Forum >> Alfasud-33

pb_12-02-2006 20:47:41 // 12521
Sztem nem sokat számít a kat. Én leginkább 1 jó kis lejtőre tippelek.
granturismo12-02-2006 20:36:15 // 12520
Lehet, hogy kat nélküli verzió volt. Meg mikor felemeli a kamerát nem látni hogy sík az ót vagy lejtő stb...
pb_12-02-2006 12:13:32 // 12519
Biztos, hogy van valami furfang ebben a videoban. Sík úton, gyári állapotban, nem képesek ezek a szutykok, kifrogni 5.ben tiltásig. Igen szép eredmény, ha 6,1k-t kiforgja.
Viktor8512-02-2006 12:01:25 // 12518
Meg az se látszik h. lejtőn megy-e, mennyit csal az óra stb. De óra szerint tud 220at menni ezek szerint:)
kando.12-02-2006 11:17:25 // 12517
Óra szerint, de azért ezt egy külső hiteles mérővel is meg kellene nézni, mert a km óra csal. Meg függ attól is, mekkora gumi van rajta.. Mindenesetre mehettek, mert a fogyasztás is megugrot...
csocsi12-02-2006 11:15:50 // 12516
Azért összejött :-)))
pb_12-02-2006 11:10:14 // 12515
Mindenesetre érdekes. De azért maradtak kétségek bennem.
Viktor8511-02-2006 19:03:09 // 12514
Szevasztok! Régebben téma volt: 16V végesbességmérés (videó) -> 220km/h
ÁdidiGaga (il hempescattore)11-02-2006 14:53:54 // 12513
szia. mit jelent pontosan,hogy "össze-vissza"? sajna nincs ilyen csövem feleslegbe. nekem is e nélkül adták el a kocsit,később szereztem egyet. a zsámbéki AlfaContact? küldte,használtan 6000-et kértek érte. (valamennyi cső+ez a műa. elosztó) szerintem kurva drága volt..., annyi,hogy nem nagyon vágtam még, mi mennyit ér,illetve később itt más is panaszkodott az "árképzésükre" :-( Esetleg Ber-do Pesten? vagy ha gondolod Ricambiból kikeresem neked este,hogy lenne gyáriban ja és gondolom érdekel,változott-e valamit tőle a gép? nos annyi más nyűg-kín volt vele, előtte is meg utána is, hogy nem nagyon tudok erre válaszolni :-(
mati11-02-2006 14:16:43 // 12512
Srácok! Eladom autóm. Ár megállapodás kérdése, DE OLYAN 450K. Adatok az oldalamon. Hívjatok, ha tudtok valakit!!!
Whiteskull11-02-2006 13:49:19 // 12511
Bocsi, hogy ismétlek, de ide beírom. Egy kis segítséget kérnék. Nincs valakinek feleslegbe egy olyan műanyag közösítő, vagy mi a francnak hívják, ami a légszűrőház tűzfal felőli részére van felerősítve, és belemegy 4 vékony vákumcső a porlasztókból, két vastagabb (szerintem) vákumcső, és a kartelgáz bevezető vastag gumicső. Bocsi, de szakszerűbben nem tudtam megnevezni. A másik, ettől lehet-e, hogy össze-vissza jár a motor?
bb1811-02-2006 11:03:44 // 12510
erre mondtam hogy ha megindul a vezérhangya akkor semmi sem lehetetlen. csak elhatározás vagy éppen bekattanás kérdése.
bb1811-02-2006 11:02:42 // 12509
már elbotoltam egy láda sörért...
Scott11-02-2006 10:44:01 // 12508
bb . Apropó. Esetleg nincs egy 1.7-es váltód elfekvőben?
