Forum >> Alfasud-33

Fisher06-05-2007 21:14:45 // 29621
Valószínű. Egy picit már jobb, de reggelre megint elengedte az olajat valahol. Egy gyors légtelenítés megoldotta a gondot egyenlőre... Majd, ha lesz egy kis időm ránézek, mi a franc van vele.
Scott06-05-2007 18:13:43 // 29620
Azt a qva ! A mázlista ! Gratula! :) Tegnap szoptam egy nagyot. Voltam Kulcson ( Dunaújváros mellett ). Este 10 körül indultunk haza a legnagyobb felhőszakadásban. Egyszer csak elkezdett három hengerezni a gép, aztán tartósan. Félre álltam a 6-on tök sötétben. Láttam, hogy áthúz az egyik kábel. Igazgattam semmi. Mindegy, tiszta ideg voltam, három hengerrel és max 60-nal jöttünk hazáig. Ma megnéztem mi lehet a gond. Az egyik qva vízcsőn lévő bilincs nem volt meghúzva rendesen, kinyomta a vízet és eláztatta a 4-es henger gyertyáját. Szárítás, bilincs meghúzás, probléma megoldva. :)) Tegnap este viszont idegbeteg voltam, sötétben felhőszakadásban nem lehetett hibát megállapítani :)
Ferke06-05-2007 16:35:22 // 29619
Hoppácska! Na mit kaptam szülinapomra?!?! Ezzel pótolva is van az utóbbi időben felére csökkent készletem, ráadásul a kulcsokra 25 év(!!!) gari van, a készletre meg 2.:)


E öröm, e bódottá!:))))
ÁdidiGaga (il hempescattore)06-05-2007 14:09:25 // 29618
...ja, vagy ezt! :-DDDDDD
Andorka06-05-2007 13:30:54 // 29617
A karosszéria nyomokban rozsdát tartalmazhat:)
ÁdidiGaga (il hempescattore)06-05-2007 13:22:32 // 29616
Köszi a dícséreteket! ;-) azért annyi hozzátartozik az igazsághoz, hogy ha tényleg gyári fotók lennének,akkor azt is oda kellene írni - persze csak kis betűkkel - hogy " az autók a valóságban kismértékben rozsdásabbak lehetnek a képen láthatóknál" :-DDDDDDD -nem véletlenül minden képen a jobb oldala látszik...de rajta vagyok a témán, jólesik minden biztatás! ;-) mondjuk valszeg a 200k-s jubileumra már nem lesz kész... :-p
pb_05-05-2007 23:45:17 // 29613
Lehet, hogy a főhenger is kezdi +adni magát.
Fisher05-05-2007 20:07:29 // 29611
Üdv! Na, ma ki kellett cserélnem a felső kuplungmunkahengert. Reggel mentem volna kutyának tejért, beülök, kulcs elfordít, kuplungra rálép, pedál beesik.... Az idegbaj elkapott, pillanatok alatt. Autó R be, kulcs fordít, nagynehezen beindult, kitolatok, autó leállít. 1 be be, kulcs megint elfordít, önindító killódik, de beindult. 1 esbe irány tt gyula, kuplungmunkahenger kunyerál, gyors csere (kb. egész délután), olajjal feltölt, az istennek nem akart légtelenítődni'. AZt hittem megőrülök. Idegből gép megcelóz, és máris felkeményedett a kuplung. :-) Azt hiszem megint ennyit a pihenőnapomról....
pb_05-05-2007 10:50:34 // 29610
Akkor jól hangoltad a mostani chippedet.))))
pb_05-05-2007 10:49:32 // 29609
Nem hát. Inkább a Lszondával függ össze.) Mert hiába van katod, ha a Lszonda rossz, már nem teljesíti az értéket.+ aztán függ még néhány dologtól.)
pb_05-05-2007 10:46:55 // 29608
Nem rossz, nem rossz.)))
Robesz705-05-2007 09:01:50 // 29607
Nekem egyfolytában durrog... mindegy melyik fokozatban, bármilyen fordulaton... :-))) Ha vissza rakom a gyári chip-et, akkor csak lángokat lő, mikor magas fordulaton váltok... ezzel, ami most van benne, pedig egyfolytában durrog...
M-GEGE05-05-2007 07:35:23 // 29606
Katalizátorral sem fix, hogy átmegy! Mert hiába jó CO szint, ha a másik, a lambda érték túl magas, ez a folytással függ össze ha jól tudom. Legalábbis nekem így mondta aki vizsgáztatta. Én gépemen volt katalizátor, ettől függetlenül mérőrendszert biztonsági okokból soha nem kapott a kipuffjába zölkártyán. Mondta a faszi mikor meglátta a duplakéményt: - Inkább rá sem teszem.
ÁdidiGaga (il hempescattore)05-05-2007 06:21:43 // 29605
sziasztok!

