Forum >> Alfasud-33
sty11-09-2006 10:49:00 // 22121
srácok van külömbség az1.6 és a 1.7 16v boxer motorok között?ill arra gondolok hogy csak a hengerfej,az 1.7-ét át lehet -e rakni 1 az 1-ben?
pb_11-09-2006 10:42:32 // 22120
Na, igen. Ezért kérdeztem, hogy nem érne-e + inkább gyártatni.
granturismo11-09-2006 09:36:59 // 22119
Hát nem tudom, a 42 hosszú az mindössze 160ft/db szóval azt akár gyáriban is megérné.
a 46 hosszú az már 800ft/db. 5db-ot kell venni.
granturismo11-09-2006 09:27:46 // 22118
Kettőt leszedtem a Rumi-féle hengerfejről. Azokat tettem a állítócsavarok alá. A 2 sima tőcsavar meg a fix része alatt van.
pb_11-09-2006 09:10:09 // 22117
Aha. Esetleg esztergáltatni bele, valami jó anyagból? A hfejet végül, hol csináltattad +, a Szabónál(lehet, hogy már írtad, csak én futottam át rajta)?
granturismo11-09-2006 09:04:43 // 22116
Az nem sérült volt rajta a menet. Azt nem akartam úgy betenni.
pb_11-09-2006 08:58:43 // 22115
Nagy meló, de sztem 1x +éri. Ha nem olyan takony anyagból készül, mint a gyári, azt a múltkor is beszéltük, hogy giovanniék, ezt 1 kicsit elrontották.
Ami a hfejben volt, már nem volt menthető?
granturismo11-09-2006 08:41:22 // 22114
Van bakelitem is amiből ki lehet vágni. Bár a kivágás nagy meló.
Viszont fogok rendelni tőcsavarokat a görgőkhöz,
Vettem tőcsavart csavarboltban, de az nem kemény csavar csak sima (az volt). Nincs gond 2 anyával van feltéve, de azért jobb lenne az eredeti bele.
pb_11-09-2006 08:07:13 // 22113
Én majdnem +szívtam vele, mert alig tudtak szerezni. 20.-a előtti pénteken jutottam hozzá, így 1 kicsit sietni kellett az összerakással.) Csoda, hogy a régiekkel nem engedte a vizet, bár már elkezdtem visszarakni őket, mikor +jöttek az újak.
granturismo11-09-2006 07:59:00 // 22112
Szia pb.
Volt 2 db jóm szerencsére. Meg vagy 6 repedt.:-)
pb_11-09-2006 07:55:42 // 22111
Szép! A szívótorkok alá, vettél, vagy csináltál bakelitet?
granturismo11-09-2006 00:39:18 // 22110
pb_10-09-2006 20:38:25 // 22109
Akkor már simán fejből nyomod az egészet.)) Mind1iken előfordulnak ilyen sehova nem csatlakozó kábelek, + kell keresni a másik végét, aztán talán ki lehet találni, hogy hova való.
Dekka10-09-2006 20:32:05 // 22108
az elmult 3 napban kb 27x bontottam le oninditoig a motort, mert valami mindig lemaradt v nem volt jo... :DDD az eredmeny azlett h valamelyik csobol csopog a viz :S:S valszeg abbol amelyik az onindito oldalan a szivosorba megy, rohadna szet teljesen a gumicso :D:D meg van néhány olyan kábelvég amirol nemtudjuk mihez tartozik..meg ilyen aprosagok :D de a tolatolampan kivul minden mukodik ugyhogy biztos nem fontosak :DDD
pb_10-09-2006 20:26:50 // 22107
Előbb-utóbb rájön az ember a probléma okára.) 1y már engem is szivatott + a gyújtáskapcsoló.
Dekka10-09-2006 20:11:15 // 22106
YESSS, gondoltam megosztom veletek, h megküzdöttem az önindítóval és a gyújtáskapcsolóval,és én nyertem :D gyujtáskapcs szétszed,kipucol,és máris lehetett kulcsról indítani :D már csak pár elfáradt vizscsovet kell gatyába ráznom :P köszi a tanácsokat igy utolag is
kando.10-09-2006 18:54:58 // 22105
Lehet, lehet, sokminden lehet, de szvsz oda kell menni és megnézni, mi a franc baja van. Megától megjavulni nem fog .))
Andorka10-09-2006 18:25:56 // 22104
Lehet, hogy a csavar lazult ki ami rögzíti a kart a tengelyhez. Csavart kioldod és megnézed mi a helyzet. Kart visszarakod normál állásba és meghúzod a csavart.
kando.10-09-2006 13:01:27 // 22103
Egy nap elég erre, szerintem nem lehet olyan bonyolult a szétszedése.
De ha infót akarsz, nézz körbe valami opelos oldalon ez ügyben...
Bálint3310-09-2006 12:37:49 // 22102
"néhány"... Ezt tudom, de szvsz elég kevésnél.
