Forum >> Alfasud-33

Robesz718-04-2006 12:40:32 // 14971
Ha mindezt kipróbáltad, akkor nem marad más, mint az, viszont ezért mondtam, hogy ki kellne próbálni közvetlenül a szívócsonkról, mert így nincs benne az alapjárati rendszer.... A pillangószelepek nincsenek nagyon nyitva? Fölraktam nem kevés képet az oldalamra, ha gondolod, nézz rá....
pb_18-04-2006 12:06:24 // 14970
1 másik autóról vettük le amin működött. A csonkoknál, olyan 0,25-0,32 a vákuum, és a szabályzóra menő cső cserélve lett újra. Az üzemanyag elszívó részt is lekötöttük róla. Annyi mindent próbáltunk már, hogy már nem is emléxem mindenre. De asszem a szívócsonkokra is volt kötve a szab. Esetleg az alapjárati rendszer felé tűnhet el.
Robesz718-04-2006 11:58:20 // 14969
semmi köze hozzá sztem.... a cső lesz eldugulva, ha csak nem vadi újra cserélted.... az a kis cső nagyon vékony és alig lehet kitisztítani... biztosan nem koszos? Vákumnak pedig lennie kell a szívócsonknál, ha nagyon kopott a motor, akkor is.... esetleg akkor nem lesz, ha a folytószelep nagyon nyitva van. Azt próbáld ki, amit mondtam, hogy húzz le egy csövet a szívócsonkról és direktben kösd össze a szabályzóval...
pb_18-04-2006 11:55:18 // 14968
Ok.))
pb_18-04-2006 11:54:38 // 14967
A szabályzó is ki lett cserélve, 1 tuti jóra. A pók után tűnik el a vákuum, bár a hengereknél sem sok van, ill nem is tudom mennyinek kéne lennie. A szabályzónál pedig 1enesen 0. Ha a visszafolyó ágban dugulás van az eltűntetheti a vákuumot?
Robesz718-04-2006 11:54:23 // 14966
Tesóm szeretne venni egy Alfát....:-))) Csak 146-os boxer érdekli, lehetőleg 16V, de a 8V sincs kizárva. Vagy nagyon olcsó kellene, vagy nagyon jó! Ha valaki tud, légyszi, ne titkolja...:-))))
Robesz718-04-2006 11:33:35 // 14965
már nem kell kerseni, nekem van...:-)))
Robesz718-04-2006 11:32:12 // 14964
akkor az kizárva.... tudod mit? húzz le egy alapjárati kis csövet és dugd rá a szabályzó csövét.... lehet leáll, de ha 3 henger elviszi alapjáraton, akkor biztosan megkapja a vákumot a szabályzó és csökkentenie kell a nyomást.... ha nem, akkor marad a szabályzó hibája, vagy a visszafolyó ág eltömődése.... más nem hiszem, hogy lehet,...
pb_18-04-2006 11:30:35 // 14963
Most fent van 1 tuti jó, azzal nincs baj. Többek közt ezért is keresek 1et.
pb_18-04-2006 11:29:30 // 14962
Azzal már játszottunk, mind2 végállással. De teljesen zártan sincs változás.
Robesz718-04-2006 11:28:12 // 14961
amúgy, belenézel és látszik is.... rögtön ki lehet zárni, bár ezt nyilván Te is tudod...:-)))
Robesz718-04-2006 11:26:06 // 14960
egy kicsit igen, de ha Pl nagyon teljesen kinyit, akkor lehet , hogy elszökik a szívó hatás és ez mindent befolyásol, mert a légtömegmérőt is jobban kilendíti...
Robesz718-04-2006 11:24:52 // 14959
Még akár az is lehet, hogy túlságosan nyitva vannak a folytószelepek alaphelyzetben is, tudod, aza a kis csavar szabályozza ... nem veszettül magas az alapjáratod? (ez elég szélsőséges eset, de talán)
pb_18-04-2006 11:23:08 // 14958
Alaphelyzetben is nyitva van 1 kicsit.
