi mindenkinek még egyszer. Figyelni fogok az említett dolgokra ;)
Köszi mindenkinek még egyszer. Figyelni fogok az említett dolgokra ;)
gecsa20-09-2015 21:53:57 // 77174
Az utolsó két sorban ott az igazság.. :-)
Csibcsa20-09-2015 18:50:17 // 77173
Nem fogja vissza az automata de szerintem kevés a 4 sebesség, ez csak az én véleményem nagyon kényelmes közlekedni vele így, csak háát na Manci az csak Manci. Hozzáteszem soha nem voltam automata párti sofőr. Jaj a leges lég fontosabb ne Km et nézd hanem állapotot nemrég kezdtem bontani egy 2.4 jtd t 230 al meg egy 2.0 tb t 180 al, állapota úgylátom a gazdán múlik.
vologya[kendács mester]20-09-2015 18:27:11 // 77172
Nem akarom ismételni az előttem szólókat, jók a tanácsok, csak azokat a hibákat írom le amik ahhoz vezettek, hogy sírba tegyen az első V6 -omat.
Váltás N -ből R -be nem üthet, lepadlózásnál nem jöhet elő váltóhiba (nekem ezzel kezdett elszállni a vezérlőegység) és padlózás után (ha visszatette 2-esbe) szépen el kell hogy váltson felfelé. Ha nem szeded le a jobb lábtér borítását, hogy lásd a vízfoltokat (ha vannak) akkor belülről a szélvédő alját nézd meg nem e ragacsos (ez is a szivárgás jele). Vezérműszíj csere kötelező, ha nem akarsz te is tartalék motorokat tárolni a garázsban mint én :-) Ha terpeszben áll a hátsó futómű az sokba kerülhet.
Váltás N -ből R -be nem üthet, lepadlózásnál nem jöhet elő váltóhiba (nekem ezzel kezdett elszállni a vezérlőegység) és padlózás után (ha visszatette 2-esbe) szépen el kell hogy váltson felfelé. Ha nem szeded le a jobb lábtér borítását, hogy lásd a vízfoltokat (ha vannak) akkor belülről a szélvédő alját nézd meg nem e ragacsos (ez is a szivárgás jele). Vezérműszíj csere kötelező, ha nem akarsz te is tartalék motorokat tárolni a garázsban mint én :-) Ha terpeszben áll a hátsó futómű az sokba kerülhet.
Zabbancs20-09-2015 18:09:59 // 77171
Napi használatban lesz az autó, és nem feltétlen akarom majd minden reggel kitaposni a szemét munkába menet, tehát az nem zavar ha kicsit vissza fogja az automata :)
Zabbancs20-09-2015 18:08:01 // 77170
Alkatrészeken nem szoktam spórolni! Ezt már megtanultam régen, meghálálja ha rendes alkatrészeket veszek bele. Na meg persze az olaj, abból sem szokásom mindenféle mocskot beleönteni az autóba, szóval ezekkel nem lesz gond :)
Csibcsa20-09-2015 16:39:31 // 77169
Hali! Nekem 3.0 sportronic van. Tanács hidegen próbáld a váltót rángat e 2200nál váltania kell normál használatban illerve ha padlózod nem áll e hibára két válltás között magasabb fordulaton. Nagy élményt nyújt de manuál az igazi, kicsit butítja az autót az automata szerintem. Én ki is cserélem benne manuálra.
Mr. Z20-09-2015 16:24:38 // 77168
Szerintem kb minden hamarabb megy tönkre mint a blokk. Trafóból kell a tartalék kell neki a jó olaj (nem a lowbudget olajak ) kell neki a gyári NGK PFR6B gyertya ( 23k a szett ) kell neki 98 vagy 100-as benzin 95-el nem megy úgy. Illetve vásárlás után vezérlés szett!!! Van kolléga aki úgy vett V6-ot , hogy számlával igazoltan volt cserélve a vezérlés mégis elszakadt neki mert elég drága és a nepper lehet trükközött vele. Az SKF 123K de legalább nyugodtan nyomod neki, ha elszakad akkor GTK.
Kimis11120-09-2015 16:05:16 // 77166
Ez nem igaz. Ha volt normálisan szervizelve,akkor semmi bajuk. Ismerek olyat amiben háromszázon felül van és tökéletes.
Zabbancs20-09-2015 15:36:09 // 77165
Az mennyire igaz, hogy ezeket a V6 motorokat sűrűn kell generáloztatni?
atis_166jtd20-09-2015 15:32:58 // 77164
Van RCA kimenez, csak venni kell hozzá egy kábelt. Mini iso a neve ha jól tudom.
Mr. Z20-09-2015 14:55:39 // 77163
hátsó futómű dőlés, kopogás stb, mert piszok drága felújítani, egy gyári hátsó alsó lengőkar pl 77k albánál , én most vettem hátra poliuretan szilenteket 60-ért. És ez még csak egy dolog..
torpanás egyenletlen alapjárat akkor a légtömegmérő, azt eszi 50-70k közt mozog.
váltóm manuális , de azt már sokszor leírták olvass vissza.
