Forum >> Alfasud-33

pb_26-04-2007 07:55:56 // 29371
Tényleg az a projekted megy még?
granturismo26-04-2007 07:54:38 // 29370
Mondjuk felületre jóval kisebb mint egy autó, de a méretre nem, hosszabb mint egy kispolszki.
pb_26-04-2007 07:52:58 // 29369
Volt, és még van is baja, a rohadt szutyok hulladékjának.) Majdnem 1 full alja lakatolás volt.
granturismo26-04-2007 07:42:53 // 29368
Igen kb ez az ár. A Velorexet 20-ért fújták komplettbe 3 éve. Nem kis meló, egy csomó girbegurba cső az egész Velorex.
granturismo26-04-2007 07:35:50 // 29367
Velorexeket náluk csináltattuk. Van nagy kamrájuk akár egy egész teherautót is be lehet tolni.
Ferke26-04-2007 06:06:15 // 29366
Hűha...volt azért baja neki is szegénynek.
Rumi25-04-2007 22:45:22 // 29364
bs x?
Fema25-04-2007 22:05:14 // 29362
Jé,ez olyan mintha az enyémet fotóztad volna, még mielőtt neki álltam :D
Fisher25-04-2007 19:29:35 // 29361
Oks! :-)
pb_25-04-2007 19:00:30 // 29360
A rohadások java része általában szokott látszani 1 autón, kivéve, ha éppen frissen festették, de ugye ez mindig gyanúra ad okot, ha az ember nem maga csinálta, vagy, ha nem 100%-ig biztos abban, hogy +bíz6ó ember végezte a javítást. Ezért írtam az információ gyűjtést a kasztniról típushibáiról, mert előfordul6 olyan eset is mikor ránézésre ép lemezt +piszkálva, full beteg, mint ahogy ez is ilyen volt:


Nem akadtam fennt semmin, csak annyit emlíettem, hogy én más sorrendben csinálnám a munkafolyamatokat. Ha elolvasod még 1x a hszmat lát6od, hogy én is leírtam, amit Te, vagyis mindenki csinálja úgy, ahogy szeretné/jónak ítéli+/elképzeli.
Ferke25-04-2007 16:39:18 // 29359
Asszem ezen én sem spórolok. Az kéne még, hogy rádobjuk a fényt, és 1 év múlva jöjjenek a parák..:(
Ferke25-04-2007 16:35:30 // 29358
Köszi gt! Velük már van tapasztalatod is?
Fisher25-04-2007 16:12:49 // 29357
SZerintem, ha nem homokfújod le az egészet az elején, nem igazán fogod látni, mit is kell javítani. Ránézésre Én sem piszkáltam volna a 33 -asom alját, mert "jaj de szép" -vplt, csak aztán festék (alvázvédelem) nélkül derült ki, hogy nincs is ott lemez! De, szerintem ezen kár fennakadni. Mindenki csinálja, ahogy szeretné! (Én a látottak(!!!) alapján inkább TT módszerét választanám!)
granturismo25-04-2007 09:48:22 // 29356
granturismo25-04-2007 09:46:47 // 29355
Az Istvántelki Máv műhelyben van a Mihócza cég.
pb_25-04-2007 09:41:39 // 29354
Nincs para, sosem volt.))
Azmo25-04-2007 09:34:14 // 29353
ámen, doktor úr :) Tudod hogy szeretünk ám, no para :D
Ferke24-04-2007 22:57:32 // 29352
Asszem lassan kezdhetek homokfúvó után kutatni. Valakinek tipp esetleg pesti oldal környékéről?
pb_24-04-2007 22:25:17 // 29351
Azt hiszem én is a saját tapasztalataimat osztom + a kedves kártársakkal.) Igaz én nem újítottam fel 7 autót, csak 2őt szedtem/tünk már többször is ficnikre, és raktam/tunk tönnször is. Úgy gondolom, hogy én is elmond6om magamról, nagyon sok területen játszottam végig a játszámát. Ezáltal 1.kézből számol6ok be a tapasztalataimról, a zsákutcákról, az alkalmazott technológiákról, stbről. Szívesen segítek mindenkinek akinek csak tudok, de nem várom el senkitől sem, a tapasztalataim/tanácsaim alapján járjon el, vagy döntsön el dolgokat. Azt mondom, hogy mindenki döntsön úgy, ahogy jónak látja, ítéli + a dologokat.)
tt (tt Alfa team)24-04-2007 22:12:29 // 29350
Jó éjt!