Robesz718-04-2006 11:22:46 // 14957
még az is lehet, hogy a pillangószelep ház furtatai vannak eltömődve... nekem onnan csavarhúzóval kellett kikaparni a trutyuit, annyira el volt dugulva....
pb_18-04-2006 11:22:14 // 14956
"Ha fentről indulunk, akkor lehet, hogy az alapjáratszabályzó valamilyen módon teljesen lezár, a vastag cső eltömődött, a pók eltömődött, a szabályzó vákumcsöve eltömődött, esetleg valamelyik cső törött, a szabályzó nem működik" Ezek mind cserélve, ellenőrizve. "visszafolyó ágban dugulás van" Ez 1 jó ötlet. Vagy ugye még 1 dolog lehet, hogy a motor nem csinál elég vákuumot. A végsűrítést még nem mértük. Csak mondjuk ebben az a furcsa, hogy nem eszi az olajat, és ha kell tud 200 fölött is menni, szépen kiforog tíltásig.
Robesz718-04-2006 11:21:28 // 14955
gondolom, de nem biztos..
Robesz718-04-2006 11:20:59 // 14954
Az alapjáűratszabályzó teljesen nyitva van, akkor rossz, nem, ha lezár, mivel alulról szív....bocsi.... így teljesen elmehet a vákuum
Robesz718-04-2006 11:16:31 // 14953
Ha fentről indulunk, akkor lehet, hogy az alapjáratszabályzó valamilyen módon teljesen lezár, a vastag cső eltömődött, a pók eltömődött, a szabályzó vákumcsöve eltömődött, esetleg valamelyik cső törött, a szabályzó nem működik, vagy a visszafolyó ágban dugulás van.... más hiba nem lehet....
pb_18-04-2006 11:13:48 // 14952
Igen gyakorlatilag a szabályzón 0 a vákuum. A pók cserélve volt a csövek cserélve voltak, még sincs változás, 1 rakás dolog cserélve, variálva lett, és még mindig szar.
Robesz718-04-2006 11:08:27 // 14951
Igen, valami gumis anyag fogja és ha hibátlan, lehet is vissza ragasztani.... Nekem most még szigetelő szalag fogja...:-)))
Robesz718-04-2006 11:07:34 // 14950
Azt tudom....úgy emlékszem, hogy 2.7 alapjáraton és teljes gázra 3.2-ig megy.... neked nem kapja meg a vákumot, szerintem azért, mert az a kis pók szerű valami, amin az alapjárat csövei vannak és a benzinnyomás szabályzójának a csöve is van, el van dugulva. Én már majdnem ráraktam, mikor eszembe jutott, hogy meg kellene nézni, nem koszos e. Dróttal és benzinnel is alig tudtam kiverni belőle a rengeteg kokszot... Majd ráfogattam a kerticsapra és teljes nyomáson nyomattam a vizet keresztül rajta.... így is alig jött ki belőle. a tiszítás előtt voltak olyan csövek, mylek szinte teljesen el voltak záródva. A vizes módszer arra is jó, hogy lásd, egyformán tiszta e és egyformán jön e a víz rajta...
pb_18-04-2006 11:05:31 // 14949
Igen mindenképp +kell jelölni először. De csak kéne 1 játszó db is, ha az ember +unja a dolgot legyen, 1 jó amit visszarakhat. Ja a műanyagot roncsolás nélkül le lehet szedni?
pb_18-04-2006 11:03:10 // 14948
Csak kíváncsi lettem volna neked mennyit produkál vákummal, vákuum nélkül. Egyébként hibakeresés céljából kérdeztem. Elméletileg 3,2 bar körül tud, gyakorlatban olyan 3,1-ig kúszott a mutató, csak sajna minden helyzetben 3-at mutat.
Robesz718-04-2006 11:02:40 // 14947
Nekem most egy van kölcsön, de én csak az enyémet állítottam el, azt nem.
Robesz718-04-2006 11:02:05 // 14946
Jelöld be a tieden, hogy most hol van és csak az a lényeg, hogy ha véletlenül egy teljes fordulatot eltekernél, akkor is ugyan oda tekerd vissza... Az enyém kb 2 teljes fordulattal el volt tekerve... a rugó majd szét szakadt..... csoda, hogy rossz volt? :-))))
pb_18-04-2006 11:00:09 // 14945
Csak 1 kis dilemmám van a dologgal, kéne 1 másik LMM, amin lehetne próbálkozni, játszadozni.
