Forum >> 164-166

Mr. Z05-10-2015 13:15:24 // 77333
ezer kösz.
csokagm05-10-2015 11:07:58 // 77332
Szia!
A borítást csak az egész ICS kivétele után tudod leszedni.
Itt egy videó róla Videó.
Két kis pöcköt kell benyomni, általában elég szorosan van bent, de ha be van nyomva akkor kijön aránylag könnyen.
Mr. Z05-10-2015 09:41:38 // 77331
Írj rám ha árulod :) Lehet az marad, nem találok normális nagyfékes alut a közelben.
kalo166TB05-10-2015 09:36:59 // 77330
létezik, még mindig megvan :) Mostanában tervezem "áruba bocsájtani" :DDD
Mr. Z05-10-2015 09:07:51 // 77329
Sziasztok az ICS borítást hogy lehet leszedni? Pattintós az egész?
gecsa04-10-2015 22:23:19 // 77328
Nekem az 56ban volt ilyen, órát és komplett szivattyút is cseréltem, de nem javult meg. A 66ban szuperpontos..
Kimis11104-10-2015 22:00:05 // 77327
Nekem sincs semmi baj vele. Pontos.
forrasr04-10-2015 21:35:47 // 77326
Nálunk a Xantiában és az Alfában is kifogástalan :)
KisP04-10-2015 19:38:30 // 77325
Nálam meg pont ellenkezőleg, igaz ez "csak" második alfám.:)
Fater Citroen Xantiájában is szar már 10 éve, de őt nem zavarja,mindig van nála 2 liter gázolaj a csomitartóban.
Mr. Z04-10-2015 19:35:43 // 77324
nekem eddig az összes Alfámban csak jelzésértékű volt az üzemanyagszint jelző
KisP04-10-2015 19:21:37 // 77323
Az, hogy a üzemanyagjelző össze-vissza mászkál, nem jót mutat. De most beállt mint a szög,amióta szétszedtem, pedig csak szemrevételezés volt, meg meglökdöstem a csúszkát. Na majd kiderül.
W.04-10-2015 14:02:33 // 77322
Bizony, bizony....
gecsa04-10-2015 12:28:42 // 77321
miért, mi a hiba?
KisP04-10-2015 12:22:20 // 77320
Ez alapján meg akartam csinálni az üzemanyag szintjelző "liftezését",de szétszedve meglepően tapasztaltam, hogy a rovátkák teljesen épek, nem úgy mint a leírásban, semmi lerakódás. Most akkor hol a hiba?:)
Kimis11103-10-2015 23:18:59 // 77319
Pesten :)
Mr. Z03-10-2015 23:16:30 // 77318
pesten?
Kimis11103-10-2015 23:11:37 // 77317
A szerelőnek akihez járok van 9db. Neki a 3.0 V6 van. Még talán autón sem voltak a felnik. A múltkor kérdeztem,30 e egy garnitúra.
vologya[kendács mester]03-10-2015 22:55:52 // 77316
Ja nekem is az a téli. 16 colos (205/55 van rajta).
Kimis11103-10-2015 19:41:25 // 77315
Létezik :)
Mr. Z03-10-2015 19:34:39 // 77314
Lemezfelni létezik nagyfékesre?
Don Gombóc03-10-2015 16:56:35 // 77313
Én is egyszínűre festettem át, a gyárit ha valaki olcsóért megszinterezi olyanra mint eredetileg, annak meleg szarig benyalok. :-)
Azért nem árt ellenőrizni, mert van itt olyan akinek eladták a kis fékest nagy fékesként, aztán vissza sem vették tőle.
vologya[kendács mester]03-10-2015 15:38:23 // 77312
Üdv.
Csak szólok előre. Ne kezdjetek 2000 előtti és 2000 utáni 166 - osok ajtópaneljeinek cseréjébe (vica versa). Amint befejezem és elmúlik a nyugtatók hatása leírom mi mindent változtattak meg.
gecsa03-10-2015 11:10:59 // 77311
inkább az a jellemző, hogy a nagyfékessel nem vacakolnak, hanem megy egyszínűre..
Mr. Z03-10-2015 10:09:35 // 77310
és direkt nagyfékere fényezi?
gecsa03-10-2015 09:31:39 // 77309
kivéve, ha valamelyik volt már fényezve, ami azért elég sanszos... :)
kalo166TB02-10-2015 23:48:41 // 77307
a belső térre állt fel nagyon...na az patent :)
KisP02-10-2015 20:47:45 // 77306
Durva, de úgy távolról jól néz ki. :)
vologya[kendács mester]02-10-2015 20:33:04 // 77305
Ez mi ez? Jó hogy a képek fel vannak HDR-ezve, de mi ez a klón?
Don Gombóc02-10-2015 19:59:51 // 77304
http://alfaamore.hu/adokveszek/49498?back=4%3Forder%3Ddate