Egy hibakód kiolvasásra menjetek el 5000-et megér neked is hidd el.
Ha nem füstöl és nem lóg a futómű akkor hozd el V6 a király :)
torpanás egyenletlen alapjárat akkor a légtömegmérő, azt eszi 50-70k közt mozog.
váltóm manuális , de azt már sokszor leírták olvass vissza.
Egy hibakód kiolvasásra menjetek el 5000-et megér neked is hidd el.
Ha nem füstöl és nem lóg a futómű akkor hozd el V6 a király :)
gecsa20-09-2015 14:53:06 // 77162
Küszöb és sárvédő találkozása hátul rozsda téren, motor szépen egyenletesen járjon és húzzon rendíthetetlenül egyre nagyobb elánnal, váltó ne vacakoljon, és bírja a D-ben állást is.. fűtésbeázás költséges is lehet, jele a légzsákhiba, nem működő kp.zár, illetve index viszajelzés. Ha törve volt, ott rozsdásodni fog.. az sem gond, ha legalább pár hónap szervízelőélet ismert. Kódkártyák mindenképp legyenek hozzá.
Zabbancs20-09-2015 14:43:31 // 77161
Sziasztok! Holnap megyek megnézni egy 166 3.0 V6 Sportronic-ot. Mire kell figyelni? Váltón kell valamit külön figyelni? Még vezettem automata 166-ot. Köszi :)
Kimis11120-09-2015 13:52:56 // 77160
Mondtam,hogy szólj ha kell valami :) Van
Benz20-09-2015 13:44:31 // 77159
Üdv Srácok.
Szeretnék mélynyomót rakni a 166 ba. de ugye a gyári fejegységen nincsen RCA kimenet. Kérdésem az lenne hogy hogy ki és hogyan oldotta meg ezt a gyári fejegységgel ? Köszi a válaszokat előre is :)
Szeretnék mélynyomót rakni a 166 ba. de ugye a gyári fejegységen nincsen RCA kimenet. Kérdésem az lenne hogy hogy ki és hogyan oldotta meg ezt a gyári fejegységgel ? Köszi a válaszokat előre is :)
gecsa20-09-2015 13:20:29 // 77158
nekem van egy, de szerintem nem akarod németből postáztatni.... Smith lesz az embered az ügyben..
Trumpf (NagyVad)19-09-2015 22:31:19 // 77157
Felniből/gumiból nem tennék nagyobbat a nagyvadra, mint a gyári ajánlás! Komfortban a legkisebb a legjobb 205/16". Apropó, volna valakinek zárba motor?
gecsa19-09-2015 18:02:37 // 77156
mreni19-09-2015 13:19:05 // 77155
Szia.
255os gumi nem fog elferni,elöl biztosan nem,szerintem a tökéletes méret a 166ra,235/40 8.5x18 es/vagy 9x18
255os gumi nem fog elferni,elöl biztosan nem,szerintem a tökéletes méret a 166ra,235/40 8.5x18 es/vagy 9x18
vologya[kendács mester]18-09-2015 20:45:17 // 77154
Az idők kezdete óta karácsonyfa volt a műszerfalam. légzsákok, égőhiba, fékhiba, fel felvillanó ESP+ABS hibák, központízár csak 100-ból 1x zárt be, vagy néha nyitás után 2mp után újra bezárt és erre jött a vészüzemmód az automata váltónál. Már kerestem a szervdonorokat, mert a szakszervizben (az én szerelőm nem ért rá) elkezdték számolni hogy hány modult kell kicserélni. Nem is merem leírni a számot amit mondtak...
Gondoltam megvárom mit kezd vele a szerelőm és jól tettem. Saját bevallása szerint ő nem ért hozzá, de van egy kollégája aki elbabrál vele.Egy napot volt nála és 40 eurót (megismétlem: negyven eurót :-)) kért. Kiszedett minden modult a radiátor alól (be volt ázva), minden csatlakozót letisztított, kicserélt néhány vezetéket, összerakta és leszigetelte.
Az eredmény:
Központi működik mint még soha, hibajelzések eltűntek. Még a zavaró alapzúgás a rádióból is eltűnt.
Az új radiátor a hátsó ülésen bevárja az új első szélvédőt és 2 heten belül az is cserélődik.
Hát boldog vagyok újra :D
Gondoltam megvárom mit kezd vele a szerelőm és jól tettem. Saját bevallása szerint ő nem ért hozzá, de van egy kollégája aki elbabrál vele.Egy napot volt nála és 40 eurót (megismétlem: negyven eurót :-)) kért. Kiszedett minden modult a radiátor alól (be volt ázva), minden csatlakozót letisztított, kicserélt néhány vezetéket, összerakta és leszigetelte.
Az eredmény:
Központi működik mint még soha, hibajelzések eltűntek. Még a zavaró alapzúgás a rádióból is eltűnt.
Az új radiátor a hátsó ülésen bevárja az új első szélvédőt és 2 heten belül az is cserélődik.
