Forum >> 164-166
Vader (a Gróf)02-11-2005 21:58:52 // 3279
Köszi!
TáDé02-11-2005 18:35:57 // 3277
A TS-é teljesen más ... nem egyezik meg egyikkel sem ...
TáDé02-11-2005 18:34:35 // 3276
Bandi: novitec első toldat DK 376 a tipusszáma, ha ez az ...77578 bruttó ... Balaskó István, 30/2894944.
TáDé02-11-2005 18:32:32 // 3275
csaby156: Novitec cucc 110+Áfa (137500) srác állítása szerint olcsóbban tudják adni mint kint ... Keresd: Balaskó István, 30/2894944 vagy 77/422596.
SERPENTE02-11-2005 17:43:49 // 3274
JA 1,5 ÉV MŰSZAKIVAL
SERPENTE02-11-2005 17:43:15 // 3273
FIGYELEM -------------------------------- FIGYELEM!!!!!!
ELADÓ 164
ELEJE SÉRÜLT, 205 000 KM- 1991
3.0 V6+ KLIMA-BŐR KIVÉTELÉVEL FULL EXTRÁS
MAGYARORSZÁGI ÜZEMBEHELYEZÉS
ZAMÁRDIBAN TALÁLHATÓ-VONTATNI NEM LEHET-
AZ ELSŐ FUTÓMŰ GALLYRA MENT:((((
A VILLANYOSZLOPPAL VALÓ RANDEVÚ KÖVETKEZMÉNYE!!
ÁR:mini EBAY:))))
AKI A LEGJOBB AJÁNLATOT TESZI!!!!!! LICITÁLÁS ALAPJÁN:)
AJÁNLATOKAT: 2005.NOV 07.-IG
200.000 IRÁNYÁR
KÉPEKET LÁSD: ADOK-VESZEK TOPICBAN
András bácsi02-11-2005 15:18:09 // 3272
Majd meglátjuk. Csak nehogy valami egyterűre sikeredjen. :)
Halesz02-11-2005 15:15:14 // 3271
De lesz :) Kéne olvasni a hírek rovatot is emberek :PPP :)
András bácsi02-11-2005 13:14:47 // 3270
Én az egész bölcsőt bakostól 8e-ért odaadom. :)
Alfa166JTD02-11-2005 13:12:22 // 3269
Az enyémben most cseréltem motortartó bakokat.
A jobb első a leghúzósabb, ez olajos bak az új ára 42.000 Ft, Vecsésen 12.000 Ft-ért adtak. Egyébként jó a Fiat Croma 2.5 TD-é.
A maradék két alsó bak 6.000 Ft körül mozog. A felsők 4.500 Ft körüliek.
Kilo166 (Droid#1)02-11-2005 12:57:52 // 3268
Meglett a hiba az utastéri klímaproblémámra. Mivel kiderült, hogy nem a klímának van baja (gáz volt a rendszerben, működött is), a fűtés is működik. A gond, hogy az utastéri ventillátor nem ment. Miért nem ment? Mert az a kib*szott ablakmosócsőből a trutymó a ventillátor motorra csöpögött szépen és az szétrohadt. Most a tél beálltával mindenki ellenőrizze le ezeket a sz*r elfagyós műa.darabokat, nehogy így járjatok. Egyelőre időt kell szakítsak rá, hogy mikor állhat le a kocsi pár napra, mert szét kell szedni a műszerfalat.
András bácsi02-11-2005 12:53:31 // 3267
Egy kicsit irigyellek.
Az utolsó megjegyzésedhez: tartok tőle, hogy a 166 rövidesen kifut, és nem lesz helyette más.
a02-11-2005 12:30:36 // 3266
Noszóval....
Szombat délelőtt ki tudtam próbálni a 159-et, 1,5 szép és meghitt órát töltöttünk együtt. Volt egy 1,9 JTS, amit nem lehetett vezetni, meg egy 1,9 MJTD, amit ki is próbáltam.
Az 1,9 JTS ezüst volt, fekete bőrbelsővel, az MJTD pedig aranyszínű, drapp belsővel.
Mit mondjak. Az ezüst sokkal szebb. Az arany is szép, de ezüstben félelmetesen jól kiadja a formát.
A forma.
Nagyon brutál, nagyon vadállati. Kicsit olyan, mintha az elején még egy nagyon kemény sportkocsit akartak volna tervezni, de a kovsi hátuljára már szelídültek a lendületek, a végére meg már kicsit konzervatív lett a hangulat. Az első doblemezen még óriási a kidomborítás, hátul már ahhoz képest csak alig van. De összességében nagyon jó lett.
A kilincs nagyon jól illeszkedik az autóhoz, szépen áll rajta. Kicsit féltem ettől, de jól áll neki.
A belseje.
Nagyon jók az első ülések. Minden kézre esik, és a középkonzol is tuti jó. Végre a függőleges lap helyett megint visszajött a ferde, lejtős középkonzol. Az autó belülről olyan feeling, mint a 156. Körülölel az egész.