Ezen a linken hírdet itt valaki idegen Budakeszin nagyfékes 16-os felnit.
Amin a lukak vannak szürkére festve azok a nagyfékesek, az egyben ezüst a kisfékes.
vm02-10-2015 19:15:19 // 77303
Azért tényleg nem kevés
Mr. Z02-10-2015 18:56:48 // 77302
nem hengerfej, konkrétan szívósort vettem volna
vm02-10-2015 18:48:57 // 77301
Konkrétum nélkül a történet azért sánta madár. Mit kaptál volna 40k-ért? Hangszórórácsot, vagy hengerfejet? ;-)
Amúgy nem kell hozzá szakkönyv, darabokban minden drágább, mint egy egész ótó...
Mr. Z02-10-2015 18:15:59 // 77300
köszi megnézem!
Béci Ɨ|ѯ02-10-2015 18:15:10 // 77299
Marek asszem pont ma írta a Facebook-on, hogy van nagyfékes166-hoz 16-os felnije.
Mr. Z02-10-2015 16:25:53 // 77298
vérnyomásom az egekbe, 15 éves bontott alkatrészekért 30-40 ezer? 16-os nagyfékes felnit is keresek vagy nincs, vagy horror. kinézek egy papír nélküli V6-ot 16-os felnivel nemrég lett volna egy 150-ért de elcsesztem. Bőrös DSP-s V6 papírok nélkül volt. De majd mostantól figyelem. Engem ne nézzenek már madárnak. Nem sajnáltam a pénzt eddig se a seléniára se a poliuretán szilentekre, se a hankook gumikra, 100-as benzint tankolok. Na de 15 éves bontott szar alkatrészekért 20-30-40 ezer? abszurd....

bocs a dühöngésért.
vologya[kendács mester]02-10-2015 15:55:00 // 77297
Ja ha van hol tárolni egy bontásra várót, sokkal jobban megéri. Én most ezen gondolkodom. Papírokkal, laikus szemmel jó is néz ki és fullos V6... 700 euróért.

Ide katt :-)
Mr. Z02-10-2015 15:04:42 // 77296
csak egy kis szösszenet,

írtam ennek a Halász Lászlónak hirdet egy bontott V6-os alkatrészeket. Felhívom, érdeklődtem valamire megegyeztünk egy jó húzós árba , de leszartam nincs időm bújni a netet meg a hirdetéseket. Azt mondja küldjek egy levelet a címemmel, mire jött a válasz, hogy a megbeszélthez képest 50%-al többért adja ha kell hozzá az ami nélkül nem ér semmit.... + ugye neki kell szétszedni + dobozolás + posta költség.

végül már 40.000 lett volna ...

nem hiszem el hogy ilyenek még vannak... Madárnak nézett vagy mi? Németből hozatok be egy komplett V6-ot 200-ért nem veszek egy semmit 40-ért. Nevetséges....