Hát boldog vagyok újra :D
GTPeti18-09-2015 12:43:18 // 77153
A rezonanciával kapcsolatban én rendkívül szkeptikus vagyok, tekintve, a felni meghúzott csavaroknál nem vándorolhat el a középpontól. (A megfelelő központosítás egy más kérdés - toleranciák a központosító gyűrűnél.)
[k i z z o]17-09-2015 20:10:46 // 77152
Levezethetnéd te is, elsőre nálam kizárható elemek a mozgókúpok, ha megfelelően vannak kialakítva.
Kimis11117-09-2015 19:33:50 // 77151
Ha jól le van bilincselve,akkor nem lehet baj. Nem nyomó,csak hűtő ág.
Peta7417-09-2015 19:25:23 // 77150
Szia! Az egyik gumicső volt lyukas de rossz helyen így muszály volt toldani de most talán jó lesz!k Köszi a segítséget!
springfield (Ɨ|ѯ)17-09-2015 16:04:47 // 77149
akkor megoldanám osztókör módosítóval :P :D
rezgés ugyanmár.. és természetesen a tannárúr mindig tükörsima felületeken, mondjuk üveglapokon szokott autózni.. :D
rezgés ugyanmár.. és természetesen a tannárúr mindig tükörsima felületeken, mondjuk üveglapokon szokott autózni.. :D
Mr. Z17-09-2015 15:56:26 // 77148
futómű kinematika tanárom anno órákig képes volt levezetni a mozgókúpos csavarok álltal keltett rezonancia káros hatásait , ha gondolod bemutatlak neki, engemet eleget fárasztott :D
springfield (Ɨ|ѯ)17-09-2015 14:43:28 // 77147
Ciao Cartársak!
166 FL-nek érdekelne a kerékagymérete, a gyári 17-es alu ET száma, valamint hogy mik a tapasztalatok 18"-19" felnivel kapcsolatban?
8,5Jx19 ET40+255/30 R19 gumi vagy 8,5Jx18 ET40+255/35 R18 gumi
mindegyik fel menne gond nélkül?
Amit még nem tudok, hogy 159 TI felnije felrakható 166-ra mozgókúpos csavarral?
166 FL-nek érdekelne a kerékagymérete, a gyári 17-es alu ET száma, valamint hogy mik a tapasztalatok 18"-19" felnivel kapcsolatban?
8,5Jx19 ET40+255/30 R19 gumi vagy 8,5Jx18 ET40+255/35 R18 gumi
mindegyik fel menne gond nélkül?
Amit még nem tudok, hogy 159 TI felnije felrakható 166-ra mozgókúpos csavarral?
Kimis11116-09-2015 20:09:02 // 77145
Ezért kell megnézni,hogy honnan folyik...
Mr. Z16-09-2015 19:44:58 // 77144
Nekem is folyt ugyan ott a hűtőnél még télen, de csak egy 30Ft-os bilincs kellett mert a gyári eddig bírta. A javítás legdrágább része az új szervó olaj volt
mreni16-09-2015 19:38:58 // 77143
Nekem van egy 16-os póterekem nagyfékeshez,csere 17esre? :D
Peta7416-09-2015 18:59:27 // 77141
Köszi az információt!
Csibcsa16-09-2015 18:48:29 // 77140
Sziasztok! Lenne egy nagy kérdésem. Mégpedig a következö: 3.0 v6 automata vjárgányom van, bele lehet-e rakni a 2.0 v6 manuális váltóját mert hirtelen lett belőlle 2 is?
Kimis11116-09-2015 18:46:29 // 77139
Most pontosan meg nem mondom... Ez a gumicső csatlakoztatva van fémcsőre,az megy körbe.Fejből nem tudom,hogy a csatlakozás oldható-e... Ha nem,akkor elég szívás...Mindenesetre nézd meg pontosan hol enged. Én már ezt vágtam el és toldottam.
Peta7416-09-2015 18:41:52 // 77138
Ezek cseréje nehézkes?
Peta7416-09-2015 18:39:00 // 77137
Ezek alu csövek?
Peta7416-09-2015 18:36:36 // 77135
Alul az olajhűtő előtt megy két cső valószínű a kettő közül lesz valamelyik.
Kimis11116-09-2015 18:35:48 // 77134
Elől a vízhűtő alatt van a szervó olaj hűtője. Abból két cső jön ki.Gumicsőre csatlakoznak. Valszeg azok közül valamelyik ment el.
Kimis11116-09-2015 18:30:59 // 77132
Elől van a tócsa?
Peta7416-09-2015 18:27:19 // 77131
Sziasztok! Segítség kellene elfolyt a szervóolajam és nem tudom hogy hol keressem a hibát szemben állok az autóval jobb felén van az olajtócsa.
Mr. Z16-09-2015 14:15:53 // 77130
16-os nagyfékes felnit tud valaki eladót? 1 db felesleges 17-es gyári felnim van ha kell valakinek pótkeréknek. Esetleg beszámítható :) Fényeztetem is igény van rá, de nem olcsó ( igaz nem is józsi a sarki garázsban fújja.... )
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
352
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?