A műszerezettség ok, visszatért a turbónyomás-mérő megint.
A hátsó trtaktus viszont nem nagyobb, mint a 156-ban. Magam mögé már alig fértem be, nem túl nagy a hely a hátul ülőknek. A 164/6 sokkal nagyobb hátul, habár az autó hosszra nem sokkal rövidebb.
A menet.
Az autó nagyon szépen megy az úton. Olyan érzésem volt, mintha egy tankban ülnék. Ha ez valamit eltalál, azt maga alá gyűri, letapossa, átgázol rajta. No persze nem mentem neki semminek, de az érzés olyan volt :). Hihetetlenül merev a szerkezet, nagyon erős minden porcikája. Olyan vastagok az ajtók, a küszöbök, hogy ez mondjuk el is várható. A beltérben halálos csend honol, nem hallatszik be a motor egyáltalán, pedig a diesel kerepel rendesen. A váltó nagyon jó. Nagyon pontos, nagyon könnyen jár.
Azonban bejött, amire számítottam: az autó olyan nehéz, hogy a motor alig tudja megmozdítani. Persze ez csak viszonyítás, azonban az MJTD 150 lovát max. 120-nak éreztem. Úgy megy kb, mint a 156 1,6 TS-ek. Nem egy rakéta. Ezt én egyértelműen a nagy súlynak tudom be.
A futómű sokkal erősebb anyagokból van, mint a 156-nál. Azonban nem ringatom álmokba magam, nem hinném, hogy jobban fogja bírni, mint a 156 esetében, ugyanis az önsúly jelentősen nőtt. És sajnos nem is csendes a futómű. Kopog kicsit, de nem az elhasználódás miatt, mert az autóban még nem volt 1000 km. Meg kell mondanom, hogy a 64 futóműve csendesebb.
Összességében: elvesztette az autó az utolsó sportautós jellegét is, felvette a 166 luxusfeelingjét. Sokkal kisebbnek érződik, mint amekkora valójában. Nehéz. Gyönyörű. Nagyon kemény és brutális. Szóval germán autó, italiano feelinggel. A 3-er BMW elbújhat mellette, ha van benne egy rendes motor.
Volt lehetőségem ott melegében összhasonlítani a 159-et az új 166-al. Mivel a 159 is a sportosság helyett a luxus felé mozdult el, a két autó kvázi hasonló kellene hogy legyen. Azonban a 166 nekem jobban bejön, ha már luxusautóról van szó.
András bácsi02-11-2005 08:56:26 // 3265
Ne kérdezz. Volt jó néhány motor, és egy tolómérővel körbejártam őket.
Gábor16602-11-2005 08:51:50 // 3264
Olyat ugye ne is kérdezzek, hogy melyik motoros Punto?
András bácsi02-11-2005 08:46:11 // 3263
Ja. és a rúd teljesen más: a Puntoé valami aluöntvény.
András bácsi02-11-2005 08:45:25 // 3262
Van egy komplett bölcsőm is. Ha könnyen kiszedhető a gumibak, megoldható a dolog.
András bácsi02-11-2005 08:44:10 // 3261
Én egy bontott kitámasztót hoztam, amiből kinyomtam a szilentet. És átraktam a 166-éba.
Gábor16602-11-2005 08:18:07 // 3260
Már elég régen volt a 164-ben cserélve 2 db alsó és fent csak a gumik. Az alsók elég huzósak voltak emlékeim szerint. 15 eFt körül per darab. Bár már nem vagyok biztos benne. A felső gumik filléres kategória.
FRC02-11-2005 08:10:08 // 3259
mi pénz lehet a motortartó gomba 164hez?
:-((((
Gábor16602-11-2005 08:07:51 // 3258
Bandi:
Csak a szilent, vagy a rúd kompletten? Mit keressek aboltban?
András bácsi02-11-2005 07:42:53 // 3257
Mármint a motorkitámasztó. Azt hiszem Punto II-é jó bele.
András bácsi02-11-2005 07:41:58 // 3256
Az az enyémben is szakadt volt.
Gábor16601-11-2005 19:49:57 // 3255
Tegnap bekerültek a féktárcsák. :-) Kiderült, hogy a bal oldalon kiszakadt a féltengely gumiharang. :-( Valamint a felső motorkitámasztóm mindkét gumiperselye szakadt. :-(
Gábor16601-11-2005 19:44:06 // 3254
Jó is hogy nem 2-án jössz. Nekem nem lett volna jó. A cuccodat ugyanis már kitettem a csomagtartóból. Mielőtt jössz valahogy vedd fel velem a kapcsolatot.
Az e-mailt ajánlom.
Áki01-11-2005 19:30:53 // 3253
Srácok SN-el mi van?Még nem tért magához a 159-es után?
Vader (a Gróf)01-11-2005 15:43:46 // 3252
Kérlek küld a számot.
