Forum >> 164-166

TáDé05-05-2005 20:00:09 // 234
Csere TD-re ... :)))
FRC05-05-2005 10:55:49 // 233
Csak ne azt mondjátok hogy csere V6 ra... az még a jövő meséje...
FRC05-05-2005 10:54:25 // 232
Mit kell csinálni a 164TS 8V nél ha Diesel hangot ad ki magából??? Voltam egy mesternél aki azt mondta hogy lett már csinálva és rövidek a szelepek és azért kerreg... De szerintem a motor még sosem volt kinyitva vagy javítva!!!
Zsolti 164Q405-05-2005 10:12:34 // 231
Ha komolyan gondolod a tuningot az nagyon sok lé! Jobban jársz ha a rafordítandó lóvét elteszed + eladod a vasat és veszel egy V6-ost! :))
AKI05-05-2005 07:52:15 // 230
Farki! Addigis amig nem lesz egy v6-ra pénzem addig ezt szeretném tuningolni csak annyira amennyire egy hengercserés dolog megoldható tudod 2,2-ere! És a v6 3,0 nem nehezebb?
AKI05-05-2005 07:50:24 // 229
Gábor155 néha nézegethetnéd a siteodat! Amugy meg mutkor megen szembe jöttél tán még észre is vettél,most énvoltam a lassabb!
TáDé04-05-2005 17:56:53 // 228
www.ebay.de?
farki03-05-2005 19:23:06 // 227
Corso! Szvsz. kár tuningoltatnod a TS-t. Bármennyire is a szívedhez nött, add el, tedd bele a segged egy V6-ba, és tutti nem fogod visszasírni. Még tankolásnál sem! :-))
Gábor15503-05-2005 11:17:26 // 226
hali Segítségeteket kérném. Honnan tudnék beszerezni 164 v6 turbo-hoz intercoolert ,1-2 csövet +még egy pár aproságot? Aki tud ilyet az irjon az oldalamra. köszi
TáDé03-05-2005 08:47:23 // 225
Nem láttam még (hirdetésben sem) 24 szelepes QV és a Neten sok mindent összeírnak ... ;)
Zsolti 164Q402-05-2005 19:24:30 // 224
Néhány adat a V6 24V, Q4, V6 12V-ről az oldalamon. :O
Zsolti 164Q402-05-2005 19:05:17 // 223
Én úgy tudom,hogy csak a Q4-ben van hatos váltó,ami persze nem biztos!:)))) A QV (lóhere) nem a legjobban felszerelt változatot jelenti (kivéve 4kerékhajtás),vagyis ami a supernél is több extrával van ellátva??????
TáDé02-05-2005 17:49:21 // 222
QV alapvetően 2 féle volt 12 szeleppel 200-210 ló, attól függően milyen forrás és 24 szeleppel 232 (vagy 230 vagy ilyesmi) ló ami a Q4 motoros ... A 12 szelepes 5 sebességes váltóval volt, a 24 szelepes, ha minden igaz 6 sebességes (ilyet még nem láttam élóben) váltóval.
Zsolti 164Q402-05-2005 14:10:50 // 221
164 3.0 12v lenne az a 8V:))
Zsolti 164Q402-05-2005 13:47:26 // 220
164 QV 8V www.autoscout24.de/home/index/detail.asp?ts=4943664&id=ehxmep44qvy'>
a02-05-2005 11:05:04 // 219
Huhhh... nem értek hozzá...
a02-05-2005 11:04:23 // 218
Öööö... én önnek ezt nem javaslom...
a02-05-2005 11:03:49 // 217
Szerintem nem volt QV 12 szeleppel...
a02-05-2005 11:03:20 // 216
Valami ilyesmi...
a02-05-2005 11:02:57 // 215
Szerintem te kevered! A 3,0V624v az 211(?) paci. A Q4 és a QV az meg 226 talán? Szóval azok 10+ lóerővel erősebbek!
lee7501-05-2005 15:11:26 // 214
kedves cartarsak segitseget kerek behalt az automata valtom de szerintem nincs nagy gaz merem remelni gyakorlatilag 1,2,3,d,n,r,p mindent vesz csak egyesnel nem valt följebb valami ötlet ha valaki tud segitsen esetleg valakinek elfekvöbe egy automata valto nincs????? vagy valalkozo szelellemu egyen aki segiteni megcsinalni?
TáDé01-05-2005 10:37:49 // 213
Ööö ... az nem biztos, hogy a legolcsóbb megoldás lesz.