najakkor 2 hivatalos "gyári" fotó! :-)



további szép napot!
pb_05-05-2007 02:41:11 // 29604
Ez így szokott lenni.))
305-05-2007 02:17:55 // 29603
végül is átment múlthét pénteken :) persze csak némi támogatásért :) még szerencse hogy mindig van kis kapú :) csak kpm-esekkel ne hozzon össze a sors :( bár amilyen felhajtást csinálnak messziről kiszúrni őket.
pb_05-05-2007 02:14:05 // 29602
Csak zöldkán nem fog átmenni, dehát valamit valamiért.))) Mondjuk a hangot én sem cserélném el.))
305-05-2007 02:11:00 // 29601
akkor inkább nem rakok! :) így legalább megmarad a brutál hangja :)
pb_05-05-2007 02:05:11 // 29600
Az tényleg nagy királyság, mikor visszadurrog, azt szeretm én is.) De viszont, ha vissza szokott durrogni, akkor ne tegyél rá katot, mert, ha visszaég és eléri, akkor vége lesz. Olyan 30 környékén kap6sz rá, sztem teljesen mind1, hogy milyen. De, ha katot szeretnél, akkor kevésbbé nyitott rendszer kell az autó alá.
305-05-2007 02:00:14 // 29599
viszont katalizátor az nem van rajta.nem tudod véletlenül hogy hagyományost vagy esetleg sportot érdemes e rárakni?
305-05-2007 01:57:39 // 29598
hát az van :) imádom amikor visszadurog úgy rendesen :)
pb_05-05-2007 01:54:44 // 29597
1 boxernél nagyon fontos a jó kipuff.))
305-05-2007 01:49:07 // 29596
köszi pb.akkor inkább tényleg kihagyom.hangot úgyis ad a kipufogó :)
pb_05-05-2007 01:38:36 // 29595
Maradjunk inkább a műkedvelőnél.) Én nem tennék bele. Hacsak a hang miatt kellene, akkor ki kell vágni a gyári légszűrőházat, egész jó hangja lesz.) Egyébként a direktszűrő adott esetben a motorodat is hazavág6ja, jobban nem fog menni tőle az autó, mivel hiába enged át több levegőt, ha a jobb lábaddal nem engedsz át többet. Nem jó, ha meleg levegőt szív be, néhány +oldás a problémára:



Vagy kivágod a géptetőt, ahogy Vince kártárs.
305-05-2007 01:04:47 // 29594
pb.úgy halottam nagy Alfa technikai Guru vagy!Direktszüröt érdemes lenne 33-asba rakni?mindenki mást mond :( de az én tudásom azt mondja hogy nem biztos hogy jó az hogy a meleg motortérből szívja a levegőt hmm?szerinted?
pb_05-05-2007 01:03:25 // 29593
Nem hinném, de elég jól +csinálták a felniket. Viszont a felnivel már kezdesz jó helyen kapisgálni(ez sokat segítettem))).
pb_05-05-2007 01:02:04 // 29592
Nem, ennél a típusnál viszont extra volt csak.
pb_05-05-2007 01:01:09 // 29591
Áh a világért sem, asszem karbis.))))
pb_05-05-2007 01:00:25 // 29590
Kapcsiból nem tudok, utána kéne néznem. De pl a Sprint topikban is voltak képek, asszem Gery tette még fel.
305-05-2007 01:00:13 // 29589
lehet most így jobban nézve :)
BuBu.05-05-2007 00:58:31 // 29588
piros folt a felniken photo shopal rajzolva??
305-05-2007 00:58:11 // 29587
pb. talán a napfénytető? :)
Whiteskull05-05-2007 00:57:50 // 29586
Befecskendezős? :DDD
BuBu.05-05-2007 00:54:56 // 29585
mondj egy oan oldalt ahol 33 as alfa turbósításárol van szo mert én nem találrtam. viszont egy zetort már csukotszemmel turbósítok:DD
pb_05-05-2007 00:54:01 // 29584


Ki veszi észre rajta a lényeget?))
pb_04-05-2007 23:42:36 // 29583
Tárgyaltuk már ezt párx, régebben, igaz nem konkrét dolgokat, de neten lehet találni sok mindent erről a témáról.
pb_04-05-2007 23:40:57 // 29582
De. Csodálkozom, hogy még emléxel rá.)
BuBu.04-05-2007 21:05:11 // 29581
sziasztok hallot már valaki vagy csinál már valaki 33 alfán turbositást?? nagyon érdekelne hogy, hogyan smmint lehet megoldani
kando.04-05-2007 11:26:58 // 29580
Az 1. nem a viszkó belseje ? (a többit majd később, most munka jött..) :)
kando.04-05-2007 11:24:45 // 29579
A 2-es kép nem a központi záré ? :) [mármint a fehér relé]
pb_04-05-2007 11:16:34 // 29578
Attól még a tippjeidet nyugodtam beír6od.)
Azmo04-05-2007 10:58:18 // 29577
hogyne szeretnék, de nem vagyok olyan tapasztalt mint Ti, csak figyelemmel kísérem:)
pb_04-05-2007 10:30:04 // 29576
Az 1. totál messze van, a második 2-nél úgy nagyon-nagy vonalakban jó helyen jársz.)
Scott04-05-2007 10:22:07 // 29575
Helyes helyes :)
Scott04-05-2007 10:21:47 // 29574
Az első talán az önindító beleseje. A második talán főfékhenger belső gyűrüi. A harmadik a fékerőszabályzó egy csavarja ?
pb_04-05-2007 10:02:16 // 29573
Szeretnél Te is benevezni a játékba?)))
Azmo04-05-2007 09:52:55 // 29572
hát de perverzek vagytok :D
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.