Scott11-02-2006 10:43:27 // 12507
Melyik rész gondoltad műanyagból? Az egészet ? Szerintem az nem kivitelezhető. Szvsz a képek alapján nekem nem tűnik olyan ördöngős feladatnak. Igaz van vele kézi munka rendesen, de azon nem múlik a dolog :)
bb1811-02-2006 10:12:30 // 12506
ez érdekes. leöntetni nem nagy dolog, csak piszok sok az utánmunkálás. ha meg hegeszteted akkor is sok melo van vele, és még egy jo hegesztö is kell. arra gondoltam, hogy ha müanyagbol ( pl textilbakelitböl ) van akkor mi történik ? az még szigeteli is a karbit a blokktol, és hátha jobban munkálhato. igazábol csak akkor mükszik ha valaki teljesen elvetemült. mint én amikor nekiálltam az automat megcsinálni terepralira. :-))
granturismo11-02-2006 07:54:15 // 12505
Ha 145/146 ról beszélünk, akkor ott az összes boxer váltóáttétele azonos. Nem tudom melyik kihajtó tengelyről van szó, de ha az ami a váltó részből hajt ki a difi felé akkor az persze más hiszen a végén a ferde fogazású kerék fogszámának illeszkednie kell a koszorúskerékhez(hiszen ez maga adja a differenciálmű áttételét), de azt írtam hogy ez a tengely benne van a cuccban. Ha viszont a két kihajtásról beszélsz ami a féltengelyeket hajtja az is megegyezik minden 145/146 boxiban. Ha viszont a 33-sahoz hasonlítod akkor stimmel amit írtál ott valóban a váltóáttételek és a féltengely kihajtás is eltér. De a 33 és a 145/146 váltók felfogatási pontjai is eltérnek és a váltóműködtetés is teljesen más (45/46 bowdenes 33 rudazatos) szóval azt is meg kell módosítani rajta, szóval arra inkább egy 33 16V váltó a jobb megoldás mint a 45/46-ot alakítgatni.
Scott10-02-2006 21:33:11 // 12504
bb ! Röviden :
Adott a Dellorto típusu 16V-s szívórész. A folytószelepek alatt ketté kell vágni és a tetejére rá kell hegeszteni vagy az eredeti karbi talpazat szintén levágott felső részét, vagy ennek mintájára legyártani. Képek a korábban belinkelt holland gyerek oldaláról :



Scott10-02-2006 21:17:31 // 12503
gt ! Köszi mail megjött, de sajnos nem jó. Nem csak a difi különbözik, hanem a kihajtó tengely is más és állítólag a fogszámok sem stimmelnek.
pb_10-02-2006 20:13:54 // 12502
Én akarnám, az az utolsó, szemét, szutyok nem akarja. Nem is tudtam, hogy vettél 1 P4-et.)
kando.10-02-2006 20:01:10 // 12501
Nem műszakiztatni akarod a bs1- et ? :))) Azt hittem, ráteszed...
pb_10-02-2006 19:59:38 // 12500
Aha. Én leszedem, de mit kezdjek vele?)
bb1810-02-2006 19:36:47 // 12499
nevetni fogsz ( vagy nem ) de létezö dolog . anno hallottam egy komplett falurol, ahol szinte minden auto ugyanazzal a gumival ment vizsgára. egy alkalomra 1-2 ezer huf volt a kölcsonzési dij.
bb1810-02-2006 19:33:14 // 12498
cstlakozom pb szakihoz, azzal hogy van konzerválo olaj amivel elég átforgatni a motort. amugy lehet finoman rozsdás simán a levegö nedvességétöl is, ez álltalában az elsö inditásnál eltünik, elötte forgatsd meg 1-2 szer kézzel a mocit.
bb1810-02-2006 19:25:57 // 12497
ne kimélj okosits ki engem is !!
kando.10-02-2006 16:37:46 // 12496
Aha... :) Leoperálod, akkor vigyed ;-)
pb_10-02-2006 15:42:49 // 12495
Komplett kipuffot, és 1 1/2 fékrendszert?)
kando.10-02-2006 15:37:29 // 12494
Én is adok kölcsön, ha kell vmi :))))
pb_10-02-2006 15:29:50 // 12493
Írjam a listát?)
pb_10-02-2006 15:29:00 // 12492
Megy a küszöbnél is, és a tetőnél is.
pb_10-02-2006 15:27:20 // 12491
Ajaj, ha már te sem profin csinálod...)
granturismo10-02-2006 15:15:39 // 12490
Küszöbnél szerintem.
kando.10-02-2006 15:12:01 // 12489
Hehe :))) Lehet, hogy van benne fantázia...