Robesz718-04-2006 10:59:19 // 14944
:-))) Szívesen...
pb_18-04-2006 10:56:45 // 14943
THX!
Robesz718-04-2006 10:50:13 // 14942
Mostanában nem... legutóbb másfél éve... miért? Akkor eezl a motorral mértem, de teljesen normális volt. Viszont az mindenképpen érdekel, amit gt írt nekem, hogy a 146 16V 120 litert tud óránként, míg a 8V csak 90-et. Nekem 8V szivattyúm van rochester (azt hiszem, így kell írtni) rendszerű. Az autodtata szerint viszont a 33 16V szivattyú is 90 litert tud óránként. Arra lennék kíváncsi, hogy valójába a 33 16V szivattyú mennyit tud. Az a baj, hogy a nyomást eddig csak üresben tudtam mérni, ott jó volt, de arra gondolok, hogy mikor folymatosan húz Pl 3. vagy 4. ben, az több ideig tart, több benzin is kell hozzá és lehet elfogy...( bár nem érzem így, de soha nem lehet tudni. Lehet még jobb lenne.)
Robesz718-04-2006 10:45:38 // 14941
Szóval a fehérrel jelzett helyen a rugót egy lapos csavarhúzóval megemelni, a pirossal jelzett helyen a fogaskereket addig forgatni balra, míg a sárga helyen jelzett csúszka el nem kezd jobbra mozogni... mikor elindúlt jobbra a csúszka, akkor megállni és a fogaskereket innen kezdve visszafelé, tehát jobbra forgatni, nagyon figyelni, hogy mikor áll meg a csúszaka mozgása. mikor megáll, ez jelenti, hogy épp alapállapotban van, éppen csak van megfeszülve a rugó. Na innen kezdve még 3 fogat kell jobbra tekerni a fogaskeréken.... Aztán ki kell próbálni és ha nagyobb fordulaton, főleg olyan 120 körül 3.-ban fulladozik és meg-meg torpan, akkor 1 fogat balra tekerni, aztán ismét próba...ha szükséges, ismét lazítani. Én ezt 2 db légmennyiségmérőn próáltam, de ettől még nem biztos, hogy másnak is működik... ha nincs más megoldás, érdemes kipróbálni, sztem jó lett....:
pb_18-04-2006 10:37:35 // 14940
Az állítgatással sok időt el lehet tölteni. Véletlenül nem mértél benzinnyomást mostanában?
Robesz718-04-2006 10:34:33 // 14939
Nem fényképeztem le, de van nálam egy a kocsiban, leszaladok, csinálok képet és fölrakom...Pill..
Robesz718-04-2006 10:33:43 // 14938
annyira nem lehet észrevenni a fordulatot benne és nem csak, hogy 6000 körül is húz még, hanem ott a legdurvább....6000-nél és 6000 után...:-))) Nagyon tetszik.... Kb annyit fogyaszt most nekem, mint a 8V, de biztosan nem többet, inkább kevesebbet..... Nem mértem ponosan, de fél tankkal mentem 300 km-t, ami max 10 liter fogyi és közben egyfolytában állítgattam, gyorsítottam, lassítottam, többször padlón, nagy sebességgel, ilyesmi, hogy be tudjam állítani és így is max 10 liter...:-)))) Még az alapjárat kicsit magas, de csak visszább kell venni a folytószelepeket és az alapjárati kapcsolóm kicsit hamart kapcsol, így kicsit nagyot ugrik, mikor alapról gázt adok, de ez már részletkérdés...egy csavar és 3 perc...:-)))
pb_18-04-2006 10:30:44 // 14937
Na erről 1 kicsit bővebben tudnál írni? Esetleg képekkel illusztrálni, az elmondottakat.
Robesz718-04-2006 10:29:39 // 14936
Ja, mielőtt mindezt megtettem, szét kellett szedni, kitakarítani és a csúszkákat kicsit meghajlítani lefelé, hogy jobban érintkezzenek.... e nélkül csak durrogott, nem ment és egyfolytában leállt...
pb_18-04-2006 10:29:02 // 14935
Tudnak menni, ha kell. Az a durva benne, hogy 6k fölött is megy még elég szépen. Ja és nincs az embernek olyan érzete, hogy szét akarna hullani.
