Forum >> Alfasud-33

ÁdidiGaga (il hempescattore)08-02-2006 13:32:28 // 12471
Mán régen be kellet vón' építeni valami ótóba azt a motrot! :-D Mondjuk ettől okosabbat én sem tudok mondani... Én is így jártam a 40-es karbikkal,:-( volt némi vegyszeres félrekezelés,de mondjuk attól még ment volna, aztán utána kiült rajta minden szar,most már rá sem merem tenni,mert már az egyik trutyi ellen használt másik pempő trutyija is megjelent,áááá.. szar a egész! :-)
pb_08-02-2006 13:28:37 // 12470
Én nem nagyon aggódnék, esetleg lezárnám, ha nogyon ráérnék feltölteném olajjal, azt kész.
Inner Circle08-02-2006 13:20:45 // 12469
Nekem is több ilyen autóm volt, de azoknak rendesen zárt a kipufogójuk. Most meg csak egy motorról van szó.
swan08-02-2006 13:17:13 // 12468
Akkor majd jól megnézem magamnak azt a 3-t is.
pb_08-02-2006 13:16:14 // 12467
Szóba jöhet még a 3-as is. Asszem úgy lesz, hogy a 22-es adja a jelet a műszernek, a 3-as pedig a vezérlőnek.
pb_08-02-2006 13:10:29 // 12466
Elméletileg le kellett volna légmentesen zárni, és a biztonság kedvéért a hengereket feltölteni olajjal. De hozzáteszem ismerek olyan autókat, amik legalább 1/2 évet álltak, úgy, hogy az előbb leírt dolgok nem lettek eszközölve rajtuk, és mindezek után pöccre indultak, a szintén ugyanannyit állt benzinnel.
Inner Circle08-02-2006 12:52:16 // 12465
Hé, észlények! Nemrég volt dolgom egy autóval, ami éveket állt egy helyben, és mivel a kipufogója cafatokra volt rohadva, félő volt hogy a kipufogószelepeken át visszaengedte a nedvességet a hengerekbe és a dugattyúk környékén komoly károk keletkeztek. A kérdés az, hogy a garázs sarkában tárolt 33 16V motoromat is fenyegeti ez a jelenség? Nem takartam le a kipufogó leömlő helyeit, a garázs klímája elvileg szabadon behatolhatott. Mit gondolnak az urak, lett ettől baja a motornak, vagy nem? Továbbá van-e értelme most letakarni?
swan08-02-2006 12:49:04 // 12464
Na most nekem van ott egy érzékelő de az tuti biztos, hogy a visszajelző lámpáé. Azt már kipróbáltam. Na mindegy azért keresgélek!!
Scott08-02-2006 12:31:11 // 12463
Már elnézést, de ez hülyeség. Valamit elnézett. gt , ne hagyd magad félrevezetni :)
pb_08-02-2006 12:16:50 // 12462


Sztem a 22-es környékén keresgélj.
swan08-02-2006 10:59:44 // 12461
Igen ez is egy szempont csak akkor fog nagyon idegesíteni ha egyik reggel nem indul! LE3 ha jól emlékszem!!!
swan08-02-2006 10:59:10 // 12460
Igen ez is egy szempont csak akkor fog nagyon idegesíteni ha egyik reggel nem indul! LE3 ha jól emlékszem!!!
pb_08-02-2006 10:54:12 // 12459
Legalább nem fogyaszt sokat. LE3 vagy MP3.1?
swan08-02-2006 10:45:51 // 12458
Aha jó! Ez is egy variáció. És annak hol az érzékelője? Mert azt jó lenne tudni. Na most ez azért jó mert akkor -15 fokog nem is kell a szivató a boxiban???????????????:)))) Mert eddig gond nélkül indult
granturismo08-02-2006 10:45:28 // 12457
Sziasztok. Izgalmas téma. Megkeresett Hakuna cartárs, hogy az Ő 86-os 1.5 boxerében magában a blokkban volt a termosztát. Van valami info erről. Elsősorban az egykarbis kollégák visszajelzését várom. És tippeket, hogy hol jehet a blokköntvényben olyan nyílás akova beépíthető egy termosztát.
pb_08-02-2006 10:41:26 // 12456
Esetleg nem érzni, hogy hideg a motor.
swan08-02-2006 10:40:57 // 12455
Nincs véletlenül valami öteleted a problémámra???????
swan08-02-2006 10:40:01 // 12454
Nem tér észhez de eddig még mindig indult. De mért nem emeli meg a fordulatszámot????
pb_08-02-2006 10:38:41 // 12453
Á, dehogy.) A csomagtartóban a következőket kell tartani: balta kollekció, 10kg samu(lehetőleg 2-3 db), nagy flex, lehetőleg 2-es vágókoronggal + aggregát(ha hirtelen ötlettől vezérelve keresztbe akarjuk vágni a szutykot), különböző méretű pajszerek.