Mindegy, nem ez a lényeg...
Csak úgy szétszedni sajna nincs időm, csak néha néha vagyok itthon 1-1 napot...
Muszáj volna valamelyest célirányosan nekiállnom...
kando.10-09-2006 12:33:36 // 22101
néhány offos márkán ,,fent'' áll meg, láttam, na, hidd el :)
mondom, szedd szét, akkor okosabb leszel és tanulsz is :))
Bálint3310-09-2006 12:28:17 // 22100
"Meg gondolom az első ablaktörlőről beszélsz, mert a hátsó az gyárilag olyan, hogy ,,fent'' áll meg (a legtöbb offos gépen)"
Ez kedves...
(egyébként szerintem a legtöbbön, mint ahogy ezen is, lent áll meg...)
kando.10-09-2006 11:47:37 // 22099
Tenéked vannak az oldaladon képek, hogy elektromos részeket szerelsz a vasadban, hát most tessék, lehet szerelni a corsát is.
Nem lehet bonyolultabb a cucca az Alfáénál. Ha meg bosch, ne csodálkozz, hogy beszarik :)))
kando.10-09-2006 11:44:45 // 22098
Ööö valami ilyesmi megeshet..
De nem tudok, a corsáknál is vmi egyszerű dolog az ablaktörlő ,,elektronika'', de szerintem ott sincs semmi mikroprocesszoros okosság :))
Áramtalanítani hogy gondoltad ? Elvileg akkor sem kap villanyt, ha leveszed a gyújtást, vagy kikapcsolod az ablaktörlő mechanizmust.
Meg gondolom az első ablaktörlőről beszélsz, mert a hátsó az gyárilag olyan, hogy ,,fent'' áll meg (a legtöbb offos gépen).
Bálint3310-09-2006 11:43:16 // 22097
Mégiscsak Te vagy az elektronyos szakember! Többet vártam tőled... :DDDPPP
Bálint3310-09-2006 11:41:50 // 22096
Esetleg segíthet, ha áramtalanítom a gépet, hátha utána visszaáll alapállapotra? Tudtommal léteznek az elektronikában olyan kis izék, amik időnként úgymaradnak és csak az áramtalanítás segít nekik visszaállni... :)
(Tudom már: kapuáramkör! Annál van hogy ha bebillen olyan állapotba, amibe elvileg nem szabadna, akkor hagyni kell egy ideig, amíg elszivárognak a nemkivánatos elektronyosságok :))
De asszem ez mégsem lehet, mer akkor nem is működne. Szerintem.
Bálint3310-09-2006 11:33:36 // 22095
Látom mindenki, nagyon humoránál van... :)
Esetleg v.ki találkozott már hasonlóval?
pb_10-09-2006 11:27:33 // 22094
Jó, az így olyan legalább, mint a DTM-ben.)) Amúgy a 33-éből kiindulva nem nagyon tud a mechanika 180 fokot elfordulni, sztem valami vezérlési probléma lesz.
kando.10-09-2006 11:21:07 // 22093
Szedd szét a motort, nézd meg, mi a helyzet ott...
Lehet, hogy a vezérlés ,,elfelejtette'', hol állt meg és azt hiszi, ez a kezdőpozíció..
Hirtelen én okosabbat nem tudok... :)
vegyetek valami nóórmális ótót :PPP
Bálint3310-09-2006 11:18:37 // 22092
Üdv kollégák!
Ha már úgyis ablaktörlőről van szó: nincs v.kinek v.mi ötlete, hogy mi lehet a köv jelenség oka:
Az ablaktörlő lapátok az ablak közepén, függőlegesre állnak be alapállásba (pont az ellentétes végállásba mint kéne) Amúgy minden müxik faszán, csak fentről lefele kezdi a törlést...
(ez a család offfos corsája)
Lehetséges az, hogy a motr tengelyén csúszott meg v.mi és ettől az egész mechanizmus 180 fokot elfordult? Vagy v.mi elektronika kergült meg?
kando.10-09-2006 08:48:50 // 22091
Ez a szívás dolog is amolyan ,,attól füg'', mert ha elhanyagolt a gép, akkor szopni lehet vele, ha nem, akkor kevesebb macera van vele..
De ha tényleg lyan cucc kell, ami szinte ,,örök életű'', akkor tényleg ilyen mercit nézzél.. :)
pb_10-09-2006 01:38:04 // 22090
Ferke10-09-2006 01:03:40 // 22089
Csak "elmarketingelt" 1.5-ös?:)
granturismo09-09-2006 08:04:04 // 22088
1.6 16V boxer motor nem létezik. (sajnos)
sty09-09-2006 05:47:43 // 22087
srácok valaki nem tud elado 1.6 16v vagy 1.7 16v boxer motrot kevés km -el?ha igen kérlek jelezd az oldalamra
Vega09-09-2006 02:36:30 // 22086
ugy lesz..123-as vagy 116-os...300D....lassu mint a tetu, olcso mint a tragya...tartos mint a duracell...es tenyleg gepzsirral is mennek...csak valahogy tuszmakold bele a tabkba....
bar gondolom ezzel a 33-as TD is igy van...csak olaj legyen...