Robesz718-04-2006 10:28:43 // 14934
Megcsináltam a légtömegmérőt.,...:-)))) Most jónak tűnik... Ha valakit érdekel egy közelítő érték, hogy hogyan kell beállítani, akkor próbálja ki úgy, hogy a rugót el kell lazítani egészen addíg, míg a kis csúszka meg nem mozdul, szóval teljesen ellazul és innen 3 kattanást kell kb visszahúzni.... így ki kell próbálni, ha még fullad kicsit, akkor visszább kell lazítani egy fogat, aztán újra próba és így tovább.... nekem ez bejött és 2 db légmennyiségmérőn is kipróbáltam.... ha más nincs érdemes kipróbálni így
Robesz718-04-2006 10:24:11 // 14933
Nem forgatnám addig, csak ritkán, mikor nagyon muszáj.... a 8V is 7400-at forgott nekem, de csak nagyon ritkán forgattam addig, általában olyan 6800-nál elváltottam, de az már 7000 után érezhetően gyengült, főleg 3.-4.-ben. Ez a 16 viszont a tiltás környékén a legdurvább, nagyon megindul és úgy érzem, mehetne még egy kicsit...:-))) Amúgy 1.-ben és 2-ben hasonló, mint a 8V, de 3-4-5-ben sokkal durvább... Tegnap mentem egy 147 1.6 TS-el és 150 körül úgy mentem el mellette, mintha Ő nem is nyomná a gázt.... Olan 70-ről gyorsítottunk, Ő 2-ben én 3-ban.....
pb_18-04-2006 10:22:02 // 14932
Próbáld ki.
swan18-04-2006 10:20:15 // 14931
Mert akkor lehet ezzel próbálkozok egyik reggel és majd kiderül h az-e.
pb_18-04-2006 10:18:20 // 14930
Hibaforrás lehet. Elméletileg kellene érezned a változást.
swan18-04-2006 10:15:28 // 14929
Azt még nem néztem mert nem volt időm aláfeküdni,. Az okozhat ilyet? Ah lehúzom akkor mit kell csinálnia. Akkor be kellene állnia egyenletesre nem?
pb_18-04-2006 10:13:26 // 14928
Lszonda milyen állapotban van? Kontaktja jó?
pb_18-04-2006 10:12:26 // 14927
Na igen, de nemcsak a csapágytól függ a dolog. Ki kell próbálni, 1x, 2x biztos bírja, vagyis, ha nem gyakran forgatod ki, akkor sokáig is bírhatja. Hogy mennyire gyengül el, nem tudom, ki kell próbálni.
Robesz718-04-2006 10:09:19 // 14926
Bocs mindenkitől, de én a fórumban csak Titeket ismerlek és valakinek muszáj elmesélni...:-))))
Robesz718-04-2006 10:08:04 // 14925
Ja, ez 3 személyel, sok csomaggal, 2 db felni +gumi a csomagtartóban+ kb 40 kg-os szerelő doboz....ilyesmi... és még nem pörgött ki teljesen.... sztem a vége 250 körül van..
Robesz718-04-2006 10:02:58 // 14924
Az lesz a fő kérdés, hogy elgyengül e 7000 után... Ugyan olyan főtengely csapágy van benne, mint az off Civic-ben, az pedig 9000-t forog.... ez egy kicsit bíztató, bár tudod, ez sokmindentől függ..
Mutatok egy képet, remélem tetszeni fog és bocs, hogy nem boxer, de mi csináltuk:
swan18-04-2006 09:59:31 // 14923
Aha azt már megnéztem. Ott egy kis kontakt spré kellet és nincs gond. Ezzel most meg van. DE ha jól emlékszem akkor öszel is csinálta párszor de aztán elmult és nem nagyon foglalkoztatott. ezek szerint nem elmult hanem alacsonyabb hőmérsékleten nem csinálta.
pb_18-04-2006 09:49:12 // 14922
8k nem kevés. Nem tudom, nem biztos, hogy szereti.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.