Ferke24-04-2007 22:10:50 // 29349
Ok, mára enyi elég is. Kicsit aggódtam emiatt, mert pont ennek egyáltalán nem néztem még utána. Tippem sem volt, hogy mire számítsak, de sokkal többre gondoltam...asszem kihagyhatatlan a fúvás.:)
tt (tt Alfa team)24-04-2007 22:07:47 // 29348
Debrecenben óránkén 3k. Ez egy átlagos 33-Sprint esetében 25-35k-t jelent, ez függ a festés, kaszni és gittmenyiség állapotától. A 33 kombit így csupaszon (ajtók, motorháztető és csomitartó nélkül 22,5k-ért nyomták le.
Ferke24-04-2007 22:02:17 // 29347
tt, már csak egyet árulj el: a teljes homokfúvás nagyon kb árban hogy néz ki? Persze tudom, hogy változó, függ attól, hogy hol, hogy milyen az alap, stb. De mégis kb viszonylag mennyi?
tt (tt Alfa team)24-04-2007 22:00:52 // 29346
Nem szeretnék senkit sem befolyásolni, mindössze az évek, és a 7 felújított autó tapasztalatait osztom meg Amorés társaimmal, ha már én végigkínlódtam ezt az utat, más ne feltétlenül tegye. Maximálisan segítőkészségből és jóindulatból teszem ezt, aki el- és megfogadja biztos vagyok benne, hogy jól jár, aki nem, tapasztalja végig Ő is, eredményes és tanulságos lesz! :))
pb_24-04-2007 21:54:35 // 29345
Ha így látod jónak, akkor valószínűleg így lesz jó.)) Én lentebb leírtam az én verziómat, én azt gondolom jónak.)
tt (tt Alfa team)24-04-2007 21:49:36 // 29344
Ilyenkor homogén színfelület alakul ki, főleg, hogy matt (nem tudom maketteztél-e régebben, mert ehhez hasonló a technológia) így nem zavar be a fénytörés, a szinek kavalkádja, minden egyszínű, átlátható, ezért sokkal jobban észrevehetők az apró hibák. Erre a feladatra a legmegfelelőbb a matt középszürke festék, mert ezzel a színnel láthatók leginkább a hibák. Pb, ellenvélemény? :)) ...ja, 16 évig maketteztem nemzetközi szinten, innen van némi tapasztalat. Bocs, nem akartam nagyképű lenni, csak nem beszélek a levegőbe....
Ferke24-04-2007 21:45:15 // 29343
Pont itt vagyok most elakadva. A homokfúvásnál. Igazából kéne, mert nagyon sok a gitt és a festék az autón.:(
pb_24-04-2007 21:42:38 // 29342
Minden attól függ, hogy mennyire gondolod komolyan a projektet. Szóval én úgy kezdeném: Autó teljesen lecsupaszít. Feltérképezni a beteg helyeket, információkat gyújteni az esetleges kasztni típushibákról. Miután ez +van szisztematikusan nekiállni kijavítani a hibákat. Természetesen a legnagyobb alapossággal, a festéket és a rozsdát mindenhonnan eltávolítani, ahol csak a legkisebb gyanúja is felmerülhet 1 hibának. Nyilván ez nem 1 napos munka lenne, így a kijavított részeket le kell alapozni, hogy ne legyen felesleges az elvégzett munka. Aztán itt jön be, hogy mennyira gondolod komolyan a dolgot, mert ezután jöhet 1 homokfúvás, vagy ennyire nem, akkor már a kovács munka után lehet véglegesen is alapozni a javított részeket. Aztán jöhet a fényezés, sajnos erről a területről még nincsnek tapasztalataim, csak elbeszélésekből ismerem a történetet, így inkább nem nyilatkoznék, bár elképzeléseim vannak. Szakember véleményét kéne erről a dologról kérni.)
Ferke24-04-2007 21:14:47 // 29341
tt, a 3-as pont után/közben gondolom megjelölitek a hibákat?! Mert ha le van alapozva, akkor ugye megint nem fog látszódni..nem?