TáDé01-11-2005 11:10:07 // 3250
Megkérdezem, hogy mi merre hány méter ... ;)
András bácsi01-11-2005 11:06:40 // 3249
Oké, kösz. De kimondottan a Novitec érdekelne. Az elég szolid darab.
TáDé01-11-2005 11:04:20 // 3248
Az sztem nem tőlük fogom kérdezni ... van egy nagyon jóismerős aki ilyenekkel foglalkozik, a Lestert is tudja hozni ...
TáDé01-11-2005 11:02:37 // 3247
Teljesítmény mérést nem tudnak csinálni ... de konkrét infot szerintem találasz a neten ... úgy működik, hogy lemész az autóval, berakják, mész vele egy pár kört ha tetszik fizeted, ha nem kiszedik ... eddig még mindenki kifizette ... :)))
Pontos árat sajnos nem tudok ... :(
Telefonszámot ha kell előtúrom ...
András bácsi01-11-2005 11:01:37 // 3246
Árlistát nem tudsz szerezni? Konkrétan: Novitec első spoilertoldat 166-ra mennyi.
András bácsi01-11-2005 11:00:03 // 3245
Oké. Téged is húz minden sorban.
Vader (a Gróf)01-11-2005 10:56:05 // 3244
Ciao!Igen, kérem az infót.Kb. milyen költséggel csinálják, mennyi idő a beszerelés, csinálnak-e teljesítmény mérést(előtte-utána)????Köszönöm előre is!!
FRC01-11-2005 10:01:49 // 3243
holnap akartam menni szegedre a lengéscsillapítóért, de meghalt a csapágy az elsó kerékben, így csak csere után tudok menni..... :-((((
Don Gombóc01-11-2005 09:53:36 // 3242
Alfa projekt hogy áll? Lesz valami?
Don Gombóc01-11-2005 09:52:09 // 3241
Ja én tudom, csak azért írtam hogy nézze meg mert a Joe bácsi verdája az jó lett. Ha meg ilyen volt a főnöknek akkor pláne érdemes ott egy infót kérni.
TáDé01-11-2005 09:49:10 // 3240
A szerviz vezetőnek egy 166 2,4 JTD-je volt ... sajnos már eladta. Ha bővebb infó kell én is ismerem őket ...
TáDé01-11-2005 09:48:11 // 3239
A halasi FIAT szervizben csinálták ... hivatalos Novitec forgalmazók lettek ...
Vader (a Gróf)01-11-2005 09:33:33 // 3238
Jó reggelt!Köszi.Megvizuálom.
Don Gombóc01-11-2005 09:23:15 // 3237
Arról nem hallottunk szerintem. Látom már érdeklődtél itt tuningról, akinek jól sikerült a tuningja dizelben, az a Joe 156. Neki Novitech tuning van a 156 1,9 jtd-ben. Azt is leírta az oldalán hogy melyik szervízben csináltatta ott nálluk. Neki nagyon ütős lett tőle a verda. Dizel piszkálásban igazán ez a Novitech a jó.
Vader (a Gróf)01-11-2005 08:44:52 // 3236
Ciao!Tudja vki, milyen a Speed It Up-tuning?Megbízható?Használta már vki?Kérlek, írjatok tapasztalatokat!
András bácsi31-10-2005 19:04:15 // 3235
164 2.0TS akciós árak csak a héten:
Motor kiegészítők egyben (injektorok, komplett gyújtás, szívósor, computer, vezérműtengelyek, jeladók, szelepdekli, alapjárati motor, kábelköteg) 15.000.-
Motor segédberendezések egyben (önindító, generátor, szervoszivattyú) 10.000.-
Kuplungszett+lendkerék 8.000.-
Első-hátsó féknyergek, féktárcsák (4-4db) 10.000.-
Blokk (dugók, főtengely, üres hengerfej, szíjtárcsák) 10.000.-
Jobb első lámpa, index + hátsó lámpasor 7.000.-
pb_30-10-2005 23:10:46 // 3234
Ilyen érdekességek előfordulnak.
Marklar15530-10-2005 21:39:41 // 3233
Nem akarok OFF olni, de az is érdekes volt, hogy miután Jobbról belerongyolt a kamion, utána ugyanabban az irányban egyenessen bukfencezett tovább...?
Bandi:
Azt a gépet kéne megszerezni és bontani;-)))
Tunning merevítés sokat ér!!! ;)))
pb_30-10-2005 21:18:11 // 3232
2 merevítés is került az aljára, jó sélesek és vastagok.
Marklar15530-10-2005 21:08:32 // 3231
Látta ma valaki a Cobra11-et?
Szarrá zúztak egy 164 est.
Természetessen maffiózók autója volt;)
Jahh érdekes módon cserélődtek rajta a felnik és a dísztárcsák...
Meg + keresztmerevítés is volt az alján... ;)))
Vader (a Gróf)29-10-2005 10:27:45 // 3230
Ciao!Kérem, aki tudja, adja meg a Power Tuning elérhetőségét (telefon, e-mail).A site-on nincs semmi adat.Köszi
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
566
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?