granturismo10-02-2006 15:10:21 // 12488
Ja nem is írtam, hogy Alfabu vizsgáara vitte a sárkányt, de mivel saját fényszórói kissé kehesek a vizsgán Boxi fényszóróival felékesítve jelent meg.:-)) Átment:-)) Tényleg ebből is lehetne bizniszt csinálni. Alkatrész kölcsönzés vizsga idejére. Rossz??:-))
kando.10-02-2006 15:07:35 // 12487
Előfordul... Én hétfőn -10 fokban szereltem be a hangszóró egységet, hátul, szabadban... A páka melegített, de sokat nem :) Azért működik, de most csak randán össze szigszalagoztam, szép zsugorcsövek helyett, majd jó időben javítom én is a ,,hibákat'' (sőt, lehet, hogy át is kábelezem..) Apropó, a 33-ban a kábelek az ülések mellett/alatt, a küszöbnél futnak, vagy fent a tetőkárpitnál ?
granturismo10-02-2006 15:05:44 // 12486
Mindkettő.
kando.10-02-2006 15:01:21 // 12485
Hideg volt ? Vagy fáradt voltál ? :))) Ennyi hibát véteni... :)))
granturismo10-02-2006 14:59:45 // 12484
Én is bütyköltem egy kicsit. (De minek) Szétszedtem a 240-es km órát megpucoltam, összeraktam beépítettem az autóba. Este kipróbáltam. Szedhetem szét majd egy db háttérvilágító izzó nem ég. Az ablaktörlő motort is kicseréltem, mert a régi akadozott és már régen megcsináltam a másikat csak ki kellett cserélni. Ezzel egyidőben ki akartam cserélni az ablakmosó műanyag csöveit a pumpától a spricnikig mert a régiek túl vékonyak voltak a kanyarokban megtörtek emiatt nem volt profi a mosás. Az új vastagabb falú csövet is mér régen megvettem. Az ablaktörlő karokat is kicseréltem kompletten. A régi sem az eredeti gyári volt hanem duplarugós Croma karok, de ezek az újak jobb állapotúak. (A régieket már oda is adtam Alfabu cartársnak.) Na szóval az ablaktörlő szuper lett nem akadozik, spricni tökéletes. Eléggé kapkodtam az összerakással. Nem csináltam meg profin. Szedhetem szét majd mert az új csöveket nem jó helyen vezettem és a mechanizmus hozzásurlódik. Úgyhogy elégtelent adok magamnak.
Andorka10-02-2006 14:20:45 // 12483
amikkel baj van, azok pihennek:) én pl tetnap elővettem az szgk-t és megjárattam picit: egy kondigép utazott haza, de nem fért be: gumipókkal kellett a csomagtartót lekötni. Legalább halllottam a kipufogó hangját is, életemben először vezetés közben:-)
pb_10-02-2006 13:59:19 // 12482
Ez nem azt jelenti, hogy a bexerekkel nincs baj?)
granturismo10-02-2006 13:57:51 // 12481
Süllyedünk!!:-(((
granturismo08-02-2006 23:40:22 // 12480
Mail ment.
granturismo08-02-2006 23:33:12 // 12479
Akkor jó bele az 1.6-os váltó is. Annak is ugyanazok az áttételei mint az 1.7-nek és sokkal könnyebb beszerezni.
Scott08-02-2006 22:32:34 // 12478
A motorszám dolgot nem tudtam megkérdezni, de péntekre meglesz.
Scott08-02-2006 22:30:29 // 12477
Amúgy a történet annyi, hogy a 146-ába kicserélték az 1.3-as boxit egy 1.7-re , de a váltó maradt a régi, ami nem szerencsés, mert igaz így jól pörög a gép, de sokat kajál :)
Scott08-02-2006 22:27:42 // 12476
Egy srácnak kéne és mondtam, hogy megpróbálok szerezni :)
granturismo08-02-2006 22:22:23 // 12475
Mit akarsz Te a 146 1.7 váltóval?
granturismo08-02-2006 15:24:43 // 12474
IC cartárs. Nagyon szét kéne már szedni azt a motort:-))))))
pb_08-02-2006 13:53:50 // 12473
Akkor már az egészet.
Scott08-02-2006 13:53:07 // 12472
IC ! Occsóért nem adod el a komplett hf-ket ? :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.