Vega09-09-2006 02:33:32 // 22085
ha olasz akkor legyen alfa...uno tul puritan....
valoszinuleg marad a merga olajkalyha...
granturismo09-09-2006 01:35:54 // 22084
Szerintem jobban jársz a Merci olajkályhával.
pb_09-09-2006 00:49:03 // 22083
Na igen 2. autónak nem való a P4, az biztos. A "zöccségesekről" én is hallottam, hogy elnyűhetetlen dbok. Vagy esetleg más olasz, pl. Fiat? Uno 1.0D, vagy benzines?
Vega09-09-2006 00:39:59 // 22082
en meg le is csapnek de most az a cel ,hogy olcso legyen, olcso fentartassal, biztositassal stb...abszolute 2. kozertbe szaladgalos autonak kene...ami sosem megy tonkre...
nagyon gondolkozom egy regi 123-as 116-os merci...200D 240D esetleg 300D....termeszetesen 81-es evjarat vagy korabbi...12 e biztositas/ ÉV!!!!
fogyasztas nulla plane ,hogy disznozsirral is elmegy...vagy hat gyakorlatilag barmilyen olajszarmazekkal...
es koztudottan soha nem megy tonkre....
a masik verzio valami diesel alfa lenne..de meg nem tom mi...ezert erdeklodom..
pb_09-09-2006 00:28:25 // 22081
Erre, most már tényleg csapjon le valaki!)) Nagyon jó kis projektalap lehet.)
pb_08-09-2006 22:12:47 // 22080
3 hengeres, sztem 1 kicsit szerencsétlen konstrukció, a 2,4 TD szolgált az alapjául, abból "flexeltek" le 1 hengert. Osztott hfejes, vagyis 3 hfej van benne. A csíklámpásokban van szervo, de sztem a nagylámpásokban is van. A csíklámpásokba már ic is van. A motortere rohadt zsúfolt. Kb. ennyi. A többi baj, az szokásos 33 betegség.
Vega08-09-2006 18:44:23 // 22079
Skacok!
Erosen gondolkodom rajta ,hogy kene egy olajkalyha is a 145-os melle es mi mas lenne az mint egy 33-as 1,8 TD...de amit Kando vasarolt udok az totalis szivas...
Van egyaltalan szervo az 1.8 TD-ben?
Valaki mondhatna nekem ezt-azt a vasrol...magam sem tudom mi legyen...
Picur08-09-2006 12:11:18 // 22078
Elhagyni a karokat, hát az nagyon kemény... :))))))))))))))))))
Viktor8508-09-2006 10:38:32 // 22077
Nekem nem működik a szaggatott üzemmód. De már ilyen amióta megvan, úgyhogy már megszoktam. Nekem meg az ablaktörlő szerkezetet kellett cserélni mert mindig elhagytam az ablaktörlőkarokat:D
Egyenlőre a váltó, motor legyen rendberakva, azok jobban zavarnak.
Nem tudja vki h. az 1.2es vezérlése megegyezik-e az 1.3, 1.5-tel? Hengerfej, veztengelyek stb.
Face08-09-2006 09:18:53 // 22076
Ennek én pár hónapja próbáltam utánajárni, lényegében ránézésre (szétszedve nem láttam, meg bekötési rajzát se) szinte ugyanolyan mint a 80 utáni sudokban és sprintekben, egy különbséggel, hiányzik belőle az a rész (két szélső láb) ami a műszerfalon gyujtásadáskor felvillantja a vízhőfok és fékfolyadék figyelmeztető lámpákat hogy lásd nincsenek-e kiégve.
Picur08-09-2006 09:09:35 // 22075
Alfasud mi a baj az ablaktörlőddel??? Sajna nemtom milyen relé kell bele. 2 hónapja nekem ablaktörlő motor csere volt mert leégett. Eléggé kész voltam tőle...
Dani3308-09-2006 08:52:01 // 22074
Hello ismét!
Szal, továbbra is megválnék kedvező áron szeretett autómtól. Még nagyon egyben van, és lehet velem mit kezdeni. 33-as 1.7i 88-as. Műszaki, z.k. nincs, apró de orvosolható hibákkal, az árban ez majd meg is látszik... Képek az adatlapomon, info- mail: d740@freemail.hu
Whiteskull07-09-2006 23:39:10 // 22073
Szia! :))))
A generátor csapágy nálam is nyekereg már egy fél éve. :))))
Ez is a téli projekt része lesz. :)))
pb_07-09-2006 23:36:41 // 22072
Ez még nem olyan nagy baj. A generátort könnyen ki lehet szűrni.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
565
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?