Ferke24-04-2007 21:09:33 // 29340
Naa, most itt ne hagyjuk abba, mert marhára kellenek nekem az ötletek és a tapasztalatok. pb_, Te az elején mit csinálnál pl másképp?
pb_24-04-2007 20:26:23 // 29339
Nálam 5k volt 3-ban a 110.
pb_24-04-2007 20:25:02 // 29338
Van elég sok dolog, amit nem csinálnék másképp, mint itt bárki.)
Azmo24-04-2007 16:37:19 // 29337
pb, tedd a kezed a szívedre és azt mondd el kérlek, Te mit nem csinálnál másképp, mint itt bárki? :DDDDDD
pb_24-04-2007 15:02:12 // 29336
Nem fogjuk elrágni 1más torkát.)) Én az elején kicsit másképp csinálnám, de mivel nem vagyunk 1formák, ezért valószínűleg különbözően vélekedünk a munkafolyamatokról is.)
tt (tt Alfa team)24-04-2007 14:35:53 // 29335
Mielőtt elrágnátok egymás torkát... ))))) Amikor egy ilyen egy-két réteggel festett, gittelt+javított autót újítunk fel, nyilvánvalóan látszanak a főbb gondok. 1., ezeket orvosoljuk 2., teljes kaszni homokfúvása fémtisztára, ilyenkor előtűnnek az apróbb, eddig megbújó hibák, repedések, lyukadások. 3., alapozás, hogy a levegő páratartalmától ill. a fogdosástól ne rozysdásodjon meg a lemez. 4., apróbb hibák javítása 5., helyi alapozás, ahol utólag szükséges lett. 6., gittelés (most ugye nincs régi gittréteg sehol, tehát nem mondhatja a festő, hogy "azé' szívódott be, mer a régi gitt x@r". 7., fényezés 8., öröm a jól végzett és leszervezett munka után, és gyönyörködés, plusz néha-néha autózgatás...
pb_24-04-2007 11:42:13 // 29334
Sztem a trükk az, hogy saját magát szivatja vele az mber.) Mert, ha lealapozott részeket kovácsolsz, akkor újra alapoz6sz, aztán előfordul6 olyan is, hogy olyan részeket alapoztál le, ami kevésbé beteg, de, ha profi munkát csinálsz, akkor azt is +csinálod. Szóval nem sok értelmét látom annak, hogy az ember, uyganazon részeket javítgassa, és alapozgassa, úgy gondolom, hogy így nem lehet jutni 1-ről, a 2-re.
Ferke24-04-2007 11:31:56 // 29333
Valami fórum jellegű oldalon láttam a képeket, ahol így csinálták.
Ferke24-04-2007 11:30:32 // 29332
Van ennek valami trükkje. Mindjárt megkeresem, régebben találtam egy ilyen linket, ahol alapoztak, majd megint kovácsoltak rajta. Aztán tt elmagyarázta, hogy ez miért van, de már nem emlékszem.
pb_24-04-2007 11:23:40 // 29331
Ok, csak akkor mi értelme van az alapozásnak?
Ferke24-04-2007 11:09:20 // 29330
tt mindíg így csinálja. Amikor már azt hinnéd, hogy végzett, kiderül,hogy az csak egy alapozás, és csak most kezd igazán bele. Azért is kérdeztem meg, hogy még csak most lakatolja-e?:)))
pb_24-04-2007 11:01:56 // 29329
Még lesz rajta lakatos melő??
Azmo24-04-2007 09:35:03 // 29328
nagyon fittin néz ki, emlékeztet egy jó kis military járműre :D
tt (tt Alfa team)23-04-2007 21:46:52 // 29327
A nagyja megvolt, most jön a finomítás! :)
Ferke23-04-2007 21:45:44 // 29326
Ezen még van lakatosmeló? Vagy ez már a vége?
tt (tt Alfa team)23-04-2007 21:43:06 // 29325
Valami dunakorr, de nemtom pontosan mert tele a fejem minden hülyeséggel... Holnap megnézem a dobozát, kinthagytam a telepen.
Ferke23-04-2007 21:39:25 // 29324
tt, ez milyen alapozó???
tt (tt Alfa team)23-04-2007 21:23:45 // 29323
Na, gyerekek ma ezt műveltem:


Nem tudtam várni a festőre tovább, saját magam alapoztam le délelőtt a gépet! :))
pb_23-04-2007 18:52:02 // 29322
Ezt az ötletet preferálnám én is.)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.