Annyira felhúzott, hogy el se hiszem.
Kimis11102-10-2015 14:22:02 // 77295
Fújd le mattfeketével,hidd el olyan mint a gyári!
Az tuti hogy a zsíroldó nagy ötlet volt. Kínomban én is csak próbálgattam,de ez bejött és tökéletes . És gyors.
vologya[kendács mester]02-10-2015 13:47:12 // 77294
Nagy köszönet a tanácsért!!! Pont ma kezdtem cserélgetni a belső elemeket a donorból, de mivel már 1+ éve ál az udvaron szellőztetés nélkül, így nagyon nyálkás volt minden. Persze WELL DONE az nincs itt sehol, de az összetevők alapján kerestem a helyi üzletben egy zsíroldót kerti grillre és láss csodát 2 fújás után, hideg vízzel jött le róla a nyálka. Persze kicsit mattabb lett tőle, de befújtam valami noname műszerfal ápoló szerrel és újra ragyog.
KisP02-10-2015 12:35:36 // 77293
Ja, hogy mellé.
Nekem ott van a 145 boxer élményautózásra :P
Kimis11102-10-2015 10:59:16 // 77292
Én a jtd mellé gondoltam... Nálam is napi használatban van.100-200 km mindig.
KisP02-10-2015 10:03:48 // 77291
Amikor 166-osokat elkezdtem nézegetni én is agyaltam a V6-on, de FL-esben szinte nincs. Aztán mégis JTD lett szerencsére, napi 140 km.-t megyek vele egyenlőre saját költségen, azért a V6-ot nem tudnám finanszírozni, azzal sose hozok ki 5 literes fogyit. Ha minden igaz rövid időn belül befigyel egy céges gép, úgyhogy a 66-os garázsba lesz eltéve:)
atis_166jtd02-10-2015 06:58:16 // 77290
Ha valakit érdekel Egerben az egyik kereskedésben van egy 156 GTA. Igaz nem nagyvad, de 3.2 az is. Mondjuk az árát nem tudom, de aránylag jól néz ki.
Csibcsa01-10-2015 23:41:13 // 77289
Én most vettem mellé egy 1.0 1999 12 havi citroen saxot 5 ajtósat, hogy kicsit egyen és ne kelljen bemászni hátra nameg legyen mivel lomolni és a nagyvad téliálomba szenderül ha eljön az ideje.
Kimis11101-10-2015 22:11:05 // 77288
Az a baj,hogyha a fejembe veszem,akkor a föld alól is kerítek. Mostanában meg nézegetem...ez veszélyes :)
Amúgy persze,van ami megfogja. Ugye mindig van egy nagyobb hal...
De én maradnék ennél a típusnál... :) Volt már jóval erősebb autóm,jóval 300 le fölött. De annak nem volt hangulata...
vologya[kendács mester]01-10-2015 21:57:57 // 77287
Hát szégyenszemre én általában úgy hajtom a Romit, mintha egy diesel lenne. 1400-2400 fordulat elég bárhol.

Igazából ismerem a kocsikat, így nem sokan tudnak meglepetést okozni, mivel előre sejtem, hogy mi lesz a végkimenet. De egyszer egy Volvo V70 2.3 T5 majdnem kifogott rajtam. Durván belém-kötött és pont a kedvenc egyenes szakaszom elején. 210-ig úgy jött velem, mint akit én húzok, csak felette szakadt le. Nem ismertem a kocsit, olyan öregesnek nézett ki, de utólag kiderült, hogy 177KW, manuális váltó stb. Papíron nem volt nagy esélyem, gondolom a hülyeségem győzött csak. Azért ha jobban szétnézek van egy pár kocsi abból az időszakból, ami meg tudja gond nélkül fogni a nagyvadat, de azért mégis csak Ő a legszebb :D (lecsutakolva)

P.S.: Egy 3.2 -esre én is kíváncsi lennék. Jókat mesélnek róla és elég ritka errefelé.
Kimis11101-10-2015 21:24:38 // 77285
Megy ám a vetélkedés :) Diesel VS V6 :)
De a kettő nem ugyanaz...teljesen más a kategória szerintem. A V6 jól megy és csodás motor. A JTD elfogadhatóan megy és keveset eszik.
Én most komolyan elgondolkodtam egy 3.2 V6-on.... Ez jól megy és van hangulata. A jtd meg keveset eszik. Így minden jó lesz :)
Mr. Z01-10-2015 20:58:20 // 77284
A V6-al gyakran bekóstólnak a legtöbb sportos autó vagy a legtöbb tdi jtd meglepöen jól gyorsul de 150-160-nál mindegyik elfogyott belassult a V6 meg megy nekem olzan 220-nál lassul be....
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.