Andorka08-02-2006 10:30:01 // 12452
Nekem ez mostanság az aksi mellett van ideiglenesen rögzítve, ki tudja mikor kell kikapni tőtésre:)
granturismo08-02-2006 10:28:33 // 12451
Mert ez immo hibának néz ki nem befecskendezés gond.
granturismo08-02-2006 10:27:39 // 12450
Sziasztok. Ez nem jött be. Petikének Marelli van. Bár az immo kódvevő egység neki is Bosch.
kando.08-02-2006 10:18:00 // 12449
Persze, bosch-féle injektoros gyújtásvezérlés, L-jetronic, M-jetronic... Csak ezek jobban meg voltak anno komponálva, lamdaszonda kakukk esetén nem áll le a gépsárkány, hanem beáll vészprogramra és megy tovább minden... :)))
ÁdidiGaga (il hempescattore)08-02-2006 09:59:09 // 12448
Mi ebből a tanulság: a 10-es kulcsot az autóban MINDIG magadnál kell tartani!!!! :-)
norbee08-02-2006 09:49:42 // 12447
Öööö, ha lábbal tartod neki indítás után az 1500-öt, nem tér észhez egy fél perc után?
swan08-02-2006 09:18:10 // 12446
"Új észrevételem van az autón így a hideg elhúzódásával. Az automata szivatónak meg kell emelnie az alapjáratot nem. Én úgy emlékszem hogy eddig ezt is csinálta,de kb 1hete figyelem és nem emeli meg. Ma reggel -13 fokban pöcc-röff de az alapjárat nem emelkedett fel az általam emlékezett 1500-ra. Hidegen kicsit nehezebben húz. Lehet hogy elment valahol az autómata szivató? Merre menjek mit keressek ha van valakinek ötlete? " Erre még mindig nincs senkinek ötlete? Vagy csak én látok rémeket_?
GEORGE08-02-2006 08:32:35 // 12445
És ezek után remélem hogy a boxikban is német cucc van, nem ám hiába kiabáltam :-))))))
GEORGE08-02-2006 08:25:16 // 12444
Szeva! Előjött az "olaszelektronika" manó? Ne sértegesd az olasz elektronikát! :-( :-) Úgyanis az Alfádban az kib@szott német bosch=fosch szarakodott!!!!! Ha olasz elektronika lenne akkor nem lennének gondjaik úgy mint ahogy a bmw-ek sem ismernek elektronikai gondot, tudod nekik Magnetti-Marelli van bent. :-)
KisP08-02-2006 08:01:11 // 12443
ja amúgy jó reggelt!:))
KisP08-02-2006 08:00:44 // 12442
Ilyen se volt még, tegnap este állok a piros lámpánál és amikor zöldet kaptam leállt a motor (hozzá se nyúltam), próbáltam újraindítani de nem ment.Észre vettem, hogy gyújtást kapcsolok, a CODE kis ikon nem alszik ki ahogy kéne, az injektor ikon meg egyáltalán föl se villan,semmi. Próbálkoztam,mondom beszart az indításgátló.Faternak telefon, hozza a pótkulcsot, meg egy tizes villáskulcsot,mert eszembe jutott valami mentőötlet. Ahogy fater megjött, pótkulccsal próbálokozok, úgyanúgy semmi.Injektor ikon sehol,megse villan. Na most jött a mentőötletem,ha ez nem jön be akkor vontatás lesz:(. Leszedtem az pozitiv aksisarut, reset-elem a gépet.Vártam kb. 1 percet. visszatettem és gyújtásnál minden a helyére állt:CODE kialudt 1 másodperc múlva, az injektor 3 másodperc múlva és start.:) mehetem,haza. Ki érti ezt? Előjött az "olaszelektronika" manó?
Scott07-02-2006 21:00:30 // 12441
bb ! Közben kiokoskodtam, hogyan lehet megcsinálni a talpazatot a karbi alá 16V hf-hez.
Scott07-02-2006 20:56:56 // 12440
A szívató bowdenjét pillanatok alatt tudod ellenőrizni, meg azt is, hogy visszamegy-e teljesen a hidegindító karja a karbin.
bb1807-02-2006 19:28:54 // 12439
még nem jött meg lehet hogy elakadt ? vagy én vagyok vak ?
bb1807-02-2006 19:26:30 // 12438
ha közelebb lennél mondanám hogy gyere el ha kisüt a nap és megoldjuk.