AKI01-05-2005 09:32:10 // 212
Hát nagyon úgyfest hogy ahova Zsolti Q4 is vitte a verdáját a dcs-tuning lesz...akkor egyúttal a kijelzőt is meg tudnám csináltatni mert ugye mindkettő pesten van...Bár félnék otthagyni a verdát,de sebaj!
TáDé30-04-2005 17:47:36 // 211
Járj utána rendesen, hogy mi éri meg ...
AKI30-04-2005 14:24:42 // 210
Nemtudom kitválaszzak... :D valószinüleg majd az ár dönt...meg én...:D
TáDé29-04-2005 19:15:27 // 209
A 24 szelep esetén ...
TáDé29-04-2005 19:14:30 // 208
232 vs. ~210 ló.
Zsolti 164Q429-04-2005 18:04:37 // 207
Az én informácioim szerint a Q4 7.5 s.-ot gyorsul a +300kg többlet súly ellenére,még a QV motortól függöen (3.0 V6 24V- 3.0 V6 12V)is 0.2-0.3 s.-al gyorsul lassabban. Ez valószin a hatsebességes váltónak köszönhető! És az mit takar, hogy nem összekeverendő a 3.0 V6 24V-vel?
TáDé29-04-2005 17:33:27 // 206
Pusztaszabolcson Schulek Béla is szokott faragni ilyeneket. Az Ő nevéhez fűződik a 3.0V6 155 és 75 2.0TD upgrade 2.5 TD és hasonló nyalánkságok ... Tel: 25/271066
a29-04-2005 14:33:48 // 205
Szegeden Ződi Ervin csinál ilyeneket (20/9753124). Az ő nevéhez fűződik már jópár ilyen "izmosított" olasz :) Pl.: Sprint 1,5 duplakarbis 105 -> 130 paci Alfetta 2,0 130 -> 144 paci 155 1,8 TS 8v (ezt nem tudom hogy sikerült végül) Lancia nuvola Delta HFTurbo 186 -> 210 ló De abban a műhelyben volt anno, ahol Gabor166 régi R4Turbo 164-ét csinálták 186 -> 220 lóra asszem. Ezek mind "csak" annyira lettek megkezelve, hogy a mindennapi használatot is bírják, és az élettartamuk se csökkenjen. A legütősebb a Sprint lett, meg a Lancia. Ált. kb 350-400 körül megy egy ilyen generál izmosítással, lerobbantságtól függően. Ebben már benne van a munkadíj és az anyag is.
AKI29-04-2005 14:14:51 // 204
Hát meglennék elégedve a ,-essel és azt talán még müszakin sem basztatjják...Infót hogy hol vagy ki tud ilyent csinálni és lényeges hogy mennyiért...mer amugy ráférne már amúgyis egy motor generál,és akkor egycsapásra meglehetne oldani eztis :D...jolenne...
a29-04-2005 13:43:03 // 203
Azért sokkal többet nem hiszem, hogy ki lehet hozni... 170-175 sem kevés már... Azért az élettartam sem egy elhanyagolható szempont :)
TáDé29-04-2005 13:35:00 // 202
Ha megemeled a kompressziót, akkor még több is.
a29-04-2005 13:05:28 // 201
Hmm... Szvsz még 2,2-ből is kihozható 170 paci szerintem... Ha van hozzá hüvely, az akkor olcsóbb, és kevésbé fájdalmas művelet...
TáDé29-04-2005 12:55:06 // 200
Ha jók az infóim nem kell fúrni van hozzá hüvely csak cserélni kell ... 2,2-es 100% van ...
TáDé29-04-2005 12:53:18 // 199
Nem csak dugót ... hajtókar (+csapágyai), dugó, hüvely, gyűrűk, hengerfej tömítés ...
a29-04-2005 12:47:43 // 198
ezt a chip tuningot felejtsd is el... nem sokat ér, csak elbuherálják a motorod vezérlését. A 2,0 TS már eleve egy eléggé optimumra belőtt motor. Nem nagyon tudnak segíteni rajta csak a vérprofik, akik azzal kezdik, hogy megmérik a motorod minden paraméterét, és ahhoz készítenek egy egyedi szoftvert. Azt, amit ma nálunk chip tuningnal hívnak, azt tőlünk nyugatabbra kókányolós sufnituningnakl nevezik... Miből gondolja bárki is, hogy egy GYÁRI egyenszoftvernél jobb, egy KISIPARI egyenszoftver? A 2400 ccm-hez meg erősen kellene fúrni a hengereket is, nem csak a dugókat belek*rni :) + veztengely elfokolás + kompresszió emelés + kikönnyítések + nagyobb szelepek + polírozás és már kész is :) A 2,0 TS-ből így símán lenne kb 180-190 lóerő :) Csakhát ez alsó hangon is 400...