norbee07-02-2006 09:26:54 // 12437
Ez a hideg télleg nem tesz jót a gépnek, nehezen enged fel reggelente, 50-fokig kemény a hidrajulika (lehet vizes a czucz?), és melegen sem húz úgy ahogy kellene. Mondjuk ez lehet a kuplung hibája is. :(
Andorka07-02-2006 08:13:32 // 12436
Hali. Nekem is vacakol hidegben az autóm, az alapjárat elég magas. szivató (nem automata) karjával van valami, mert ki-be huzogatva beállt a fordulat a megszokott értékre. Valamelyik hideg reggel meg a gázpedál is benyomva maradt, gondolom a bowdeneknek nem tetszett a klíma. Gondolom hasonló van a szivató bowdennel is, ezért marad magas fordulaton a motor, hiába adjusztálom a szivató kart. Tegnap meg rotort is cseréltem a gy.elosztóban, a régi picit kiégett, gondolom attól is ingadozhatott az alapjárat. Bálint33: a hétvégi meeting részemről még nem 100%, sajna én pont hétvégente nem vagyok a városban, mindig van valami ami miatt mozdulni kell... pb_: icq-ra nem tudom mikor megyek fel, legvalószínűbb, ha munka közben vagyok fenn, például ma próbálom úgy intézni a napomat h itt legyek gép előtt és tudjunk dumálni, ha van időd.
swan07-02-2006 07:25:56 // 12435
Új észrevételem van az autón így a hideg elhúzódásával. Az automata szivatónak meg kell emelnie az alapjáratot nem. Én úgy emlékszem hogy eddig ezt is csinálta,de kb 1hete figyelem és nem emeli meg. Ma reggel -13 fokban pöcc-röff de az alapjárat nem emelkedett fel az általam emlékezett 1500-ra. Hidegen kicsit nehezebben húz. Lehet hogy elment valahol az autómata szivató? Merre menjek mit keressek ha van valakinek ötlete?
pb_06-02-2006 14:12:21 // 12434
Sztem nem érdemes. Kell szerezni 1 bontott keresztartót.
Bálint3306-02-2006 13:44:05 // 12433
Ok. Most hétvégén esetleg? Még nem biztos, hogy hazamegyek, de majd megírom az oldaladra.
Bálint3306-02-2006 13:42:02 // 12432
Helyesbítenék: Meg tudnám csinálni, ha tudnék hegeszteni, de az én hegesztési tudásomra nem bíznám rá az életem :) Majd meglátjuk, hogy, hogyan, mennyiért tudok alkatrészt szerezni, érdemes-e egyáltalán nekiállni házilag átalakítani...
granturismo06-02-2006 13:35:11 // 12431
bb mail ment.
Whiteskull06-02-2006 11:27:52 // 12430
pb_05-02-2006 21:45:38 // 12429
Sztem felmegy rá a 13", mert az átmérőjük +egyezik a tárcsáknak, a szélességben van különbség. Erről jut szmbe valamikor jössz majd icqra? Beszélnünk kéne.
Scott05-02-2006 21:38:44 // 12428
Szerintem csak a 14" megy fel akkora fékek esetén, sőt biztos :) Nekem is ilyen tárcsák vannak.
Andorka05-02-2006 21:30:02 // 12427
Hello. Bálint33: egyszer összefuthatnánk, megmutatom az én 33-asom alját. (aknás garazsat tudok szerezni)+megmutatnám a stabilizátort a maga valójában, mert még nincs az autóm alá szerelve. Tavasszal, amikor nem dermed az ujjam a csavarra akkor megejtem a beépítést. Addig pihen a nagy fékekkel együtt. Erről jut eszembe: 1.7-esről leszerelt belső hűtésű (első) féktárcsára csak 14"-os felni megy fel? Vagy előbb a 13"-as pótkerékkel próbálkozzak, hogy befér-e alá a fék? A fékcsere is egy elkezdett, de egyelőre stagnáló projekt.
pb_05-02-2006 19:31:22 // 12426
Sajnos nem, én emlékeztem rosszul, az is a kereszttartó része, +néztem 1 elhasználódott dbon.
pa_feri05-02-2006 19:26:59 // 12425
OK! Magánlevélben lefixáljuk, írjál lécci a padosf kukac freemail hu címre. Egyébként szerda nappaltól ott dolgozom Rhegyen 1-2 hétig.
bb1805-02-2006 19:02:32 // 12424
meg tudod csinálni szélesebb laposvasbol, ugy hogy a lengökar felöli részt az egyenest ráhegeszted a karra. nem kell végig, csak a szélein 2-2 cm-t. az ivet meghajtod, és összecsavarozod. vagy keresel hasonlo ivet és azzal teszed fel.
Bálint3305-02-2006 18:18:24 // 12423
De nem elég ott valami + kiegészítő adaptert feltenni? Úgy nézem, hogy az amibe a stabilizátor vége van rögzítve cak egy kb 25 centis darab, ami a kereszttartó 2 csavarjával van felfogatva. Nem így van?
Bálint3305-02-2006 18:13:03 // 12422
Háát, asszem látom mire gondolsz. Akkor majd megbeszélem Rumival, hogy az is kéne :(
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.